49 job matcher din søgning 49 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

SOSU ØstjyllandBarselsvikariat som Rekrutteringsvejleder

SOSU Østjylland, Silkeborg

En af vores dygtige medarbejdere skal på barsel og vi søger derfor en barselsvikar på 37 timer med start 1. september 2021 eller snarest derefter og frem til den 31. august 2022.

Du skal primært varetage de opgaver, der er rettet mod rekruttering af elever til vores uddannelser.

Du vil blive en del af et vejledningsteam, men vil sammen med én af de andre vejledere have et særligt fokus på rekruttering af nye elever og samarbejde med eksterne samarbejdspartnere.

Din primære tilknytning bliver i afdelingen i Silkeborg, men du skal regne med, at du også skal løse opgaver i både Aarhus og Skanderborg i tæt samarbejde med den anden rekrutteringsvejleder.

TEMP TEAM A/SErfaren Recruiter & Account Manager

TEMP TEAM A/S, Herning

Kan du være sparringspartner med virksomhedsledere og sælge vores produkter med en professionel tilgang og med kvalitet i højsæde?

Vores fornemste opgave er at finde det rette match af kandidat til enten det vikariat eller rekruttering, som vores kunder har behov for. I det hele taget bidrager vi til, at vores kunder har de rette medarbejdere, der kan skabe udvikling og værdi til deres vækst.

En stor del af din arbejdstid vil gå med kontakt til kunder, herunder både at skabe kontakt til eksisterende og nye potentielle kunder med henblik på at besøge dem samt at få afdækket deres behov i forhold til vores ydelser.

Du kommer ikke til at sidde bag et skrivebord, men skal ud på landevejen og møde vores kunder på deres hjemmebane. Samtidig er det vigtigt for os, at du som en del af teamet også er med til at løse opgaverne både rekrutteringer med test og længerevarende vikariater.

Danfoss A/S
Senior Specialist, Total Rewards (m/f/d) (ID: 17732)

Danfoss A/S, Nordborg, Kolding, Copenhagen, Silkeborg, Hamburg or Flensburg

Danfoss is looking for a Senior Specialist, Total Rewards to join our Corporate Human Resources, Compensation & Benefits team.

Responsibilities for this position include, but are not limited to, the following:

  • Run C&B processes according to the HR – cycle in cooperation with other Center of Excellence colleagues, Regional HR and people managers.
  • Coordinate and communicate in all aspects of the C&B processes towards relevant business stakeholders and people managers, enabling HR colleagues and people managers to comply with principles and rules of the Total Reward Corporate Standards.
Danfoss A/S
Danfoss A/S
HR Business Partner (m/f/d) (ID: 17734)

Danfoss A/S, Nordborg, Kolding, Copenhagen, Silkeborg, Hamburg or Flensburg

In this key role as HR Business Partner – Corporate Functions you will take responsibility for creating and implementing the strategic people agenda and organizational development in the assigned global Corporate Function. It involves planning and execution, organizational effectiveness and design, leadership and employee development, change management and talent management – all run for globally scattered organization.

As the HR Business Partner, your overall mission will be to develop, manage and coordinate a variety of HR and Change activities, in addition to securing a broad operational HR support via Danfoss Regional HR.

Danfoss A/S
Stibo DXHR Business Partner

Stibo DX, Højbjerg

Would you like to further develop in the role as HR business partner and to use your experience to help build up the business partner function in our sister company Stibo DX?

Join us to develop your skills and make a true difference to our leadership team while increasing satisfaction and performance for our Stibo DX employees.

“This role is truly special – whilst enjoying the full support of the experienced Stibo Systems HR team, you will kick-start and spearhead the HR journey for Stibo DX, our sister company,” says Russ Simpson, VP, People & Culture.

LINCO Food Systems A/S
Lønningsbogholder

LINCO Food Systems A/S, Trige

Beierholm - Statsautoriseret Revisionspartnerselskab

Medarbejder med interesse for Økonomi og Lønadministration.

Som lønningsbogholder vil du primært arbejde med løn relaterede opgaver, men vil også få mulighed for at arbejde med andre personalemæssige opgaver, der kommer i en international virksomhed.

