29 job matcher din søgning 29 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 29 resultater.
Arla Foods
Digital Media Specialist for in-house agency

Arla Foods, Viby J.

Would you like to gain a unique view into the marketing strategies of a global FMCG organisation and how these come to life across different channels such as YouTube, Instagram and Facebook?

Based in Aarhus, you will become a part of Arla’s in-house agency The Barn and refer directly to our Global Head of Digital Media. We are a team of 30 colleagues dedicated to the creation of content for digital channels, digital strategy and digital media executions.

As a part of our team, you will assist our digital media buyers and brand teams by providing hands-on execution of digital campaigns.

Arla Foods
Radio4Redaktør til samfund og kultur

Radio4, Aarhus

Er du draget af at skabe radio med både fascination og substans? Og kan du skabe levende debatter, reportager og magasinprogrammer i samarbejde med både interne og eksterne producerende? Så er Programafdelingen på Radio4 helt sikkert der, hvor du skal udfolde din redaktørrolle fremover.

Du får hænderne helt ned i substansen i de programmer, som du får ansvar for. I tæt samarbejde med tilrettelæggere, værter og producenter er du med til at forme stil, stemning og indhold. Sammen skaber vi programmer, der spiller sammen med radioens målsætning om at skabe levende taleradio, der inviterer endnu flere danskere til demokratisk deltagelse gennem dragende, spændende og tilgængeligt indhold.

Det er klart en fordel, hvis du har erfaring som redaktør. Du får din daglige gang på redaktionen i Aarhus, hvor vi er 38 redaktionelle medarbejdere. Samtidig vil du være i kontakt med eksterne producenter over hele landet.

F&H A/S
Kreativ fotooperatør til in house marketing

F&H A/S, Viborg

F&H i Viborg søger en medarbejder til at betjene vores fotoautomat, som skal tage 3.-5.000 packshots om året. Du behøver ikke have en fotomæssig baggrund, men skal have stor flair for at style, arrangere og klargøre produkterne lige fra sengetøj over vinglas til sæbedispensere, så de er klar til foto.

Desuden skal du være vant til at arbejde med computer, have rigtig meget struktur og omhyggelighed i dit arbejde, da alle foto skal registreres korrekt.

Det er klart en fordel, hvis du har en baggrund som dekoratør eller lignende og/eller en form for kreativ baggrund – evt. fra et fotostudie – samt kendskab til PhotoShop. Du vil blive tilknyttet Marketingafdelingen, hvor der sidder 20 meget kreative kollegaer, men du vil også få stor ’kundekontakt’ med alle koncernens brands og medarbejdere.

F&H A/S
PR & SoMe Koordinator - barselvikar

F&H A/S, Viborg

Brænder du for design og boliginteriør, har du nu mulighed for at blive en del af content teamet i Skandinaviens største multi brandhouse indenfor interiør, køkken, bord og bad.

Daglige arbejdsopgaver for husets brands:

  • vedligeholde Instagram og Facebook
  • administrere og udsende pressemeddelelser
  • bestilling af produkter til pressen og bloggere

Du skal være detaljeorienteret og kunne håndtere mange samtidige opgaver samt skrive fejlfrit dansk og engelsk - og gerne have forståelse for norsk og svensk, da vi er en skandinavisk koncern.

Du skal aktivt indgå i planlægningen af det perfekte miks mellem content, inspiration, konkurrencer m.v. samt interagere med følgerne på vores SoMe-kanaler.

Viktech P/SPassioneret content marketingmedarbejder med en skarp pen

Viktech P/S, Aarhus

Har du et skarpt blik for det gode indhold og at omdanne det til den gode historie? Kan du skrive aktuelle og interessante historier, som rammer og skaber værdi?

Til vores hovedkontor i Århus søger vi en selvstændig, erfaren og kompetent content manager til at udvikle og drive vores content både online og offline i Danmark i tæt samarbejde med vores marketingmedarbejdere i Polen samt diverse eksterne partnere.

