BNP Paribas Personal Finance

Vil du også være en del af Nordens bedste digitale bank?

Vores mission er at hjælpe flest mulige mennesker med at realisere deres projekter, store som små, på en økonomisk ansvarlig måde.

I BNP Paribas Personal Finance bliver du en del af en nordisk enhed med fransk ejerskab, international rækkevidde og stor kulturel diversitet. I mere end 30 år har vi samarbejdet med dansk detailhandel og hjulpet vores partnere med at øge deres salg ved hjælpe af et udbud af betalingsløsninger. Samtidigt driver vi en digital bank, som henvender sig til private personer, under navnet Express Bank i Danmark og Norge, og SevenDay Bank i Sverige. Internt i organisationen har vi fokus på medarbejdertrivsel på tværs af alle lande, afdelinger og personligheder. Og så har vi rigtig mange attraktive medarbejderfordele – blandt andet løbende kompetenceudviklingskurser, sundhedssikring, 6 ugers ferie, yderligere fædreorlov, 5 omsorgsdage, fordelagtig pensionsordning, bruttolønsordning samt gratis parkering.

Holdånden præger hverdagen

Vi ved, at vi får de bedste resultater ved, at alle medarbejdere bliver hørt. Det giver dig gode muligheder for at få indflydelse i din hverdag – uanset om du arbejder som kundeservicemedarbejder, udvikler eller key account manager.

Etter 8 år i virksomheten ser jeg fortsatt frem til å møte på jobb hver dag. Vi skyr ikke de utfordringer våre kunder og samarbeidspartnere har, og møter dem i øyenhøyde og med respekt på den enkeltes situasjon. Videre gjør fantastiske kollegaer og en moderne arbeidsplass, med gode vilkår, hvor nytenkning og utvikling er i førersete, det slik at man har de beste vilkår for å gjøre karriere i BNP Paribas Personal Finance.

- Per Brobakke, Partners Projects & Platform Manager

En kontinuerlig udvikling af vores forretning og optimering af vores processer betyder, at vi oplever stigende vækst. Vi har en ambitiøs vækstplan, som vi arbejder ud fra. En vækstplan, som alle medarbejdere er en aktiv del af.

BNP Paribas Personal Finance er en arbejdsplads, som giver dig rig mulighed for personlig og faglig udvikling. Der arbejdes ofte med frihed under ansvar i projekter på tværs af organisationen. Derudover er man altid omgivet af gode kollegaer, som altid er søde og hjælpsomme,

siger Nicolas Beguin, Team Leader i Operations.

Kort om BNP Paribas Personal Finance

Vores bank blev etableret i 1987 som et samarbejde mellem Handelsbanken og Dansk Supermarked, og en tæt forankring i detailhandlen har alle dage været en del af vores dna. Siden da har vi åbnet kontor i både Oslo og Kista, lige udenfor Stockholm. Fordelt på de tre kontorer beskæftiger vi over 300 dedikerede medarbejdere, og i 2014 overtog BNP Paribas Personal Finance 100% ejerskab af vores virksomhed og gjorde os til en del af en stor international koncern med cirka 20.000 medarbejdere fordelt på 31 lande. Udover vores tætte samarbejde med detailhandlen og brokere, driver vi en digital bank i alle tre lande, hvor vi tilbyder private personer samlelån, kreditkort, opsparing samt distribuerer forsikringer.

Hos os er der mange års anciennitet blandt medarbejderne. Vi er en dynamisk bank, og det giver vores medarbejdere rigtig gode muligheder for intern karriereudvikling,

fortæller HR Business Partner Hanne Ahmed.

Da vi er en multikulturel virksomhed, favner vi også bredt. Du får kolleger fra over 15 forskellige lande og mulighed for at øve dine sproglige kundskaber, da vi taler både dansk og engelsk.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at besøge bnpparibas-pf.dk/