7 job matcher din søgning 7 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Advokatfirmaet Lars Ulrich Advokatsekretær/Kontorassistent

Advokatfirmaet Lars Ulrich, Holbæk

Motiveres du af arbejdet med håndtering af personskadesager, familieret og privatretssager, og er du samtidig struktureret og grundig? Formår du derudover at holde hovedet koldt i en travl hverdag, hvor du i høj grad bruger dine kommunikative kompetencer? Så er det måske dig, vi leder efter.

Vi søger lige nu en advokatsekretær eller kontorassistent til vores kontor i Holbæk med tiltrædelse hurtigst muligt. Du kommer til at arbejde sammen med kontorets advokat og sekretær. Du vil som udgangspunkt komme til at beskæftige dig med sager inden for erstatningsret og familieret.

Gem
Sydbank
Områdeassistent/PA for områdedirektør til Sydbank i Område Sjælland

Sydbank

Vil du være en væsentlig aktør i et af Sydbanks vækstområder med mange spændende tiltag, så er chancen her nu. Vi søger en områdeassistent, som skal fungere som personlig assistent (PA) for områdedirektør Jesper Lund Wimmer.

Som områdeassistent skal du bevare overblikket i en travl hverdag, have styr på detaljerne og holde orden på tingene. Vi søger derfor en ansvarsbevidst, selvstændig og serviceminded kollega, som kan indgå i et tæt og fortroligt samarbejde med områdedirektøren – og være koordinator og ansvarlig for en række væsentlige opgaver i vores dynamiske og velfungerende område.

I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank - helt enkelt. Vi tror det er en af hovedårsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.

Sydbank
Gem
Femern A/S
Servicemedarbejder til Femern A/S bygherrecenter i Rødbyhavn

Femern A/S

Har du flair for service og effektiv opgaveløsning, og har du lyst til at varetage mange forskellige opgaver, så er det måske dig, vi har brug for som servicemedarbejder.

Bygherrecenteret er omdrejningspunktet for mange aktiviteter, og din opgave bliver bl.a. at servicere vores medarbejdere og sikre, at de mange forskelligartede opgaver, der relaterer sig til den daglige drift, bliver løst effektivt og med et højt serviceniveau.

Dine opgave er mangeartede, men dine primære omhandler mødeservice – både opsætning og nedtagning – samt at hjælpe til i vores kantine med blandt andet frokost, opvask og lignende.

Herudover kommer du også til at hjælpe i receptionen, fx med at booke møder og planlægge arrangementer samt modtage alle medarbejdere og gæster med et smil og sikre, at de føler sig velkommen.

Femern A/S
Boligselskabet Sjælland Klagesagsbehandler til behandling af beboerklager og opgaver for driftssupport

Boligselskabet Sjælland, Roskilde

Stillingen er organisatorisk placeret i vores Driftsudviklingssekretariat Sekretariatet supporterer primært vores beboervalgte og afdelingsbestyrelserne.

Vi forestiller os, at du er uddannet ejendomsadministrator, advokatsekretær eller kontorfuldmægtig med kendskab til ind- og fraflytningsproblematikker i lejeboliger.

Det vægtes højt, at du har kendskab til ind- og fraflytningsprocessen og at supportere driften af almene boliger.

Du får et selvstændigt ansvar for håndtering af egne sager, hvor du skal indhente alle relevante oplysninger i de forskellige afdelinger i boligselskabet.

Boligselskabet Sjælland
Ingleby Farms & Forests ApS Coordinator & Executive Assistant

Ingleby Farms & Forests ApS, Køge

Do you enjoy planning, coordinating and making things happen? Are you interested in working in a global setting?

To support our CEO and senior executives, we are looking for a detail-oriented and organized team player who enjoys juggling a myriad of varied tasks and duties.

Key responsibilities

  • Assist our CEO with administrative duties including managing an active calendar, composing correspondence, arranging complex and detailed travel plans, itineraries and agendas, and compiling documents and reports for meetings
  • Book and coordinate senior executives’ travel and travel-related activities, including hotel, transportation, and visa coordination
  • Plan formal events on-site or off-site e.g., company seminars and Board meetings.
Semler Gruppen Vært/Værtinde til Semler Mobility Køge - Deltid

Semler Gruppen

Er du vild med biler og kunne du tænke dig et fleksibelt deltidsjob? Så er dette måske jobbet for dig!

Vi søger en udadvendt vært/værtinde til vores indskrivning, som motiveres af at møde nye mennesker og sikre en høj kundetilfredshed. Som den udadvendte og opsøgende vært/værtinde for alle kunder i vores forretning er du med til at sikre, at vores kunder oplever kundebetjening på et meget højt og professionelt niveau, når de besøger Semler Mobility Køge.

Du vil være tilknyttet indskrivning på værkstedet som er placeret centralt i vores Volkswagen hus. Her vil din primære arbejdsopgave bestå i, at kunden altid får en venlig og professionel modtagelse i forretningen og får den hjælp vedkommende behøver. Sørge for, at vores kundeområde og indskrivning ser indbydende ud til vores kunder.

DSI Kammergave søger en Sekretær
Bostedet kammergave søger en sekretær til en fast stilling pr. 1. oktober eller snarest med en arbejdstid på 30 timer fordelt på 5 dage ugentligt.
DSI Kammergave, Munke Bjergby
Jobcenter
Indrykket:

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV