Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
52 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Engagerede medarbejdere til kontrol og sagsbehandling af illegalt indførte afgiftspligtige varer hos Skattestyrelsen i Fredericia
Motiveres du af at arbejde i et dynamisk miljø, hvor dine opgaver skifter mellem kontrolbesøg i virksomheder og sagsbehandling på kontoret af afgiftssager?
Vi tilbyder dig en fleksibel stilling, hvor du har stor indflydelse på planlægningen af opgaver og din arbejdsdag.
Kontrollerne foregår bl.a. i kiosker, hos importører og grossister, hvor det undersøges, om der er betalt korrekt afgift af fx chokolade og spiritus, og om der forhandles tobak og nikotinprodukter uden lovpligtige stempelmærker.


Revisor – knus tallene for vores største og mindste kunder
Er du klar til at prøve kræfter med alle aspekter af revision? Og vil du arbejde med både store og små kunder inden for en bred vifte af brancher?
Du får professionalismen fra et af landets største revisionshuse og bliver samtidig en del af et kontor, hvor alle kender navnene på hinandens børn,


Sunset Boulevard søger bogholder til barselsvikariat
Vil du være med til at sikre høj kvalitet i vores bogholderi og støtte vores franchisetagere med regnskabsmæssige opgaver? Du håndterer bogholderiet fra a-z og bliver en vigtig del af den økonomiske support.
Vi en arbejdsplads, der for længst har udskiftet årlige MUS-samtaler med månedlige trivselssamtaler, reduceret ineffektive og lange møder med korte beslutningsmøder og ja, så har vi indført 4-dages arbejdsuge med bl.a. fordybelsestid, som er absolut værdsat hos dine kollegaer.


Investment Manager for Circular Plastics in KIRKBI Climate
Do you have great analytical skills and a genuine interest in sustainability, finance, and investments?
You will support in identifying investment opportunities, and you will be involved in all aspects of the investment process, from research and financial modelling to supporting decision-making.
You will work in an organisation driven by purpose and well-established values, where quality, integrity and people are of utmost importance.

Financial Assistant med sans for detaljer og optimering
Er du nysgerrig og undersøgende? Trives du med at automatisere processer, dykke ned i detaljer og skabe overblik i økonomidata?
Vi søger en Financial Assistant til vores Finance Team, der består af fire engagerede medarbejdere.
Vores arbejdskultur er præget af samarbejde og engagement, hvor vi arbejder i et åbent og roligt kontorlandskab på vores hovedsæde i Brørup. Hos NDI Group får du frihed under ansvar og gode rammer for både personlig og faglig udvikling.


Lærelysten og nysgerrig Regnskabsmedarbejder
Er du passioneret omkring bogholderiet, og ønsker du at udvikle dine færdigheder?
Det gode sammenhold prioriteres højt i en til tider travl hverdag, og der lægges stor vægt på, at medarbejderne er inkluderet i fællesskabet, og er gode til at støtte hinanden i hverdagen.
Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte timeregistrering, lønbehandling og kreditorbogføring.

Økonomiansvarlig
Vil du have det samlede ansvar for økonomien i Kudsk og Nissum koncernen? Kan du varetage bogføring og rapportering?
Vi leder efter en økonomiansvarlig, der ikke bare holder styr på bogholderiet fra A til Z, men også vil være med til at løfte Kudsk & Nissum og Lastvognscenter Syd til næste niveau. Hos os får du en central rolle med masser af ansvar, indflydelse og mulighed for at vokse sammen med os.

Bliv Revisortrainee
Få en karriere med muligheder. Har du en god allround uddannelse inden for regnskab, revision, skat eller virksomhedsøkonomi? Eller er du måske lige ved at afslutte sådan en uddannelse? Så kunne en karriere hos SAGRO være noget for dig.
Vi er et professionelt revisionshus med hundredvis af regnskabsfolk, hvor du hurtigt vil få ansvar og blive en del af et stærkt team, der arbejder med en bred vifte af opgaver inden for økonomi og revision.


Financial Controller
Har du solid erfaring med controlling i et internationalt miljø, og vil du spille en central rolle i at sikre økonomisk overblik og præcision på tværs af kontinenter?
Som Financial Controller hos Carl Hansen & Søn får du mulighed for at indtage en økonomisk nøglerolle i en familieejet virksomhed med dybe rødder i dansk design og håndværk. Virksomheden har markeret sig globalt som en førende producent af ikoniske designmøbler.

Regnskabsmedarbejdere med passion for IT
Du bliver en del af et dynamisk team, hvor samarbejde og kundeservice er i fokus. Du vil arbejde tæt sammen med dine kolleger både på kontoret og ude hos vores kunder, hvilket betyder, at din arbejdsdag kan være meget varierende.
Du bliver en del af miljø, hvor der er rig mulighed for faglig udvikling og at være social både i og uden for arbejdstiden, hvad end det er til et spil pool i frokostpausen eller til diverse sociale arrangementer året rundt på tværs af afdelingerne.


