30 job matcher din søgning 30 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 30 resultater.
Saint-Gobain Denmark A/S
Kantineleder

Saint-Gobain Denmark A/S, Vamdrup

Brænder du for at lave god, sund og varieret mad? Trives du med at arbejde sammen med engagerede kolleger?
Så bliv kantineleder hos Saint-Gobain Denmark, ISOVER

Som kantineleder indgår du i et team, der hver dag laver frokost til ca. 100 medarbejdere og sikrer ”madpakker” og sandwich til de medarbejder der er på arbejde om aftenen og natten. Derudover laves der mad til arrangementer med gæster og generel mødeforplejning.

Vi laver så vidt muligt mad fra bunden, og forsøger at glæde kantinens brugere med sund og varieret frokost. Det betyder der laves både varm og kold mad, en lækker salatbuffet og at bage et godt brød

Du har ansvaret for kantinens daglige drift, herunder planlægning, indkøb af råvarer og produktion af mad, der samtidig skal laves til en pris, som alle medarbejdere kan betale. Du sikrer at kantinen til enhver tid lever op til gældende lovkrav i henhold til fødevarekontrol, hygiejne og lignende.

Saint-Gobain Denmark A/S
Hansen Toft A/SAmbitious Product Manager - Software & Managed Services

Hansen Toft A/S recruiting on behalf of DAMM Cellular Systems in Sønderborg

Customer centric Product Manager in a world leading high-tech company

You will be the driving force in creating licenced Software & Managed Service products for a worldwide market as part of an international company provisioning scalable, innovative, user-friendly TETRA and DMR-products.

You hold the responsibility to ensure that market requirements and profitability goals are met. Based in HQ (Sønderborg, DK) you will be working closely with the management and the rest of the organisation in Denmark and abroad.

With reference to the Deputy CTO you define the product, business case, strategy and roadmap including milestones. You deliver market requirement specifications including rational and prioritization. It is your responsibility to develop software pricing strategies.

Hansen Toft A/S
Kolding KommuneHjemmehjælpsgruppe i Kolding søger ny leder

Kolding Kommune

Vi sætter barren højt og søger en leder med stærke ledelses- og sundhedsfaglige komptencer, der kan medvirke til at skabe selvværd og sammenhæng for borgere tilknyttet den kommunale hjemmehjælp.

Er du en leder med en naturlig autoritet, som formår at skabe tillid, engagement, og brænder for ledelse af medarbejdere?

Vi kan tilbyde en utroligt spændende lederstilling, hvor du har mulighed for at være med til at sætte dit præg på den gode ledelse af hjemmehjælpsområdet. Du kan se frem til nye faglige og ledelsesmæssige udfordringer hver dag.

Dine ansvarsområder som hjemmehjælpsleder vil være at:

  • oversætte og implementere overordnede politiske strategier og mål i et samarbejde med medarbejderne.
  • sikre den daglige drift, samt udvikling og optimering af driften.
  • fortsætte og videreudvikle arbejdet med et sundt arbejdsmiljø for medarbejderne i et tæt samarbejde med arbejdsmiljørepræsentanten og områdetillidsrepræsentanten.
Lån & Spar Bank
Souschef

Lån & Spar Bank, Kolding

Er du drevet af at levere resultater og samtidig trives med at sparre med dine kolleger om udfordrende kundesager?

Dine primære arbejdsopgaver og ansvarsområder som souschef er en kombination af faglig sparring med afdelingens rådgivere, pleje og udvikling af egen kundeportefølje og samarbejde om ledelsesmæssige opgaver med filialdirektøren. Det indebærer bl.a.:

  • Indgå i rådgivningscenterets ledelsesteam og lede den daglige drift af rådgivningscenteret i samarbejde med filialdirektøren, herunder sikre en høj medarbejdermotivation og høj arbejdsglæde i afdelingen.
  • Pleje og udvikle egen kundeportefølje bestående af attraktive privatkunder, herunder afholdelse af møder og afdækning af kundernes behov og drømme.
Lån & Spar Bank
Super Dæk Service
Afdelingsleder

Super Dæk Service, Ølgod

Er du en person, der vægter HASTIGHED, KØBMANDSKAB og KVALITET højt, er du måske den nye medarbejder i vores team – et team, der vil være ”BRANCHENS BEDSTE”.

Vi søger en ambitiøs og selvstændig leder – der følger med tiden og som forstår at motivere andre gennem sit engagement. Afdelingen har en god placering i et område tæt på både erhvervs- og privatkunder, så her er gode muligheder for at sikre den fortsatte vækst.

Super Dæk Service

Du kommer til at arbejde i en professionel virksomhed med ordnede forhold og en sund økonomi. Vi har fokus på vækst, høj kvalitet og god kundeservice, og vi vil være branchens bedste arbejdsplads. Vi har eget Akademi, så der er klare målsætninger for, at du og medarbejderne VIL/kan dygtiggøre sig løbende.

