196 job matcher din søgning 196 job fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Stevns Kommune Center for Børn & Læring søger en kollega til pladsanvisningen i vores administrative team

Stevns Kommune, Store Heddinge

Da vores kollega gennem mange år er på vej på pension, søger vi en kollega, der kan være med til at løfte hovedansvaret for kommunens pladsanvisning.

Du skal arbejde tæt sammen med vores pladsanviser og i perioder være med til at danne overblik over kommende behov for pladser i de enkelte områder samt indgå i løbende dialog med kollegaer om, i hvilket omfang det nødvendiggør kapacitetsændringer.

Stevns Kommune benytter KMD institution I2 til pladsanvisningen. Kendskab til systemet er en fordel, men ikke et krav. Der vil være mulighed for oplæring i systemet og løbende sparring på dette.

Behandlingsskolerne ApS
Serviceminded og struktureret skolesekretær til Behandlingsskolerne i Virum

Behandlingsskolerne ApS

Behandlingsskolerne er Danmarks førende udbyder af privat dagbehandlingstilbud. Vi er eksperter i undervisning og behandling af børn og unge med komplekse udfordringer.

Se video om Behandlingsskolerne ApS som arbejdsplads

Som skolens sekretær er du den første person vores børn, forældre, ansatte samt samarbejdspartnere møder hver dag. Du er knudepunktet for mange forskellige praktiske og faglige opgaver og på forkant med skolens gang. Det er derfor vigtigt, at du trives i mødet med mennesker og får energi af forskellige og foranderlige opgaver. Og møder alle med et smil.

Vi tilbyder et spændende, alsidigt udfordrende og udviklende job.

Behandlingsskolerne ApS
Frederikssund Kommune
Administrativ medarbejder til barselsvikariat i Ungekontakten

Frederikssund Kommune

Administrativ medarbejder/sagsbehandler søges til barselsvikariat 15 timer ugl. til Ungekontakten – Center for Job og Rådgivning i Frederikssund Kommune pr. 1. august 2023 eller snarest derefter.

Som administrativ medarbejder skal du understøtte Ungekontakten i stort og småt omkring personale-, drifts- og borgeropgaver. Du får ansvaret for mange forskelligartede opgaver, hvor du både kan få indfriet lysten til at arbejde selvstændigt og i samarbejde med andre.

Danmarks Tekniske Universitet Studie- og Ph.d.-administratorer til DTU Wind

Danmarks Tekniske Universitet, Roskilde eller Kgs. Lyngby

Vi søger to nye kollegaer, der skal varetage den administrative support af vores uddannelses- og ph.d.-aktiviteter inden for vindenergi og den grønne omstilling. De to nye kollegaer skal opbygge et samarbejde, hvor der er mulighed for at sparre med hinanden samt fungere som backup under ferier.

Vi tilbyder et udadvendt arbejde på en internationalt orienteret arbejdsplads i løbende udvikling omgivet af dygtige og engagerede kolleger og studerende af mange nationaliteter. Vi har en uhøjtidelig og omsorgsfuld omgangstone, og du bliver en del af den samlede fællesstab inden for administration. Vi har flekstid og lægger vægt på balance mellem arbejdsliv og familieliv.

Banedanmark
Teamleder til teamet Handover & Review

Banedanmark, København

Trives du med at udfordre og forbedre gængse arbejdsgange, og motiveres du af at sætte dit personlige aftryk på historisk store projekter, som løfter den danske jernbane ind i en grønnere fremtid?

Se video om Banedanmark som arbejdsplads

Vi søger en teamleder til teamet Handover & Review, hvor medarbejderne i teamet bidrager med dokumenthåndtering relateret til vores projekter, herunder kvalitetssikring og overholdelse af kontraktkrav.

Ledelseserfaring er ikke et krav, det vigtigste er, at du har potentialet.

Vi tilbyder flexordning og op til 2 hjemmearbejdsdag om ugen, såfremt opgaverne tillader det.

Banedanmark
Aarhus Kommune
Ungecentret Skanderborgvej søger økonomimedarbejder med kompetencer inden for behandling og fremstilling af data

Aarhus Kommune, Viby J

Vi søger en medarbejder, som vil bidrage til at styrke vores arbejde med data, herunder løbende følge data om borgerne og understøtte, at vi i centret kan træffe beslutninger på et oplyst datagrundlag.

