8 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Team Manager til vagtcentral
Vil du være med til at lede et stærkt team på vores vagtcentral?
Dine primære ansvarsområder bliver at sikre driften i dit team, udvikle dine medarbejdere både fagligt og personligt, sikre et højt medarbejderengagement samt optimere arbejdsprocesser og kommunikere med samarbejdspartnere.
Din arbejdsdag vil veksle mellem daglig ledelse, driftsopgaver og effektivisering af arbejdsgange i samarbejde med resten af lederteamet.
Junior Data & Business Analyst
Din primære arbejdsopgave vil være at have ansvaret for vores interne Service Desk Portal, hvor vi bl.a. hjælper forretningen med at lave dataanalyse, udarbejde dashboards og sikre korrekt adgang på vores rapporteringsplatform.
Arbejdstiden er 15-20 timer om ugen fordelt på 2-3 dage om ugen. Vi er fleksible med hensyn til tilrettelæggelsen af arbejdstiden og er indstillede på, at du arbejder mindre i eksamensperioder.
Vi tilbyder et godt kollegialt miljø med mulighed for deltagelse i sportslige, kulturelle og festlige aktiviteter.
Assistancekoordinator til international vagtcentral
Som assistancekoordinator består dit arbejde i at hjælpe vores kunder videre, når de oplever nedbrud med deres køretøj i Europa. Du er den første, kunden taler med, når de har et nedbrud på bilen. Det gør dig til medskaber af et vigtigt touchpoint, kunden har med vores virksomhed, og det er et ansvar, som vi gør meget ud af at klæde dig godt på til at løfte.
Vi giver dig et professionelt onboarding-forløb, hvor du deltager i klasseundervisning, e-learning, træningsvagter på vagtcentralen og bliver tildelt en mentor - der alt sammen hjælper dig trygt og godt i gang.
Legal Counsel
Hvis du brænder for at arbejde med kontrakter og erhvervsjuridiske forhold og søger en arbejdsdag fyldt med variation i en ansvarlig og formålsdrevet virksomhed, så er denne stilling perfekt for dig.
I tæt samarbejde med ledelsen og relevante afdelinger vil du bistå med forhandling af kontrakter med både kunder og leverandører samt løbende opfølgning og dialog, både internt og eksternt.
Svensktalande koordinatorer för SOS Larmcentral – fastanställd
Har du överblicken för att vara den oumbärliga hjälparen för resenärer i nödsituationer?
En fantastisk semester är över, och nu ska vi bara åka hem med en mellanlandning och flygbyte i Paris. Men tyvärr. Bagaget är försenat, och en medresenär har blivit sjuk. Vad gör vi nu? Vi kontaktar SOS International.
I det här jobbet kan du göra en extremt synlig och mycket märkbar skillnad när du förvandlar en akut nödsituation till en bra och trygg upplevelse.
Manager, Group IT
SOS International har valgt en ny spændende strategisk retning, hvor IT’s rolle bliver mere central i at forbedre kundeoplevelsen og øge effektiviteten. For at støtte IT-ledelsen i denne vigtige opgave med at modernisere og styrke IT funktionen, har vi oprettet en ny rolle, som Manager for Group IT management office.
Du skal sikre fastlæggelse, vedligeholdelse og eksekvering af opgaver relateret til Group IT operating model gennem etablering af governance, herunder styringsprocesser, lederforaer, KPI-dashboard og rapportering.
Assistancekoordinator på SOS Internationals vagtcentral - deltid
Er du handlekraftig, har stærke kommunikative evner og tør du tage selvstændige beslutninger?
På vores vagtcentral i Århus vil du komme til at spille en central rolle, når vi hjælper bilister, der har brug for vejhjælp. Du er den første, kunden taler med, når de har et nedbrud. Det er et ansvarsfuldt job, hvor dine beslutninger gør en forskel.
Hälsovårdspersonal inom Medical Screening & Advice
I rollen som hälsovårdspersonal ger du råd till våra kunder som inför sin resa behöver en medicinsk förhandsbedömning på grund av nyuppkommen eller kronisk sjukdom.
Det handlar mer om din personlighet och inställning än din utbildning. Dessutom är följande kompetenser en fördel:
- Det är en fördel, men inget krav, att du har försäkringskunskap.
- Du talar och skriver flytande danska/svenska eller danska/norska.