216 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
HR Rewards Specialist
Vi søger en engageret kollega, der vil tage teten på vores initiativer inden for Compensation & Benefits på tværs af Scandlines. I HR arbejder vi målrettet for at styrke medarbejderrejsen og sikre en positiv oplevelse for alle vores medarbejdere.
Du vil være ansvarlig for vores årlige lønjusteringsproces og vil fungere som den primære kontakt for HR-kolleger og ledere, der har spørgsmål indenfor Compensation & Benefits.
Er du vores nye HR Partner?
Vil du være med til at skabe rammerne for god ledelse og trivsel i vores største styrelse, der arbejder med, hvem der har ret til ophold og besøg i Danmark? Er du dygtig til at opbygge relationer, dele viden og finde løsninger i samarbejde med chefer og kollegaer?
Du vil få ansvaret for at understøtte direktionen og cheferne i deres ledelsesarbejde samt i HR-processer som fx medarbejderudviklingssamtaler og lønforhandlinger.
People Coordinator
Do you want to gain a broad insight into human resources and take ownership of a variety of tasks?
We are looking for a candidate to help us ensure we deliver high quality in executing various day-to-day tasks, events and projects in our People Team.
You will dive into a wide range of human resource areas, including data management, recruitment, onboarding, learning and development, and essential daily operations.
Senior lærings- og udviklingskonsulent
Vi søger dig der kan udleve vores ambitioner for udvikling af talenter, ledere og medarbejdere.
Du vil få ansvar for at lede, designe og implementere træningsinitiativer, der fremmer en kultur af kontinuerlig vækst og udvikling.
Din rolle vil være afgørende for at sikre, at nøglefunktioner i Sydbank har de nødvendige færdigheder og viden til at lykkes i deres roller.
Unik karrieremulighed: Bliv uddannet Headhunter – har du passion for Salg, Relationer og Koordinering?
Er du klar til at tage din karriere til næste niveau?
Vi forventer ikke, at du har erfaring med rekruttering eller sundhedssektoren. Vi tilbyder dig en grundig oplæring i de specifikke områder som sundhedssektoren og rekruttering, så du kan blive en ekspert på området.
Du vil spille en central rolle i at sikre, at vi tiltrækker de bedste kandidater til sundhedssektoren og bidrage til en effektiv bemanding af sygehuse og lægeklinikker.
Finansministeriets koncern HR søger dig til vores personaleadministrative team
Du bliver en del af et stærkt teamfællesskab, hvor vi gør os umage med vores opgaver, har højt humør og høj arbejdsmoral, og hvor vi lægger stor vægt på et samarbejde præget af hjælpsomhed og respekt for hinanden.
Sammen med fem HR-kolleger skal du løse opgaver som fx:
- Sagsbehandling i forbindelse med rekruttering og ansættelse
- Lønindberetning
- Tidsregistrering samt ferie- og sygefraværsadministration
Driftsdirektør: Led udviklingen af fremtidens sundhedsrekruttering samt spil en central rolle i at understøtte og aflaste vores adm. direktør
Ønsker du at spille en central rolle i at forme fremtidens sundhedsrekruttering?
Du vil få ansvaret for at lede rekrutteringsenheden og sikre dens vækst, men også spille en central rolle i at understøtte og aflaste vores adm. direktør.
Dette er en unik mulighed for en erfaren leder, der ønsker at påtage sig en bred rolle, hvor du både får ansvar for operationel ledelse og samtidig arbejder tæt sammen med vores adm. direktør for at udvikle selskabets fremtidige strategi.
Learning & Development Specialist
We are seeking to appoint a Learning & Development Specialist to join the HR team. The successful candidate will be responsible for working closely with key stakeholders in production, maintenance, engineering and health & safety, to deliver the site’s L&D objectives. The role reports directly to the HR Manager and comes with a level of autonomy, allowing the successful candidate to develop the role.
You will also enjoy the challenge of competency assessment, building learning solutions that close critical gaps in knowledge, skills and behaviors.
People Partner
We are looking for an experienced People Partner to join our team in a standalone, hands-on role, supporting our Denmark offices in Aalborg and Copenhagen.
As the sole HR presence on the ground, this position is ideal for someone who thrives on working independently and directly handing the full score of HR responsibilities from recruitment, onboarding, employee support and offboarding.
People Partner - Operations & HQ Functions (Maternity Cover)
Are you passionate about making a difference for people and the business they help build? Do you feel energized by topics like organizational design, employee engagement, and business partnering? If so, we’d love to get to know you! We're looking for a People Partner to step in while our wonderful colleague is on leave.
In this role, you’ll support leaders in our Operations department, which includes our production and warehousing sites in Denmark and Sweden. Additionally, you’ll work with one of our HQ functions (we’re still deciding which one!). Your base will be in Denmark, but you’ll collaborate across borders with our teams in Sweden, Norway, and Poland.
Payroll Specialist/Lønningsbogholder med fokus på nøjagtighed og overholdelse af deadlines
Du bliver en del af en helt unik arbejdsplads, hvor medarbejderne i regnskabsafdelingen har været i virksomheden i mange år. Dette skyldes, at man trives, føler sig værdsat og har det godt sammen.
