622 job matcher din søgning 622 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 622 resultater.
Odense Kommune

Genopslag: Afdelingsleder til Børnemiljø/SFO på Paarup Skole

Odense Kommune

Du er ambitiøs, har styr på tingene, er god til at holde mange bolde i luften og samtidig bevare overblikket. Du brænder for at skabe et godt arbejdsmiljø for medarbejderne og lave en spændende og god skoledag for børnene. Ikke mindst er du er en teamplayer, som brænder for at spille kollegerne i ledelsesteamet gode og som kan tage imod modspil og medspil fra kolleger, medarbejdere, forældre og elever i en travl hverdag.

Kan du genkende dig selv i dette? Så er du måske den rette kandidat til den spændende stilling som afdelingsleder af børnemiljøet og SFO på Paarup Skole.

Vi tilbyder dig:

  • Dygtige og engagerede medarbejdere
  • Et velfungerende lederteam
  • En arbejdsplads med en positiv stemning og trivsel

Som afdelingsleder bliver du del af ledelsesteamet, som sammen skal sikre den fortsatte gode udvikling af Paarup Skole, som en attraktiv og fagligt stærk skole.

Odense Kommune
GF Forsikring
Jurist eller erfaren skadebehandler til nyoprettet erhvervsskadeteam

GF Forsikring, Odense

Kan du bidrage til teamet med omfattende erfaring og/eller dine juridiske kompetencer og metode samtidig med, at du udviser overskud til medlemmerne?

Du vil indgå i et mindre team, hvor du forventes at komplementere teamets nuværende skadebehandlingskompetencer, særligt indenfor erhvervsløsøre, erhvervsansvar og erhvervsregres. Du og en erfaren kollega danner erhvervsskadeteamet, så du får stor mulighed for at præge teamet i opbygnings- og etableringsfasen.

Du får en spændende og selvstændig hverdag, hvor du primært kommer til at arbejde med skadebehandling indenfor erhvervsskadeområdet, men også giver en hånd med når der er ekstra travlt med bygningsskader på privatskadeområdet.

GF Forsikring
unit it
IT-sikkerhedsspecialist

unit it, Brabrand, Middelfart, Kolding, Glostrup eller Odense

Vil du være en del af teamet, som sælger Danmarks stærkeste løsninger indenfor IT med bl.a. hosting, managed services, SQL-drift , BI- og outsourcing-ydelser?

Har du erfaring og stor interesse for it- og informationssikkerhed? Har du erfaring med tekniske sikkerhedsløsninger, og kan omsætte denne til at sikre vores kunders data i forhold til et konstant ændret og øget trusselsbillede?

I jobbet kommer du blandt andet til at arbejde med:

  • gennemførelse af tekniske sikkerhedstest
  • håndtering af sikkerhedshændelser
  • AD-sikkerhed
  • risikoanalyse
  • kundekontakt og -rådgivning
unit it
Guldbrandsen & Lythje ApSKOMMERCIEL EL-TEKNISK SERVICELEDER

Guldbrandsen & Lythje ApS søger for Intego A/S i Odense

Har du en udadvendt profil? Kan du lide at sætte dit præg og gøre en forskel for kunder og medarbejdere? Er det vigtigt for dig at forstå kundens behov og på det grundlag levere en værdiskabende el-teknisk løsning? Så er du sikkert Integos nye el-tekniske serviceleder.

Dit ansvar bliver at sikre høj kundetilfredshed samt en optimal ledelse og drift af dine serviceopgaver og montører. Vi forventer, at du:

  • Sikrer effektiv drift, salg og kundepleje - herunder mersalg
  • Er en kompetent sparringspartner for montørerne og sikrer deres udvikling
  • Leder og koordinerer opgaver og projekter

Virksomheden går ind for løbende personlig og faglig udvikling af medarbejderne, og der lægges op til et landsdækkende tværfagligt samarbejde med dygtige kolleger.

PeopleLinkInternational marketingkoordinator

PeopleLink søger for Damixa i Odense

- til førende dansk designbrand

Danske Damixa, som er en del af FM Mattsson Mora Group, produktudvikler og markedsfører vandhaner og termostater af dansk design og af høj kvalitet. Lige nu har du en unik mulighed for at blive en del af marketingteamet i Damixa, idet virksomheden søger en International marketingskoordinator.

Som International marketingkoordinator hos Damixa, er du fortrolig med den digitale udvikling i marketingfaget. Det bliver din opgave at koordinere marketingaktiviteter; lige fra samarbejdet med Damixas leverandører af content til materialet bliver præsenteret for kunderne via Damixas forskellige salgskanaler. Mere konkret varetager du opgaver som:

  • Assistere i samarbejdet med Damixas leverandører med fokus på tidsplan og struktur
  • Udarbejde planer for markedsføringen af de enkelte produkter
  • Kontakt til de internationale markeder og Damixas salgskonsulenter
Energi Fyn
Teknisk designer til Fiber

Energi Fyn, Odense

Brænder du for at arbejde med GIS? Er du struktureret og serviceminded? Vil du sammen med os være med til at udrulle Danmarks bedste internet og sikre et konstant overblik over Energi Fyns fibernet? Så kan dette være dit første skridt som teknisk designer - eller du har måske allerede erfaring, som du ønsker at bringe i spil i vores projektafdeling i Bredbånd.

I projektafdelingen er vores primære opgave projektering, overvågning, og projektledelse i forbindelse med etablering og ændringer af fibernettet.

Du bliver en del af dokumentationsteamet hvor vi har ansvaret for det passive nets kapacitet og udvidelse i tæt samarbejde med vores egne projektledere og netværksteknikere. Teamet overvåger, planlægger forstærkningstiltag, projekterer udvidelser samt kundetilslutninger og dokumenterer i henhold til det udførte.

Energi Fyn
Super-Køl A/S
Studiemedhjælper

Super-Køl A/S, Odense

Er du interesseret i marketing, sociale medier og hjemmesider så har vi brug for dig, som kan hjælpe med opbygning af hjemmeside og andre marketing relaterede opgaver.

Du synes det er spændende at lave indhold til sociale medier, og du kan selvstændigt skrive levende og engagerede tekster på dansk og engelsk. Det vil være en ekstra bonus hvis du har arbejdet med hjemmesider og udsendelse af nyhedsbreve.

Arbejdsopgaver:

  • Stå for content og flow på vores sociale medier
  • Bidrage til etablering af ny hjemmeside, grafisk design, indhold og tekster
  • Gennemførelse af ny designmanual og ekstern kommunikation
Super-Køl A/S
Orifarm
Hospital & Tender Manager

Orifarm, Odense

Would you like to be part of a dynamic, international, and ambitious environment?

As Hospital & Tender Manager in our PI Hospital segment, you will become a key stakeholder maintaining and developing our current Hospital product and portfolio. Within PI, the hospital segment is mainly handled via public tenders. You will be responsible for your own markets and, in close internal cooperation with our colleagues in Purchase, Portfolio Development, Porfolio Management, and Sales, you will become an important part and key asset of the bidding process with the unique opportunity to affect future outcome.

You will also have direct contact with our major customers, hence it is important that you have strong communication and collaboration skills and the ability to create constructive relations at different levels, both within and outside the organization.

Orifarm
Spectrum Therapeutics/Canopy Growth DenmarkTekniker til vedligehold

Spectrum Therapeutics/Canopy Growth Denmark, Odense

Er du serviceminded, vedholdende og omhyggelig?

Spectrum Therapeutics/Canopy Growth Denmark er en del af en international medicinsk cannabisvirksomhed, der dyrker, udvikler og kommercialiserer innovative behandlingsmuligheder til patienter med uopfyldte medicinske behov.

Tilsvarende for produktion af lægemidler er der høje lovgivningsmæssige krav til produktionen af medicinsk cannabis. Sikkerheden og kvaliteten er derfor uomtvistelig, og vi følger gældende regler på området herunder ikke mindst GMP.

Stillingen som tekniker er alsidig, og du bliver ansvarlig for mange forskellige vedligeholdelsesopgaver, maskiner og udstyr i samarbejde med et par kollegaer, som står for vedligeholdelse af vores samlede facilitet.

RK MatchByggeleder fundament og anlæg

RK Match søger for Lilje-huset A/S i Odense

Lilje-huset A/S søger en handlekraftig byggeleder med det store overblik samt særlig indsigt i funderings- og anlægsarbejde. Med udgangspunkt i hovedkontoret i Odense vil arbejdsområdet geografisk dække hele Danmark.

Vil du være en del af et team med dygtige og engagerede medarbejdere, som hver dag har som fornemmeste opgave at opnå tilfredse kunder?

Som byggeleder for fundament og anlæg vil du få ansvaret for opstarten af vores byggepladser overalt i Danmark. Den primære arbejdsopgave består i planlægning, koordinering og tilsyn med gennemførelsen af vores anlægsarbejde, hvilket overordnet omfatter klargøring af byggegrunden samt udførelse af jord-, beton- og kloakarbejde mv.

Lokalcenter RosengårdKontorassistent med erfaring i regnskab

Lokalcenter Rosengård, Odense

Lokalcenter Rosengård er en selvejende institution med bl.a. 56 plejehjemsbeboere og 100 ældreboliger.

Vi søger en ny medarbejder til at varetage almindelige kontoropgaver samt mindre opgaver indenfor regnskab, på 25-30 timer om ugen.
Vi forestiller os, at du er uddannet kontorassistent med erfaring i regnskab.
Da vi har ændret på ledelsesstrukturen, er dette en nyoprettet stilling, så derfor har vi ikke på nuværende tidspunkt lagt os helt fast på indholdet i stillingen – der kan forekomme ændringer, og derfor vurderer vi på nuværende tidspunkt stillingen til 25-30 timer om ugen.

De primære opgaver vil være:

  • Udarbejdelse af huslejekontrakter samt andre kontoropgaver i forhold til indflytning
  • Opkrævning af huslejer via Nets samt bogføring, afstemning m.m.
  • Flytteafregninger
  • Udarbejdelse/udsendelse af dagsordener/referater samt forefaldende skriveopgaver
Odense Kommune

Tandklinikassistentelev til Center for Tandpleje

Odense Kommune

Er du på jagt efter en elevplads som tandklinikassistent, hvor der er fokus på din faglige udvikling? Er du i gang med – eller har bestået grundforløbet? Så er du måske vores nye tandklinikassistentelev, der skal være med til at give Odenses borgere en positiv oplevelse hos tandlægen!

Som vores nye tandklinikassistentelev i Center for Tandpleje bliver du en del af den arbejdsstyrke, der hver dag arbejder for sunde tænder og en god mundhygiejne blandt byens borgere. Grundlaget for vores arbejde er tryghed, forebyggelse og samarbejde, fordi et besøg hos tandlægen skal være en smertefri og positiv oplevelse for alle.

Dine arbejdsopgaver tager udgangspunkt i praktikplanen, hvor vi garanterer et uddannelsesforløb med spændende faglige udfordringer i takt med din udvikling.

Odense Kommune
Super-Køl A/SKey Account Manager

Super-Køl A/S, Odense

Projektsalg – køleløsninger til dagligvarekæder i Danmark

Til at styrke salgsafdelingen og udvikle salget på det danske marked, søges en dygtig Key Account Manager, som sammen med kompetente kolleger kan være med til at sikre den fortsatte vækst og servicere vores kunder i dagligvarebranchen, offentlige institutioner og industrien.

Super-Køl A/S er en af branchens mest erfarne leverandører af kommercielle køleløsninger til supermarkeder og du får mulighed for at arbejde i en vækstorienteret og professionel virksomhed, hvor kundefokus, innovation og engagement er nøgleord.

Arbejdsopgaver/ansvarsområder:

  • Salg af kommercielle og industrielle køleanlæg, inkl. udarbejdelse af tilbud, kontrakter, tilbudsopfølgning og forhandling
  • Proaktivt opsøge, prioritere og bearbejde relationer hos nye og eksisterende danske kunder
  • Rådgive kunder ved valg af løsninger i tæt samarbejde med husets teknikere
Super-Køl A/SServicechef

Super-Køl A/S, Odense og Karlslunde

Personaleledelse med engagement, trivsel og effektivisering – videreudvikling af servicekoncepter og aftaler.

Super-Køl A/S med kontorer i Odense og Karlslunde søger en servicechef til serviceafdelingen med i alt 15 medarbejdere fordelt på Fyn og Sjælland. Du vil som servicechef indgå i ledergruppen og referere til virksomhedens administrerende direktør.

Arbejdsopgaver/ansvarsområder:

  • Daglig ledelse af serviceafdelingen
  • Sikre en professionel og effektiv kundeservice
  • Ansvar for serviceaftaler, reklamationsbehandling og prisstruktur

Vi tilbyder et spændende job i en velfunderet virksomhed med ambitioner, og blandt kompetente og dedikerede kolleger.

RGC Management A/S
Deputy Technical Manager

RGC Management A/S, Odense

RGC Management A/S står for den daglige drift af Rosengårdcentret og er en del af firmaet ECE.

Har du lyst til at blive en del af teamet hos Rosengårdcentret, så søges der nu en selvstændig og engageret Deputy Technical Manager.

Arbejdsopgaver

  • Du skal stå for den daglige ledelse af Rosengårdcentrets driftsorganisation, der består af 6 teknikere samt et stort antal underleverandører.
  • Varetage Facility Management, herunder styring af el, varme, ventilation, køling samt bygningsmæssige vedligeholdelse.
  • Søge og implementere energibesparelser.
BilkaMedarbejder til delikatessen - Odense M

Bilka

Vil du have et job med ordnede forhold og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i Bilka måske lige noget for dig. Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd, når I sammen leverer den store, fælles indsats, der skal til, for at i med stolthed kan tage godt imod kunderne i afdelingen. Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

Kansas A/SSalgskoordinator

Kansas A/S, Odense

Er du den fødte brobygger med sans for detaljer og brænder for at arbejde med analyse, opfølgning og koordinering? Så er det måske dig, der skal være vores nye salgskoordinator.

Vi leder efter en dynamisk, alsidig og energiske kollega der kan agere hurtigt og tør udfordre det eksisterende både hos kunderne, kollegaerne og din leder. Som en naturlig del af jobbet, vil du have en stor berøringsflade – både internt med kollegaerne på kontoret i Odense og med vores kunder og andre interessenter.

Dine nøgleopgaver vil være:

  • Udarbejde analyser, præsentationer og beslutningsoplæg for salgsledelsen.
  • Hyppig sparring om udvikling af kundens sortiment og relationelle samarbejde.
  • Kontraktstyring og bonusregnskab.
Bravida Danmark A/S
BIM koordinator med interesse for tekniske installationer

Bravida Danmark A/S, Odense

Brænder du for at præge byggeprojekters gennemførelse inden for tekniske installationer? Har du evnerne til at udvikle vores arbejde med digitalisering af byggeriet inden for installationer på et stort og komplekst byggeri? Og har du lyst til at bruge din viden og kompetencer hos Danmarks førende tekniske installations virksomhed? Så er det måske dig, der skal være vores nye kollega!

Du indgår som en del af Bravida´s BIM organisation, hvor du skal sikre anvendelsen af BIM fra tilbudsfasen, under planlægningen samt under udførelsen af byggeriet frem til endelig aflevering. Som BIM Koordinator har du en central rolle i projekterne, hvor du understøtter projektlederne i at sikre kvaliteten af projektmaterialet og 3D-modeller.

Bravida Danmark A/S
Uddannelses- og Forskningsministeriet
Akademiker søges til arbejde med tildeling af forskningsbevillinger

Uddannelses- og Forskningsministeriet, Odense

Vil du arbejde med sekretariatsbetjening? Har du mod på både administrativ og strategisk håndtering af ansøgninger ved tildelingen af forskningsbevillinger? Og vil du være med til at udvikle de bedste rammer for original og excellent forskning i Danmark? Så har vi en stilling som fuldmægtig i Danmarks Frie Forskningsfond i Odense.

Dine opgaver bliver bl.a.:

  • sekretariatsbetjening af fondens faglige råd, der træffer beslutning om forskningsbevillinger
  • forskningsadministrative opgaver, herunder modtagelse af ansøgninger og udarbejdelse af afslags- og bevillingsbreve til ansøgere
  • udarbejdelse af oplæg til møder og opfølgning på møderne.
Gartneriet PKM A/SSalgskoordinator til backoffice-funktion

Gartneriet PKM A/S, Odense

Gartneriet PKM A/S søger en ny kollega, som trives i en travl og udfordrende hverdag. Som medarbejder i vores salgsteam, kommer du til at indgå i et team på 5 medarbejdere som har ansvaret for vores reception herunder omstillingen.

Er du vant til at bevare det store overblik og til at have den koordinerende rolle mellem salgsansvarlig og kunde, så er det måske dig vi søger.

Vi tilbyder:

  • Et spændende, alsidigt og udfordrende job i en familieejet virksomhed, som er i konstant forandring
  • En arbejdsplads med en god, respektfuld og uformel omgangstone, men der er også plads til et godt grin
  • Løn efter kvalifikationer, pension, sundhedsforsikring, personaleforening, m.m.