Du bliver en del af et center, som løser meningsfulde indsatser for udsatte unge, og du kommer til at understøtte de strategiske beslutninger, der skal træffes i forbindelse med udvikling af centret.

Du har i stort omfang mulighed for at tilrettelægge din egen arbejdstid og du får mulighed for hjemmearbejde.

Fredensborg Kommune
Visitator i Center for Ældre og Forebyggelse

Fredensborg Kommune, Kokkedal

Brænder du for høj faglighed, respektfuld kommunikation og god service? Opfatter du inddragelse af borger, pårørende og samarbejdspartnere som en selvfølge? Trives du i en politisk styret organisation med rammer, lovgivning og plads til individuelle vurderinger? Så er det lige dig, vi søger som vores nye kollega.

Du vil blive en del af visitationsteamet, hvor der er fokus på trivsel både for den enkelte og for fællesskabet. Vi respekterer hinandens forskelligheder og kompetencer og videreudvikler hinanden. Vi samarbejder på tværs af fagligheder og bruger hinandens gode løsninger og hjælper hinanden.

Esbjerg Kommune
Administrativ medarbejder til Sekretariatet i Teknik & Miljø

Esbjerg Kommune

Motiveres du af økonomi, administrative opgaver og alt derimellem, og kan du lide at samarbejde med mange forskellige kolleger? Så har vi stillingen til dig!

Du bliver en del af Teknik & Miljøs Sekretariat i Frodesgade 30, som har 10 ansatte. I Sekretariatet varetager vi bl.a. økonomi- og administrationsopgaver for og i samarbejde med Teknik & Miljøs øvrige afdelinger, ligesom vi er i tæt samarbejde med kommunens centrale afdelinger.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Økonomiopgaver for Natur & Byrum, herunder bl.a. fakturabetaling, månedlige statusopgørelser, budgetrevisioner og regnskab
  • Medvirke i afrapportering på vandløbsprojekter og dertilhørende statslige tilskud
  • Administrative- og bogføringsopgaver i Esbjerg Lystbådehavn
THISTED KOMMUNE
Administrativ medarbejder til Social- og Seniorsekretariatet

THISTED KOMMUNE

Motiveres du af varierende administrative opgaver i et stærkt arbejdsfællesskab?

Til en nyoprettet fast stilling på 18-20 timer pr. uge søger Social- og Seniorsekretariatet en administrativ kollega, som har lyst til at indgå i den fælles opgaveløsning og bringe sin faglighed i spil.

Dit primære område vil være elevadministrative opgaver, håndtering af data til ledelsesinformation og budgetopfølgninger samt telefonsupport til SOSU-elever vedr. ansættelsesforhold og anvendelse af det elevadministrative it-system.

Vi tilbyder et spændende arbejdsmiljø, hvor ikke to dage er ens og med stor mulighed for indflydelse på egne opgaver.

Midt- og Vestsjællands Politi Administrativ medarbejder til anklagemyndigheden i Midt- og Vestsjællands Politi

Midt- og Vestsjællands Politi, Roskilde

Anklagemyndigheden ved Midt- og Vestsjællands politi søger en eller flere administrative medarbejdere, som har lyst til at blive en del af vores team af engagerede medarbejdere.

Af arbejdsopgaver kan bl.a. nævnes:

  • Bemanding af vores front office, der er indgangen til anklagemyndigheden, både hvad angår nye sager, men også personlige og telefoniske henvendelser.
  • Registrering af ind- og udgående post.
  • Administrativ sagsbehandling i forbindelse med afsendelse af sager til retten.

Vi har fokus på, at der er en fornuftig balance mellem arbejds- og privatliv og at der i forbindelse hermed udvises gensidig fleksibilitet for at få tingene til at hænge sammen.

Hørsholm Kommune Specialist i økonomiske ydelser på socialområdet

Hørsholm Kommune

Sagsbehandler af økonomiske ydelser til pensionister, administration af akutboliglisten, systemadministrator og superbruger.

Din hverdag er meget varieret, du har fleksibel arbejdstid, mulighed for hjemmearbejde og gode udviklingsmuligheder. Stillingen er en fuldtidsstilling.