Super Dæk Service
Egsgaard - HR
Lagerchef

Egsgaard - HR søger for Telesikring A/S i Esbjerg

Motiveres du af at sikre stabil drift og skabe effektivt lagerflow? Kunne du tænke dig at stå i spidsen for at udvikle gode lager- og logistikløsninger? Og trives du i udadvendt en rolle med en bred kontaktflade?

Med reference til Installationschefen får du ansvar for alle opgaver inden for lager og logistik med særligt fokus på at gentænke og udvikle solide lager- og logistikløsninger, som skaber værdi for forretningen. Desuden får du en vigtig rolle i implementeringen af vores nye lagerstyringssystem, hvor din første op­gave bliver at opbygge lagerstyringen, herunder udforme processer for indkøbsordrer, lokationsstyring, plukfunktion m.m.

Øvrige opgaver er:

  • Ledelse af lageret og 3 medarbejdere
  • Pakning af varer til ordrer
  • Bestilling af varer til lager
Esbjerg Kommune
Sundhedsplejen i Esbjerg Kommune søger 3 nye teamledere

Esbjerg Kommune

Har du lyst til det klassiske arbejde som sundhedsplejerske og samtidig lyst til at prøve dig af som leder, så kom og vær med til at sætte gang i en ny organisering – en ny intern teamstruktur med mange spændende faglige udfordringer.

Sundhedsplejen i Esbjerg består af 31 sundhedsplejersker. Vi er p.t. i gang med at indrette os i en ny intern struktur, hvor sundhedsplejerskerne bliver organiseret i 3 teams. Der vil være en teamleder tilknyttet hvert team, som sammen med leder af Sundhedsplejen og områdelederen for Børn & Sundhed vil udgøre den samlede ledelse. Derudover er der tilknyttet en administrativ medarbejder.

Stillingen vil indeholde 7,4 timer til teamlederfunktionen, og i den resterende tid vil du fungere som sundhedsplejerske. I alt 37 timer ugentligt. Tiltrædelse den 1. august 2020 eller snarest muligt herefter.

Urbaser A/SAfdelingsleder

Urbaser A/S, Sønderborg

Vi starter en ny kontrakt op om indsamling af affald i Sønderborg Kommune den 1. oktober 2020, hvor vi bl.a. skal køre i 100% el-drevne lastbiler, som den første private aktør. Er du den rette leder til opgaven?

Du skal kunne motivere medarbejderne og sammen med dem skabe et godt og sikkert arbejdsmiljø, en tilfreds kunde og drive kontrakten godt. Derudover skal du være villig til at påtage dig store som små opgaver og selv få ”olie på fingrene”, så driften fungerer hver dag, samtidig med at du bibeholder det overordnede fokus på afdelingen på den lange bane.

Vi tilbyder en stilling med fokus på udvikling og godt kollegaskab. Ledelsesstilen bygger på ”frihed under ansvar”, åbenhed og gensidig respekt.

Varde KommuneAfdelingstandlæge til Tandplejen

Varde Kommune

Vil du stå i spidsen for at udvikle og drifte en væsentlig del af tandplejen for børn og unge i Varde Kommune, så kan denne stilling være noget for dig!

Tandplejen i Varde søger en engageret afdelingstandlæge til 1. august. Du skal have lyst til at arbejde med ledelse i en organisation, der er opsat på at tilbyde den højeste faglige kvalitet til Tandplejens patienter i en serviceminded atmosfære. Du skal derudover behandle patienter i en stor del af arbejdstiden, og her kræves, at du kan levere en høj faglig kvalitet.

Vi undersøger og behandler ca.10.000 børn og unge samt 130 specialtandplejepatienter på klinikken, og vi varetager stort set alle dele af børne- og ungetandplejen herunder ortodonti. Vi har et godt arbejdsmiljø både fysisk og psykisk og benytter os af vores optimale muligheder for samarbejde og kompetenceudvikling mellem alle faggrupper, der tilsammen tæller 46 medarbejdere. Der er 18 units på klinikken.

Pluss LeadershipEnsemblechef

Pluss Leadership søger for Esbjerg Ensemble

Vil du stå i spidsen for kompromisløs klassisk kammermusik?

Esbjerg Ensemble søger en erfaren og kunstnerisk ambitiøs ensemblechef med et stort netværk samt evne til at videreføre og udvikle ensemblet som et førende kammerensemble på regionalt, nationalt og internationalt niveau.

