29 job matcher din søgning 29 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 29 resultater.
Dansk ByggeriKonsulent til Arbejdsgiversekretariatet

Dansk Byggeri, Risskov

Er du faglig konsulent og har du lyst til at arbejde med kollektive overenskomster? Dansk Byggeri søger en faglig konsulent til Arbejdsgiversekretariatet. Arbejdsstedet er med udgangspunkt i Dansk Byggeris kontor i Risskov ved Aarhus. Arbejdsgiversekretariatets opgaver er at varetage overenskomst- og ansættelsesmæssige forhold for bygge- og anlægsbranchen blandt organisationens medlemmer.

Som konsulent i Arbejdsgiversekretariatet indgår du i et team, hvor arbejdsopgaverne bl.a. består i

  • Rådgivning af Dansk Byggeris medlemmer om personalejuridiske forhold både mundtligt og skriftligt
  • Deltagelse i fagretslige sager og deltage i fagretlige møder med forbundene
  • Undervisning i Dansk Byggeris kurser om overenskomstmæssige forhold
Min A-kasseEr du vores nye forsikringskonsulent?

Min A-kasse, Åbyhøj

Har du alsidig viden og erfaring inden for arbejdsløshedsforsikring? Kan du yde og formidle en god sagsbehandling, der sikrer vores medlemmer tryghed og stabilitet i tiden indtil det næste job?

Så tilbyder vi en mulighed for at arbejde med meningsfuld sagsbehandling i rammerne af tidssvarende teknologi og dygtige kolleger.

I jobbet som forsikringskonsulent vejleder du vores medlemmer i forhold til gældende lovgivning og får dette formidlet, så medlemmerne kan træffe de bedst mulige valg på et oplyst grundlag. For vores ledige medlemmer er du med til at sikre økonomisk tryghed i ledighedsperioden, så de kan fokusere på den aktive jobsøgning.

Actona Company A/S
HR-SPECIALIST TIL SPÆNDENDE STILLING I EN GLOBAL VIRKSOMHED I VÆKST

Actona Company A/S, Holstebro

Har du et hjerte der banker for løn, analyser og HR-systemer og en forkærlighed for Excel?

I en stilling hvor der er mange forskelligartede opgaver, vil du i samarbejde med vores erfarne lønspecialist være ansvarlig for hele processen omkring løn, dvs. alt fra den daglige administration og månedlige lønkørsel, til udbetaling af løn til ind- og udenlandske medarbejdere samt hjemtagelse af refusioner mv. Derfor er det vigtigt, at du er systematisk og logisk i din opgavetilgang og opgaveløsning. Vi arbejder med EPOS Løn-, HR- og Portal systemer, og her får du også en stor andel i at videreudvikle og optimere processerne og brugen omkring disse systemer.

Som en del af din hverdag hos Actona Company skal du løse opgaver såsom:

  • Lønopgaver for medarbejdere i Danmark og udlandet
  • HR- og personaleadministration - herunder kontraktudarbejdelse
  • Udarbejdelse af analyser og statistikker
Actona Company A/S
IN-STORE A/SField Staff Manager

IN-STORE A/S, Hinnerup

Har du ambitionen om at blive den bedste til at udvikle og rekruttere i branchen, så er dette job måske noget for dig?

For at kunne levere den bedste service til vores kunder, har vi brug for kompetente og dygtige field-medarbejdere i hele Danmark. Derfor søger vi nu en selvstændig og erfaren Field Staff Manager, som kan bidrage til at tiltrække og fastholde vores voksende stab af field-medarbejdere.

I en afvekslende hverdag har du fingeren på pulsen ift. de serviceydelser, vi leverer til vores kunder i detail. Med ansvar for at udvikle og fastholde vores dygtige field-medarbejdere, er din dagligdag såvel i butikkerne som på kontoret, hvor de mere administrative opgaver tilrettelægges.

Huset VentureHR-CHEF I FLEKSJOB – KAN MAN DET?

Huset Venture, Viby J

Ja – det kan man. I Huset Venture ved vi, at man sagtens kan være chef og alligevel være i fleksjob. Det er flere i vores ledelse i forvejen. Og i øvrigt også 95 % af vores 160 ansatte. Så vi søger dig, som tænder på at være en del af en unik virksomhed – i fleksjob OG som chef!

Som Huset Ventures nye HR-chef får du en ganske særlig arbejdsplads. Huset Venture har en unik social forretningsmodel, som i al beskedenhed gør verden til et bedre sted – da vi som virksomhed skaber arbejdspladser til mennesker med reduceret arbejdsevne. Udover at gøre denne sociale og menneskelige forskel arbejder vi også værdimæssigt med genbrug, økologi, verdensmål, social ansvarlighed og cirkulær økonomi, men det kan vi fortælle dig meget mere om!