Dine arbejdsopgaver:

  • Udvikle og implementere brandstrategier på det danske marked i samarbejde med direktøren.
  • Planlægge og producere relevant og fængende content, der skaber synergi på tværs af medier og platforme
  • Produktion af videomateriale til at understøtte branding og historier
Administrations- og ServicestyrelsenErfarne konsulenter til udvikling af lærings- og kompetenceaktiviteter - Herning

Administrations- og Servicestyrelsen

Har du stærke kompetencer på lærings- og kompetenceudviklingsområdet, og vil du bidrage til udvikling af læringsaktiviteter på et højt fagligt niveau? Så er du måske en af vores nye kolleger i Administrations- og Servicestyrelsen!

Du vil i samarbejde med dine kolleger få ansvar for udvikling af interne kurser og læringsaktiviteter i Skatteforvaltningen rettet mod alle medarbejdere. Vi har et tæt samarbejde med de øvrige styrelser om udvikling af skattefaglige kurser, og din rolle bliver at udvikle det didaktiske indhold og sikre de bedste betingelser for læring. Du vil også blive medudvikler af interne kurser for medarbejderne inden for områder som f.eks. undervisning, kommunikation og formidling.

Administrations- og Servicestyrelsen
KMC
Market & Business Intelligence Analyst

KMC, Brande

At KMC, we have a focused strategy targeting continued strong growth within value-added food ingredients. To support our management and other relevant stakeholders in creating basis for better business decisions, we are looking for a Market & Business Intelligence Analyst to track, process and communicate data, information and new trends in a structured way.

Working with data, assessment and analyses, you will be the center of business and market related information within KMC. You will be working closely together with our management and our technical and commercial sales managers in Denmark and abroad, supporting them in making better and more informed business material and business decisions.

Furthermore, you will use internal and external data to analyze market and business trends to increase KMC’s efficiency and thus also the profit.

KMC
EC Power A/STechnical Writer (vikariat)

EC Power A/S, Hinnerup

Vil du sætte dit præg på den grønne omstilling? Sammen med os og vores innovative XRGI® mini- kraftvarmeværker kan du levere et væsentligt bidrag i den globale klimaindsats.

Vi søger en kompetent og engageret Technical Writer til et længerevarende vikariat med opstart hurtigst muligt.

Din opgave starter typisk, når et produkt eller en feature er ved at være færdigudviklet. Her er din opgave at dokumentere den tekniske løsning i tæt sparring med de øvrige deltagere i projektet. Du former både tekst og illustrationer.

Jobbet involverer et tæt samarbejde med R&D, Supply Chain, Sales og Support. Du er personen, som sikrer, at det tekniske materiale indsamles, redigeres og nedfældes korrekt og præcist. Derudover er det din opgave løbende at ajourføre og forbedre dokumentationen i diverse manualer og vejledninger

Terma A/S
Management Assistant for Technology & Innovation

Terma A/S, Lystrup

Do you enjoy being an active contributor to the success of a Leadership Team, and are you passionate about support tasks, strategy and communication?

We are looking for a new Management Assistant to the Senior Vice President of Technology & Innovation. Our division counts +350 people and your new colleagues are technology wizards and innovator masterminds. We thrive with challenging the status-quo and have an in-dept passion for taking Terma to the next level. Our daily work life is hectic at times and not two days are alike.

Examples of work tasks:

  • Most importantly, you act as trusted partner and highly professional Assistant to the SVP of Technology & Innovation. Your primary role is to constantly make him even better through your ability to execute on tasks, sparring and support
  • You handle internal and external communication tasks
  • You handle meeting bookings and calendar management
Terma A/S
Kirke-, kultur- og kommunikationsmedarbejder til Tiset kirke

Aarhus Sdr. Provsti, Solbjerg

Vi søger en medarbejder der kan varetage undervisning og kommunikationsopgaver samt andre administrative opgaver. Det er en stilling, hvor der kræves fleksibilitet hen over året. Der er få timer i juni, juli og august. Aftentimer og timer på enkelte søndage må påregnes.

Stillingen er en deltidsstilling på 12 timer pr. uge. Arbejdstiden er primært placeret fra tirsdag til torsdag.

