Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
224 jobannoncer matcher din søgning 224 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
El-specialist
Har du pæren i orden, kan vi sætte strøm til din næste karrieremulighed!
Vi har brug for en intern sælger med høj el-teknisk faglighed og stort personligt drive, der kan bidrage til vores fortsatte udvikling og succes.
Du kommer til at betjene kunder både fysisk og via telefon, hvor din fornemmeste opgave er at yde god teknisk rådgivning og sælge vores produkter – herunder vejledning om valg af materialer, udarbejdelse af tilbud og lignende salgsrelateret arbejde.
Kunderådgiver til Andelskassen i Skjern
Bliver du motiveret af at gøre en forskel for kunderne og rådgive dem der, hvor de er i livet?
I vores rådgivningscenter i Skjern er vi et team på ni gode kolleger med et stærkt sammenhold og en høj medarbejdertilfredshed. Vi er en veletableret og aktiv bank i Skjern, hvor byens kunder kender os for vores nærvær og rådgivning i øjenhøjde, og det er vi stolte af.
Den ledige stilling som rådgiver for privatkunder er til dig, der drømmer om at arbejde med gode relationer på begge sider af skrivebordet, for relationer er det, der driver alle os i Andelskassen og får os til at sige, at vi er mere end en bank.
Erhvervschef til Andelskassen i Viborg
Vi søger en erhvervschef, der er motiveret af at sætte strategisk retning og have fagligt lederansvar. Du bliver en del af vores stærke hold, hvor solid erfaring, skarp rådgivning, gode relationer og masser af grin gennemsyrer hverdagen.
Vi ønsker os en erhvervschef, der har bankfagligheden i orden, stor brancheerfaring, og som trives i rollen med at sætte retning for erhvervsafdelingen.
Kreditkonsulent med erhvervsvinkel til Andelskassens kreditafdeling
Har du lyst til at arbejde i en bank i vækst, hvor din faglighed på kreditområdet kommer til sin ret, og hvor samarbejde, kvalitet og sammenhængskraft er vigtige værdier? Så er det netop dig, vi søger til Andelskassens kreditafdeling.
Som vores nye kreditkonsulent på erhverv bliver du derfor en vigtig brik i et team, hvor vi håndterer større udlånssager, som kræver accept på et højere bevillingsniveau. Du vil få et indgående kendskab til mange af de forretningsmæssige ting, der sker i vores rådgivningscentre, da du med din faglige spidskompetence vil være i tæt dialog med både kunderådgivere og centerdirektører på daglig basis.
Buying Assistant
Kunne du tænke dig at blive en del af det hurtigstvoksende menswear-brand i branchen? Så har vi en spændende mulighed!
I rollen som Buying Assistant bliver det din opgave at yde daglig support til vores indkøbere og designere i forbindelse med udvikling af vores årlige kollektioner. Du får i den forbindelse del i alle led af indkøbsprocessen – lige fra produktudvikling, oprettelse af styles, håndtering af salgsprøver, frem til ordreplacering og opfølgning af disse.
Senior Global Business Controller
Are you seeking a challenging role in a global environment? If so, we have an exciting opportunity for you within a fast-growing green industry.
Your job will be varied and will often consist of both participating in the development of finance processes together with handling of your own tasks. As our Senior Business Controller, you will play an important role in achieving our ambitions in the finance team.
Afdelingschef til GF Midtvest
Er du en dygtig og erfaren leder, der kan motivere og udvikle dine medarbejdere?
Du får en afvekslende hverdag med et bredt opgavefelt – herunder daglig ledelse, udvikling af medarbejdere, markedsføring og i særdeleshed salg/salgsledelse og kundebehandling.
Vi har ambitiøse vækstmål, og som leder går du forrest og bakker aktivt op i salgsarbejdet. Du skal derfor forvente selv at bidrage i salget.
Group Finance Director
Er du en resultatorienteret og visionær leder med solid erfaring, der brænder for at spille en central rolle i Samson Group A/S’ videre udvikling?
Du bliver ansvarlig for månedsregnskaber på konsolideret niveau, likviditetsstyring, finansiering og rapportering m.m.
Du tilbydes en attraktiv stilling, hvor du kan være med til at præge retningen og udviklingen for koncernen og din egen jobfunktion.
Procurement Assistant, Bur (Holstebro)
Vi har brug for en operationel og kommercielt stærk indkøbsassistent med lyst og evne til at eksekvere og optimere vores disponering og indkøb til vores produktion.
Overordnet bliver dit ansvar at foretage disponering og indkøb af varer og komponenter til vores produktion i tæt samarbejde med dine kollegaer fra indkøb, projekt- og teknisk afdeling, PTA samt produktionen.
Vi tilbyder et spændende og selvstændigt job i en international virksomhed, hvor vort team sørger for grundig oplæring i rollen. Vi arbejder på et højt fagligt niveau, hvor der er plads til, at du kan udvikle dig gennem alsidige opgaver med selvstændighed og ansvar.
Operationel og selvstændig Financial Controller søges til produktionsvirksomhed beliggende i Midtjylland
Brænder du for det overordnede ansvar for økonomifunktionen?
Du vil få en central rolle i at sikre, at virksomhedens regnskaber og lønbogholderi stemmer. Du vil få ansvar for budgettering, forecasting, rapportering og analyse, og du vil arbejde tæt sammen med virksomhedens direktør og ledelse.
