2.021 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Hotlinekonsulent i Det Faglige Hus' a-kasse i Esbjerg
Vi får flere og flere medlemmer i Det Faglige Hus, som alle skal have den bedste service. Derfor søger vi hotlinekonsulenter i a-kassen, der brænder for at sætte vores medlemmer i centrum. Som hotlinekonsulent rådgiver og vejleder du vores medlemmer over telefonen og via vores digitale platforme. Vores medlemmers behov er vores 1. prioritet, og de skal altid have Danmarks bedste service – og helst lidt mere, end de forventer.
Vi tilbyder dig en spændende arbejdsdag med mulighed for faglig og personlig udvikling i et dynamisk miljø. Du får en grundig introduktion og oplæring, før du skal arbejde selvstændigt.
Tekniker
Få en 4-dages arbejdsuge som tekniker på nathold. Arbejdstid kl. 22.00 – 06.30 (mandag nat til fredag morgen).
Du kommer til at optimere, vedligeholde og udføre fejlfinding på fabrikkens maskiner og procesanlæg i et tæt samarbejde med kolleger i produktionen. Vi arbejder ud fra LEAN principperne, hvor forbedringer er en del af de daglige opgaver, hvilket også vil omfatte deltagelse i projektarbejde ved optimeringsopgaver og investeringer.
Arbejdsmiljøkoordinator
Vi søger en dygtig arbejdsmiljøkoordinator til at sikre, at arbejdsmiljø er på dagsordenen, når vi lægger sporene til en grøn og mere bæredygtig fremtid.
Vi tilbyder et job, hvor du kommer til at sikre arbejdsmiljøet i nogle af vores helt store jernbaneprojekter, både når vi projekterer og udfører projekterne.
Der vil være en god kombination mellem arbejde på kontor og byggeplads. Du skal derfor være komfortabel med at komme ud i marken nogen dage om ugen.
Kontorassistent til driftskontrollen i Blans
Er du en struktureret kontorassistent med et stort servicegen? Er dine administrative kompetencer i top, og motiveres du af en varierende hverdag?
I rollen bliver dit overordnede ansvar at være med til at sikre en velfungerende driftskontrol. Dette gør du blandt andet ved at lave driftsopfølgning, lagerafstemning mv. Dine primære opgaver vil blandt andet være:
- Lager-/råvareafstemning
- Produktionsopfølgning
Advokaturchef til Syd- og Sønderjyllands Politi
Advokaturchefen skal organisere advokaturens opgaver samt sikre effektivitet, kvalitet og legalitet i kredsens behandling af straffesager. Advokaturchefen forventes herunder at have fokus på, at advokaturens medarbejdere trives og udvikler sig.
Advokaturchefen skal være en velkvalificeret jurist (cand.jur.) med solid anklagererfaring og en høj faglig integritet med fokus på kvalitet og legalitet.
Butiksassistent
Vil du udvikle dine salgskompetencer i en PPG-butik med et utrolig bredt malersortiment? Og synes du det er fantastisk at bruge din begejstring for god kundeservice og B2B-salg?
Og vi ved godt, at de alle siger det samme, men her får du faktisk en bred palette af opgaver, når du:
- står for salg, rådgivning og betjening af kunderne
- tager imod telefoniske ordrer og udkørsel af varer
Vi søger revisortrainees
Som revisortrainee i Dansk Revision får du en flyvende start på din karriere, og du bliver en del af et stærkt sammenhold, der har trivsel og udvikling øverst på programmet.
På kun 2 år bliver du ikke bare ekspert i at arbejde med mennesker og økonomi – du bliver en betroet rådgiver, der kan formidle komplekse problemstillinger på en simpel måde og skabe værdifulde løsninger for dine kunder.
Lagermedarbejder til varemodtagelsen
Er du detaljeorienteret, struktureret og har et godt overblik? Så er det dig vi leder efter, som vores nye lagermedarbejder.
Som lagermedarbejder i varemodtagelsen får du en central rolle i at sikre, at alle indkommende varer bliver håndteret korrekt og effektivt. Du vil blive en del af et dynamisk team, hvor ansvar er i fokus. Sammen med dine kollegaer sikrer du at varerne bliver modtaget, kontrolleret, og at flowet kører gnidningsfrit.
Sourcing Managers med interesse for udbud
Vil du være med til at forbedre Danmarks infrastruktur? Så får du nu muligheden for at bidrage aktivt til Banedanmarks vedligeholdelsesstrategi og være med til at lægge de juridiske og kommercielle spor til fremtidens bæredygtige transport.
Vi er netop nu på udkig efter to Sourcing Managers, som vil være med til at skabe det gode juridiske og kommercielle fundament i vores udbud og kontrakter på tværs af Infrastruktur.
Du kommer primært til at arbejde med konkurrenceudsætter, udbud via indkøbssystemer og EU-udbud på tværs af forskellige fagområder.
Sekretariatsleder
Du skal være den daglige kontakt udadtil og den ledende kraft internt i forhold til medarbejdere, medlemmer, gæstespillere og øvrige samarbejdsrelationer.
