Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
272 jobannoncer matcher din søgning 272 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Salgskonsulent Truck – MAN Kolding
Har du en passion for lastbiler? Er du relationsbygger, udpræget holdspiller med næse for business? Så har vi en spændende stilling til dig.
Vi leder efter dig, som har et brændende entreprenørhjerte, som kan smøge ærmerne op og bidrage til at tage afdelingen til nye niveauer. Det danske marked ligger åbent, og dine arbejdsdage varierer lige så meget som dine arbejdsopgaver.
Intern Projektsælger til Danmarks største VVS-grossist
Vil du koordinere og styre VVS-projekter - lige fra supersygehuse til renovering af boligmassen? Så kom med på vores salgsteam, hvor faglighed, samarbejde og medarbejdertilfredshed er i top.
Vi tilbyder bl.a.:
- et onboarding-program, som sikrer, at du kommer bedst muligt fra start
- fleksible mødetider i tidsrummet 7.00 – 16.00 og mulighed for hjemmearbejde
Account manager til vores Export-afdeling
Kunne du tænke dig at blive en del af et fantastisk team og få ansvar for kunder på det syd- og nordeuropæiske marked, som du både er med til at vedligeholde og udvikle?
Bliv en del af en stor koncern, hvor mulighederne er mange for at udvikle din karriere. Og få nogle gode kolleger, som løfter i flok.
Intern salgsmedarbejder
Du indtræder i vores interne salgsteam bestående af 3 personer, hvor kunden er i centrum, kundepleje & kundeservice er en essentiel del af dagligdagen og - ikke mindst - hvor samarbejde og kommunikation vægtes højt på tværs af alle afdelinger i Roliba og alle giver en hånd med.
Arbejdsopgaver er bl.a.:
- Telefonisk rådgivning / salg
- Ordre- og tilbudsgivning / tilbudsbehandling
- Backup og support for vores eksterne sælgere
Marketing & Communication Specialist
Er du en knivskarp kommunikatør, der får et glimt i øjet ved ord som "kernefortælling", "contentudvikling" og "marketing automation"?
Dine fremtidige arbejdsopgaver:
- Styring af content på tværs af alle platforme.
- Sørge for at vores sociale medier sprudler med aktivitet.
Du vil få en vigtig rolle i Marketing & Sustainability teamet, hvor du bliver det 4. blad i firkløveret.
Her får du chancen for at påvirke dit arbejde og dine opgaver, så de matcher dine interesser og ambitioner.
Salgsrådgiver til Sønderjylland
Som vores nye salgsrådgiver brænder du for at levere professionel kunderådgivning og kan med gode resultater integrere nye tiltag og evner at tage action på de fastsatte kategoristrategier.
Du vil opleve en høj grad af frihed i dit arbejde. Som salgsrådgiver er det din opgave at besøge alle kæder inden for dagligvarehandlen i dit område. Den overordnede plan fastlægges på salgsmøderne, men du kan i høj grad selv planlægge dine salgsture, blot du sikrer, at du opnår dine individuelle mål for salgsturene og at kampagne- og butiksaktiviteter samt leveringsaftaler overholdes.
Sales Support
Bliv en del af vores passionerede team og vær med til at transformere lastbilindustrien globalt.
Som vores nye salgssupport vil du være en central del af det danske salgsteam i Middelfart. Ansvarsområder vil bl.a. være:
- Behandling af returvarer og reklamationer.
- Registrering af tabte ordrer og opfølgning på restordrer.
- Besvarelse af henvendelser via telefon og kundevejledning.
For den rette kandidat tilbyder vi unikke muligheder for personlig og faglig vækst både nationalt og globalt.
MSCH COPENHAGEN søger E-Commerce Manager
Er du passioneret omkring e-handel og mestrer kunsten i at omsætte data til strategier, og strategier til konkret omsætning?
Vi tilbyder en spændende rolle i en virksomhed i vækst, hvor du vil være en del af et ambitiøs, dynamisk team. Vi har en flad organisation med en uformel tone.
Du vil få mulighed for at have stor indflydelse på din egen hverdag og sætte dit eget præg på stillingen, hvor dit eget initiativ og kreativitet sætter grænser for dine muligheder.
Drømmer du om et spændende salgsjob? Bliv en del af en kultur der rummer høj trivsel, seriøse resultater og udviklingsveje
Vi arbejder primært med udgående/kanvas kald, men det kan også være bookede mødeaftaler fra vores dygtige Leadkonsulenter eller eksterne samarbejdspartnere.
Du får
- Familie- og fritidsvenlige arbejdstider, samt fri i weekender og på helligdage.
- 3 ekstra Ase betalte fridage om året.
- En attraktiv lønpakke med mulighed for flere lønstigninger de første 2 år af din ansættelse. Vores Løn- & Karrieremodel sikrer gennemsigtighed, så du præcis ved hvad der skal til for, at der kommer mere i lønposen.
Salgskonsulent
Er du en engageret salgsprofil, der kan navigere virksomheder gennem det offentlige udbudsmarked? Har du erfaring med kundekontakt pr. telefon og via online møder? Er du opsøgende i forhold til salg og salgsaktiviteter?
Som Salgskonsulent hos UdbudsHuset bliver det dit ansvarsområde at sælge vores udbudsovervågning til virksomheder i hele Danmark. Du vil håndtere salget både via telefonen og online møder, og derudover vil du spille en central rolle i at forstå vores kunders behov og interesseområder for at kunne tilbyde de bedst mulige løsninger.