Kelly Services
Branch Manager in Aarhus (m/f/d)

Kelly Services

As a branch manager you contribute significantly to our overall success. You are Kelly’s business card, you promote our image and supervise, manage and expand our branch in Aarhus. You will lead and train staff and grow branch revenue by ensuring the branch to utilise its full potential.

  • Build-up and development of the branch
  • Acquisition of new customers and support of existing customers
  • Convey the values and mission of Kelly to the staff
Kelly Services
KrifaMedlemskonsulenter til Kontaktcenter i Herning

Krifa

Ønsker du et job med høj faglig stolthed, humørfyldte kolleger og God Arbejdslyst?

Da flere af vores dygtige medlemskonsulenter har fået nye spændende udfordringer internt i Krifa, søger vi nu nye kolleger pr. 1. september 2020.

Som medlemskonsulent kommer du til at indgå i et spændende, dynamisk og effektivt kontaktcenter med ca. 90 medlemskonsulenter fordelt på tre teams. Vores vigtigste opgave er at give medlemmerne en oplevelse af God Arbejdslyst i alle samtaler.

Du får som medlemskonsulent grundig træning, masser af faglig udvikling og indblik i alle dele af Krifas arbejde. Du bliver en del af et team af motiverede og engagerede kolleger, som alle bidrager til at skabe et sjovt og hyggeligt arbejdsmiljø.

KrifaMedlemskonsulenter til Kontaktcenter i Aarhus

Krifa

Ønsker du et job med høj faglig stolthed, humørfyldte kolleger og God Arbejdslyst?

Da flere af vores dygtige medlemskonsulenter har fået nye spændende udfordringer internt i Krifa, søger vi nu nye kolleger pr. 1. september 2020.

Som medlemskonsulent kommer du til at indgå i et spændende, dynamisk og effektivt kontaktcenter med ca. 90 medlemskonsulenter fordelt på tre teams. Vores vigtigste opgave er at give medlemmerne en oplevelse af God Arbejdslyst i alle samtaler.

Du får som medlemskonsulent grundig træning, masser af faglig udvikling og indblik i alle dele af Krifas arbejde. Du bliver en del af et team af motiverede og engagerede kolleger, som alle bidrager til at skabe et sjovt og hyggeligt arbejdsmiljø.

ATP
Driftskoordinator til vagtplanlægning

ATP, Holstebro

Vil du arbejde til gavn for samfundet og videreudvikle driften inden for et område, der udbetaler ydelser til 1,3 mio. borgere i Danmark?

Center for pension og international pension er en del af ATP’s Udbetaling Danmark i Holstebro. Til opstart 1. september er vi i øjeblikket på udkig efter en kollega, der har styr på workforce management-systemer og vil arbejde med vagtplanlægning for 200 medarbejdere på tværs af vores ATP-lokationer i hele landet.

Vi søger dig, der vil sikre rette bemanding på rette tidspunkt, så borgerne oplever enkel og effektiv service i kontakten med os. Dig, der motiveres af gode kundeoplevelser, vil referere til afdelingschefen og har lyst til at indgå i et tæt samarbejde med ledergruppen og vores forretningskonsulenter.

ATP
SVM Automatik A/S
HR Konsulent til Stevanato Group Denmark (Barselsvikariat)

SVM Automatik A/S, Brabrand og Silkeborg

Brænder du for at levere kvalitet, og har du lyst til operationelle og taktiske opgaver på tværs af HR-discipliner i tæt samarbejde med organisationen?

Som HR Konsulent vil du blive del af en ung HR-afdeling, bestående af dig og HR Manageren. Med reference til sidstnævnte, vil du blive konsulent for medarbejdere og ledere i de to udviklingshuse Innoscan i Brabrand og SVM Automatik i Silkeborg. Dit fysiske arbejdssted vil variere mellem de to lokationer, og gennem en omskiftelig arbejdsdag med både udviklings- og driftsopgaver, vil jobbet bl.a. give dig erfaring med:

  • Udvikling af jobbeskrivelser, jobannoncer og kontraktpakker
  • Udvikling af præsentationer, lokale nyhedsbreve samt kommunikation, intranet og SoMe
  • Arrangering og eksekvering af interne og eksterne employer branding-aktiviteter
SVM Automatik A/S
Itadel A/S
HR-Consultant

Itadel A/S, Viby J.

Are you passionate about the combination of administrative work and HR? Are you attentive to details and thrive in a dynamic environment? Then you might be the candidate we are looking for to our temporary position.

At Itadel, you become part of a competent global team in a company under great development. You will hold a position where you continuously receive new exciting tasks, primarily in the administrative area of HR. This full-time position as HR Consultant gives you the opportunity to follow employees in all personnel-related processes at Itadel. This involves, among other things, the following tasks:

  • Manage, refine and modernize HR processes and workflows
  • HR management of all phases of the employee lifecycle - from recruitment to offboarding
  • Preparation of job ads
Itadel A/S
Struer Kommune
Arbejdsmiljøleder

Struer Kommune

Vil du, sammen med ca. 1.700 medarbejdere og ledere, bidrage til at vi i Struer Kommune har et sikkert, sundt og trygt arbejdsmiljø?

Din fornemmeste opgave bliver at arbejde forebyggende, fremme og fastholde et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø i Struer Kommune, hvor du organisatorisk sidder centralt placeret i Center for Intern Service i HR-teamet.

Arbejdsmiljølederen fungerer som koordinator og bindeled i organisationen på arbejdsmiljøområdet. Det indebærer blandt andet ansvar for:

  • At holde Struer Kommune orienteret om gældende bestemmelser på arbejdsmiljøområdet og videreformidle denne viden til AMO.
  • Koordinering af arbejdsmiljøindsatser på operationelt og organisatorisk niveau i samarbejde med ledelsen, Hovedudvalget, CenterMED og de decentrale arbejdsmiljøgrupper.
  • Udbyde og afholde temadage for AMO, herunder supplerende arbejdsmiljøuddannelse.
IT Relation A/S
Udviklings- og uddannelsesorienteret Academy ansvarlig

IT Relation A/S, Herning

Har du erfaring med uddannelsesadministration, e-learning, facilitering og trives du i en travl hverdag? Så er du muligvis et godt bud på vores nye Academy ansvarlig.

Den Academy ansvarliges rolle er i IT Relation en nyetableret funktion, som sammen med det øvrige HR-team brænder for at gøre en forskel. Du vil få arbejdsplads i Herning dog med nogen rejseaktivitet til IT Relations øvrige lokationer.

Som Academy ansvarlig vil du få en stor berøringsflade i IT Relation, hvor du gennem samarbejde med lederne vil få en bred vifte af udviklingsorienterede opgaver.

IT Relation har en vision om at være det bedste sted at være og lære. Vi ønsker at skabe en fremtid for vores medarbejdere hvor vores Academy skaber rammerne for fremtidens IT Superhelte. Derfor søger vi nu en udviklingsorienteret medarbejder, som kan hjælpe os videre med den ambition.

IT Relation A/S
Favrskov KommuneLøn- og personalekonsulent

Favrskov Kommune

Brænder du for løn- og personaleopgaver, og har du lyst til at arbejde i en hverdag fyldt med spændende udfordringer? Så er du måske vores nye kollega!

Vi søger en ny kollega pr. 1. august 2020.

Dine opgaver vil hovedsageligt være at

  • oprette og ajourføre i KMD Opus Personale
  • fortolke overenskomster og arbejdstidsaftaler mv.
  • rådgive chefer, ledere og medarbejdere om løn- og ansættelsesforhold.

Vi kan tilbyde dig et job i en organisation, der fokuserer på både sikker drift og udvikling, selvstændige arbejdsopgaver samt en løn, der svarer til dine kvalifikationer.

POWERCARE A/S
Rekrutteringssygeplejerske til vikar- og rekrutteringsbureau i Aarhus

POWERCARE A/S, Viby J

Vil du være med til at rekruttere de dygtigste og mest kvalificerede sundhedsfaglige kandidater til kunder i hele Norden? Og har du lyst til at bringe din faglighed i spil i en virksomhed, hvor gode resultater bliver skabt i samspil med passionerede kollegaer? Så er det måske dig, vi søger til vores rekrutteringsafdeling.

POWERCARE A/S, POWERDOC A/S og Bemandingskompagniet er eksperter i at levere sundhedsfaglige vikarer til sundhedssektoren.

Som rekrutteringssygeplejerske bruger du hver dag din faglighed:

  • Når du screener og rekrutterer sygeplejersker, specialsygeplejersker, jordemødre, speciallæger og social- og sundhedsassistenter/hjælpere.
  • Når du gennemfører personlige interviews med de nye kandidater.
  • Når du sikrer at al nødvendig og relevant dokumentation modtages og arkiveres korrekt.
POWERCARE A/S
Mammoet Denmark Brande A/SHR Assistent

Mammoet Denmark Brande A/S

Vi står midt i opbygningen af en fælles skandinavisk enhed omfattende Danmark, Norge og Sverige og har derfor behov for udvidelse af HR funktionen. Sætter du en ære i at levere administrativ support, sikre at HR-data er opdaterede, processer er strømlinede og bliver fulgt – så er det dig vi har brug for som vores nye kollega.