Opgaverne som sekretariatsleder er mange og alsidige fra personaleledelse, økonomistyring, medlemspleje og markedsføring til daglig administration og daglig drift.
Der er tale om et spændende og udfordrende job, der kræver en stor grad af fleksibilitet og selvstændighed.
Vil du være en del af et stærkt mekanikerteam?
Vi søger mekanikere til vores afdelinger i Kolding, Horsens og Egå. Grib muligheden, og bliv en del af Aunsbjerg!
Hos os er du med til at skabe fantastiske serviceoplevelser for vores kunder. Opgaverne er velkendte: service og vedligeholdelse af biler samt reparationer og klargøring til salg.
Du får et familiært arbejdsmiljø med energiske kolleger, hvor godt humør altid er i højsædet.
Indskriver til moderne bilhus – er du klar til næste udfordring?
Vil du have en administrativ rolle, hvor du spiller en vigtig rolle i vores daglige drift?
Din vigtigste opgave er at sikre en god oplevelse for vores kunder og koordinere deres behov med værkstedet. I en tempofyldt hverdag vil dine opgaver blandt andet være at:
- Tage imod kunder ved indskrivning
- Besvare e-mails og telefonopkald samt udarbejde tilbud til kunder
- Booke kundeordrer i kalenderen
Aleris PP udvider, og vi søger sygeplejersker til vores afdelinger i Gentofte, Aarhus og Esbjerg
Er du sygeplejerske, og har du erfaring indenfor psykiatri?
I Aleris PP er det vigtigt for os, at vi skaber et trygt og tillidsfuldt miljø, og det gælder både for vores kunder og medarbejdere.
Du vil blive en del af en nysgerrig og ambitiøs arbejdsplads, hvor arbejdsmiljøet bærer præg af, at der er gensidig respekt og fleksibilitet både i forhold til arbejdsopgaver, men også hinanden.
Talstærk sekretær til Vejen
Er du serviceminded og talstærk? Og har du et udpræget talent for koordinering, som du gerne vil bruge i en vigtig, administrativ rolle?
Sammen med det øvrige administrative team, som tæller 4 dedikerede kolleger, vil du i rollen som sekretær få ansvaret for, at dokumenthåndtering og faktureringsprocesser håndteres effektivt og med et stærkt blik på at sikre kvaliteten.
Kollega til udtagning af miljøprøver i Midt- og Sydvestjylland
Vi udvider vores team af drikkevands- og spildevandsprøvetagere i Jylland og har derfor brug for en ny kollega.
Er du en positiv person med god energi? Kan du arbejde både praktisk og administrativt samt holde et køligt overblik i et til tider hektisk miljø? Så kan du være den vi søger.
Vi søger endnu en jurist eller advokat til vores compliance team
Du bliver en del af SERVIAs Team Compliance, som består af dedikerede og passionerede kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Hver dag spiller vi hinanden fagligt stærke, og hos os hænger juraen uløseligt sammen med andre faglige discipliner.
Sammen med vores øvrige kolleger i SERVIA brænder vi for at levere specialiserede løsninger til vores ejerselskaber og omsætte jura til praksis. Vi prioriterer at have et uformelt miljø, hvor der er plads til humor og latter.
3 sælgere med drive og ansvarsfølelse
Er du en sælger med en stærk vindermentalitet? Motiveres du af at se resultaterne af dit hårde arbejde direkte på lønsedlen? Har du samtidig evnen til at tage ansvar for dine opgaver og trives med at arbejde selvstændigt?
Vi er en virksomhed i rivende udvikling, hvor der altid er fart på og massere af muligheder for dem, der tør gribe dem. Vores arbejdsmiljø er dynamisk, og vi søger nu tre engagerede sælgere, der kan hjælpe med at drive vores virksomhed fremad.
Billede og video er fra vores Vodskov-afdeling.
Bogholder med administrative opgaver i dynamisk virksomhed
Er du en erfaren bogholder, der også trives med at have mange bolde i luften? Har du en skarp sans for detaljer, og kan du sikre dig, at bogholderiet altid er i top?
Vi er en virksomhed i vækst, hvor der er fart på. Med massere af kunder og et dynamisk arbejdsmiljø har vi brug for en dedikeret medarbejder, der kan tage ansvar for bogholderiet og samtidig hjælpe med andre administrative opgaver.
Billede og video er fra vores Vodskov-afdeling.
Arkitektrådgiver
"Making the world a better home” er Saint-Gobains mission, og med dette søger Saint-Gobain en konsulent til projektbararbejdning af tegnestuer i DK, og dermed underbygge den grønne dagsorden.
Du vil få som opgave at screene markedet for projekter med relevans for Saint-Gobains samlede produktsortiment. Du opstarter selvstændigt den foreskrivende proces, og undersøger sammen med den projekterende mulighed for et samarbejde.
Experienced developer for data migration
Imagine working in a market-leading company that is among Denmark's Best IT workplaces. You are part of an experienced agile team working on a greenfield SaaS product based on the latest technologies.
At Unik we invest in you and give you time to add to your competencies and further your career. We believe in maintaining a healthy work/life balance, which is why we've incorporated part-time remote work into our company culture.