Dine opgaver omfatter bl.a. helbredstillæg, udvidet helbredstillæg, personlige tillæg, enkeltydelser til førtidspensionister, administration af pension, håndtering af advis'er om CPR-hændelser, indkomst, Skat, tilkendelser mv., supplement til pension (folke-/førtid), lån til beboerindskud, begravelser uden pårørende, mellemkommunale afregninger, visse afstemninger mv.

Københavns Politi Administrativ medarbejder til vikariat i Københavns Politis Forebyggelsesafdeling

Københavns Politi

Vil du hjælpe voksne, unge og børn videre i livet ved at screene, analysere og håndtere deres situation bedst muligt? Så skal du være en del af sektionen for forbyggende screening, da vi arbejder målrettet og seriøs med disse områder. Du får blandt andet en unik mulighed for at sætte dit aftryk på arbejdet med ungdomskriminalitet og opnå kendskab til screeningerne af sagerne, som henvises til Ungdomskriminalitetsnævnet.

Screeningsarbejdet indebærer ingen kontakt med børnene/de unge eller familie/værger, idet screeningerne tager udgangspunkt i de informationer om de unge, som er tilgængelige i politiets systemer. Screeningsindsatsen vil være dit primære arbejdsområde, men det forventes, at du kan påtage dig andre administrative opgaver.

Forsyningstilsynet
Kontormedarbejder til IT-support - vikariat

Forsyningstilsynet, Frederiksværk

Se video om Forsyningstilsynet som arbejdsplads

Er du fortrolig med klargøring af Pc’er og mindre IT-koordineringsopgaver? Så har du nu mulighed for at prøve kræfter som IT-supporter i et 5 måneders vikariat i Forsyningstilsynet.

Du skal hjælpe medarbejderne med spørgsmål som disse:

  • Hvordan installerer jeg en ny app i min mobil?
  • Hvorfor kan jeg ikke få lyd i mit head-set?
  • Hvordan finder jeg ud af, hvilken mus, der passer til mig?

Du vil i det daglige opleve en stor grad af frihed og fleksibilitet, som er med til at sikre en god balance mellem arbejde og fritid. Vi er en familievenlig arbejdsplads og du får bl.a. mulighed for hjemmearbejde og for at arbejde under transport.

Forsyningstilsynet
Skattestyrelsen Engageret medarbejdere til kontrol og sagsbehandling på afgiftsområdet hos Skattestyrelsen i Næstved og Høje Taastrup

Skattestyrelsen

Har du en uddannelsesmæssig baggrund indenfor økonomi, revision, finans, regnskab, professionsbachelor eller uddannet inden for Skatteforvaltningen – og kunne du tænke dig varierende arbejdsdage, med kontrolbesøg i virksomheder og sagsbehandling af afgiftssager?

Som medarbejder hos os vil du komme til bl.a. at arbejde med et af vores store fokusområder; den illegale/ulovlige handel med varer, hvor virksomhederne ikke har betalt de afgifter de skal. Du vil blive tilknyttet et projekt, som arbejder med kontrol og sagsbehandling af illegalt importerede afgiftspligtige varer på tværs af Danmark og ved grænsen.

Skattestyrelsen
Egedal Kommune
Medarbejder søges til ydelsesområdet i Center for Arbejdsmarked og Ydelse

Egedal Kommune, Ølstykke

Vi søger en ny medarbejder til Ydelsesområdet i Egedal Kommune. Hovedopgaven er til udbetaling af sygedagpenge, ledighedsydelse og fleksløntilskud samt indgå i løsningen af de tværgående opgaver i afdelingen.

Dine opgaver omfatter:

  • Udbetaling af forsørgelsesydelser og arbejdsgiverrefusioner i forhold til sygedagpenge, ledighedsydelse og fleksløntilskud
  • Råd og vejledning af borgere og arbejdsgivere
  • Samarbejde med jobkonsulenterne, der varetager den beskæftigelsesrettede indsats

Vi tilbyder 37 timers ansættelse med flekstidsordning, et spændende job med stor selvstændighed i arbejdet, frugtordning, kantineordning og adgang til motionsfaciliteter i Sundhedscentret.

Egedal Kommune
Professionshøjskolen UCN Studieadministrativ medarbejder til vores studiekontor på Campus Skolevangen

Professionshøjskolen UCN, Hjørring

Er du god til at samarbejde, systemkyndig og trives du med at arbejde med komplekse arbejdsområder, så kan vi tilbyde dig en spændende stilling som studieadministrativ medarbejder på UCN Studiekontor, Campus Skolevangen. Stillingen er en etårig stilling.

