248 jobannoncer matcher din søgning 248 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Forretningskonsulent til Kunderelationer og Salg
Vil du bidrage til, at alle kunder i Privat får en god oplevelse?
Som Forretningskonsulent skal du varetage privatkundernes og Jyske Banks interesser og være med til at gøre det nemmere og mere enkelt at være kunde i dagligdagen. Det gælder både i fysiske og digitale kontaktpunkter.
Du skal kunne sætte dig ind i kundens situation og medvirke til, at vi kommunikerer klart og tydeligt med vores kunder.
Bankrådgivere til Online, Rådgivning
Kan du sikre så gode kundeoplevelser, at de kunder, du rådgiver, er klar til at give dig topkarakter på kundetilfredshedsskalaen? Så står vi klar til at byde dig velkommen til en faglig og uhøjtidelig arbejdsplads, hvor du får:
- Frihed til at finde de løsninger, som giver mest værdi for netop vores kunder
- Medindflydelse på fortsat at udvikle vores og fremtidens hybride afdeling
- Opbakning fra et professionelt bagland og fleksibilitet i hverdagen
Vi søger intern sælger til vores salgsteam
Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer, højt humør og fart over feltet? Har du et godt salgsgen, og kan du bevare overblikket og sikre at kunderne får en god oplevelse?
Så har vi stillingen til dig.
Som intern sælger vil du i samarbejde med salgsteamet og øvrige kolleger have et ansvar for at vores kunder får den bedst mulige oplevelse af at handle med os.
Vi tilbyder:
- En central rolle hvor du i samarbejde med 25 engagerede kolleger, selv kan præge din hverdag.
- Mulighed for hjemmearbejde efter aftale.
- En løn som modsvarer dine kvalifikationer.
AFC manager
We offer an exciting and unique opportunity to take on the challenge within a global corporation, engaging with customers and stakeholders worldwide. Daily responsibilities encompass a variety of inspiring and complex tasks overseeing analysis and reporting of economic and financial performance of our Engineering Business Line.
The package includes a pension plan, appealing cafeteria benefits, membership in the staff association and more.
Research & Development (R&D) Manager
As our R&D Manager, you will:
- Play a pivotal role in our Technology organization.
- Be part of a collaborative and professional R&D team, driving innovation and improvements at every level.
- Good opportunities for personal and professional development in an international corporate environment.
Embrace this opportunity to become a key player in an international company where your skills in leadership, creativity, and innovation can flourish.
Målrettet og dedikeret sælger/fundraiser med stort hjerte for dyr
Vi søger en målrettet og dedikeret telefundraiser, der kombinerer salgs- eller fundraisingerfaring med stor indignation over dyremishandling og en brændende lyst til at være en del af forandringen mod mere retfærdighed for dyr.
Du har talegaver, der ligger væsentligt over normen. Du keder ikke modparten – du har humor og kan fortælle den gode historie. Du vil selvfølgelig blive oplært i de forskellige kampagner og indsatser, så du er klædt godt på til opgaven.
Vi kan tilbyde mellem 13 og 35 timer om ugen, hvor 30 timer er det ideelle. Vores kontor ligger i København K, men vi er åbne for muligheden for, at jobbet udføres som hjemmearbejde.
Projektleder til international virksomhed der leverer high-end maskinløsninger til Pharma
Det er en rigtig god mulighed for at bygge en imponerende karriere inden for projektledelse og i den grad sætte et solidt aftryk her hos os og de største farmaceutiske virksomheder i verden,
Du bliver en del af et projektlederteam med 10 dedikerede projektledere, hvor sparring og samarbejde er en naturlig del af dagligdagen. Flere projekter afvikles i tæt samarbejde med kolleger fra andre dele af Stevanato Group.
To medarbejdere til kontoret
På Kornmod Realskole søger vi to administrative medarbejdere til vores velfungerende og dygtige kontor. To af vores kontormedarbejdere har efter flere års tøven valgt at gå på pension. Vi søger derfor to nye ildsjæle, der kan fastholde kvaliteten og støtte videreudviklingen af vores økonomistyring og administration.
Skolens kontor består af tre medarbejdere, som i et tæt samarbejde, med god stemning og med gensidig sparring er skolens bankende administrative hjerte. Kontoret arbejder tæt sammen med og servicerer skolens ledelse, medarbejderne, forældrene og eleverne.
Nyoprettet stilling - pædagogisk leder for 0. - 5. klasse
På Kornmod Realskole udvider vi vores ledelsesteam. Vi søger derfor en pædagogisk afdelingsleder, der brænder for arbejdet med eleverne i 0. – 5. klasse både i skole- og SFO-tiden, og som kan støtte, vejlede og udfordre medarbejderne. Vi ønsker mere ledelse tættere på dagligdagen.
Du vil blive en aktiv medspiller i vores velfungerende ledelsesteam bestående af skolelederen, viceskolelederen, afdelingslederen for 6. – 10. klasse og dig. I ledelsesteamet har vi et tæt samarbejde, hvor vi holder faste ugentlige ledermøder suppleret med møder efter behov.
Bliv leder for vores Business Controller-team – en essentiel og strategisk rolle tæt på forretningen
Er du klar til en lederrolle i spændfeltet mellem økonomi, strategi og forretning?
