Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
27 job ads
Would you like to receive job ads like this by mail?
Juridiske sagsbehandlere/advokatsekretærer
Er du klar til at prøve kræfter med et nyt koncept, hvor du arbejder som juridisk sagsbehandler hjemmefra på udvalgte dage inden for et afgrænset tidsrum eller simpelthen bare på tidspunkter, hvor det passer dig bedst at arbejde?
Legal People er kommet godt fra start og søger derfor flere juridiske sagsbehandlere/advokatsekretærer, der selvstændigt kan sagsbehandle hjemmefra inden for dødsboer, konkursboer, tvangsauktioner, selskabsret, retssager, inkasso, testamenter, fremtidsfuldmagter, bolighandler, erhvervshandler, kontrakter og andre juridiske arbejdsområder.
Du er ansat som timelønnet og får løn for de timer, du arbejder. Hvor mange det skal være – det bestemmer du selv.
Skolesekretær til Hannæs-Østerild skole
Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer, men der er mulighed for, at det også kan være en ansættelse på 30 timer.
Arbejdsopgaverne kan være
- elev- og personaleadministration – registrering af ferie- fridage m.m.
- løn- og økonomistyring samt budgetlægning i samarbejde med skolelederen
- tilrettelægge og planlægge afgangsprøverne i samarbejde med skolelederen
Vi kan tilbyde et job, hvor der er en høj grad af frihed til at tilrettelægge arbejdsdagen, og hvor der er gode sparringsmuligheder og et godt kollegialt samarbejde med de øvrige skolesekretærer i kommunen.
Customer Service Representative - Remote
Er du på udkig efter nye udfordringer?
Hvis du ønsker at vokse og blive inspireret, vil du som teknisk supporter blive en del af vores team af game-changers, der driver fremtidens brands inden for teknologi, finans, rejser, mode, sundhedspleje og meget mere.
Hvad gør det hele ud på?
- Støtte kunder over telefonen, identificere deres problemer og hjælpe med at løse dem
- Hjælpe med spørgsmål vedrørende kundernes telefoner, tablets og computere
Maintenance Technician
Til vores servicekontor i Vorupør søger vi en ansvarsbevidst og selvstændig servicetekniker til servicering af feriehuse og tekniske installationer.
Du bliver del af en spændende og dynamisk hverdag og en afdeling med dygtige og engagerede kollegaer, som hjælper hinanden. Du tilbydes en alsidig stilling i en førende virksomhed, som netop nu investerer i fremtiden samt et stærkt fagligt og socialt miljø. Der tilbydes gode og frie arbejdsforhold baseret på frihed under ansvar. Vi stiller bil, telefon, tablet og arbejdstøj til rådighed.
Fagligt kompetent sagsbehandler med jobrettet fokus til jobafklaring
Vi er et team, der bygger på godt kollegaskab, humor og sammenhold på tværs med en fælles forståelse af, hvad vores vigtigste opgave er. Jeg oplever mulighed for udvikling med plads til nye ideer ifm. løsningen af opgaver.
Vi søger en sagsbehandler til vores team på 23 medarbejdere, som er inddelt i mindre grupper alt efter, hvilken borgergruppe de primært arbejder med. Du bliver en del af den gruppe, der arbejder med sygemeldte borgere i jobafklaringsforløb.
Sekretariatschef til ledelsessekretariat
Er dit næste skridt i arbejdslivet en stilling som sekretariatschef for ledelsessekretariatet? Så får du her en central placeret stilling med stor indflydelse på kommunens topledelse – helt tæt på borgmester og kommunaldirektør samt det politiske arbejde i kommunalbestyrelsen og det politiske udvalgsarbejde.
Nogle af de opgaver, der fra en start, kommer til at fylde mest på dit skrivebord, er:
- Evaluering af den politiske periode og onboarding af den kommende kommunalbestyrelse.
- Ansvaret for afvikling af et godt kommunalvalg.
Intern salg- og logistikmedarbejder
Til nyoprettet stilling søger vi en medarbejder til vores salgsafdeling. Vi tilbyder en central plads i et lille team med god og humoristisk tone, i en virksomhed under udvikling og i vækst.
Dine opgaver vil være centreret omkring ordrebehandling og omfatte følgende områder:
- Daglig kundekontakt
- Ordreregistrering
- Intern planlægning
Indkøber
Er du en data-ninja, der kan overskue og navigere i mange informationer? Har du flair for Excel og disponering/indkøb?
Vi har store ambitioner om at vokse inden for alle vores forretningsområder – fra kiks og kager til konserves og kolonialvarer. Denne forretningsudvidelse kræver stor koordinering og struktur omkring vores indkøb og vigtigst af alt: et hold, der arbejder tæt sammen – og du bliver en del af holdet fra dag 1.
Regnskabschef
Er du en schweizerkniv inden for bogholderi og rapportering? Vil du være med til at fortsætte og drive udviklingen af regnskabsfunktionen, mens væksten buldrer afsted?
Vi har store ambitioner om at vokse inden for alle vores forretningsområder...Den store vækst stiller krav til alle områder af vores forretning – ikke mindst i økonomiafdelingen, hvor en korrekt og detaljeret rapportering og regnskabsførelse er alfa-omega for vores beslutningsgrundlag – her er din plads klar, hvis du har, hvad der skal til!
Bæredygtighedscontroller
Er du skarp til tal og strukturering/opsamling af data (måske revisorbaggrund)? Tænder du på at bore dig ned i ny lovgivning som fx CSDR, ESG og bæredygtighedsrapportering?
Du bliver forankret i økonomiafdelingen og skal selv være med til at fastsætte og skabe din egen hverdag i tæt samarbejde med vores CFO. Bæredygtighedsområdet er nyt og under konstant forandring – og I skal sammen definere en plan, målsætning og initiativer til opsamling og strukturering af virksomhedens data på området.
Direktionsassistent
Har du lyst til at blive en del af en spændende virksomhed og komme med helt tæt på direktionen og spille en central rolle i at være andres succes?
Hvad kan dine opgaver bestå af:
- Assistere med projektledelse og opfølgninger på opgaver
- Forberedelse af mødemateriale, oplæg, referater præsentationer m.m.
Administrator til DAOS (deltid)
Vi søger en administrator 360-400 timer/år til at understøtte det store frivillige arbejde i DAOS (Dansk Amatør Orkester Samvirke).
Er du vores nye uundværlige og samlende blæksprutte, som hjælper den frivillige bestyrelse med mange forskellige administrationsopgaver?
Du får ansvar for generel medlemsadministration, bogføring, administration af fondsansøgninger, løbende nyhedsopdateringer og sekretærfunktion til bestyrelsesmøder.
Deltids kontorassistent til kørselsafdeling (25-30 timer)
Vi søger en deltidsmedarbejder til kørselsafdelingen på vores fabrik i Hurup Thy, som trives i en travl hverdag, og kan bidrage til teamets fortsatte udvikling. Som medarbejder har du, sammen med gode kolleger i afdelingen, opgaven med at sikre en god leveringsproces for vores kunder.
Lyder det interessant for dig, så har du nu muligheden for at blive en del af Idealcombi A/S – Danmarks største vinduesfabrik beliggende i det smukke Thy. Idealcombi producerer vinduer og døre i høj kvalitet
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Socialrådgiver/-formidler til det specialiserede socialområde, Handicap og Socialpsykiatri
Er du uddannet socialrådgiver/socialformidler og har en solid socialfaglig baggrund med en blanding af administrative og kommunikative færdigheder samt myndighedserfaring, så er det dig, vi er på udkig efter.
Opgaverne vil være udredning og vurdering af borgers støttebehov, med udgangspunkt i voksenudredningsmetoden VUM 2.0, som vi er godt i gang med at implementere. Vi arbejder efter den recoveryorienterede tilgang med udgangspunkt i borgers ønsker, håb og drømme.
Nytænkende virksomhedskonsulent med blik for god service
Vi er et team med mange forskellige fagprofiler, som med succes sparrer med hinanden i arbejdet med at finde de gode løsninger for både virksomheder og borgere. Hverdagen er alsidig, og vi har stor mulighed for selv at planlægge hvordan vi går til opgaverne.
Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø med fokus på trivsel via indflydelse, fleksibilitet, udvikling af kompetencer og en dialogbaseret samarbejdsform.
Revisor til Thisted
Er du en erfaren revisor, der søger nye udfordringer på en arbejdsplads, der sætter dig i centrum?
Beierholm i Thisted tilbyder dig en unik mulighed for et meningsfyldt arbejdsliv med udfordringer i et inspirerende arbejdsmiljø, hvor netop dine professionelle ambitioner kan udforskes. Vi lægger stor vægt på trivsel, samarbejde og rammer, der ikke kun motiverer, men også styrker din faglige og personlige udvikling.
DPO til Dragsbæk A/S i Thisted
MatchMind søger en Data Protection Officer til Dragsbæk-gruppen. Dragsbæk er en af de førende produktionsvirksomheder inden for fødevarer, og med fokus på bæredygtighed, fødevaresikkerhed og innovation stræber de efter at levere sunde produkter til en bred vifte af kunder.
De søger en erfaren DPO til at sikre, at behandling af persondata til stadighed overholder gældende databeskyttelseslovgivning og branchestandarder. Dertil skal du sikre, at implementeringen af nye tiltag kommer til at leve som en naturlig del i alle procedurer og processer - i hele organisationen.
Administrativ medarbejder til Thisted Musikteater og Plantagehuset
Har du lyst og mod på at være en del af en levende kulturinstitution i konstant udvikling?
Vi søger en administrativ medarbejder, der bliver en central person i at strukturere vores mange bookinger og administrative koordinatoropgaver i både Thisted Musikteater, i Plantagehuset og i Smedjen.
Stillingen er på 18,5 timer i ugen. Din arbejdstid aftales med dig med fast kontortid og fast fridag, så det passer til timetallet i din ansættelse.
Selvstændige og analytisk stærke sagsbehandlere til konkursområdet
Kan du nikke ja til egenskaber som ordentlig, analytisk, selvstændig? Og vil du bidrage til en vigtig samfundsopgave som sagsbehandler på konkursområdet?
Vi har travlt i Gældsstyrelsen. Derfor søger vi nye engagererede kollegaer, der både selvstændigt og i samarbejde med erfarne kollegaer kan arbejde med juridiske problemstillinger inden for insolvensretten.
Vi giver dig selvfølgelig den nødvendige oplæring, løbende opfølgning og sparring med kollegaer og din leder. Du får rig mulighed for at bygge videre på dine kompetencer og vokse med opgaven.