7 job matcher din søgning 7 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Lolland Kommune
Administrativ medarbejder til Lolland-Falster Brandvæsen

Lolland Kommune

Er du en blæksprutte, der trives med mange forskellige typer opgaver, og som kan tåle at få beskidte hænder? Så er det netop dig, vi søger som vores nye administrative medarbejder i Lolland-Falster Brandvæsen.

Du vil ofte være den første som vores frivillige, deltidsansatte og borgere møder eller taler med, når de henvender sig til brandvæsnet. Det er derfor et ”must”, at du som menneske er imødekommende, humoristisk, jordnær, pragmatisk, fleksibel og udadvendt. Og selvom stillingen er placeret i sekretariatet, skal du forvente, at du kommer til at deltage i eller får berøring med alle brandvæsnets opgaver. Du skal derfor også generelt have en bred faglig forståelse og trives med udfordringer, hvor løsningerne ikke altid er givet på forhånd. Jobbet indebærer i den forbindelse til tider løsning af fysisk krævende arbejdsopgaver

Lolland Kommune
Nyoprettet planlæggerstilling i Planer og Kort

Lolland Kommune, Rødby

Vil du være en del af en attraktiv arbejdsplads, og vil du løse opgaver, som har stor betydning for borgerne og kommunens udvikling? Og har du lyst til at arbejde med byplanlægning, planlægning i det åbne landskab, lokalplaner, myndighedsbehandling og digital kortlægning? Så er du måske vores nye planlægger.

Stillingen er en opnormering af teamet Planer og Kort, da der politisk satses stærkt på udvikling af vores Kommune. Du vil komme til at indgå i et team på 10 ambitiøse kolleger samt en teamleder, og du vil få tætte bånd til dygtige kolleger i Strategisk Planlægning.

Dine arbejdsopgaver kommer hovedsaligt til at variere fra lokalplanlægning til myndighedsbehandling, men det vil være en fordel, hvis du også kan bidrage i arbejdet med indførelse af digitale lokalplaner, produktion af kort og data til GIS samt indberetninger af data til Plandata.dk.

Lolland Kommune
Administrativ medarbejder til Center for Socialpsykiatri og Rusmidler

Lolland Kommune, Maribo

Har du flair for administrativt arbejde og lyst til at være en del af en spændende organisation, og evner du samtidigt at løbe stærkt uden at miste overblikket?

Du kan lide at arbejde selvstændigt, struktureret og med mange forskellige opgaver. De primære arbejdsområder vil bl.a. være:

  • Indrapportering af vagtplaner/løn for 7-9 afdelinger
  • Ansvarlig for hjemmeside og udvikling af denne
  • Diverse IT-relaterede opgaver
  • Skrivning og korrekturlæsning af korrespondance – både på dansk og engelsk

Vi tilbyder bl.a. to dages fælles introduktion i Center for Socialpsykiatri og Rusmidler, mulighed for faglig udvikling og kurser samt mulighed for flextid.

Lolland Kommune
Medarbejder til frontbetjening i Borgerservice

Lolland Kommune

Lolland Kommunes Bibliotek og Borgerservice søger fyrtårn til vores borgerservicebetjening. Har du god service i blodet og har du lyst til at sætte dit præg på den måde, vi møder borgerne i Lolland, så er det måske dig, vi søger!

Som frontbetjener skal du hjælpe borgere, som skal have udstedt pas og kørekort og NEM-ID, vejlede om indrejse, pensionsrelaterede spørgsmål og om skatteforhold – og pege hen til andre offentlige myndigheder, herunder de andre enheder i kommunen, når borgere har brug for hjælp til, hvor de skal henvende sig. Du skal også indgå i vores målrettede arbejde med at inspirere borgerne til at bruge digitale løsninger.

Betjeningen foregår på bibliotekerne i Maribo og Nakskov, hvor du typisk er sammen med en eller to kolleger fra Borgerservice, og vi forestiller os som udgangspunkt, at du varetager funktionen i op til 3-4 dage om ugen.

Lolland Kommune
To virksomhedskonsulenter til Jobcenter Lolland (Genopslag)

Lolland Kommune, Nakskov

Lolland Kommune er afhængig af et velfungerende og aktivt erhvervsliv. Som Jobcenter og Kommune har vi en interesse i at få de ledige i job og skabe de bedste vilkår for virksomhederne. ”Det gode match” mellem medarbejder og virksomhed er altid vores mål.

Vi har brug for en virksomhedskonsulent, som kan medvirke til at brande os som en troværdig, kompetent og professionel samarbejdspartner, og som kan spotte, hvad den enkelte virksomhed og ledige har brug for.

Vi forventer, at du blandt andet:

  • har kendskab - og kan skabe kontakt - til det lokale arbejdsmarked
  • kan matche den lediges kompetencer med virksomhedens efterspørgsel
  • kan navigere i og har forståelse for det kommunale system
Lolland Kommune
Borgerservice/opkrævning søger nye kollegaer

Lolland Kommune

Vi har fået flere opgaver og har derfor brug for flere hænder til vores velfungerende opkrævningsteam. Har du sans for god borgerbetjening, systemer og administration, så er det måske dig, vi søger.

I opkrævningsteamet arbejder vi med:

  • Opkrævning af kommunens tilgodehavender (f.eks. parkeringsafgifter, tilskud til daginstitution, ejendomsskatter)
  • Samarbejde med Gældsstyrelsen om restancer og suspenderede fordringer
  • Udlæg/tvangsauktioner ifbm. manglende ejendomsskattebetaling
  • Indgåelse og styring af betalingsaftaler
  • Bevilling af boligindskudslån
Lolland Kommune
Skolesekretær/administrativ medarbejder til Maribo Skole

Lolland Kommune

Er du serviceminded og struktureret, og holder du af børn og unge mennesker? Trives du med et spændende og afvekslende job i en travl hverdag med mange forskelligartede opgaver? Så er det måske lige dig, vi har brug for som vores nye medarbejder på Maribo Skole.

Som skolesekretær hos os er du vores ansigt udadtil, og du er oftest skolens blæksprutte, men dit fokus er:

  • Intern/ekstern administration
  • Lettere personaleadministration
  • Elevadministration