11 job matcher din søgning 11 job fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Vis annoncer fra virksomheder i Coop Danmark A/S gruppen (157)

I jobbet som uddeler i Dagli’Brugsen får du ledelsesansvar for dine medarbejdere og ansvar for butikkens drift, hvilket indebærer, at du:
- Har ansvar for budget og resultater og andre administrative opgaver som løn osv.
- Sikre at dine medarbejdere løbende udvikler sig gennem coaching og træning
- Udvikler butikken og præger sortimentet
Størstedelen af din tid bruger du blandt på medarbejdere og kunder i butikken. Det er vigtigt, at du lærer vores kunder at kende, så vi kan tilbyde et sortiment, der imødekommer deres behov. Her er der i vid udstrækning frie rammer til at udøve ægte købmandsskab og præge sortiment, bringe lokale varer ind osv.

Dagli'Brugsen i Glud-Nørby er en veldrevet selvstændig Brugsforening som er i vækst. Vi har ekstra travlt i sæsoner, og er beliggende 10 kilometer fra Horsens og 12 kilometer til Juelsminde. Butikken fremstår med et flot nyere butiksanlæg, da den blev ombygget i foråret 2021. Det betyder også at der er blevet etableret en helt ny delikatesseafdeling i april, som er del af Madcooperativet.
Vi tilbyder:
- Et spændende og udviklende job, hvor varekvalitet sættes i højsædet
- Et job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
- Løn efter kvalifikationer
- Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
- Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
- Basis på plads, herunder priser, datovarer, avis-klar m.m.

Som uddeler i en selvstændig Brugsforening bliver du ansat af butikkens bestyrelse. Bestyrelsen er ofte lokal og sat sammen af byens borgere. I Dagli’Brugsen Veddum er der 5 medlemmer af bestyrelsen. Bestyrelsens opgave er at sikre butikkens udvikling og sætte retning og vision for butikken i tæt samarbejde med uddeleren. Derfor skal du have mod på at være synlig både i lokalsamfundet og butikken. Du engagerer dig og brænder for at skabe gode relationer til byens borgere og det lokale klub- og foreningsliv – både som borgere og potentielle kunder.
Som uddeler har du det overordnede ledelsesansvar for butikkens drift, herunder medarbejdere, økonomi og salg. Dette indebærer bl.a..:
- Budgetter, salgstal og salgsplanlægning for virksomheden
- Administrative opgaver som ressourceplanlægning og løn
- Ansættelse og løbende udvikling af dine medarbejdere ved at sætte klare mål, give feedback m.v.

I jobbet som uddeler i Dagli’Brugsen får du ledelsesansvar for dine medarbejdere og ansvar for butikkens drift, hvilket indebærer, at du:
- Har ansvar for budget og resultater og andre administrative opgaver som løn osv.
- Sikre at dine medarbejdere løbende udvikler sig gennem coaching og træning
- Udvikler butikken og præger sortimentet
Størstedelen af din tid bruger du blandt på medarbejdere og kunder i butikken. Det er vigtigt, at du lærer vores kunder at kende, så vi kan tilbyde et sortiment, der imødekommer deres behov. Her er der i vid udstrækning frie rammer til at udøve ægte købmandsskab og præge sortiment, bringe lokale varer ind osv.

Butikken ligger tæt på en feriepark og som de fleste nok kender Gudhjem, så er der mest gang i den om sommeren. Vi har hver år masser af turister som besøger butikken, som er på knapt 500 kvm. Så det er småt med pladsen, og derfor skal der kunne tænkes kreativt. Vi omsætter for knap 25 mio om året og de 5 mio ligger i juli. Butikken er løbende moderniseret og har masser af tillægsfunktioner, så som pakkeshop, coopmad.dk og biludlejning.
Som Souschef i Dagli’Brugsen er du uddelerens sparingspartner og du er med i alle de driftsmæssige beslutninger i butikken. Du får dermed erfaring med alle ledelsesmæssige opgaver, hvilket betyder at du:
- har medansvar for den praktiske ledelse i butikken
- tager medejerskab og forpligter dig loyalt og engageret i forhold til at nå de givne budget- og omsætningsmål
- udvikler butikken og præger sortimentet

