Skatteforvaltningen som arbejdsplads

168 evalueringer, 15 kommentarer





Kategorier

Ledelse
Kultur og mening
Karrieremuligheder
Belønning
Arbejdsmiljø og balance
Samarbejde og relationer

Er du eller har du været ansat hos Skatteforvaltningen?

Som nuværende eller tidligere ansat kan du også fortælle, hvad du synes om at arbejde hos Skatteforvaltningen.
Husk, at selvom du er logget ind, er din evaluering 100% anonym over for arbejdsgiver.

Kommentarer

Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden

Skattestyrelsens opgave er at sikre, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden. Den opgave løser vi ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen.

Skattestyrelsen har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Borgere og virksomheder skal opleve en ordentlig, pålidelig og fremtidssikret skatteadministration. Vores arbejde bygger på effektive processer og sikre systemer. Vi arbejder målrettet på løsninger, hvor relevant data indberettes automatisk, så det er enkelt for borgere og virksomheder at få overblik over og håndtere deres skatteforhold.

Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.
Vi er lydhøre og forholder os aktivt til vores omverden og samfundsudviklingen. Det gør vi, fordi et bredt nationalt og internationalt udsyn er en forudsætning for, at vi kan løse vores myndighedsopgave på en tidssvarende og professionel måde.

Vi tager ansvar, og vi samarbejder – om den samlede opgave og i de daglige beslutninger. Sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet sikrer Skattestyrelsen fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Find ud af mere på: www.sktst.dk

Hvorfor arbejde i Skatteforvaltningen?

Det er der mange gode grunde til.

  • Et stærkt fagligt miljø
  • Stort ansvar og karrieremuligheder – i hele Danmark
  • Mulighed for at gøre en forskel
  • Respekt for det hele menneske
  • Fokus på nærværende ledelse og gode kolleger
  • Et match for mange
  • En god samlet pakke

Hvad er mine muligheder?

Karrieremulighederne i Skatteforvaltningen

IT
Infrastruktur
Application Management
IT Service Management
Support
Leverandørstyring
Løsningsarkitektur og test
Projektledelse
Projekt- og porteføljestyring

Jura
Contract Management
Lovfortolkning
Juridisk vejledning
Personalejura
Udbudsret
Lovimplementering
Klage- og straffesager
Ministerbetjening

Revision
Transfer Pricing
Told
Antisvindel
Compliance
Skattely
Afgiftshåndtering
Internationalt samarbejde

Administration og vejledning
Borger- og virksomhedsbetjening
Sagsbehandling
Forskuds- og årsopgørelse
Registreringsafgifter
Gældsinddrivelse
Momsangivelse og refusion
Ejendomsvurdering
Ledelsesstøtte

Forretningsudvikling
Digital design
Digital kommunikation
Procesudvikling
Trendanalyse
Brugerundersøgelser
Brugervenlighed

Økonomi
Regnskab
Controlling
BI og Data
Økonomistyring
Strategi og analyse
Facility

HR & Kommunikation
Uddannelse
Kompetence- og organisationsudvikling
Rekruttering
Presse
Kommunikation – intern og ekstern
Direktionsbetjening

Nyheder fra Skatteforvaltningen

Nyheder fra Skatteforvaltningen

5. februar
Skatteforvaltningen

Har du afsluttet studiet, og er du klar til at starte din karriere? Eller er du studerende og på udkig efter det helt rigtige studiejob til at booste dit CV? Så kom og mød os på CBS Career Fair onsdag d. 6. februar. Vi står klar klokken 10.00-16.00 og har konkrete stillingsopslag med i kufferten.

Læs mere om arrangementet på CBS's hjemmeside:https://www.cbs.dk/pressen/arrangementer/career-fair-2019-0

Skrevet af Anette Ansholm Kløve

Sociale medier for Skatteforvaltningen



Regnskab for Skatteforvaltningen

Ingen regnskabsdata tilgængelig

Regnskab for Skatteforvaltningen

Registreret navn

Skatteforvaltningen

Momsnummer

DK19552101

Selskabsform

Statslig administrativ enhed

Etableret

1969

Antal ansatte

Ingen regnskabsdata tilgængelig

Kilde til ovenstående informationer

Annoncestatistik for Skatteforvaltningen

Her kan du danne dig et overblik over jobannoncer fra Skatteforvaltningen. Du kan se hvilke kanaler og regioner annoncerne var placeret i og hvordan antallet af indrykkede jobannoncer har ændret sig fra kvartal til kvartal.


Adresse

Skatteforvaltningen
Østbanegade 123
2100 København Ø
http://www.sktst.dk/

Karrieresite

http://www.skat.dk/job

Kort

Cookies på Jobindex

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra Jobindex og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.