Arbejdsområderne:

  • ansvarlig for planlægning og afvikling af undervisningsforløb for minikonfirmander
  • medunderviser i konfirmandundervisningen
  • deltage ved forældremøder og sørge for indkøb og borddækning
  • indkøb og klargøring af servering til minikonfirmander og konfirmander
Turistsamarbejdet KystlandetBomstærk digital marketingmedarbejder søges

Turistsamarbejdet Kystlandet, Horsens

Har du fingeren solidt plantet på den digitale puls og dokumenteret erfaring med digital marketing? Skriver du knivskarpe tekster med kant? Så er det måske dig, vi leder efter.

Vi behøver ikke fortælle dig, at det er fedt at arbejde med oplevelser. At gå på arbejde hver dag og skabe bedre ferieminder. At hjælpe små og store erhvervsdrivende med at tiltrække flere gæster og hjælpe turister og lokale med at få mere ud af deres sparsomme fritid. Det er bare pivgod karma fra morgenstunden.

Turistsamarbejdet Kystlandet er i rivende udvikling, og vi har behov for en ny kollega hurtigst muligt. Ønskelisten er lang. Men allerøverst på listen står en talentfuld person, der kan bidrage til at løfte vores digitale marketing-arbejde. Vi er klar til at indtage verdensherredømmet og blive det foretrukne feriemål. Er du klar til at hoppe med på rejsen?

Midt- og Vestjyllands PolitiKommunikationsmedarbejder

Midt- og Vestjyllands Politi, Holstebro

Er du en skarp formidler, der forstår at understøtte politiets arbejde med at skabe tryghed, tillid og tilfredshed? Kan du medvirke til at sikre et åbent og transparent politi, som er i dialog med borgeren og medierne? Er du idérig og kreativ med flair for skæve vinkler og nye måder at tænke kommunikation på? Så er du måske den nye kollega, vi mangler i vores kommunikationsafdeling.

Disse opgaver vil fylde mest

  • Håndtering af henvendelser fra pressen. Vi modtager hver dag henvendelser både på mail og telefon, som du skal være med til at håndtere.
  • Proaktiv ekstern kommunikation. Det kan være pressemeddelelser om store sager, der skal i retten, efterlysninger af mistænkte og tweets og opslag til de sociale medier.
  • Krisekommunikation (aften- og weekendarbejde kan forekomme). Det kan for eksempel være ved varsel om forhøjet vandstand, en bevæbnet gerningsmand på fri fod eller en stor industribrand.
Gellerup MenighedsrådGellerup Kirke søger kommunikationsmedarbejder

Gellerup Menighedsråd, Brabrand

Brænder du for at formidle?
Så er det dig vi mangler som kommunikationsmedarbejder

Gellerup Kirke har ambition om at være med til at bygge bro på kryds og tværs i vores lokalområde – mellem kristne og ikke-kristne, unge og gamle, mellem forskellige etniciteter, mellem kirken og de mange andre dele af civilsamfundet i Gellerup. Gellerup Kirke er et fristed, mødested og et samtalested.

Din opgave består i at synliggøre Gellerup Kirke og dens mange aktiviteter på en række af kirkens kommunikationsplatforme.

  • Kirkeblad: Redigere, skrive artikler og samarbejde med, og opkvalificere, frivillige skribenter.
  • Facebook og Instagram: Redigere og opdatere Gellerup Kirkes Facebookside og Instagramprofil. Desuden udvikle det materiale, der skal udgives på siderne.
  • Elektronisk nyhedsbrev: Opsætte kirkens nyhedsbrev hver 3. uge, samt indsamle materiale til dette.
Skala Arkitekter A/SPQ og FORRETNINGSUDVIKLING

Skala Arkitekter A/S, Horsens eller København

Brænder du for arkitektur, for at sætte det gode vinderhold og for at ramme plet med prækvalifikationer?