Dagli'Brugsen, Aabenraa
Grib chancen hos Danmarks største detailhandelsvirksomhed og få en unik mulighed for at:
- være med til at lede en butik med stærk lokal forankring og et godt sammenhold
- få en tæt relation til dine kunder og være blandt kunderne i dagligdagen
- udvikle dig som leder og samtidig få mange karrieremuligheder i Coop
Som Souschef i Dagli’Brugsen er du uddelerens sparingspartner og du er med i alle de driftsmæssige beslutninger i butikken. Du får dermed erfaring med alle ledelsesmæssige opgaver, hvilket betyder at du:
- har medansvar for den praktiske ledelse i butikken
- har ansvaret for ansættelse og oplæring af alle ungarbejdere og lukkeansvarlige
- bliver oplærningsansvarlig for salgsassistenteleven

Grib chancen hos Danmarks største detailhandelsvirksomhed og få en unik mulighed for at:
- være med til at lede en butik med stærk lokal forankring og et godt sammenhold
- få en tæt relation til dine kunder og være blandt kunderne i dagligdagen
- udvikle dig som leder og samtidig få mange karrieremuligheder i Coop
Opgaver:
- Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
- Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
- Basis på plads, herunder priser, datovarer, avis-klar m.m.

Drømmer du om et lederjob med fuld fart på, så kickstart din lederkarriere i Dagli’Brugsen.
Ledertrainees står forrest i køen, når der skal håndplukkes nye ledere til Coops butikker. Derfor sørger vi for at give dig en stærk uddannelse, hvor du bliver udfordret såvel fagligt som personligt. Du kommer til at lære alt om at drive en dagligvarebutik med et stærkt lokalt koncept, og du får gode muligheder for at bringe dine egne ideer i spil.
Som Ledertrainee arbejder du fuld tid i Dagli’Brugsen Harboøre Vi vil lære dig, hvordan du bliver en god leder og købmand, der kan skabe salg og indtjening til din butik.
Du får lov til at prøve kræfter med det hele – lige fra vareopfyldning i butikken, varebestilling, optimering af lageret, kundeservice på gulvet og i kassen til opfølgning på butikkens nøgletal. Kun din egen nysgerrighed sætter grænsen.

Drømmer du om et lederjob med fuld fart på, så kickstart din lederkarriere i Dagli’Brugsen.
Ledertrainees står forrest i køen, når der skal håndplukkes nye ledere til Coops butikker. Derfor sørger vi for at give dig en stærk uddannelse, hvor du bliver udfordret såvel fagligt som personligt. Du kommer til at lære alt om at drive en dagligvarebutik med et stærkt lokalt koncept, og du får gode muligheder for at bringe dine egne ideer i spil.
Som Ledertrainee arbejder du fuld tid i Dagli’Brugsen Lem. Vi vil lære dig, hvordan du bliver en god leder og købmand, der kan skabe salg og indtjening til din butik.
Du får lov til at prøve kræfter med det hele – lige fra vareopfyldning i butikken, varebestilling, optimering af lageret, kundeservice på gulvet og i kassen til opfølgning på butikkens nøgletal. Kun din egen nysgerrighed sætter grænsen.

Vi er ca. 20 ansatte i DagliBrugsen og vi har en lille fin delikatesse. Vi er en filial til SuperBrugsen Hadsund, som giver nogle gode fordele med hensyn til sparring og udvekling af ideer.
Du skal hjælpe med at fremstille sandwich, platter og meget andet i vores delikatesse, det skal du gøre i samarbejde med de øvrige ansatte i Delikatessen.
Vi forventer du kan arbejde selvstændigt, men samtidig samarbejde med de øvrige.
Arbejdstiden vil for det meste ligge i weekenderne, men ved helligedage og i sommeren vil der være ændringer.
Savner du plads i budgettet til ekstra fornøjelser som ferier, restaurantbesøg og lignende?
DAGLIBRUGSEN, Bindslev
Jobcenter