Business Controller med Direktionsambitioner
Vi leder efter en forretningsorienteret BC, der brænder for at skabe overblik, understøtte ledelsen med skarpe analyser og være med til at drive udviklingen af en international virksomhed i vækst.
Du får en central rolle i virksomhedens økonomiske analyse- og rapporteringsarbejde og vil arbejde tæt sammen med direktion og nøglepersoner på tværs af organisationen – både i Danmark og i datterselskaberne i Sverige og Tyskland.

Engagerede og selvstændige sagsbehandlere søges til en vigtig samfundsopgave
Trives du i en hverdag, hvor dit engagement og din ansvarsbevidsthed er afgørende for succes? Og kan du fastholde en empatisk og professionel dialog med borgere som er i en udfordrende økonomisk situation?
Vi søger flere gode kolleger til vores afdeling i Middelfart, som kan sikre effektiv og korrekt inddrivelse baseret på solid sagsbehandling. Du vil opleve, at opgavepaletten er bred og fagligt udviklende.


Bliv Senior Consultant i Operational Finance
Har du talent og interesse for regnskab, controlling & økonomistyring, og er du samtidig ambitiøs og servicemindet?
Som ny ”keeper” i outsourcing bliver du en del af et stærkt team på 7-8 kollegaer. Når vores consultants har lavet forarbejdet, kommer du på og kvalitetssikrer bogføringen, laver afstemninger og rådgiver kunderne omkring konteringer, systemer, moms mv.


Allround Bogholder i Vejle
Er du en detaljeorienteret bogholder, der trives med ansvar og samarbejde?
Vi søger en bred bogholderprofil, der er klar til at tage ansvar for de daglige regnskabsopgaver og samtidig være med til at optimere vores økonomiske processer i takt med, at vi vokser.
Vi tilbyder en spændende og udfordrende rolle i en virksomhed, der er i vækst, og du vil få mulighed for at spille en central rolle i vores økonomiske team.

Bogholder
Vi søger dig, som trives i det digitale bogholderi – og ønsker ekstraordinær frihed og fleksibilitet.
Vi er nu 10 medarbejdere som alle arbejder lige hvor de har lyst. Hjemme, på café, i sommerhuset. En gang imellem vil der være brug for at køre ud til dine kunder. Hvornår du udfører arbejdet, er op til dig, så længe at kundens forventninger bliver mødt.

Finance Assistant
Har du lyst til at blive del af et stærkt økonomiteam i en større koncern? Og har du kvalitetssans og en struktureret arbejdstilgang?
Du får mulighed for at bidrage til en effektiv økonomifunktion, hvor du får til ansvar at udføre de løbende digitaliserede økonomiopgaver. Du vil blive selskabsansvarlig og komme til at agere sparringspartner med vores danske salgsselskab samt være ansvarlig for at sikre de selskabsspecifikke opgaver bliver udført rettidigt og i høj kvalitet.

Debitoransvarlig til Good Food Group
Hvis du tilgår dit arbejde med struktur og selvstændighed, og hvis du vil være en del af en international fødevarevirksomhed med passionerede kolleger, så skal du helt sikkert læse mere om stillingen hos Good Food Group her!
Du vil i virksomheden opleve et stort fokus på faglig udvikling, samarbejde på tværs og et godt arbejdsmiljø. Din arbejdsuge kommer til at bestå af et mix mellem faste og afvekslende opgaver, hvor der er rig mulighed for at sætte dit eget præg.


IT-revisor
Er du en skarp IT-revisor med et øje for sikkerhed og compliance, eller har du en finansiel revisionsbaggrund og brænder for IT? Og vil du arbejde i et miljø, hvor faglighed, humor og godt teamwork går hånd i hånd?
Du får en central rolle i at sikre, at vores systemer, processer og leverandører lever op til de højeste standarder inden for IT-sikkerhed og compliance.


Finance assistant
Hos MSCH Copenhagen bliver du en del af et kreativt og ambitiøst miljø, hvor der er højt til loftet og plads til at tænke stort.
Du får frihed under ansvar og mulighed for at udvikle både dig selv og dine idéer.
Med dig ombord vil vores Finance team bestå af syv kollegaer. Teamet varetager bogholderi- og regnskabsopgaver for MSCH Copenhagen og koncernens øvrige selskaber.

Backoffice- og Valuation Manager
Brænder du for leasingbranchen, besidder du indgående kendskab til lovgivningen på området, og har du solid ledelseserfaring?
Du får en central rolle i en veldrevet og finansielt stabil virksomhed med målrettet engagement – og mulighed for at bidrage til den fortsatte udvikling af forretningen.
Nøgleopgaver:
- Strategisk og operationel ledelse af Backoffice- og Valuation-teamet
- Kvalitetssikring af værdifastsættelser og afgiftsberegninger i overensstemmelse med lovgivningen
