10 job matcher din søgning 10 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 10 af 10 resultater.
Boligkontoret DanmarkBoligselskabet Nordsjælland søger en administrativ stærk leder til fællesdriften

Boligkontoret Danmark, Hillerød

Boligselskabet Nordsjælland er et udviklingsorienteret boligselskab med fokus på sunde og attraktive boliger og høj kvalitet i service. Her arbejder vi hver dag på at styrke den lokale fællesdrift, der omfatter mere end 1.200 boliger for at tilbyde vores mange beboere en god service og gode bomiljøer.

Som leder af fællesdriften er dine opgaver blandt andet ledelse af Boligselskabet Nordsjællands 13 ejendomsfunktionærer herunder koordinering og uddelegering af daglige driftsopgaver. Du får ligeledes ansvaret for planlægning og optimering af arbejdsgange herunder mindre analyseopgaver.

Hverdagens opgaver er mangfoldige og omfatter blandt andet:

  • Ansvar for den daglige drift af boligselskabets 18 afdelinger
  • Daglig ledelse af ejendomsfunktionærerne herunder opgavekoordinering og udarbejdelse af arbejdsplaner
Indrykket: 
Boligkontoret DanmarkSæsonmedarbejder til Holbæk Boligselskab

Boligkontoret Danmark

Holbæk Boligselskab søger en sæsonmedarbejdere m/k i en tidsbegrænset stiiling på fuldtid fra 1. april 2021 til 31. september 2021.

Dine primære opgaver bliver at varetage lettere pasningsopgaver og renholdelsesopgaver i fællesområderne i Knudskov, Allé- og Kikhøjparken. Det er vigtigt, at du er mødestabil og kan gå selvstændigt til opgaverne.

Du vil blive ansat som ejendomsfunktionær med ansvar for driftsopgaver i afdelingens fællesområder, du har i samarbejde med dine kolleger det daglige ansvar for:

  • lettere pasning af bede
  • renholdelse af legepladser
  • renholdelse af stier.
Indrykket: 
Boligkontoret DanmarkDriftschef til Boligkontoret Danmarks afdelingskontor i Silkeborg

Boligkontoret Danmark

Kan du sætte retning og skabe fremdrift og kvalitet i din opgaveportefølje? Vil du være med til at præge og kvalificere arbejdet med fællesdrift i den almene sektor? Ønsker du en indflydelsesrig rolle og en spændende og udfordrende hverdag? Så er du måske vores nye driftschef.

Som driftschef med fokus på udvikling af fællesdriften bliver du en del af en organisation, hvor nøgleordene er nærvær, ordentlighed og samarbejde på tværs. Du skal være med til at skabe en effektiv drift af høj kvalitet, så vi fortsat kan levere serviceydelser, der afspejler vores høje ambitioner om ordentlighed og nærvær i opgaveløsningen.

Mere konkret indebærer jobbet, at du:

  • løbende sikrer udvikling af fællesdrifterne i samarbejde med bestyrelserne
  • udarbejder og følger op på samarbejdsaftaler med bestyrelser i boligafdelingerne
Indrykket: 
Boligkontoret DanmarkGl. Holte Boligselskab søger en administrativt stærk leder til vores fællesdrift

Boligkontoret Danmark, Holte

I Gl. Holte Boligselskab arbejder vi hver dag på at styrke den lokale fællesdrift, der omfatter 837 boliger for at tilbyde vores mange beboere en høj service og gode bomiljøer. Vi søger derfor en leder, der med god kommunikation, tydelig ledelse og administrativ ekspertise kan gå forrest i arbejdet.

Som leder af fællesdriften er dine opgaver blandt andet ledelse af Gl. Holte Boligselskabs 10 ejendomsfunktionærer herunder koordinering og uddelegering af daglige driftsopgaver.

Hverdagens opgaver:

  • Ansvar for den daglige drift af Gl. Holte Boligselskabs 11 boligafdelinger og Boligselskabet BSB Søllerøds 3 boligafdelinger
  • Daglig ledelse af ejendomsfunktionærerne herunder opgavekoordinering og udarbejdelse af arbejdsplaner
  • Ansvar for at serviceaftaler og planlagte vedligeholdelsesarbejder i afdelingerne gennemføres som aftalt med bestyrelserne
Indrykket: 
Boligkontoret DanmarkEjendomsfunktionær til FlexBo Sjælland

Boligkontoret Danmark, Næstved

FlexBo Sjælland er under ekspansion som følge af nybyggerier i Haslev og forventeligt i Mogenstrup. Derfor øger vi teamet af ejendomsfunktionærer til 3 fuldtidsansatte.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. blive:

  • Løsning af alle typer arbejdsopgaver herunder også det ”grønne arbejde”
  • Beboerservice, herunder mindre reparationsopgaver i boligerne
  • Syn af boliger ved lejerskifte
Indrykket: 
Boligkontoret DanmarkEjendomsfunktionær til fællesdriften i Lillerød Boligforening

Boligkontoret Danmark, Allerød

Sammen med vores fire velfungerende teams af ejendomsfunktionærer, en daglig ansvarlig, en ledende ejendomsfunktionær og fællesdriftens administrative personale bliver du ansvarlig for at yde en positiv og god service til beboerne og for den daglige drift og vedligeholdelse af bygninger og udearealer i vores 24 boligafdelinger. Fællesdrift betyder, at vi løser opgaverne på tværs af vores boligafdelinger under hensyn til boligafdelingernes behov og medarbejdernes kompetencer. Vores udgangspunkt er fællesdriftens ejendomskontor, som ligger Uglevang 2A i Allerød.