De daglige arbejdsområder vil blandt andet være:

  • Funktionærgager for ca. 170 medarbejdere
  • Opgaver vedr. til- og fratrædelser
  • Lønadministrative opgaver, herunder løbende opfølgning af tidsregistreringer
LINCO Food Systems A/S
Aarsleff RailHR BUSINESS PARTNER TIL ENTREPRENØRSELSKAB I VÆKST

Aarsleff Rail, Viby J. eller Hvidovre

Kan du levere sparring og udfordre vores ledere? Kan du skabe resultater på HR-området med fokus på forretningens aktuelle behov? Vi søger en HR Business Partner, der brænder for at yde den bedste service til vores mange medarbejdere og ledere.

Den rette kandidat vil have gode muligheder for selv at være med til at definere stillingens indhold og fremtidige udvikling.

Fagligt kommer du til at bevæge dig bredt inden for hele HR-paletten, og du vil blandt andet skulle:

  • rådgive virksomhedens ledere omkring HR-relevante emner – herunder personalejuridiske problemstillinger
  • deltage i udvalgte rekrutteringer – herunder alle delelementerne i processen, fx personlighedstest og onboarding
Peak Rekruttering
GDPR Compliance Specialist, Midtjylland

Peak Rekruttering søger for kunde

Har du lyst og ambitioner til at prøve kræfter med GDPR i en førende IT-virksomhed? Er du god til at formidle, dynamisk og engageret i GDPR? Vil du hjælpe virksomheden med at forankre og sikre, at medarbejderne samt virksomhedens kunder overholder gældende databehandleraftaler? Ønsker du en kombineret rolle, hvor du arbejder med de juridiske og lovgivningsmæssige GDPR-regler, og sikrer at disse efterkommes? Så er det dig, vi søger som GDPR Compliance Specialist!

Virksomheden er underlagt særligt skærpende vilkår omkring GDPR og Compliance. Derfor søges der endnu en kollega til teamet, der dagligt sikrer, at virksomheden til en hver tid er i kontrol, og overholder GDPR. Du vil arbejde i en kombineret rolle, hvor du både arbejder med det lovgivningsmæssige, samt sikrer at virksomheden overholder databehandleraftalerne. Der er allerede to dygtige kollegaer, som du kan spare med omkring det juridiske mv.

Aarhus Kommune
Børn og Unge, HR og Organisation søger en kollega inden for HR og arbejdsmiljø

Aarhus Kommune

Har du lyst til at understøtte det gode samarbejde i Børn og Unge og et godt arbejdsmiljø til gavn for børnene og de unge i Aarhus Kommune? Er du imødekommende og god til at samarbejde? Så skal du søge stillingen hos os – vi søger lige nu en kollega inden for HR og arbejdsmiljø. I stillingen kommer du tæt på det strategiske arbejde med HR og arbejdsmiljø og til at arbejde med understøttelse af både lokale arbejdspladser og den øverste ledelse i en politisk styret organisation.

Vores organisation er i rivende udvikling, og vi har fokus på at skabe attraktive og bæredygtige arbejdspladser og stærkere læringsfællesskaber. Det stiller store krav til både ledelses- og arbejdsmiljøområdet. Da en af vores dygtige kollegaer har fået nyt job tættere på sit hjem, søger vi derfor en ny kollega i HR og Organisation.

JobTeam
Partnere søges til et af Danmarks største rekrutteringsbureauer

JobTeam

JobTeam A/S er et danskejet rekrutterings- og vikarbureau med over 20 års erfaring og en omsætning over 100 mill. Vort mål er opstart af 20 nye partnere i 2021 indenfor kontor & økonomi, metal, byg og Industri og lige nu søger vi indenfor industriområdet. Markedet er fantastisk og tidspunktet for at starte egen forretning kan ikke være bedre JobTeam vil være din partner og sørge for uddannelse, sparring, rekrutteringsværktøjer og salgskurser m.m.

Du får dit eget rekrutteringsbureau og dermed den frihed og ansvar, der hører til. Din overordnede opgave er at hjælpe virksomhederne i dit eget salgsdistrikt med at finde den arbejdskraft, de efterspørger. Det er helt afgørende, at du finder de perfekte kandidater til jobbene.

Jobbet består primært af 2 arbejdsområder: Salg og rekruttering og lige nu udgør rekruttering den største del.