Scan Clean søger Servicekoordinator
Har du lyst til at få en vigtig rolle i vores serviceafdeling, og motiveres du af at sidde med selvstændigt ansvar, hvor dine kommunikations- og koordinatorevner er i fokus?
Du skal bl.a. have kontakt med vores kunder, konsulenter og teknikere pr. telefon og mail vedr. serviceopgaver og opfølgning på igangværende opgaver. Du står også for koordinering af service- og vedligeholdelsesopgaver for vores serviceteam i samarbejde med vores serviceleder samt behandler aranti- og reklamationssager.
Sales Manager
I arbejdet med at videreudvikle den positive udvikling med de største detailkunder på markedet får du ansvaret for salgs- og udviklingsindsatserne. Heri ligger blandt andet at du i samarbejde med kunderne og en række interne funktioner skal udvikle kundespecifikke forretningskoncepter og værdiskabende løsninger, der sikrer at vi møder kunden der hvor behovet er.
Du bliver en del af et forretningsområde i rivende udvikling, som både er dynamisk men også stærkt funderet i Abena kulturen, der er båret af værdierne Tillid, Retfærdighed og Samarbejde.
Head of Commercial Excellence/Head of Sales Enablement
In this newly created position, you will have to help drive the development and execution of Sales Excellence/Sales Enablement in ABENA's subsidiaries.
You will lead and develop a team of 5-7 skilled and dedicated employees.
Key responsibilities :
- Define and implement the sales strategy
- Establish direction and framework for ABENA's future sales infrastructure
- Achieve Sales excellence to ensure growth in the individual markets.
Country Business Development Manager
In this newly created position, you will be responsible for driving business development, growth, and expansion within five or six of ABENA's subsidiaries, which are gathered in a cluster.
Key responsibilities:
- Carry out market analyses to identify key trends, opportunities, and challenges in the individual countries.
- Develop and implement strategic plans with the individual markets to expand ABENA's market presence and drive growth and earnings.
Kreativ grafisk designer
Er du en grafisk ildsjæl med stærke kompetencer inden for produktion af alt fra plakater og flyers til digitale materialer? Brænder du for grafisk kommunikation, og har du evnen til at arbejde selvstændigt? Så er det dig, vi leder efter!
Du kommer til at indgå i et stærkt salgs- og marketingteam med 12 engagerede og dynamiske kolleger, der alle arbejder for at styrke og udvikle LEGOLAND®-brandet. Vi tilbyder et afvekslende og fleksibelt job med mulighed for at sætte dit personlige aftryk, og hvor der er plads til at være den, du er.
Salgs- og marketingkoordinator til spændende nyoprettet stilling inden for Health sektoren!
Er du kreativ og initiativrig, og har du passion for salg, marketing & branding? Elsker du at skabe spændende, visuelt tiltalende indhold, og kan du bevare overblikket ifm. løbende kampagner, messer osv., samt føler dig hjemme på de sociale medier?
Som salgs- og marketingkoordinator, bliver du virksomhedens kreative ansigt udadtil. I tæt samarbejde med, og i direkte reference til salgschefen, vil du få ansvaret for at styrke virksomhedens visuelle udtryk på digitale platforme, få ansvar for løbende kampagner, koordinering af messer samt vedligeholde og udvikle hjemmesiden mv.
Eftermarkedsassistent
Du motiveres af at være i daglig kontakt med vores gæster både fysisk og telefonisk og yde den bedste service.
Sammen med dine kollegaer følger du kunderne, fra de ringer og bestiller tid, til de betaler regningen og kører igen. I frontline arbejder du naturligt på tværs af både reservedele og værksted, hvor du sørger for, at de ønskede reservedele er hjemme i tide, så gæsten får en gnidningsfri oplevelse. Hvis du kan genkende dig selv i dette, så har vi jobbet til dig!
Kommerciel og proaktiv salgskoordinator med mod på en afvekslende hverdag
Er du struktureret, og trives du med at servicere både kunder og kolleger med administrative opgaver? Trives du med at bidrage til professionelt salgsarbejde ved at effektivisere salgsprocesser?
Som salgskoordinator er du tæt på sælgerne i hverdagen, men kommer rundt i hele organisationen i forbindelse med løsning af opgaver. Vi dækker nemlig en bred vifte af opgaver inden for både salgssupport og koordinatoropgaver, og det er sjældent, at to dage er ens. Det jeg godt kan lide i vores team, er fleksibiliteten og selvstændighed i hverdagen – samt søde kollegaer, der altid er klar med faglig sparring og gode snakke.
Boligrådgiver søges - Har du lyst til en ny udfordring?
Drømmer du om en fleksibel og spændende hverdag uden weekendarbejde? En hverdag hvor du skal bruge dine ejendomsmægler-kompetencer, på en ny og anderledes måde.
Vi søger personer, der har et brændende ønske om at yde god og ærlig rådgivning, der gør en forskel ude hos kunderne. Helt Solgt ønsker at ændre måden, vi sælger bolig på i Danmark.
Hos Helt Solgt får du ansvaret for dit eget geografiske område, med en kundeportefølje af eksisterende og nye kunder.
Administrativ medarbejder/kommunikationsmedarbejder
Har du talent for kommunikation og administrativ koordinering med et stærkt servicegen og en naturlig evne til at skabe struktur? Er du samtidig ambitiøs, serviceminded og proaktiv med lyst til at spille en central rolle i vores administrative team?
Så bliv en del af Keepersfamilien, hvor det faglige og sociale går op i en højere enhed. Du får frihed under ansvar, stor indflydelse på egen udvikling, og du bliver en del af en travl og dynamisk virksomhed, hvor sparring og feedback er i højsædet.