Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
198 job ads match your search 198 job ads found
Would you like to receive job ads like this by mail?
Analytiske og selvstændige sagsbehandlere
Trives du med komplekse opgaver, hvor grundlaget er tal og data med tilknyttet skriftlig sagsbehandling, og hvor effektivitet og kvalitet er i højsædet? Så er det måske dig, vi søger til sagsbehandling af låste indbetalinger i Gældsstyrelsen.
Vi kan tilbyde dig en dagligdag med spændende og til tider lidt nørdet og kompleks sagsbehandling. Nogle gange skal der ledes efter den detalje, der gør forskellen, og på baggrund af hvilken vi i sidste ende kan være med til at gøre borgeren gældfri.
Fagligt stærke sagsbehandlere til kvalitetssikring af gældsposter
Har du lyst til at blive en del af et team med kollegaer, hvor vi står sammen om opgaverne og har et fælles ansvar for at nå gode resultatet og hvor vi alle byder ind med hver vores uddannelsesmæssige baggrund, så har vi måske lige det rette job for dig.
Dit arbejde vil bestå af sagsbehandling af gældsposter, hvor der er tvivl om, hvorvidt vi kan inddrive gælden på lovlig vis. Der kan fx være tale om gamle gældsposter, hvor vi skal være sikre på, at vi har dokumentation for, at gælden ikke er forældet i dag, eller der kan være opstået tvivl om rigtigheden af de data om gælden, som vi har i vores systemer.
Dynamisk og kompetent løn- og finansmedarbejder med overblik og sans for detaljen
Motiveres du af at arbejde i en virksomhed hvor det går stærkt, og hvor du med dine kompetencer kan bidrage til at styre og udvikle processerne?
System Transport er på den mest fantastisk og spændende rejse ind i fremtiden. Du bliver en del af et team, hvor der er 5 fantastiske kollegaer som er klar til at give dig den bedste oplevelse i det nye job.
Der er en god energi i vores afdeling, og mottoet er: ”Dem der kan og vil, får også lov”
Dedikeret indkøber med teknisk flair
Er du en energisk og dedikeret indkøber, der trives med at forbedre processer og opnå resultater eller har du potentialet til at blive det?
Som vores nye indkøber, får du det daglige ansvar for alt indkøb i virksomheden. Det vil primært dreje sig om indkøb til produktionen herunder råvarer, komponenter og halvfabrikata.
Du tilbydes spændende arbejdsopgaver i et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor der lægges vægt på, at den enkelte selv tager ansvar.
Start din karriere som kontorelev i Vurderingsstyrelsen i Herning
Drømmer du om en spændende, udviklende og afvekslende hverdag med mulighed for ansvar og indflydelse samt en fleksibel arbejdsplads, der tager hensyn til balancen mellem privat- og arbejdsliv?
Du skal i løbet af din kontoruddannelse igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation.
Som elev i Vurderingsstyrelsen bliver du set og hørt - ikke blot som elev, men som medarbejder på lige fod med dine kolleger. Der er rig mulighed for udvikling, og der er ingen dumme spørgsmål.
Start din karriere som kontorelev i Skattestyrelsen i Struer
Drømmer du om en spændende, udviklende og afvekslende hverdag med mulighed for ansvar og indflydelse samt en fleksibel arbejdsplads, der tager hensyn til balancen mellem privat- og arbejdsliv?
Du skal i løbet af din kontoruddannelse igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation.
Jeg føler mig altid set og hørt, og jeg er ikke 'bare' en elev. Jeg faldt hurtigt på plads i min enhed, og jeg føler, at jeg har arbejdet der i flere år (på den gode måde). Dette sker, fordi jeg er omgivet af gode kollegaer, har en god leder og at der generelt er et godt arbejdsmiljø og socialt miljø i skatteministeriet.
Start din karriere som kontorelev i Skattestyrelsen i Ringkøbing
Drømmer du om en spændende og afvekslende hverdag med gode kollegaer, hvor du lærer en masse om administration og regnskab? Så søg endelig en elevplads hos os og bliv en del af holdet!
Som elev ved Skattestyrelsen har jeg haft følelsen af at blive inkluderet. Jeg er blevet en del af et trygt team, hvor dumme spørgsmål ikke findes. Jeg har fået ansvar, hvilket har skabt en stor lyst til at lære endnu mere, så jeg kan bidrage og gøre en forskel. Der er en stor fleksibilitet, og med små børn betyder balancen mellem arbejdsliv og privatliv alt.
Kontorelev til Customer Care
Under dit 2-årige elevforløb bliver du tilknyttet to forskellige områder i Customer Care. Første år er du i kundeservice, hvor dine opgaver er at hjælpe vores danske kunder bedst muligt. Kontakten foregår enten telefonisk eller skriftligt.
Andet år er du i Service Operations. Her vil du bl.a. supportere vores globale servicechefer samt servicepartnere med anskaffelse af reservedele og behandling af reklamationer. Du er med til at udarbejde procesbeskrivelser samt statistiske rapporter.
Selvstændig Udbudskonsulent til udvikling af Strategisk Indkøb
Ambitionerne er høje i Evidas afdeling for Strategisk Indkøb. Som udbudskonsulent vil du være ansvarlig for at rådgive gennem hele udbudsprocessen, fra planlægning og udarbejdelse af udbudsmateriale til evaluering af tilbud og kontraktindgåelse.
Vi tilbyder mulighed for personlig og faglig udvikling gennem løbende kompetenceudvikling og kurser samt en høj fleksibilitet med op til 1-2 hjemmearbejdsdag i ugen.
Senior Landbrugsrådgiver til Landbrugscenter Viborg
Er du fagligt dygtig, og kan du gennem strategisk dialog med landbrugskunder skabe forretning og høj kundetilfredshed? Og vil du være en del af en ambitiøs finansiel virksomhed, der har store ambitioner inden for landbrug?
Du får ansvar for din egen portefølje af landbrugskunder i et miljø med høj faglighed og masser af mulighed for kvalificeret sparring og backup fra specialister og erfarne kolleger. Dit helt naturlige mål er at udvikle og skabe vækst samt optimal lønsomhed i din kundeportefølje.
Jurist til Udbetaling Danmark
Har du kendskab til offentlig sagsbehandling og forvaltningsretlige principper? Er du løsningsorienteret og god til at træffe beslutninger?
I Statens Finansielle Ordninger (SFO) søger vi lige nu en dygtig jurist, der kan løse opgaver inden for tjenestemandspensionsområdet. En kollega, der kan:
- sagsbehandle
- vejlede kunder og myndigheder
- foretage vurderinger
Bogholder til vores kædebogføringsafdeling
Har du lyst til at arbejde med bogførings- og afstemningsopgaver i en mellemstor revisionsvirksomhed? Brænder du for at yde kunderne en god og professionel service?
Du far ansvaret for egne butikker i kæden, samt far medansvar for kædekontorets 2 bogholderier. Opgaverne løses I et team på ca. 20 dygtige og motiverede medarbejdere, som du vil indgå i et tæt arbejdsfællesskab med og hvor hjælp og kollegial sparring altid er lige ved hånden.
Business Controller
I GreenLab accelererer vi den grønne omstilling ved at forbedre den måde, vedvarende energi produceres, transformeres, lagres og udnyttes på.
Med reference til GreenLabs Finance Director, vil din vigtigste opgave som Business Controller være at skabe økonomisk indsigt og gennemsigtighed for at sikre, at beslutninger kan funderes på solide økonomiske forhold.
Stillingen har stor fleksibilitet, og du har mulighed for at arbejde remote/hjemmefra, når det passer ind i aktiviteterne.
Junior Operations Excellence Specialist
Har du indsigt i supply chain på bachelor niveau og er du lidt geeky med value stream og end2end processer? – så er her en fantastisk mulighed for dig, der ønsker en international karriere.
