8 job matcher din søgning 8 job fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Er du til sund fornuft, handlekraft og korte beslutningsveje? Er du udadvendt og målrettet, og elsker du at lave forretninger, give kompetent rådgivning og yde fremragende service til erhvervskunder? Så er du måske den erhvervskunderådgiver, vi søger.
Din titel bliver ”erhvervskundechef,” og du får ansvar for at udbygge egen kundeportefølje. Kunderne vil være bredt repræsenteret indenfor forskellige brancher og forretningsområder.
Vi tror på, at de dygtigste medarbejdere tiltrækker de bedste kunder, og derfor forestiller vi os, at din profil er kendetegnet ved, at:
- du er udadvendt, kontaktskabende og initiativrig
- du har erfaring med salg og kunderådgivning inden for erhvervsområdet
- du kan og har viljen til at skabe resultater, både på egen hånd og sammen med teamet


Er du en detaljeorienteret person, som kan arbejde struktureret og selvstændigt? Elsker du at hjælpe dine kollegaer med produktions- og supportopgaver? Så er du måske den kundemedarbejder, vi mangler i Struer.
Opgaverne spænder vidt - alt fra at bidrage til at få nye kunder landet godt i sparekassen til at hjælpe rådgiverne med at få eksisterende kunders forretninger ført ud i livet. Du arbejder i dag som kunderådgiver, kundemedarbejder eller specialist.
Vi forestiller os, at du har følgende profil:
- Har stor interesse for gennemførsel af kundesager og sætter en ære i, at tingene er i orden
- Har allround faglig viden om finansielle ydelser


Er du detaljeorienteret og kan arbejde struktureret og selvstændigt? Elsker du at hjælpe dine kollegaer med kundesager og supportopgaver? Så er her jobbet for dig!
Du bliver en del af vores team af erhvervssupportere på ni medarbejdere. Du får til opgave at hjælpe vores erhvervskundechefer med løbende opfølgning på kundeengagementer på nye og eksisterende erhvervskunder. Dette indebærer blandt andet indhentning af regnskabsmateriale, opdatering i kreditsystem, overførsel og forankring af nye erhvervskunder, produktion af udlåns- og sikkerhedsdokumenter, ekspedition af kreditforeningssager og ajourføring af byggesager.


Vi søger en udadvendt og udviklingsorienteret afdelingsdirektør, med et stort netværk i Aarhus, til at stå i spidsen for vores erhvervscenter i centrum af Aarhus.
Som ny afdelingsdirektør for vores erhvervscenter i Aarhus bliver du rollemodel for afdelingens øvrige medarbejdere, når det handler om at skabe gode oplevelser for både kunder og medarbejdere.
Din primære opgave bliver at udvikle afdelingen sammen med dit team af dygtige medarbejdere og derigennem bidrage til, at sparekassen opnår stor synlighed og et godt erhvervsnetværk i byen.


- Elsker du at hjælpe dine kollegaer med produktions- og supportopgaver?
- Er du en detaljeorienteret person, som kan arbejde struktureret og selvstændigt?
- Kan du se dig selv i en rolle, hvor du primært arbejder med support på personaleengagementer?
Region Hjørring og personalebanken har stor kundetilgang, som giver supportteamet mange forskellige opgaver. Du skal være med til at få nye kollegaer og kunder godt landet i sparekassen og hjælpe afdelingernes kunderådgivere med at få gennemført sagerne.


Er du detaljeorienteret og kan arbejde struktureret og selvstændigt? Sætter du en ære i at hjælpe dine kollegaer med kunder og supportopgaver?
Du får til opgave at supportere erhvervskundecheferne med løbende opfølgning på nye og eksisterende erhvervskunder. Dette indebærer blandt andet indhentning af regnskabsmateriale, overførsel og forankring af nye erhvervskunder samt produktion af udlåns- og sikkerhedsdokumenter. I rollen som erhvervssupporter er du det naturlige bindeled mellem kunde og erhvervskundechef.


Motiveres du af glade kunder og gode forretninger? Trives du med positive og friske kolleger, der i fællesskab formår at gøre arbejdsdagen til en god dag?
Så er det måske dig, der skal med på holdet i Suldrup.
Du får ansvaret for en eksisterende kundeportefølje og plads til at opsøge nye kunder. Via uopfordret kontakt skal du rådgive dem indenfor alle forretningsområder. Kunderne skal mærke din interesse for deres liv og deres økonomi.
Til at hjælpe dig har du dygtige kundemedarbejdere, der klarer en lang række administrative opgaver. Afdelingens succes afhænger af, at vi i fællesskab lykkes med en opsøgende tilgang til eksisterende og nye kunder.


Har du lyst til og mod på at udvikle dine kompetencer, har du nu chancen for at arbejde med landbrugskunder.
Du får i samarbejde med afdelingens to øvrige dygtige landbrugssupportere til opgave at hjælpe vores landbrugskundechefer med dokumenthåndtering og løbende opfølgning på nye og eksisterende landbrugskunder.
Dette indebærer blandt andet:
- Tinglysning
- Dokumentudfærdigelse og -ekspedition
- Opdatering af sikkerheder
Jobbet indeholder desuden kundekontakt, dog uden egentligt kundeansvar.