CareLink A/SPersonalekonsulent med højt serviceniveau søges til vores kontor i Randers

CareLink A/S

Har du lyst til at blive en del af Danmarks hurtigst voksende vikarbureau indenfor vikarservice og rekruttering i sundhedssektoren og brænder du for at være den bedste i branchen og gøre en positiv forskel, så er du godt på vej til at blive vores nye kollega.

Det vigtigste er at det falder dig helt naturligt at yde et højt serviceniveau, og vil være motiveret af et miljø med MANGE telefonopkald, så vores kunder og medarbejdere føler sig velkommen og bliver modtaget med en absolut førsteklasses service.

Dine primære arbejdsopgaver omfatter:

  • Oprettelse af kundeordre
  • Telefonbetjening
  • Booking af vikarvagter.
SPORT 24 A/S
Er det dig, der skal være med til at styrke vores HR og spille Danmarks førende sportskæde endnu bedre?

SPORT 24 A/S

Til en nyoprettet stilling søger vi en HR-koordinator, der ikke er bange for at tage fat på mange forskellige opgaver indenfor administration, udvikling og sparring. Har du mod på en varieret arbejdsdag, kontakt med mange kollegaer og ikke mindst et arbejdsmiljø, hvor det går stærkt på den gode måde, så er det måske dig, vi søger i SPORT 24?

Du skal administrere og udvikle HR i SPORT 24 i samarbejde med vores HR Chef. Du får mulighed for at søsætte nye initiativer, prioritere og præge løsningerne og se resultaterne af dit arbejde meget hurtigt.

Du kan nok allerede regne ud, at opgaverne er alsidige, så du skal være både drift- og udviklingsorienteret.

BAUHAUS
HR Business Partner til BAUHAUS - Jylland

BAUHAUS

Brænder du for at yde HR-sparring til dine kolleger i varehusene, og er du erfaren i at drive HR-processer? Skaber du tillidsfulde relationer, og mestrer du samarbejdet med forretningen? Så er du måske den HR Business Partner, vi søger.

BAUHAUS ekspanderer, og vi har store ambitioner for fremtiden. Derfor søger vi en HR Business Partner til vores ni varehuse i Jylland.

Vi er et team på syv kolleger, der arbejder med hele paletten inden for HR i tæt samarbejde med lederne i vores varehuse. Du får reference til HR Chefen, som er placeret på vores Servicecenter i Aarhus. Du vil primært arbejde ud fra vores byggevarehuse i Jylland, som du har det overordnede HR ansvar for. Fire til fem dage om måneden vil du være på Servicecentret for at deltage i tværgående HR-opgaver.

Salling GroupDigital learning specialist

Salling Group, Brabrand

Er du passioneret omkring læring og projektledelse, og har du en ambition om at drive den digitale læringsagenda på tværs af Danmark største retailer?

Du bliver en del af et passioneret team på 7 personer med reference til Head of HR Bilka, BR & Talent Management. Vi understøtter Salling Groups overordnede strategi ved at understøtte udvikling af de rette kompetencer og færdigheder - til rette tid og sted. Derudover har vi ansvaret for employer branding, talent management, medarbejderengagement og performance management i teamet.

Du bliver ansvarlig for at drive vores digitale læringsdagsorden. I tæt samarbejde med vores HR businesspartnere og fageksperter på tværs af forretningen, skal du facilitere læring på jobbet gennem træningsvideoer, e-learning og gamification.

JKSHR-Koordinator søges til STARKs hovedkontor, Viby J.

JKS søger for STARK

Brænder du for at være en del af et ungt, dynamisk HR-supportteam? Er du administrativ stærk, og drømmer du om at arbejde med koordinering, struktur, personalejura, overenskomster og planlægning af initiativer? Så har vi drømmejobbet til dig!

Vi er en virksomhed i konstant udvikling, hvor et godt arbejdsmiljø med medarbejderengagement og –udvikling vægtes højt. I STARK er vi 2.500 medarbejdere, som målrettet betjener håndværkere, virksomheder og private kunder i hele Danmark. Vi sætter en ære i at yde god service internt/eksternt, gode transport løsninger og rådgivning og klarer en travl hverdag med et godt humør – det forventer vi også af dig.

Som HR-Koordinator i STARK bliver du en del af HR-teamet på hovedkontoret i Viby J med 11 gode kolleger, hvor vi sammen driver de processer, der understøtter udviklingen af STARKs 2.500 medarbejdere fordelt ud over STARKs 80 trælaster samt hovedkontoret.

