8 job matcher din søgning 8 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Webhelp
Training and Quality Manager for HBO

Webhelp, Sweden (Solna), Norway (Oslo), Denmark (Copenhagen), Finland (Helsinki) or Czech Republic (Prague)

Take this opportunity to advance your career with our collaborative team of game-changers and join our friendly and inclusive culture within a fast-paced and rapidly growing business

As Training and Quality Manager at Webhelp, you have a key role and responsibility to secure the competencies and development of all staff. Further, you will design, deploy and develop processes that support the account’s ability to deliver world-class customer service.

Se video om Webhelp som arbejdsplads

YOUR RESPONSIBILITIES WILL BE:

  • Have ownership of the training and quality processes and standards
  • Be responsible for the compliance with the quality and training processes
  • Drive initiatives focused on improving the account's performance
Webhelp
Webhelp
Bliv mødebooker i solrige Spanien

Webhelp, Malaga (Benalmadena)

Vil du lære at bryde isen over telefonen? Samt styrke dit cv? Webhelp Malaga ansætter!

Du vil arbejde i et miljø der er sjovt, og hygge dig sammen med dine kolleger. Malaga-området er Spaniens hurtigst voksende multikulturelle region.

Se video om Webhelp som arbejdsplads

Som mødebooker hos Webhelp får du styrket dine kompetencer, vores uddannelser vil få dig til at vokse fagligt og som person, inden for forsikring, salg og kundekontakt. Du kommer til at repræsentere Danmarks- og Skandinaviens førende forsikringsselskab. Med stillingen følger desuden en attraktiv lønpakke, en løn der giver dig mulighed for at leve godt, med en grundløn på 1700 € samt attraktiv bonus.

Webhelp
Webhelp
Dansktalende kundekonsulent til Bank Norwegian til vores kontor i Benalmádena

Webhelp

Bank Norwegian blev etableret i Norge i 2007. I 2013 ekspanderede banken til Sverige, og i slutningen af 2015 fortsatte banken sin vækst i Norden, da vi åbnede i Danmark og Finland. Bank Norwegian har allerede ekspanderet yderligere i Europa, da vi i efteråret 2021 blev implementeret i Tyskland og Spanien.

Arbejdsopgaverne vil omhandle besvarelse af kundehenvendelser på både telefon, mail og chat for Bank Norwegian, som er en heldigital bank, der tilbyder indskuds- og udlånsprodukter som forbrugslån og kreditkort.

WebHelp tilbyder: Se video om Webhelp som arbejdsplads

  • Fast arbejdskontrakt fra første dag
  • Konkurrencedygtig løn, med forhøjelse og bonus efter opnået kvalificeringstid
  • Flytteomkostninger, hvis nødvendigt
Webhelp
Hjemmearbejdsplads
Gem
Webhelp
Spennende deltidsmulighet hjemmefra med teknisk kundesupport!

Webhelp, Oslo (NO) eller hjemmefra

Er du i starten av karrieren og ønsker arbeidserfaring? Og ønsker du å lære mer om kommunikasjon og kundeservice?

Se video om Webhelp som arbejdsplads

I jobben med kundeservice hos oss vil du gi kunder support i verdensklasse over telefon. Du vil stå i frontlinjene og støtte et av verdens største merker innenfor smart-telefoner, nettbrett og datamaskiner.

Vi søker deg som brenner for å hjelpe andre og vi er derfor helt avhengig av dine evner til å lytte og veilede kundene frem til akkurat den løsningen de har bruk for.

Webhelp
Hjemmearbejdsplads
Gem
Webhelp
Tech-gigant søger folk til kundeservice hjemmefra - Deltid

Webhelp

Vi hos Webhelp lover et udfordrende og informativt job inden for teknisk support. Vi søger dig, der er selvstændig, trives med at arbejde med opstillede mål og altid vil hjælpe og udvikle dig!

Se video om Webhelp som arbejdsplads

Er du studerende, eller ønsker du blot mere fritid i hverdagen? Så er denne stilling måske lige noget for dig! Vi leder efter friske nye medarbejdere til at arbejde deltid hjemmefra for en af vores største klienter, der er førende inden for teknologi og IT. Som kunderådgiver vil du hjælpe kunderne med smart devices og computere…

  • At modtage opkald telefonisk fra danske kunder og i perioder britiske kunder for at rådgive og hjælpe dem med deres henvendelser
  • At arbejde for et af verdens mest innovative og populære IT-brands med produkter som smartphones og computere
  • At finde løsninger og formidle disse videre, så kunderne kan vende glade tilbage til deres dagligdag
Webhelp
Webhelp
Kundesupport til globalt førende brand hos Webhelp

Webhelp, Benalmádena (ES)

Er du god til teknologi, og leder efter et udfordrende kundeservicejob?

I rollen som Advisor vil dit fokus ligge på indgående/udgående opkald. Du vil forsøge at imødekomme de mål, kunden har. Dette betyder, at du i opkaldene kan præsentere mere end ét produkt eller tjeneste, så det kræver opmærksomhed på detaljer og en høj grad af fleksibilitet.

Se video om Webhelp som arbejdsplads

Du vil også søge mersalg som en del af hvert opkald – ved hjælp af spørgsmål til at fastslå, hvad der interesserer kunden, så du kan hjælpe med at levere en skræddersyet løsning.

Webhelp
Mulighed for hjemmearbejde
Gem
Webhelp
Vil du arbejde med rejser i solrige Spanien?

Webhelp, Málaga (Benalmádena)

Hos Webhelp arbejder vi med et af verdens ledende forretningsselskaber, hvor vi blandt andet tilbyder skræddersyede forretningsrejser til vores kunder. Vores mere end 500 medarbejdere sidder i dag på to lokationer i Spanien, hvor du vil få fornøjelsen af unge og dynamiske teams, der brænder for deres arbejde.

Se video om Webhelp som arbejdsplads

Med jobbet som trainee travel advisor hos Webhelp får du blandt andet mulighed for at:

  • få ansvaret for dine egne B2B-kunders forretningsrejser
  • håndtere hele bookingprocessen fra start til slut, inklusiv bestilling at fly, tog, hotel, etc., i GDS programmet Amadeus
  • undersøge markedet for de bedst mulige flyafgange og hoteller
  • få ansvar for koordinering med flyselskaber, hoteller og transportudbydere
Webhelp
Webhelp
Kundeservicerådgiver til teknisk support

Webhelp, Málaga (Benalmádena)

Som kundeservicerådgiver vil din primære opgave være rådgivning af kunder omkring tekniske problemer samt vejledning i elektroniske produkter.

Arbejdsopgaver:

Se video om Webhelp som arbejdsplads
  • Besvare tekniske spørgsmål og løse eventuelle tekniske problemer for kunder via telefon eller e-mail
  • Identificere tekniske problemer ved at lytte til kunden og stille opklarende spørgsmål
  • Sikre en god kundeoplevelse ved hjælp af din tekniske forståelse, som du får igennem en grundig oplæring
Webhelp