Vi søger en erfaren kollega, der kan sætte en ny ambitiøs retning og udvikle vores prækvalifikationer (PQ’er), så de står knivskarpe. Du bliver del af en tegnestue i vækst med store ambitioner og du kommer til at drive udviklingen på dit område sammen med resten af teamet. Du sætter stærke hold, styrer vores PQ’er sikkert og struktureret i mål og øger vores hitrate.

Du skal holde opsøgende møder med nye kunder og samarbejdspartnere, og du skal være god til at overholde deadlines og bevare overblikket i PQ-processerne. Dertil skal du selvfølgelig være stærk på tekstarbejde, så der også her er høj kvalitet i det materiale, vi sender ud af huset.

CuriaPA/Executive Assistant

Curia søger for Skamol A/S i Viby J

Har du lyst og drive til at arbejde direkte for CEO’en i et job, hvor din rolle er altafgørende for en velfungerende hverdag?

Som PA/Executive Assistant vil dine opgaver primært være daglig support til CEO & Corporate Management Team.

Du kommer til at arbejde i krydsfeltet mellem direktionen og øvrige stakeholders i virksomheden og bliver dermed den naturlige go-to person i organisationen. Med dette følger en unik indsigt i mange beslutninger, der resulterer i både interne tiltag og eksterne aktiviteter, hvor du er med til at sikre eksekvering og opfølgning på udvalgte opgaver.

I hverdagen er det dig, der:

  • udarbejder, vedligeholder og kvalitetssikrer organisationens corporate-materiale
  • leverer præsentationsmaterialer og sikrer fyldestgørende referater
  • følger op på og støtter ad hoc-opgaver på tværs af organisationen
HØIBERG P/S
Patentadministrator

HØIBERG P/S, København eller Aarhus

Vi vokser! Derfor søger vi en dygtig patentadministrator, som sammen med vores patentrådgivere kan bidrage til en driftssikker og kommerciel håndtering af vores kunders rettigheder.

HØIBERG er en af Europas førende og mest respekterede rådgivningsvirksomheder inden for immaterielle rettigheder, og vores primære formål er at beskytte vores kunders teknologier og sikre deres kommercielle udvikling.

Som patentadministrator får du en vigtig koordinerende rolle og bidrager til, at vi kommer i mål med vores opgaver til tiden. Dine arbejdsopgaver er afvekslende med fokus på administrativ sagsbehandling af patentansøgninger og korrespondance med patentmyndigheder, kunder og samarbejdspartnere verden over.

HØIBERG P/S
APQP4WindKommunikations- og marketingmedarbejder

APQP4Wind, Silkeborg

Brænder du for at arbejde med kommunikation og marketing i en internationalt orienteret organisation, der arbejder for at gøre vindenergi endnu mere konkurrencedygtig?

APQP4Wind mangler en ildsjæl, der proaktivt kan formidle værdien af konceptet fra kontoret i Silkeborg. Der er tale om et barselsvikariat frem til sommeren 2021, evt. med mulighed for forlængelse.

Dine primære opgaver vil være at profilere APQP4Wind over for den globale vindindustri og udarbejde effektiv medlemskommunikation. De fleste opgaver udføres på engelsk, hvorfor det er et krav, at du skriver og taler engelsk absolut flydende.

modul foto
Job som fotograf - Jylland og Fyn

modul foto

Vi skal igen i år bruge dygtigt fotografer over det meste af landet.

modul foto søger fotografer til sæsonen som starter 3. august.

Er du supergod til skolebørn – og har du styr på din ISO? – så har vi masser af udfordringer til dig i jobbet som skolefotograf.

Du skal kunne organisere fotograferingen så både børn og voksne bliver glade. Du skal kunne stå tidligt op og holde hovedet koldt i et rum blandt 7. klasses elever. Vi ser gerne at du har tidligere erfaring indenfor foto.

modul foto
Kommunikationsmedarbejder til web og forskningsformidling
Nat-Tech Kommunikation ved Aarhus Universitet søger en kommunikationsmedarbejder, der kan bevæge sig ubesværet mellem...
Aarhus Universitet, Aarhus C
Jobcenter
Vikar til CSR & Communication teamet
I Salling Group har vi store ambitioner.
Brabrand
Salling Group