Teamet i regnskabsafdelingen består i dag af tre personer, og da der er travlt i afdelingen, søger vi nu en engageret og omhyggelig kollega, der brænder for at arbejde med løn, og som kan være med til at bidrage til et fortsat godt samarbejde i afdelingen.
Vil du være vores nye serviceminded og initiativrige administrative medarbejder i Fælles Stabe i Frederiksberg Kommune?
Brænder du for at yde en god service og lede administrative processer?
Dine væsentligste opgaver vil bl.a. være:
- Personaleadministration, herunder lønforhandlingsprocesser, registreringer af ændringer i ansættelser, bistand ved personale- og omsorgssamtaler, overblik over sygefravær, registrering og afvikling af ferie og flex, håndtering af administrative procedurer i forbindelse med barsler mv.
- Administration af IT-udstyr, herunder bestilling, udskiftning og løbende registrering
Vi tilbyder gode rammer for din kompetenceudvikling, og der er fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde, når det passer ind i din opgaveløsning.
Lønspecialist, Norden
Er du en erfaren lønspecialist, der er klar til at tage din karriere til næste niveau i en global virksomhed?
I denne rolle vil du tage fuldt ejerskab over lønadministrationen for det danske kontor i København, samtidig med at du spiller vigtig rolle i centraliseringen af lønprocesser på tværs af Norden - der dækker Sverige, Norge og Finland - i tæt samarbejde med vores eksterne lønudbyder og støtte fra den nordiske HR-chef.
Dit ansvar vil omfatte at sikre, at alle lønaktiviteter udføres fejlfrit, til tiden og i fuld overensstemmelse med lokale love, skatteregler, kollektive overenskomster og landespecifikke krav.
Erfaren karriererådgiver til Aarhus
Vi søger en karriererådgiver, som kan støtte vores ledige medlemmer i deres jobsøgning. Din primære opgave bliver at afholde samtaler med medlemmerne, så de bliver afklarede, målrettede og effektive jobsøgere.
Vi tilstræber de fleste uger at kunne tilbyde dig at arbejde hjemme fra en dag om ugen. Vi tilbyder gode udviklingsmuligheder i en a-kasse med højt til loftet. Faglig sparring er centralt for os, så du får dygtige og omsorgsfulde kolleger både i Aarhus og på MA’s tre andre kontorer. De står klar til at hjælpe dig, når du starter.
HR-konsulent, Virum
Brænder du for den administrative del af HR-området, og trives du af at løse operationelle HR-opgaver? Kan du holde styr på vores interne processer, sikre en stabil drift og yde service og support til vores organisation?
Dine primære arbejdsopgaver
- Administration af stillingsopslag og håndtering af ansøgere
- Udarbejdelse af ansættelseskontrakter og allonger
- On- og offboarding af medarbejdere
Administrativ medarbejder til Ledelsessekretariatet
Den ledige stilling er placeret i Team HR i Ledelsessekretariatet, men der kan opstå opgaver på tværs af alle teams.
Opgaverne kan bl.a. være:
- Understøtte koordineringen og gennemførelsen af arbejdsmiljøundersøgelser (kvalitative og kvantitative)
- Løbende ajourføre og administrere oversigter over ansøgte midler til strategisk kompetenceudvikling
HR-konsulent (Barselsvikariat)
Er du passioneret for HR og klar til at tage ansvar i en dynamisk og vækstorienteret softwarevirksomhed?
Vi søger en kompetent og engageret HR-konsulent til et barselsvikariat i vores HR-team. Vikariatet er med ønsket start primo januar 2025 og løber til ultimo august 2025. Du vil spille en central rolle i at understøtte virksomhedens fortsatte udvikling og vækst.
Du bliver en del af et lille HR-team med fokus på at skabe de bedst mulige vilkår for vores medarbejdere – uanset om det handler om rekruttering, ledersparring eller medarbejderudvikling.
People Manager
Visma is looking for an experienced, hands-on People Manager in Aarhus, Denmark, to join our leadership team and support the Danish companies in our Public segment.
In this role, you’ll act as both a strategic partner and operational HR professional, ensuring the smooth and effective delivery of core HR services while driving a strategic HR vision.
HR Specialist People Development
Elsker du rekruttering og leder efter arbejde i HR, hvor du arbejder tæt på en virksomhed med højt engagement og fart over feltet?
I rollen har du en bred vifte af ansvarsområder inden for rekruttering og medarbejderudvikling, hvor du blandt andet har et stort ansvar for at støtte vores ledere med rekruttering.
Vi tilbyder et spændende og udviklende arbejdsmiljø, hvor du har mulighed for at gøre karriere internt i koncernen.
Lønspecialist
Hos Frode Laursen får du muligheden for at arbejde i et lille men erfarent lønteam, hvor du får en central rolle i lønkørslen for ca. 2.200 medarbejdere i flere lande og selskaber.
Dine arbejdsopgaver inkluderer bl.a.:
- Lønkørsler for forskellige medarbejdergrupper og selskaber
- Rådgivning og sparring af ledere og medarbejdere om løn, overenskomster, ferie, barselslovgivning m.m.
Du vil blive en del af et fladt, uformelt arbejdsmiljø med fleksibilitet i arbejdstider og opgaver.