9 job matcher din søgning 9 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Gem
Sydbank
Områdeassistent/PA for områdedirektør til Sydbank i Område Sjælland

Sydbank

Vil du være en væsentlig aktør i et af Sydbanks vækstområder med mange spændende tiltag, så er chancen her nu. Vi søger en områdeassistent, som skal fungere som personlig assistent (PA) for områdedirektør Jesper Lund Wimmer.

Som områdeassistent skal du bevare overblikket i en travl hverdag, have styr på detaljerne og holde orden på tingene. Vi søger derfor en ansvarsbevidst, selvstændig og serviceminded kollega, som kan indgå i et tæt og fortroligt samarbejde med områdedirektøren – og være koordinator og ansvarlig for en række væsentlige opgaver i vores dynamiske og velfungerende område.

I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank - helt enkelt. Vi tror det er en af hovedårsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.

Sydbank
WellPerform ApS
Executive Assistant

WellPerform ApS, Holte

An exciting new opportunity has arisen for an Executive Assistant to join the team at our head office in Holte, Denmark to support our two Directors and to provide remote support to our offices in Esbjerg and the Netherlands.

At WellPerform we look after our employees and can offer an attractive informal work environment with flexible working hours for the right person.

Key Responsibilities

  • Providing high-level administrative support and assistance to the Management team and other staff as required
  • Managing the diaries of senior staff to ensure that there are no double bookings and highlight priority meetings. Structuring each week so that adequate time is given to focus on the most urgent tasks
  • Scheduling and attending meetings as required, taking notes and recording minutes for distribution
Sonova Audiological Care Denmark ApS
Front Office-medarbejder

Sonova Audiological Care Denmark ApS, Frederikssund

Front Office-medarbejder til AudioNova hørecenter i Frederikssund

Brænder du for at give kunderne den absolut bedste oplevelse, tilbyder vi nu en spændende mulighed for at blive en del af AudioNova hørecenter i Frederikssund. Du sætter en ære i at gøre dét lille ekstra for vores kunder og har måske allerede god erfaring fra servicebranchen, eksempelvis butik/hotel/reception.

Som Front Office medarbejder er du kundens første møde med AudioNova og giver en professionel og imødekommende modtagelse i både hørecenteret og over telefonen. Du er klinikkens praktiske og kommercielle samlingspunkt og sammen med klinikkens audiologist, er du med til at sikre stor tilfredshed og forbedret livskvalitet hos vores kunder, der kommer ind for at købe høreapparater.

Sonova Audiological Care Denmark ApS
Parcelhusejernes Landsforening Sekretær/bogholder

Parcelhusejernes Landsforening, Værløse

Parcelhusejernes Landsforening (PL) er Danmarks største interesseorganisation for parcelhusejere og grundejerforeninger i Danmark.

Vi søger til vort lille sekretariat på 4-6 personer en serviceminded og udadvendt moden person til varetagelse af opgaver som sekretær og bogholder (herunder lønanvisning).

Der lægges vægt på, at du, som er selvkørende og løsningsorienteret, ikke er bange for at tage fat. Dine gode kommunikative evner skal være kombineret med, at du er ansvarsbevidst og hjælpsom overfor både kollegaer og vore parcelhusmedlemmer.

Det forventes, at du har et solidt kendskab til:

  • E-conomic
  • Dataløn
  • Microsoft Word og Excel (grundlæggende kendskab)
Hillerød Forsyning
PA, intern procesleder og koordinator for ledelsen

Hillerød Forsyning

Er servicering af organisationens ledelse, strategisk implementering og forandringsprocesser opgaver du brænder for?

Kan du se dig som den perfekte tovholder på højt niveau, så læs videre, vi har måske ønskejobbet til dig.

Stillingen er opdelt i to fokusområder:

  • PA-funktion for COO på energiområdet, Facility/teknisk service og IT (COO er en del af direktionen, som består af Adm. direktør samt to COO’ere)
  • Projektleder/koordinator, med fokus på implementering af strategiske mål, diverse forandringsprocesser og interne tværgående projekter, som vil involvere flere afdelinger og arbejdsområder.

Forventningen er, at hvert fokusområde tilgodeses ligeligt.

Hillerød Forsyning
Træningsklinikken I/S Kliniksekretær

Træningsklinikken I/S, Hørsholm

Træningsklinikken, klinik for fysioterapi, i Hørsholm søger kliniksekretær 30 timer ugentligt fra 1/12-22.

Vi er 4 fysioterapeuter på klinikken og søger en udadvendt, selvstændig og servicemindet sekretær, der kan holde flere bolde i luften i en travl hverdag. De primære arbejdsopgaver er:

  • Telefonpasning
  • Booking af behandlingstider
  • Kundemodtagelse i reception
  • Kontakt til forsikringsselskaber og PC-systemudbyder
Hillerød Kommune Biblioteksmedhjælper til Hillerød Bibliotek

Hillerød Kommune

Har du afsluttet en ungdomsuddannelse, og søger du job til dit sabbatår?

Søger du et alsidigt job, hvor du skal arbejde med mennesker og værtskab? Er du en energisk og ansvarlig og mødestabil blæksprutte, som har lyst til at arbejde med en lang række praktiske opgaver, som får bibliotekets drift til at køre? Og er du klar til et job, hvor du er på benene det meste af dagen og hjælper bibliotekets gæster i samarbejde med dine kolleger. Så er dette job måske noget for dig.

Dine opgaver

  • indgå i betjeningen i bibliotekets reception med daglige vagter i hverdagen samt hver 4. lørdag
  • indgå i diverse praktiske opgaver, fx morgenarbejde, sortering af materialer, påpladssætning, tømme opvaskemaskine, vande blomster, med mere
  • hjælpe til ved aktiviteter og kulturarrangementer for børn og voksne
Danmarks Tekniske Universitet Divisionssekretær

Danmarks Tekniske Universitet, Kongens Lyngby

Er du drevet af at løse administrative opgaver, så vores forskere og undervisere kan koncentrere sig om det, de er allerbedst til? Så er det måske dig, vi har brug for på DTU Management, hvor vi søger en erfaren sekretær.

Som vores nye divisionssekretær vil du varetage et bredt spektrum af opgaver for vores danske og internationale medarbejdere. Desuden vil du indgå i tæt samarbejde med de andre administrative medarbejdere i divisionen og på instituttet.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Indkøb og fakturabehandling
  • Administration ifm. onboarding af nye medarbejdere
  • Bistand til tidsregistrering, udlæg- og rejseadministration
Jan Nygaard AS Loungemedarbejder/Medhjælper til Jan Nygaard AS – BMW & MINI

Jan Nygaard AS, Lyngby

Jan Nygaard AS er Danmarks førende eksklusive BMW og MINI-forretning og servicerer årligt mere end 10.000 BMW og MINI-ejere. Jan Nygaard AS består af fem afdelinger i Lyngby, Ejby/Glostrup, København, Ishøj og Hillerød. Vi er en virksomhed i udvikling, og de kommende år bliver ingen undtagelse.

Ambitionen er, at kundens oplevelse af de timer eller minutter, der tilbringes i vores lounge, bliver en behagelig oplevelse ud over det sædvanlige. I den forbindelse søger vi en loungemedarbejder/medhjælper til vores afdeling i Lyngby, som kan se sig selv indgå i et yderst serviceminded team, hvor kunden altid er i fokus. Derudover har vi brug for hjælp i forbindelse med forskellige events og arrangementer i huset samt off-location arrangementer, der både kan ligge i hverdage og weekender.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV