Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
12 jobannoncer matcher din søgning 12 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Økonomimedarbejder
Som økonomimedarbejder vil du få ansvar for udarbejdelse af regnskaber samt rapportering til direktion og bestyrelse.
Arbejdsopgaverne vil være varierende og vi er i høj grad en afdeling, som er præget af, at vi hjælper hinanden og løser opgaverne i fællesskab.
Opgaver kan derfor både være afstemninger, clearing, bogføring og regnskabsopgaver. Derudover vil du hjælpe med materiale til bestyrelse og revision samt ad hoc-opgaver i afdelingen.
Group Category Sourcing Manager – Climate & Renewable Energy
Are you looking for a challenge in which you can manage the sourcing strategy of an international sourcing and service partner, in the Climate and Renewable energy domain?
You will be responsible for executing on the sourcing strategy, and supervising the “Sourcing Excellence” discipline within the Climate and Renewable Energy category. You will act as the trader representing and supporting the vendor negotiations in order to get the best agreements and purchase conditions possible for Solar.
Pædagogisk udviklings- og læringskonsulent til Skoler, Kultur og Fritid
Motiveres du af en varieret arbejdsuge, hvor du veksler mellem fx understøttelse af konkrete indsatser på skoler og projekt/procesledelse omkring fælles kommunale udviklingstiltag?
Så er der mulighed for at søge en stilling hos os, hvor du vil blive en del af vores engagerede Udviklingsteam - Skole og Læring.
Dine opgaver vil blandt andet blive
- At medvirke til at omsætte Vejen Kommunes politiske mål for 0-18-årsområdet, ved fx at igangsætte og gennemføre udviklingsindsatser og processer
- At tilrettelægge kompetenceudvikling for ledere, lærere, pædagoger m.fl.
Regnskabsmedarbejder
Vi vil levere økonomistyring i højeste kvalitet gennem fokus på struktur, systematik og en høj grad af automatisering af alle processer. Dette skal vi bruge din hjælp til.
Dine opgaver bliver blandt andet:
- Håndtering af godkendelsesflow – kreditor
- Bogholderiopgaver, herunder afstemninger, registreringer og kontroller
- Månedsafslutning
Produktionsplanlægger
Er du kendt for dit sikre overblik og din kvalitetssans? Og nyder du at binde ressourcer, udstyr og kapacitet sammen til den velgennemtænkte produktionsplan, der sikrer den mest effektive produktion?
Du skal bl.a. opbygge og vedligeholde solide produktionsplaner for vores laboratorier og sikre optimal drift samt identificere og løse potentielle flaskehalse og produktionssammenbrud.
Skolesekretær til Østerbyskolen 1. august 2024
Er du imødekommende, samarbejdsvillig, serviceminded, loyal og har humor?
Da vores dygtige sekretær går på pension, søger vi en ny skolesekretær, der vil få en afgørende og synlig rolle i skolens dagligdag med tæt kontakt til både elever, medarbejdere, forældre og skolens eksterne samarbejdspartnere.
Som ansat på Østerbyskolen vil du blive en del af en meget velfungerende og ambitiøs arbejdsplads med medarbejdere, som brænder for at skabe de bedst mulige rammer for alle elevers trivsel og læring.
Kundecentermedarbejder
Som kundecentermedarbejder sidder du klar ved telefonen og sikrer, at vi altid leverer den bedst mulige service for borgere. Du bliver en del af vores callcenter med 18 skønne kolleger.
Dine primære arbejdsopgaver og ansvarsområder spænder bredt. Du kommer bl.a. til at modtage bestillinger på kørsel pr. telefon, indlægge bestillinger i Sydtrafiks IT-system (Planet), som automatisk planlægger kørslen og vejlede vores kunder i forbindelse med bestilling.
Du kan forvente en spændende hverdag i en afdeling, hvor humøret er højt og hvor to dage aldrig er ens.
Kvalitetskoordinator til indkøbsafdeling
Har du erfaring med reklamations- og kvalitetshåndtering, og vil du være med til at bidrage til optimeringen i indkøbsafdelingen?
I rollen kan du se frem til at blandt andet at skulle arbejde med følgende;
- Reklamations- og afvigelseshåndtering på indkøbte produkter
- Sikring og koordinering af årsagsafklaring, korrigerende handling og opfølgning på samme, og dette i samarbejde med relevante afdelinger og leverandører
Salgstrainee - trælast
Er du i tvivl om, hvilken karrierevej du skal gå? Og drømmer du om en uddannelse, hvor du ikke skal sidde på skolebænken hver dag?
En salgstrainee-uddannelse hos Davidsen er for dig med ambitioner og lysten til at arbejde i krydsfeltet mellem mennesker, handel og indkøb.
Gør en god handel for dig selv - søg i dag!
Tekniker til Support
Virksomheden har højsæson i vinterhalvåret, hvor arbejdsopgaverne hovedsageligt vil være support via telefon til kunder og forhandlere i både ind- og udland. Hertil kommer fejlsøgning, reklamations- og garantibehandling samt udrejse ved behov for ”service-on-site”.
I sommerhalvåret vil arbejdsopgaverne i større grad variere, lige fra service og support pr. telefon til udvikling af servicekoncepter, deltagelse i udviklingsarbejde/prototypetests, servicebesøg hos forhandlere i indland m.v.
Hos Epoke har man respekt for hinandens forskelligheder, og faglige uoverensstemmelser udfordrer ikke det sociale sammenhold.
Senior Financial Controller
Med reference til selskabets Accounting Manager og Director, Finance søger vi en Senior Financial Controller, der vil indgå i et stærkt team på pt. i alt 21 kolleger. Dine primære arbejdsopgaver vil være controlling af udvalgte områder af forretningen.
Der arbejdes løbende på at automatisere dele af og hele opgaver, hvorfor det er vigtigt at forstå de underliggende processer og sammenhænge. Det arbejde vil du få en rolle i, hvorfor det er vigtigt at kunne forholde sig kritisk og konstruktivt til, hvordan opgaverne løses i dag og kan løses i morgen.
Dygtig bogholder søges til langvarende vikariat i Brørup
Vi søger en erfaren bogholder til en virksomhed i Brørup.