Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
9 jobannoncer matcher din søgning 9 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Dansk Metal søger en ledelses- og udviklingskonsulent med erfaring inden for forandringsledelse og rekruttering
Vi søger en engageret ledelses- og udviklingskonsulent med ekspertise og erfaring inden for forandringsledelse og rekruttering til at styrke vores team.
Som ledelseskonsulent vil du skulle rådgive og støtte den lokale ledelse i Dansk Metals 29 lokalafdelinger. Du vil spille en central rolle i rådgivningen gennem komplekse forandringsprocesser, transformationsprojekter og strategisk rekruttering.
Konsulent inden for tilknytning
Som organisation er vi en samling af ca. 70 dygtige og passionerede kolleger, der alle brænder for at hjælpe unge med at realisere deres uddannelses- og karrieredrømme.
I arbejdet som konsulent inden for tilknytning vil du skulle arbejde tæt sammen med vores kunder om at udvikle og implementere strategier og indsatser, der fremmer trivsel og tilknytning blandt unge.
Vi sætter unge mennesker op til succes ved at skabe effektive og målrettede løsninger, der gør en reel forskel. Er du klar til at være en nøglespiller i at realisere disse ambitioner?
Støt borgere i at finde deres rette hylde som jobtræner hos Team Virksomhedsservice
Jeg sætter pris på at have stor indflydelse på at forme min egen hverdag og arbejdsidentitet. Som jobtræner er jeg med til at få tingene til at fungere på en meget hands-on og personlig måde, og så er min tro på borgeren og matchet med virksomheden en stor drivkraft, som er med til at gøre mit arbejde meningsfuldt.
På en typisk dag vil du bruge det meste af din tid væk fra kontoret ude hos virksomhederne. Din hovedopgave som jobtræner er nemlig at skabe de helt rette match mellem borgere og virksomheder.
HR professional with strong HR legal capabilities
Are you motivated by providing high quality support on HR operations and legal matters, and are you thriving in a position where you are the go-to person for operational and administrative HR support?
You will be the focal point of our HR foundation, working with all our main HR processes and systems used to deliver timely support and solutions for a wide range of HR tasks.
HR Manager
Vil du stå i spidsen for vores HR-funktion og har du erfaring med mennesker, overenskomster og personalejura? Evner du at opbygge og vedligeholde relationer, som gør dig til den naturlige og fortrolige sparringspartner for både medarbejdere, ledelse og tillidsrepræsentanter?
Dine ansvarsområder indebærer:
- tæt samarbejde med ledere og tillidsrepræsentanter
- udvikling af HR-strukturer
- praktiske og forefaldende administrative HR-opgaver
- ledelsesansvar for HR-kollega.
Personale-/kundekonsulent
Brænder du for salg og service - og har du en rummelig og imødekommende personlighed? Trives du, hvor tempoet er højt, men er samtidig god til at skabe overblik - og har du lyst til at blive en del af et dynamisk team?
Du kommer til at udnytte dit talent for at koordinere og vise, at du kan bevare overblikket uden at miste sansen for detaljen. Du står for at matche jobs hos vores kunder med de helt rette vikarer og kandidater, og en stor del af din arbejdstid foregår på telefonen. I dagligdagen får du ansvaret for, og stor frihed til, at sikre matchet og dialogen med kunde og vikar udføres professionelt.
Er du skarp til rekruttering og motiveres du af det rette match?
Kunne du tænke dig at arbejde som rekrutteringskonsulent på en arbejdsplads, hvor vi sætter trivsel og arbejdsglæde næsten lige så...
Løn- og personalekonsulent til Løn og Personale teamet
Har du lyst til at arbejde med løn og personaleopgaver?
Virksomhedskonsulent til investeringsmodel i Job- og Aktivhuset – Jobcenter Aalborg
Aalborg Kommune har investeret i beskæftigelsesindsatsen for de ledige længst væk fra arbejdsmarkedet, så vi kan tilbyde flere ledige en job- og virksomhedsrettet indsats.