Så kan vi tilbyde dig en lederstilling, hvor du sammen med dit team kommer til at spille en væsentlig rolle i at understøtte vores forretning i at udleve strategien og nå de konkrete målsætninger.
Dit arbejdssted har vi tænkt skulle være Silkeborg, men det kan også være Esbjerg, så længe du er indstillet på at være i Silkeborg 2-3 dage om ugen.
Servicechef i Danmarks største bilhus
Hos Bilernes Hus brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan skabe Danmarks mest moderne og succesfulde bilkoncern. Vi sætter en ære i kundeservice og vil hver dag levere service i verdensklasse til vores kunder.
Vi søger lige nu en servicechef, der skal være med til at sætte retningen for værkstedet i samspil med eftermarkedschefen, og dermed sørge for, at vores kunder nu og i fremtiden får service i verdensklasse på værkstedet.
S&OP Specialist
I virksomheden producerer vi fejemaskiner og slamsugere og har store ambitioner i forhold til at være de bedste på markedet.
Du kommer bl.a. til at drive og videreudvikle S&OP-processen, inklusiv demand planning på tværs af organisationen, så vi sikrer bedst muligt flow i værdikæden og i tæt samarbejde med vores Master Planning-team.
Vi tilbyder fleksible arbejdstider og lægger vægt på, at der skal være balance mellem arbejds- og privatliv.
Graduate, Relationship Manager Sønderjylland og Transport Erhverv
Har du interesse for erhverv, og kunne du tænke dig at blive specialist indenfor finansiering af gods- og persontransport i hele Danmark?
Så har du muligheden for at blive Graduate hos Jyske Bank, hvor du kan starte din karriere og udvikle dig selv i et professionelt og socialt arbejdsmiljø.
Vi går all-in på at støtte dig hele vejen gennem dit forløb, hvor vi i samarbejde med dig skræddersyer dit forløb som er tilpasset efter dine ønsker og behov.
Senior Contract Manager - Procurement
Har du erfaring inden for IT Contract Management og er du klar til at tage næste skridt i din karriere? Så har vi lige nu en spændende mulighed i JN Datas indkøbsfællesskab, der gavner en stor del af den finansielle sektor.
Som vores nye Senior Contract Manager bliver du ansvarlig for opbygning af Contract Management disciplinen i JN Data på en række aftaler.
Automationsingeniører
Hos Au2mate deltager du i alle projektets faser fra ordre til design, programmering, test, indkøring og aflevering. Nøgleordene i forbindelse med det daglige arbejde er frihed og indflydelse under ansvar; vi har en uformel omgangstone, hvor humoristisk sans ej er en ulempe.
Du vil blive en del af vores dygtige team af projektledere og softwareudviklere, hvor det daglige arbejde vil bestå af design/udvikling af PLC- løsninger og afvikling af automationsprojekter, samt eventuel projektledelse.
Finance Manager
Er du klar til at gøre en forskel i vores finansielle transformation? Og ønsker du at have direkte indflydelse på forretningsbeslutninger og anvende din forretningsforståelse?
Du bliver Finance Manager på Danish Crown´s produktionssteder i Thorning & Låsby, og dit overordnede ansvar vil være at fungere som finansiel forretningspartner for den lokale produktionsledelse. Du tager føringen i alle drifts- og præstationsdrevne emner relateret til produktionen.
Senior Director for Digital Transformation Office
Do you want to shape the digital Future of Norlys? And do you want to play a pivotal role in implementing our new digital strategy?
You will play a crucial role in driving the execution of our digitalization strategy. This role goes beyond implementation, encompassing the establishment of a transformation office and focusing on building a productized organization. We seek a strategic thinker and hands-on executor who can guide this transformative journey across IT and the business.
On-site tekniker til kalibrering af geometri og moment
Kan du lide at komme ud og møde kunderne på deres arbejdsplads? Har du lyst til at være en del af hverdagen i en travl og dynamisk verdensomspændende kalibreringsvirksomhed?
Du vil indgå i et faglig dygtigt team med kolleger, som altid er villige til at hjælpe hinanden. Vore kunder spænder meget bredt, fra det offentlige til store produktions- og udviklingsvirksomheder i både Danmark og resten af Europa.
Drømmer du om en karriere, hvor fællesskab og faglighed er i højsædet? Kunne du tænke dig at være en del af et medlemsejet forsikringsselskab i bevægelse?
Kan du svare JA til disse spørgsmål, så vil vi rigtig gerne høre fra dig! Vi søger nemlig lige nu efter ny, dygtig finanselev til vores toårige finanselevuddannelse.
Vores fokus er at klæde dig på og udvikle dine kompetencer, så du efter endt uddannelse vil stå knivskarpt i forsikringsverdenen.
German speaking B2B meeting planner
Are you passionate about communication and enjoy building new relationships?
Now, you can acquire in-depth telemarketing knowledge and build experience within the area. Your primary responsibility will be to initiate contact and engage in dialogue with some of the largest B2B companies in Denmark and internationally.
As a meeting planner, your role is highly flexible – you decide how many hours you want to work!