Der tilbydes gode personaleforhold med pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.
Brand Coordinator til Store Deco og Packaging
Er du en kreativ og struktureret sjæl med en passion for produktudvikling og indkøb? Elsker du at arbejde med kendte internationale brands og skabe unikke butiksdekorationer og emballageløsninger?
Du vil blive en del af et team bestående af 7 skønne og dygtige kollegaer, som alle bidrager til et godt fællesskab og en sjov hverdag. Vi sparrer ofte med hinanden og hjælper gerne på kryds og tværs for at skabe de bedste løsninger.
Digital Sales Supervisor
Du bliver kundernes og forhandlernes interne ’point of contact’, hvor du fx besvarer forespørgsler, afgiver tilbud samt håndterer ordrer. Derudover er du bindeleddet til vores EU-reservedelslager, således vi kan levere kritiske reservedele straks.
Arbejdsmiljøet er præget af frihed under ansvar og fokus på udvikling, bl.a. gennem årlige medarbejderudviklingssamtaler kombineret med mulighed for relevant efteruddannelse.
Vi har fokus på balancen mellem privat- og arbejdsliv og har derfor en fleksibel indstilling til arbejdstider og hjemmearbejde under hensyntagen til arbejdsopgaver.
Teknisk supporter til international virksomhed i vækst
Vil du være med til at levere teknisk rådgivning og sikre den gode kundeoplevelse, både via telefon og e-mail?
Du har måske en baggrund som teknisk kundeservicemedarbejder, reparationstekniker, elektriker eller administrativ kontormedarbejder med teknisk flair.
Hos os vil du opleve en uformel og flad struktur med højt til loftet og god humor.
Privatrådgiver til hovedkontoret
For at blive en succes i jobbet skal du være motiveret af at yde kompetent rådgivning hele vejen rundt om vores privatkunder. Vi har en portefølje af spændende kunder klar til dig.
Du bliver en del af et team, som består af 20 rådgivere, der brænder for kontakten med kunderne og samtidig har overskud til et godt grin og en uformel omgangstone.
Afdelingsdirektør Marianne Thomsen og privatkundechef Anders Vestergaard Larsen og resten af holdet står klar til at byde dig velkommen til en hverdag, hvor høj faglighed og et godt sammenhold er forudsætningen for at lykkes.
Revisorassistent
Med egen kundeportefølje vil dine 3 vigtigste arbejdsopgaver være:
- Gennemførelse af revision og udvidet gennemgang
- Udarbejdelse af årsrapporter og skattebilag
- Løbende assistance til vores kunde
Hos er der mulighed for et fleksibelt arbejdsliv og stor forståelse for, at det hele skal hænge sammen.
Specialist i generationsskifte, omstruktureringer og skatteret
Vi oplever stor kundetilgang i selskabsform, og behovet for sparring med specialister er stigende. Det sætter nogle højere krav til den økonomiske rådgivning, som gør, at du kan få din faglige viden og indsigt i spil.
Størstedelen af din arbejdsdag bruges på rådgivning indenfor omstruktureringer herunder generationsskifte, virksomhedsomdannelser, selskabsstiftelser og skatteretslige problemstillinger.
Statsautoriseret revisor
Er du af og til splittet i mellem presset på arbejde og din tilstedeværelse hos din familie, i en til tider presset hverdag?
Partner Revision tilbyder dig nu en spændende og udviklende stilling som statsautoriseret revisor til afdelingen i Ringkøbing. Du rådgiver dine kunder med høj faglig kvalitet i et travlt og værdibaseret arbejdsmiljø med en flad ledelsesstruktur og kort vej til både kunderne og beslutningerne.
Kunderådgivere til sagsbehandling i Udbetaling Danmark
Skaber du gode, enkle og effektive kundeoplevelser? Og vil du være en del af en sektion, der sagsbehandler førtids- og folkepension til borgere i Danmark, der har boet eller arbejdet i udlandet?
Vi leder efter dig der:
- kan vejlede, administrere og sagsbehandle på skrift og via telefon
- trives i en dynamisk hverdag med skiftende opgavemængder
- motiveres af komplicerede sagsforløb og lovgivning.
Partner i BDO
Du kan som partner se frem til at blive en del af en organisation i sikker fremgang, både når det kommer til medarbejdere og spændende tilgang af kunder.
På kontoret i Herning vægter vi en humørfyldt hverdag med engagerede kolleger højt, og vi ønsker alle at bidrage til den gode stemning, der gør det til et rart sted at levere høj kvalitet.
For den rette kandidat vil der være mulighed for ejerskab, ud fra en kortere tidsramme vi sammen afstemmer på baggrund af dine kvalifikationer, når vi har lært hinanden at kende.
Drømmer du om en karriere i møbelbranchen? Bodahl Møbler søger interne salgsassistenter!
Bodahl Møbler søger efter talentfulde og servicemindede personer til at forstærke deres interne salgsteam, som servicerer deres agenter og kunder i hele Europa. Hvis du er dygtig til både dansk og engelsk, har en forståelse for kunders behov, og besidder en smidig kommunikationsstil samt evnen til at arbejde effektivt under travlhed, så er det måske dig, de leder efter.
Som en del af deres dedikerede team vil du blive mødt af spændende udfordringer og opgaver. Her er nøgleordene informationsformidling, styring og opfølgning i forhold til både sælgere og agenter, samt intern salg til deres B2B-kunder.