Jobbet byder på en bred vifte af service-, vedligeholdelses- og renholdelsesopgaver. Det er f.eks. beboerservice, tilsyn med ejendommens stand, vaskerier, varmecentraler, beboerlokaler og maskiner samt daglige opgaver med vedligeholdelse og renholdelse af afdelingerne herunder affald og de grønne områder.

Indrykket: 
Boligkontoret DanmarkBoligkontoret Danmark søger projektleder til byggeafdelingen i København

Boligkontoret Danmark

Er du en dygtig og skarp projektleder og byggesagsadministrator med styr på både proces og mål? Har du forståelse for processerne i demokratiske organisationer? Kunne du tænke dig at blive en aktiv del af et velfungerende og engageret team? Så læs endelig videre!

Vores byggeafdeling styrer store og små byggesager fra idé til aflevering for almene boligselskaber landet over, herunder fysiske helhedsplaner og større renoverings- og nybyggerisager. Med en fortsat øget tilgang af sager har vi masser at lave, og vi søger derfor en ekstra projektleder til vores team i København.

Som projektleder hos os vil du være koordinator og bindeled mellem den beboerdemokratisk valgte bestyrelse i det enkelte selskabs boligafdeling og de tilknyttede rådgivende arkitekter, ingeniører, entreprenører og offentlige myndigheder.

Indrykket: 
Boligkontoret DanmarkAdministrativ medarbejder til Boligkontoret Danmarks driftssekretariat

Boligkontoret Danmark, København

Motiveres du af at gøre en forskel? Er du struktureret, og trives du med administrative opgaver? Så er du måske vores nye administrative medarbejder.

Du bliver ansat i Driftssekretariatet, som er en tværgående stabsfunktion. Her understøtter vi vores lokale boligselskaber i arbejdet med opgaver såsom planlægning af bygningsvedligehold, implementering af driftssystemer og undervisning. Driftssekretariatet betjener ydermere direktionen og vores bestyrelse med oplæg, statistik og strategiske overvejelser i forhold til den fremtidige løsning af vores kerneopgaver.

Dine arbejdsopgaver kommer til at spænde vidt og indebærer primært det daglige ansvar for kontakt med vores ejendomsledere og beboere i forbindelse med et stort nyt projekt. Du vil også få et selvstændigt ansvar for koordinering og opfølgning på dele af projektet.

Indrykket: 
Boligkontoret DanmarkLedende varmemester og varmemester til Faxe og Hylleholt Boligforening

Boligkontoret Danmark

Som følge af fratrædelse og pensionering søger vi 2 nye medarbejdere (en leder og en stedfortræder), der skal lede og indgå i Boligforeningens ejendomsfunktionærteam på i alt 7 medarbejdere. Den ledende varmemester refererer til driftschefen og varmemesteren til den ledende varmemester. Kontor- og personalefaciliteter er i Lindegårdsparken i Faxe.

Arbejdsopgaverne for begge stillingerne bliver bl.a.:

  • Løsning af alle typer arbejdsopgaver herunder også pasning og vedligeholdelse af grønne områder
  • Beboerservice herunder mindre reparationsopgaver i boligerne
  • Syn af boliger ved lejerskifte
Indrykket: 
Boligkontoret DanmarkEr du Boligkontoret Danmarks nye byggetekniske konsulent?

Boligkontoret Danmark, København

Vi søger en administrativ stærk byggeteknisk konsulent med stor faglighed til brobygning mellem byggeri og drift for Boligkontoret Danmarks medlemmer. Du får ansvaret for samarbejdet med byggeskadefonden, udvikling af vores koncepter for IKT og skal bidrage til fremtidssikring af vores mange ejendomme. Det er vigtigt at du er stærk administrativt og trives med en hverdag på kontoret.

Med din faglighed og stærke administrative kompetencer vil du spille en vigtig rolle i oversættelse og kvalitetssikring af tilsynsrapporterne fra Byggeskadefonden, ligesom du vil deltage på besigtigelser sammen med Byggeskadefonden.

En del af jobbet kommer til at foregå lokalt på vores ejendomskontorer og de tilhørende boligafdelinger. Derfor er det vigtigt, at du trives i en udadvendt rolle og er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker på mange niveauer.

Indrykket: