Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
546 jobannoncer matcher din søgning 546 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Risikoansvarlig
Har du stor erfaring med risikostyring i et pengeinstitut, og har du lyst til at tage ansvaret og stå i spidsen for risikostyringsfunktionen?
Du skal løbende vurdere, om der sker betryggende styring af bankens risici. Risikostyringsfunktionen i Vestjysk Bank består ud over den risikoansvarlige af to medarbejdere, som du vil få det daglige ledelsesansvar for.
Vi tilbyder bl.a. mulighed for at arbejde hjemme op til to dage om ugen.
Souschef til populær og livlig café i hjertet af Roskilde
Har du lyst til at stå i spidsen af en café, hvor det summer af liv, dufter af kaffe, og forskellige gæster og historier mødes?
Vi er et fællesskab, drevet af en fælles lidenskab for at skabe unikke cafeoplevelser og levere gastronomi på et niveau, der overskrider forventningerne.
Som souschef har du minimum 3 års erfaring fra en lignende rolle fra hotel-, køkken- eller restaurationsbranchen.
Er du interesseret?
Fagligt stærk frivilligkoordinator
Kvisten søger snarest muligt en fagligt stærk frivilligkoordinator, der ønsker at arbejde for en vigtig sag. Du skal være med til at sikre, at Kvistens frivillige psykoterapeuter og psykologer i Region Syddanmark oplever, at Kvisten står bag dem i tykt og tyndt som faglig sparringspartner og bindeled til den øvrige organisation og Kvistens administration.
Kvisten er i stærk udvikling, hvor forandringer er et vilkår, som du skal kunne stå i. Samtidig er du den, der gør det attraktivt at være frivillig i Kvisten og løfte det vigtige terapeutiske arbejde for voksne med senfølger efter seksuelle overgreb.
Leder af New Danish Screen
Har du lyst til at arbejde med fornyelse af dansk film og støtte udviklingen af dansk films kommende talenter?
Det Danske Filminstitut søger en leder til talentudviklingsordningen, New Danish Screen, som støtter professionel talentudvikling inden for filmområdet. Formålet er at sikre en løbende udvikling og fornyelse af dansk film.
Lederen af New Danish Screen har ansvar for at lede og udvikle ordningens støttefokus samt repræsentere ordningen udadtil.
Office manager
Er du udadvendt og smilende, og kan du tage ansvaret for et godt kontormiljø? Så er det dig, vi søger som daglig leder af den administrative og praktiske gang på avisens domicil.
Kristeligt Dagblad er en arbejdsplads med flotte trivselsmålinger og gode og hjælpsomme kolleger. Som office manager kommer du til at varetage den daglige ledelse af receptionen og være i tæt kontakt med mediehusets mange medarbejdere og samarbejdspartnere.
Vi søger en afdelingsleder til Bocenter Tranbjerg – et bosted i stærk udvikling
Ønsker du at understøtte det gode liv for borgerne? Brænder du for at gøre en forskel på et vigtigt og spændende kernevelfærdsområde? Er du passioneret omkring samarbejdet med beboere og pårørende?
Vores ene afdelingsleder har søgt nye udfordringer, og vi søger derfor en afdelingsleder til at blive en del af et tæt makkerpar i afdelingsledelsen. Bocenter Tranbjerg bliver den fælles opgave, samtidig med at I hver især har jeres lederansvar for de forskellige afdelinger. I det daglige betyder det et selvstændigt ansvar og spillerum og en sparringspartner helt tæt på.
Kontorchef til kontor for jura og ophavsret
Ophavsretsteamet arbejder med politikudvikling, ministerbetjening, internationale forhandlinger, udarbejdelse af lovforslag og bekendtgørelser samt konkret sagsbehandling. Et af de store emner i kontoret er AI og især generativ AI’s betydning for ophavsretten.
Det juridiske team har til formål at sikre, at Kulturministeriets arbejde hviler på et solidt juridisk grundlag. Sekretariatet rådgiver ministeriets fagkontorer inden for alle aspekter af Kulturministeriets fagområder i en juridisk kontekst som ministeriets advokatfunktion med særligt fokus på forvaltningsret, aktindsigt, statsstøtte og lovkvalitet.
Energisk sektionsleder til Strålebeskyttelse
Kan du stå i spidsen for Sundhedsstyrelsens tilsyn med virksomheder, der anvender strålekilder i erhvervssektoren? Vil du være med til at drive og udvikle en arbejdsplads præget af tillid, åbenhed og fællesskab?
Din rolle bliver dels at varetage faglig ledelse og personaleledelse af ca. 10 engagerede og fagligt specialiserede medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund – og dels at bidrage til enhedsledelsens overblik, koordination og prioritering af myndighedsopgaver samt rådgivning af direktion og departement.
Head of eCommerce
Do you want to be a part of Scandinavia’s largest lingerie brand and manage CHANGE’s fast-growing eCom business?
The Head of eCommerce will own the e-commerce business and manage the day-to-day eCom operations with a commercial mindset to meet sales targets and ensuring a great experience for the customers.
Head of Marketing
Do you want to be part of Scandinavia’s largest lingerie brand and manage CHANGE´s marketing department, servicing our +300 CHANGE concept stores and 9 e-commerce business units?
With our ambition to optimize the marketing approach towards our customers and sales channels we are looking for a Head of Marketing, who is a strong analyst and who can organize and lead the team efficiently.
Kontorchef til Ledelsessekretariatet
Er du garant for sikker direktionsbetjening, effektive forretningsgange og ambitiøs organisationsudvikling? Og har du de ledelsesmæssige og personlige kompetencer, der skal til for at lede et dygtigt fagligt miljø og en stærk feedbackkultur?
Som kontorchef for Ledelsessekretariatet står du i spidsen for vores minister- og direktionsbetjening og for en bred vifte af drifts- og udviklingsopgaver rettet både ud mod uddannelsessektoren og ind mod vores egen organisation.
Funktionschef
Kan du sætte struktur og retning på faglige medlemsaktiviteter, samtidig med at du skaber udvikling og sikrer størst mulig medlemstilslutning?
Med reference til og som stedfortræder for kontorchefen vil du indgå i afdelingens øverste administrative ledelse. Det bliver dit ansvar at varetage ledelsen af de faglige medlemsaktiviteter i HK Privat, HK Handel og Team Ungdom i hele HK MidtVests område.
Du bliver personaleleder for tre selvstændige teams på samlet ca. 25 dedikerede medarbejdere.
Socialdemokratiet i Europa-Parlamentet søger sekretariatsleder
Vil du være med til at sætte tydelige, socialdemokratiske aftryk på EU-politikken? Har du erfaring med strategisk arbejde i en politisk ledet organisation og trives du som blæksprutte i spændingsfeltet mellem europæisk og dansk politik?
Som sekretariatsleder er du med til at sætte socialdemokratiske aftryk på EU-lovgivningen og sikre, at hverdagen i delegationen fungerer. Du er bindeled mellem politikerne, medarbejderne, Socialdemokratiet i Danmark og S&D Gruppen i Europa-Parlamentet.
Dygtig personaleleder med blik for driftsledelse søges til kontoret for Regnskab
Vi søger en teamleder, der kan arbejde videre med de spændende opgaver inden for ledelse, driftsstyring og administration. Konkret er der tale om en teamleder, inden for alle regnskabets færdigheder, debitor-, kreditor- og anlægshåndtering, samt afstemning og rapportering.
Vi tilbyder en udfordrende lederstilling, der indeholder både støtte og sparring i dagligdagen samt fokus på din ledelsesmæssige udvikling.
Du vil blive en del af en stærk ledelsesgruppe, der arbejder i et uformelt miljø, hvor vi alle arbejder mod de samme mål.
Administrative Office Manager
Our new office in Denmark is looking for an Administrative Office Manager to organize and ensure the smooth running of the offices and help to improve company procedures and day-to-day operation.
Skills, knowledge and experience include:
- Proven experience as an Office manager / Front office manager.
- Knowledge of office administrator responsibilities, systems and procedures.
- Knowledge of human resources management practices and procedures.
Bliv Teamleder for Alarmnet Support
I denne rolle vil du have det overordnede ledelsesansvar og være drivkraften bag teamets motivation, udvikling og daglige succes. Du vil spille en central rolle i at forme vejen frem for enestående kundeservice og support.
Vi tilbyder:
- En nøglerolle i en markedsledende virksomhed, hvor du har mulighed for at gøre en forskel.
- Et dynamisk og professionelt arbejdsmiljø med mulighed for hjemmearbejde og fleksible arbejdstider.
- Store muligheder for både personlig og faglig udvikling i en organisation, der værdsætter initiativ og innovation.
Team Manager til vagtcentral hos SOS International i Aarhus
Vil du være med til at lede et stærkt team på vores vagtcentral, sikre en fortsat verdensklasse kundeservice, samt optimere arbejdsprocesser?
Du bliver leder for et velfungerende team med stor faglig viden som lige nu består af fantastiske medarbejdere der arbejder både fuldtid og deltid. Teamet varetager en række vigtige opgaver indenfor kundehenvendelser og teknisk vejhjælpssupport.
Derudover indgår du i lederteamet på vagtcentralen, som udover Head of Operations, består af 7 Team manager kollegaer. I vores lederteam har vi en tæt og daglig sparring med hinanden og vi løfter i flok.
Business Development Manager
At Specsavers, we’re dedicated to making eye and hearing care accessible to all. As pioneers and a global leader in innovative technologies, we help people optimise their vision and hearing.
As our Business Development Manager, you’ll be Reporting to the Head of Business Development for the region and responsible for supporting the Business Development and Contracts Management agenda for the five Northern European markets.
Teamleder til Kundeservice
Er du interesseret i at styrke et fagligt kompetent team og påtage dig ansvaret for personaleledelse? Har du stærke kompetencer inden for kundeservice og forretningsudvikling?
Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor ledelse bliver en vigtig del af dit arbejde. Du får samtidig mulighed for at varetage en række driftsopgaver. Vi har brug for en kompetent leder til et team bestående af ca. fire medarbejdere, der bl.a. har kompetencer inden for kundeafregning og god kundeservice.
Ejendomsmesterassistent
Du kommer sammen med dit team til at arbejde med den daglige drift og vedligeholdelse af ejendommene og de grønne områder. Derudover er det vigtigt, at du har lyst til at være i kontakt med beboerne i området og medvirke til at sikre en god service.
Dine primære ansvarsområder er:
- Ledelsesansvar ved ejendomsmesterens fravær.
- Passe ejendomskontoret i samarbejde med de andre ejendomsmestre og områdesekretæren, herunder servicering af beboere i kontorets åbningstid.
- Varmecentraler og tekniske installationer.