Som ensemblechef vil dine primære opgaver være at:

  • Udvikle og implementere ensemblets strategi, profil og koncertformater
  • Skabe synlighed for ensemblet og dets aktiviteter lokalt, nationalt og internationalt samt videreudvikle og udvide ensemblets forskellige publikumssegmenter
  • Lede ensemblets musikere og øvrige ansatte
  • Udarbejde budget og sikre finansiering
  • Udvikle organisationen.

Esbjerg Ensemble er Danmarks første professionelle kammerensemble og har været rollemodel for lignende ensembler i ind- og udland i over 50 år.

Eldorado A/S
SOUSCHEF

Eldorado A/S, Haderslev

Som souschef skal du selvstændigt lede, fordele og samtidigt selv deltage aktivt i det daglige arbejde i varemodtagelsen på lageret. Du får med reference til lagerchefen det totale ansvar for virksomhedens varemodtagelse. Funktionsområdet beskæftiger 10–15 motiverede medarbejdere.

Du skal have et godt kendskab til professionel lagerstyring, med nogle års erfaring fra lignende stilling. Gennem din motiverende ledelsesstil skal du udvikle og optimere anvendelsen af funktionens ressourcer således, at lagerfunktionen til stadighed kan leve op til markedets krav om service, fleksibilitet og sikkerhed.

Eldorado A/S
Brdr. Holst Sørensen A/SVærkfører

Brdr. Holst Sørensen A/S, Ribe

Vi søger en kundeminded og ledelsesstærk værkfører. Erfaring fra en lignende stilling, og kendskab til de produkter vi sælger og servicerer, er en fordel. Vi forventer, at du har en økonomisk forståelse og er ledelsesstærk.

Arbejdsopgaver

  • Ledelse af mekanikere/montører
  • Kundekontakt
  • Planlægning af hverdag, uanset hvad der måtte komme af uforudsete sager
  • Værkstedets økonomi
Vejle KrisecenterLeder til Vejle Krisecenter

Vejle Krisecenter

Vejle Krisecenter (VKC) er etableret i henhold til Serviceloven § 109, der omhandler midlertidigt ophold i boformer til kvinder, som har været udsat for vold, trusler om vold eller er i tilsvarende krise i relation til familie- eller samlivsforhold.

Vejle Krisecenter er en selvejende institution, der har en driftsaftale med Vejle Kommune.

Centret har plads til 9 kvinder og deres børn.

Stillingen som leder er en fuldtidsstilling og forventet tiltrædelse er pr. 01.08.2020.

Vejle Krisecenter er drevet ud fra et værdigrundlag, der tager udgangspunkt i de 2 følgende udsagn:

  • Ethvert menneske er unikt og har iboende kompetencer og ressourcer til at mestre livet og til at udvikle sig
  • Hvert enkelt menneske er ansvarlig for egne valg og handlinger
SPF-DanmarkHR-manager og koordinator for ledelsen

SPF-Danmark, Vejen

Har du en tillidsvækkende natur, og evner du at få andre med dig? Er du sublim til samarbejde, og har du passion for at lede og udvikle organisation og menneske?

Som vores nye HR-manager og som en del af ledergruppen i SPF-Danmark får du en central rolle i alle aspekter i arbejdet omkring vores medarbejdere. I rollen har du en bred berøringsflade overalt i organisationen, og det er således altafgørende, at du besidder en naturlig nysgerrighed for mennesker og er relationsstærk! En stor del af rollen kræver gode koordinerings- og administrative evner eksempelvis i forhold til opgaverne omkring strategiarbejdet i selskabet.

Dine hovedopgaver vil bl.a. være:

  • Support til ledere ved alle HR-relaterede spørgsmål og udfordringer
  • Fortrolig sparringspartner for øverste ledelse i selskabet, herunder deltagelse i ledergruppe og bestryrelsesmøder
  • Mandskabspleje – herunder fastholdelse og rekruttering
Esbjerg Kommune
Biblioteksleder til Esbjerg Kommunes Biblioteker

Esbjerg Kommune

Esbjerg Kommune søger en biblioteksleder fra den 1. august 2020.

Den ideelle kandidat har stor ledelseserfaring i det offentlige system og forstår at begå sig i en politisk kontekst. Uddannelsesbaggrunden er ikke afgørende, men kærlighed for kulturområdet er et must, og et indblik i biblioteksverdenen en fordel.

Biblioteket har for kort tid siden gennemført en større organisationsændring og fået et nyt lederteam, som den nye biblioteksleder kommer til at stå i spidsen for. Ledelsesteamet har et indgående kendskab til drift og udvikling af bibliotek.

Den nye biblioteksleder skal kunne formulere visioner og strategier, skabe struktur og sætte retningen for udvikling og drift i de kommende år – og selvfølgelig på engagerende vis formidle denne både internt i organisationen og til resten af kommunen.

SkattestyrelsenLeder med interesse for kundeservice og telefonisk vejledning søges til Kundecenter 18 i Skattestyrelsen, Ribe

Skattestyrelsen

Vil du være med til at videreudvikle et effektivt og værdiskabende kundecenter, som imødekommer borgernes og virksomhedernes behov for vejledning, samt er en attraktiv arbejdsplads for vores medarbejdere? Har du erfaring med personaleledelse og har du lyst til at indgå i en nytænkende og engageret ledergruppe?

Vi søger en kompetent funktionsleder til Skattestyrelsen i Ribe, til enheden Kundecenter 18. Kundecenter 18 besvarer generelle henvendelser fra borgere om personbeskatning, såsom dødsboer, forskuds- og årsopgørelser og værdipapirer.

Dit primære ansvar som funktionsleder er prioritering af opgaver og personaleledelse af ca. 20 dygtige og engagerede medarbejdere, som varetager vejledningsopgaven. Samt et særligt fagansvar for dødsbo-opgaven.

Skattestyrelsen
Thyregod Kursus- og KulturcenterKok og daglig leder

Thyregod Kursus- og Kulturcenter, Give

Vil du være med til at sikre, at Thyregod Kursuscenter fortsætter en meget fin og særdeles sund udvikling som et lokalt mekka for fester, god mad i og ud af huset, overnatning samt mødearrangementer?

Vi søger en serviceminded, stabil og idérig medarbejder til varierende opgaver i et travlt center under fortsat udvikling, der sørger for gode fester i centrets lokaler, overnatningsmulighed i centrets værelser samt mad ud af huset.

Du vil rapportere til bestyrelsen for Thyregod Kursuscenter og bliver leder for et team bestående af medarbejdere i køkkenet, medarbejdere til servering samt til rengøring af værelser.

Kemp & Lauritzen A/S
Serviceleder, Brand & Sikring

Kemp & Lauritzen A/S, Esbjerg

Til vores Brand & Sikring-afdeling i Esbjerg søger vi en dygtig og engageret serviceleder. I denne rolle vil du have ansvaret for vores dygtige team i Brandsikringsafdelingen, som består af 9 dedikerede ABA-teknikere. Som vores nye serviceleder vil dit hovedfokus være daglig drift herunder service, projekt og tilbudsberegning for eksisterende kunder samt fokus på salg til eksisterende og nye kunder.

Kemp & Lauritzen A/S

Herudover vil en vigtig del af rollen være at videreudvikle vores Brandsikring-forretning således, at vi står stærkt overfor vores kunder, der stiller høje krav til vores evne til at rådgive dem med de rette tekniske løsninger samt vores tekniske indsigt og erfaring.

I rollen som vores nye serviceleder vil dine ansvarsområder og arbejdsopgaver inkludere følgende:

  • Ledelse af opgaver for industri- og offentlige kunder
  • Projektering, kalkulation og udførelse af egne opgaver
  • Styring af ad hoc-serviceopgaver
Kemp & Lauritzen A/S
Mercuri Urval
CEO

Mercuri Urval søger for Energy Cluster Denmark

Energy Cluster Denmark søger en CEO med stor indsigt i energisektoren og de fremtidige udfordringer industrien står overfor. Den nye CEO skal være bindeleddet mellem den akademiske verden, industrien og myndighederne.

I en nyoprettet stilling som CEO for Energy Cluster Denmark får du ansvaret for at skabe et innovativt økosystem inden for energi fra produktion til forbrug med fokus på den fremtidige retning for industrien og de udfordringer, man står overfor.

Med reference til bestyrelsen og i tæt samarbejde med bestyrelsesformanden vil du holde bestyrelsen orienteret omkring industrirelevante emner og sikre en fælles forståelse omkring retning og fremdrift for innovationsprojekter. Du får ansvaret for økonomien og vil også rapportere til bestyrelsen i denne sammenhæng.

Mercuri Urval
Hansen Toft A/SHead of Supply Chain Development

Hansen Toft A/S søger for DLG i Fredericia

I en nyoprettet stilling ansættes nu en ambitiøs profil til at udvikle de tværgående processer i DLG’s supply chain. Du refererer til koncernens VP Supply Chain og har ansvar for dels dit eget team af specialister, dels en række projektteam.

Du agerer i et af landets mest komplekse produktions- og logistiknetværk med 14 fabrikker og flere end 140 lagre og terminaler. Her er du omdrejningspunkt for en transformation fra vertikal produkt- og funktionsopdeling til horisontal, kundedrevet organisering. Funktionen er oprettet som led i den overordnede strategi.

Den overordnede målsætning for rollen er at skabe mere effektive kerneprocesser og dermed sikre, at DLG har et optimeret produktions- og logistik-setup. Samtidig er det vigtigt at bidrage til, at kundeperspektivet står skarpt.

Hansen Toft A/S