De primære arbejdsopgaver er bl.a.:

  • Udførelse og koordinering af skemalægning for pædagoguddannelsen, herunder medvirke til udvikling og optimering af skemalægning og relaterede processer
  • Overordnet lokaleplanlægning for hele campus Skolevangen, i tæt samarbejde med øvrige kollegaer
  • Afholdelse af diverse planlægningsmøder i samarbejde med kollega i egen afdeling og koordinatorer/ledelse på pædagoguddannelsen
Økonomistyrelsen Finansministeriets Koncernøkonomi søger én eller flere ambitiøse talstærke økonomipartnere

Økonomistyrelsen, København

Har du lyst til at arbejde i en af statens bedste økonomienheder? Motiveres du af at arbejde tæt sammen med forretningen og har blik for processer? Så skal du søge jobbet i Finansministeriets Koncernøkonomi, hvor vi søger én eller flere nye kollegaer. Vi søger både nyuddannede og erfarne profiler.

I Finansministeriets Koncernøkonomi stræber vi efter at være den bedste økonomienhed i staten. Vi har et højt kvalitets- og serviceniveau i vores leverancer, og arbejder aktivt på at udvikle en enkel og værdiskabende styring, der er præget af dyb faglighed og understøtter forretningens behov gennem digitale værktøjer.

Gribskov Kommune
Medarbejdere til Team Social Indsats Voksne

Gribskov Kommune, Gilleleje

Har du lyst til at gøre en forskel i arbejdet med vores borgere på det specialiserede voksenområde? Vi er blevet opnormeret og søger 2 nye kollegaer der ligesom os brænder for arbejdet med unge og voksne med forskellige funktionsnedsættelser og sociale udfordringer.

Vi har brug for dig, som har mod på en alsidig arbejdsdag med mange bolde i luften.

Der er tale om 2 fuldtidsstillinger med start 15. august 2023 eller tidligere.

Du vil blive en del af myndighedsteamet, Team Social Indsats Voksne, hvor vi arbejder på tværs af en psykiatri- og en handicapgruppe. Teamet består samlet af 11 rådgivere, en faglig koordinator og en teamleder. Vi er ét samlet team der altid hjælper vi hinanden på kryds og tværs.

Gribskov Kommune
THISTED KOMMUNE
Sekretær til Plejecenter Åbakken

THISTED KOMMUNE, Hurup Thy

Med din systematiske tilgang og punktlige facon, vil dine kompetencer indenfor det administrative felt virkelig komme til sin ret. At kunne agere superbruger og håndtere IT-hardware, samtidig med, at du er hjemmevant i forskellige it-systemer som f.eks. elektronisk arkivering og oprettelse af processer, vil alt sammen være en gave for os på Plejecenter Åbakken.

Vi tilbyder en arbejdsplads hvor trivsel er i fokus, og arbejdsmiljøet indbyder til åbenhed og tillid til hinanden. Det gode samarbejde er hos os også et fokuspunkt, både med interne og eksterne samarbejdspartnere. Du vil blive en del af en arbejdsplads, hvor du får mulighed for både personlig og faglig udvikling, og du vil opleve miljøet er uhøjtideligt og med plads til humor.

Hillerød Kommune Administrativ medarbejder/specialist til Trollesbro i Hillerød

Hillerød Kommune

Vil du være med til at bygge et stærkt fundament for de pædagogiske tilbud på Trollesbro? Er du kontoruddannet og har du et skarpt blik på personaleadministration og organisatorisk drift og udvikling?

På Trollesbro bidrager vi alle til at der hver dag leveres et fagligt stærkt pædagogisk tilbud til et stort antal borgere. Du bliver en vigtig del af en helhed, hvor vi alle ser os ansat til to lige vigtige ting; samarbejdet og den faglige opgave.

Du skal bl.a. vælge os, fordi

  • Du kan få mulighed for at gøre en forskel for den borgerrettede indsats!
  • Du får masser af ansvar og mulighed for udvikling, men du står aldrig alene. Vi hjælper og støtter hinanden som kolleger og ledelse, og vi har det socialt godt sammen.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV