78 job matcher din søgning 78 job fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Behandlingsskolerne er Danmarks førende udbyder af privat dagbehandlingstilbud. Vi er eksperter i undervisning og behandling af børn og unge med komplekse udfordringer.

Som skolens sekretær er du den første person vores børn, forældre, ansatte samt samarbejdspartnere møder hver dag. Du er knudepunktet for mange forskellige praktiske og faglige opgaver og på forkant med skolens gang. Det er derfor vigtigt, at du trives i mødet med mennesker og får energi af forskellige og foranderlige opgaver. Og møder alle med et smil.
Vi tilbyder et spændende, alsidigt udfordrende og udviklende job.


Danmarks Tekniske Universitet, Roskilde eller Kgs. Lyngby
Vi søger to nye kollegaer, der skal varetage den administrative support af vores uddannelses- og ph.d.-aktiviteter inden for vindenergi og den grønne omstilling. De to nye kollegaer skal opbygge et samarbejde, hvor der er mulighed for at sparre med hinanden samt fungere som backup under ferier.
Vi tilbyder et udadvendt arbejde på en internationalt orienteret arbejdsplads i løbende udvikling omgivet af dygtige og engagerede kolleger og studerende af mange nationaliteter. Vi har en uhøjtidelig og omsorgsfuld omgangstone, og du bliver en del af den samlede fællesstab inden for administration. Vi har flekstid og lægger vægt på balance mellem arbejdsliv og familieliv.

Banedanmark, København
Trives du med at udfordre og forbedre gængse arbejdsgange, og motiveres du af at sætte dit personlige aftryk på historisk store projekter, som løfter den danske jernbane ind i en grønnere fremtid?

Vi søger en teamleder til teamet Handover & Review, hvor medarbejderne i teamet bidrager med dokumenthåndtering relateret til vores projekter, herunder kvalitetssikring og overholdelse af kontraktkrav.
Ledelseserfaring er ikke et krav, det vigtigste er, at du har potentialet.
Vi tilbyder flexordning og op til 2 hjemmearbejdsdag om ugen, såfremt opgaverne tillader det.


Vil du hjælpe voksne, unge og børn videre i livet ved at screene, analysere og håndtere deres situation bedst muligt? Så skal du være en del af sektionen for forbyggende screening, da vi arbejder målrettet og seriøs med disse områder. Du får blandt andet en unik mulighed for at sætte dit aftryk på arbejdet med ungdomskriminalitet og opnå kendskab til screeningerne af sagerne, som henvises til Ungdomskriminalitetsnævnet.
Screeningsarbejdet indebærer ingen kontakt med børnene/de unge eller familie/værger, idet screeningerne tager udgangspunkt i de informationer om de unge, som er tilgængelige i politiets systemer. Screeningsindsatsen vil være dit primære arbejdsområde, men det forventes, at du kan påtage dig andre administrative opgaver.

Har du en uddannelsesmæssig baggrund indenfor økonomi, revision, finans, regnskab, professionsbachelor eller uddannet inden for Skatteforvaltningen – og kunne du tænke dig varierende arbejdsdage, med kontrolbesøg i virksomheder og sagsbehandling af afgiftssager?
Som medarbejder hos os vil du komme til bl.a. at arbejde med et af vores store fokusområder; den illegale/ulovlige handel med varer, hvor virksomhederne ikke har betalt de afgifter de skal. Du vil blive tilknyttet et projekt, som arbejder med kontrol og sagsbehandling af illegalt importerede afgiftspligtige varer på tværs af Danmark og ved grænsen.


Økonomistyrelsen, København
Har du lyst til at arbejde i en af statens bedste økonomienheder? Motiveres du af at arbejde tæt sammen med forretningen og har blik for processer? Så skal du søge jobbet i Finansministeriets Koncernøkonomi, hvor vi søger én eller flere nye kollegaer. Vi søger både nyuddannede og erfarne profiler.
I Finansministeriets Koncernøkonomi stræber vi efter at være den bedste økonomienhed i staten. Vi har et højt kvalitets- og serviceniveau i vores leverancer, og arbejder aktivt på at udvikle en enkel og værdiskabende styring, der er præget af dyb faglighed og understøtter forretningens behov gennem digitale værktøjer.

Forsvarets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Hvidovre
Har du flair for IT, og kunne du tænke dig at arbejde i en teknologidrevet og dynamisk virksomhed med opgaver inden for sagsbehandling og levering af nyt IT-materiel?
Så er du måske vores nye medarbejder til kapacitetscenter for Klassificerede Systemer, hvor vi støtter brugere i hele verden med sikre og effektive IT-løsninger.
Vi søger selvstændige sagsbehandlere, der skal stå for håndtering af IT sager på det klassificerede område inden for Pc, terminaler, print, VTC, telefoni, TV/AV og indbygget udstyr.
Opgaveløsningen understøtter administrative såvel som operative brugere ved Forsvaret og statslige myndigheder – herhjemme og ude i verden.


Banedanmark, København
Evner du at skabe sagsfremdrift, og motiveres du af at arbejde i en organisation, hvor høj faglighed og samarbejde er helt essentielt for at nå i mål med fremtidens grønne Danmark?

Som aktindsigtskoordinator er en af dine vigtigste opgaver at lave en vurdering af aktindsigtens omfang i forhold til anlægsdivisionens bidrag og eventuelt indgå i dialog med aktindsigtskoordinatoren i Forvaltningsret og General Jura om fristforlængelser mv.
Banedanmark tilbyder mulighed for at arbejde hjemmefra i perioder, hvor opgaverne tillader det.


Beredskab Øst I/S, Søborg
Har du en stærk administrativ profil samt en del erfaring – gerne fra den kommunale verden, og samtidig lyst til at arbejde administrativt i et moderne beredskab?
I sekretariatet arbejder vi sammen om alt fra de klassiske sekretæropgaver til udadvendte service- og kommunikative opgaver, blandt andet:
- telefonbetjening
- betjening af henvendelser fra private og kommunale institutioner og virksomheder
- administration af brandsikringsanlæg
Vi kan tilbyde et spændende job i et moderne beredskab med mulighed for at præge udførelsen og udviklingen af det daglige arbejde.

I Virksomhedsservice Tårnby servicerer vi det lokale erhvervsliv i både Tårnby og Dragør kommuner med rekruttering, fastholdelse og opkvalificering.
Som noget nyt skal Virksomhedsservice Tårnby også varetage indsatsen for ungecenteret, og vi søger en erfaren virksomhedskonsulent, der har lyst til at vise de unge vejen frem.
Dine arbejdsopgaver som virksomhedskonsulent vil blandt andet være
- Opsøgende virksomhedskontakt, og sikre et godt virksomhedsnetværk hvor de unge kan komme i lønnede timer, løntilskud og/eller virksomhedspraktik
- Kunne se ressourcer og muligheder hos den unge og matche dem op med ledige stillinger

Som visitator bliver du en del af vores myndighedsfunktion, hvor du skal foretage visitationsarbejde indenfor ældre- og plejeområdet.
I jobbet vil indgå bevilling af personlig/praktisk hjælp, rehabiliterende indsats, plejeboliger, selvvalgt hjælper, træning efter serviceloven m.m. Derudover også udskrivelser fra sygehus. Du skal medvirke til at sikre fagligt velbegrundede, dokumenterede og helhedsorienterede indsatser.
Vi tilbyder en spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor godt humør præger dagligdagen. Der er endvidere selvtilrettelæggende og fleksibel arbejdstid under hensyntagen til den fælles opgaveløsning.


Danmarks Tekniske Universitet, Kgs. Lyngby
We are looking for a structured, efficient, and service-oriented programme coordinator to support programme management of DTU Entrepreneurship’s programmes: DTU Board Education, DTU X-Tech and internal projects. You could be an experienced coordinator or graduate BSc/MSc Level.
We offer an interesting and challenging job in an international atmosphere with the focus on research, teaching, innovation, and scientific advice for the benefit of the surrounding community. We place emphasis on a high level of professionalism among our staff, so skills development is an integral part of our culture.

Danmarks Tekniske Universitet, Kgs. Lyngby
We are looking for a structured, efficient, and service-oriented programme coordinator to support programme management of DTU Entrepreneurship’s programmes: DTU Board Education, DTU X-Tech and internal projects. You could be an experienced coordinator or recently educated.
We offer an interesting and challenging job in an international atmosphere with the focus on research, teaching, innovation, and scientific advice for the benefit of the surrounding community. We place emphasis on a high level of professionalism among our staff, so skills development is an integral part of our culture.

Kan du få borgere på kanten af arbejdsmarkedet tilbage i job eller uddannelse, så hører vi gerne fra dig.
Som jobformidler skal du støtte borgerne i at komme tilbage til arbejdsmarkedet eller i uddannelse og støtte med mestring af deres udfordringer, så de selv kan se vejen tilbage. Du sikrer opfølgningen på den plan som er lagt sammen med borgere og sagsbehandler, og som skal få borgeren tilbage i selvforsørgelse.
Det kan vi tilbyde
- Gode kolleger, der bakker hinanden op
- En afslappet og uhøjtidelig atmosfære med plads til gode grin
- Adskillige personalegoder

Erhvervsministeriet, København
Er du struktureret og kvalitetsbevidst? Trives du med at arbejde selvstændigt og have ansvar, og kan du navigere i en travl hverdag og samtidig yde høj service? Så kan det være dig, vi står og mangler.
I denne stilling skal du understøtte finansdirektøren og administrationsdirektøren i deres travle hverdag og hjælpe dem med at få tingene til at glide, samtidig med at du bliver bindeleddet mellem dem, deres kontorchefer og medarbejdere samt go-to person for dine kolleger, hvis de har brug for svar på administrative spørgsmål eller hjælp til forskelligartede opgaver.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Kalenderstyring og mødebooking
- Indsamling og klargøring af direktørernes mødemateriale
- Udarbejdelse af div. dagsordener samt referatskrivning

Statens IT, Ballerup
Har du lyst til og mod på at spille en central og koordinerende rolle i en ambitiøs styrelse under Finansministeriet? Lige nu søger Statens It’s Direktions- og Ledelsessekretariat en AC-direktionssekretær. Vi søger dig, der med engagement og politisk tæft kan understøtte direktion og chefgruppe i en dynamisk styrelse samt bidrage til effektiv koordination mellem in- og eksterne samarbejdspartnere.
Som direktionssekretær vil du få en central koordinerende rolle og en bred vifte af opgaver. To dage er sjældent ens i Direktions- og Ledelsessekretariatet, som betjener Statens It’s direktion og chefgruppe samt bistår resten af organisationen.

Jobcenteret søger en faglig koordinator til områderne sygedagpenge, jobafklaring, ledighedsydelse og fleksjob.
Som faglig koordinator får du en central funktion i forhold til vores organisering og opgaveløsning på områderne. Du bliver ansvarlig for oplæring af nye rådgivere og at sikre den løbende udvikling af faglige kompetencer hos medarbejdere, både i form af undervisning og individuel kompetenceudvikling. Derudover bliver det din opgave at være på forkant med og forestå implementering af ny lovgivning samt udarbejde og vedligeholde arbejdsgange.
Vi brænder alle for vores arbejde og glæder os til at tage imod dig. Vi er kendetegnet ved et godt kollegaskab, faglig sparring og en grundig oplæring af nye kolleger.


Har du lyst til en hverdag fyldt med varierende opgaver, masser af dialog og frisk luft samt servicering af kommunens borgere og politikere?
Som tilsynsmedarbejder kommer du til at arbejde med mange forskellige typer af tilsynsopgaver, hvor du får en bred berøringsflade til vores kommende entreprenør, borgere og brugere samt kollegaer ud i organisationen.
Hos os vil du få indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse og udførelse og dertil et godt og uformelt arbejdsklima med dine kollegaer.
Din uddannelse er ikke så vigtig, men din erfaring med tilsyn og/eller entreprisestyring på vej- og landskabsområdet samt den konstruktive dialog vægtes højt.


Brænder du for den gode service over for borgere og politikere i en kommune? Og har du lyst til en hverdag fyldt med politiske bestillinger, formidling af komplekse faglige problemstillinger samt projektledelse?
Som generalist kommer du til at arbejde med mange forskellige typer af opgaver, men med hovedfokus på opgaver på vej- og trafikområdet. Afhængigt af din erfaring og ekspertise vil du også komme til at arbejde med projektledelse af større eller mindre opgaver og diverse udviklingsprojekter af organisatorisk art.
Vi lægger vægt på, at vi har det rart og sjovt med hinanden, og at vi har en uformel og respektfuld omgangstone, kaffe på kanden og en god balance mellem familie- og arbejdsliv.


Miljøministeriets departement, København
Vi søger en dygtig medarbejder til at udfylde rollen som en af tre ministersekretærer for miljøministeren. Som ministersekretær bliver du en del af Minister- og ledelsessekretariatet i Miljøministeriet, der betjener ministeren, departementschefen og departementets øvrige ledelse. I kontoret er der en stor fællesskabsånd, og vi byder os alle til for at finde de bedste løsninger for huset, ledelsen og ministeren.
Som ministersekretær kommer du til at indgå i holdet omkring miljøministeren. Vi tilrettelægger blandt andet ministerens arbejde i Folketinget, ministerens deltagelse i ministermøder, statsråd og besøg rundt omkring i landet.