Jobbet er en ny position, så der vil være gode muligheder for selv at skabe den rigtige ramme på sigt. Det er derfor vigtigt, at du er selvstændig og helt naturligt tager ordet og initiativet i dine projekter. Projekterne vil alle fokusere på, at skabe excellence i alt hvad vi gør, på tværs af operations og i fuld alignment med vores øvrige primære funktioner i supply chain og commerce.
Pricing Specialist
Forretningsanalyse, prisanalyse og -justeringer. Er det sød musik for dine ører? Er du velbevandret i Excel og klar på at tage din karriere til næste niveau i en stilling som Pricing Specialist? Så er det her det helt rigtige springbræt for dig.
Da vi er i gang med forberedelserne til et skifte af vores ERP-system, søger vi en Pricing-kollega til at hjælpe os med de daglige opgaver indenfor forretningsanalyse og prisreguleringer.
Det er af stor betydning, at du kan bevare overblikket, prioritere, men samtidig er serviceminded, en dygtig kommunikator og sætter en ære i at finde den bedste løsning for både stakeholders og forretningen.
Kørselsdisponent med stort drive
Er du klar til at sætte turbo på din karriere?
Som kørselsdisponent vil du være i frontlinjen for at sikre effektive og problemfri løsninger. Du bliver ”kundernes bedste ven”, der sikrer den gode service gennem telefonisk rådgivning og assistance.
Du får ansvaret for at koordinere og disponere materiel og mandskab i tæt samarbejde med det dygtige disponentteam. Derudover, bliver du den der holder øje med tilladelser og papirarbejdet, samt sørger for, at fakturering sker gnidningsfrit og professionelt.
Material Planner
Har du sans for detaljen, og trives du med rollen som tovholder i en hverdag, hvor ikke 2 dage er ens? Brænder du for indkøb, koordinering og samarbejde med leverandører?
Rollen som Material Planner går primært ud på at supportere vores vedligeholdelsesafdeling med indkøb og fakturering, herunder kontakt til og oprettelse af nye leverandører. Din vigtigste opgave bliver at sikre det rette kvalitets-, pris- og leveringsmix i samarbejde med vedligeholdelsesafdelingen, så vi altid er leveringsdygtige og på forkant.
Procurement Manager
Har du en kommerciel forståelse, gode forhandlingskompetencer og evnen til at lede med succes for at opnå resultater og implementere nye indkøbsstrategier?
Som Procurement Manager har du det overordnede ansvar for Kallesoes indkøbsaktiviteter. Med reference til virksomhedens COO vil du stå i spidsen for en indkøbsafdeling, hvor der i dag er lagt et godt ERP og systembaseret fundament for indkøbet, så det nu er klart til en udvikling i retning af en mere strategisk orienteret indkøbsfunktion, der kan understøtte virksomhedens fortsatte vækst.
Logistikassistent
Du kommer til at arbejde i en virksomhed med internationalt bagland, hvor der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
Dine daglige opgaver består blandt andet af:
- Varemodtagelse
- Ordreregistrering
- Registrering af måleudstyr
Du får mange gode personalegoder såsom sundhedsforsikring, attraktiv pensionsordning, kantineordning, personaleforening, frugtordning og fleksible arbejdstider.
Kvalitetsbevidste sagsbehandlere med lyst til værdiansættelse af ejendomme
Kunne du tænke dig at styrke din faglighed indenfor værdiansættelse af ejendomme og være med til at sikre et stærkt fagligt fundament for de nye ejendomsvurderinger?
Kerneopgaven er ejendomsvurdering i alle dens facetter og du vil sammen med teamet være med til at sikre en ensartet juridisk og vurderingsfaglig opgavevaretagelse.
Vi investerer tid i din udvikling og har stor fokus på trivsel og derfor ønsker vi at sætte rammerne for et godt arbejdsliv, hvor der er god balance mellem arbejde og fritid.