Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
4 jobannoncer matcher din søgning 4 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Dygtige generalister til ledelsesbetjening i Skattestyrelsen
Leder du efter en varieret og spændende hverdag? Er du analytisk skarp, dygtig til at skrive og vant til at holde hånd i processer?
I vores ledelsessekretariat får du mulighed for at sætte alle dine kompetencer i spil med en række forskellige opgaver i krydsfeltet mellem politik, jura, administration, drift og udvikling. Vi søger dygtige og samarbejdsorienterede kollegaer, der vil træde ind på et velfungerende hold og som kan bidrage til den brede vifte af opgaver i et dynamisk ledelsessekretariat.
Funktionsleder til indsatsen mod skatteøkonomisk kriminalitet
Er du en tydelig personaleleder med politisk tæft, der skaber resultater gennem relationer og god ledelse? Har du blik for udvikling og fokus på kvalitet? Vil du stå i spidsen for én ud af i alt tre enheder, der sammen har til opgave at løse komplicerede sager inden for skatteøkonomisk kriminalitet? Så er du måske den funktionsleder, vi søger til Kompleks Svig 3 i Skattestyrelsen.
Du får ansvaret for at lede en enhed med 18 kompetente og dedikerede medarbejdere samt sikre et fortsat tæt samarbejde med de to øvrige enheder i projektet ’Komplekse Svigssager’.
Økonomiassistent
BKI er i en positiv udvikling, og vi har derfor brug for endnu en dygtig kollega. Stillingen er fuldtid med base på vores kontor i Højbjerg, og du vil referere til vores økonomichef.
Din hverdag består i at hjælpe med at løse de daglige opgaver i bogholderiet, men du vil også få et selvstændigt ansvar for udlægshåndtering, momsafregning, afgiftsregnskab, samt vores anlægskartotek.
Vi tilbyder en udfordrende og selvstændig stilling i et dynamisk og uformelt miljø. Endvidere tilbyder vi en arbejdsplads med gode og engagerede kolleger, stabile og trygge arbejdsvilkår, god frokostordning, attraktiv pensionsordning, sundhedsforsikring, med mere.
Debitorbogholder til Semler Gruppens Shared Servicecenter i Århus
Du bliver en del af et team på 18 medarbejdere, som består af debitorbogholdere og controllere. Vi håndterer en bred palette af opgaver, som spænder fra traditionel bogføring af banker og udligning af kunder til håndtering af forsikringssager, inkasso og opgørelser til leasingselskaber.
Vi vægter medarbejdertrivsel højt – derfor bestræber vi os altid på at tilbyde et godt arbejdsmiljø, hvor du får fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde 2 dage om ugen samt sjove og uformelle arrangementer med dine kolleger i vores fælles personaleforening ”Boblen”.