Du får base på kontoret i Brande, hvor du og din leder udgør HR-teamet. Dine fornemmeste opgaver bliver at bistå med koordinering og levering af HR-relaterede administrative data: indsamling, registrering, processing og rapportering i henhold til koncernernes guidelines, således at aktuelle HR-data altid er til stede og tilgængelige – herunder:

  • Registrering og opdatering af medarbejderdata i SAP
  • Udarbejdelse af standardkontrakter og andre medarbejderdokumenter
  • Diverse ansøgninger (A1 ansøgninger, HMS kort, D-numre, skattefritagelser m.m.)
CGI Danmark A/S
HR Service- & Lønkonsulent

CGI Danmark A/S, Tranbjerg

Har du erfaring med lønadministration og vil du trives i tæt dialog med både ledere og medarbejdere i en rolle som HR service konsulent - så er du måske vores nye medarbejder i HR teamet? Vi leder efter en konsulent med et højt serviceniveau, erfaring med løn, flair for tal og viden om dansk ansættelsesret, til at supportere vores ledere og medarbejdere inden for HR support samt til at håndtere vores lønadministration.

Som HR Servicekonsulent inkluderer dine daglige opgaver håndtering af forespørgsler, der ikke kan håndteres igennem CGI's Self Service system. Du vil være klar til at give råd og vejledning til ledere og medarbejdere omkring HR-politikker- og procedurer i forbindelse med nyansættelser, personalegoder, ferie, løn, kontraktændringer, fravær, opsigelser m.m. Sammen med det lokale HR-team vil du være kontaktpersonen mellem vores globale team i Manila og den danske forretning.

CGI Danmark A/S
IMPACT A/S
Payroll Specialist

IMPACT A/S, Åbyhøj

Er din faglige metier hands-on på lønprocesser og lønadministration med alt hvad det indebærer? Kan du etablere en effektiv lønfunktion, som samler trådene mellem lønfunktionen og HR-afdelingen? Så er du den, vi leder efter.

I dag er vores lønfunktion outsourcet, men i takt med IMPACTs vækst og dermed tiltagende kompleksitet ønsker vi nu at etablere en stærk in-house lønfunktion, som samler processerne i forhold til lønadministration og stamdata. Lønfunktionen har base i vores Finansafdeling, og du vil som vores nye Payroll Specialist referere til IMPACTs CFO. Målet er at skabe et effektivt og fremtidssikret systemlandskab i Payroll, som i dag er fragmenteret og med mange manuelle håndteringer.

Vi tæller 190 dedikerede medarbejdere, der kombinerer faglig excellence inden for forretningsstrategi, udvikling, projektledelse, UX og digital marketing.

Normal A/STrainee til HR

Normal A/S, Skanderborg

Er du vores nye Trainee til vores HR-afdeling?

Som Trainee vil du komme til at arbejde – og ikke mindst lære – i en hurtigt løbende afdeling, hvor der er engagerede og dygtige kolleger, som vil sørge for, at du får en grundig oplæring og forståelse for de grundlæggende funktioner. Igennem hele dit traineeforløb vil du være tilknyttet en oplæringsansvarlig, som vil give dig sparring og rådgivning, når du har brug for det.

Du vil få en spændende og varierende hverdag med forskellige HR-administrative opgaver, f.eks. ansættelseskontrakter, lønadministration, sygdom og ferie, håndtering af tidsregistrering. Du vil få en stor kontaktflade, da en stor del af vores arbejde består i dagligt at besvare HR-spørgsmål fra medarbejdere, både skriftligt, telefonisk og personligt.

Danish Crown
Senior HR Project Manager for global HR projects

Danish Crown, Randers

Do you thrive when rethinking how we do things? And are you a skilled project manager with experience in HR processes?

We are looking for an experienced Senior Project Manager/Project Lead to plan and execute several strategic HR projects with the goal of rethinking and optimizing global HR processes to improve business performance in Danish Crown.

You will be planning, implementing and executing global HR Master Data Management (MDM) by optimizing our HR MDM and rolling out a global template.

As Project Manager you will work closely together with HR in all our business units and countries, as well as the Head of HR Operations, HRIT and external partners. Your responsibilities will be:

  • Project scoping, planning and project governance
  • Project implementation and completion
  • Stakeholder- and change management
Danish Crown