Vestas Wind Systems A/S
Mobility Coordinator

Vestas Wind Systems A/S, Aarhus

Do you have significant coordination skills and experience, and do you enjoy supporting your colleagues? Are you a skilled communicator who thrives in a role with many different stakeholders every day? Then we've got the opportunity for you!

You will provide practical and administrative support to all our travelling employees and managers in order to ensure a smooth travel experience. It will be your responsibility to organize and coordinate visa and immigration processes on a global scale via external providers, while you will be assisting employees with local registrations, typically the Posted Workers Directive, as well as understanding of local regulations. In addition, coordination internally with related departments will also be a large part of the role as well as ensuring that processes comply with GDPR.

Vestas Wind Systems A/S
Normal A/SPeople & Performance Partner

Normal A/S, Skanderborg

Vil du være med til at opbygge og drive rekruttering, uddannelse og udvikling af NORMALs butikstalenter?

Jobbet som People & Performance Partner er helt nyt i vores organisation, og du vil få stor indflydelse på indhold og opgaver. Du vil få din daglige gang i vores butikker, hvor du arbejder med rekruttering og opfølgning på udvikling af vores butikstalenter i samarbejde med vores Regional Managers. Du vil også stå på scenen som underviser på vores interne uddannelser.

Dine ansvarsområder bliver i overskrifter følgende:

  • Sparring med Regional Managers og Store Managers
  • Rekruttering af Store Managers og Assistant Store Managers
  • Etablering af pipelines og overblik over talenter
ISS Facility Services A/S
Bliv del af et stærkt HR-team som Business Partner i People & Culture i ISS

ISS Facility Services A/S

Er du en nysgerrig og forretningsorienteret ledelsesrådgiver med erfaring i organisationsudvikling og forandringsledelse?

Vi søger en erfaren kollega til en stilling som People & Culture (P&C) Business Partner til et af vores store forretningsområder i ISS. I stillingen får du mulighed for at bringe din faglighed og erfaring i spil, når du rådgiver vores ledere i organisationsudvikling og ledelsesudvikling og således bidrager til løbende optimering af samarbejdet både i egen organisation og på tværs i ISS.

Fra din plads i ledergruppen i en stor Key Account organisation understøtter du udviklingen af vores organisation og vores ledere. Du er synlig og støtter lederne i at optimere ressourcer gennem udvikling af deres teams og driftsorganisation samt effektivisere processer, så vi når vores overordnede forretningsmål.

ISS Facility Services A/S
People ExecutiveHR Specialist

People Executive søger for kunde

Til velrenommeret international industrivirksomhed - Østjylland

Brænder du for at være ”go-to” person for ledelse og organisation indenfor HR-disciplinen? Har du solid personalejuridisk- og HR administrativ indsigt og kompetence? Og kan du medvirke til at drive en professionel HR-struktur med anvendelse af systemer, værktøjer, processer samt best practices fra moder- og søsterselskaber? Så er det dig, vi leder efter.

Med reference til CFO bliver du en central spiller i at supportere ledelsen og organisationen indenfor HR-området. Du driver dine ansvarsområder og opgaver effektivt og smidigt og med ”first time right”, fordi du sætter en ære i, at HR-masterdata, systemer og processer konstant er opdateret og i overensstemmelse med forretningsbehovet og koncernens retningslinjer.

Indrykket: 
ActivCare A/SKan du bevare overblik og koordinere opgaver omkring respiratoriske ordninger?

ActivCare A/S, Aarhus

Svarer du ja til ovenstående, så er du den personalekonsulent, ActivCare søger til team-afdelingen i Aarhus.

Vil du være en del af en spændende virksomhed i kraftig udvikling og have gode kolleger, der støtter dig i arbejdsprocesserne?

Vi er en aktiv og ambitiøs team-afdeling, der med stort engagement primært varetager opgaver omkring vagtdækning hele døgnet til hjemmeboende respiratoriske borgere.

Opgaverne består i rekruttering, vagtplanlægning, samt fastholdelse og sparring med medarbejdere på de enkelte teams. Stillingen er fortrinsvis i dagtimerne på hverdage, der skal dog forventes aftenarbejde. Du vil indgå i et fast weekendrul sammen med den øvrige personalegruppe.