113 job matcher din søgning 113 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

WOCA Denmark A/SFinancial Controller

WOCA Denmark A/S, Lunderskov

WOCA Denmark er i positiv vækst, og til en nyoprettet stilling søger vi derfor en kompetent og robust Financial Controller. I jobbet, som refererer til virksomhedens CFO, vil du med den rette faglige ballast blive en vigtig spiller i et stærkt team med gode og engagerede kollegaer.

Du får ansvaret for at sikre kvaliteten i virksomhedens regnskab og rapportering. Her er dine væsentligste opgaver bl.a. at udarbejde, konsolidere og følge op på budgetter og månedsregnskaber, analyser og estimater samt rapporteringer til virksomhedens koncern. Du sikrer, at materialet er gennemarbejdet og korrekt opgjort inden rapportering.

Vi tilbyder en spændende og udfordrende fuldtidsstilling med ansvar og indflydelse samt rig mulighed for personlig udvikling. Du kommer til at arbejde med et af de stærkeste danske brands inden for træpleje i en flad og agil organisation med engagerede og passionerede kolleger.

RSM Danmark Statsautoriseret Revisionspartnerselskab.Regnskabsassistent med erfaring søges til RSM i Fredericia

RSM Danmark Statsautoriseret Revisionspartnerselskab.

RSM i Fredericia søger en erfaren regnskabsassistent med overblik og erfaring inden for bogholderi og økonomi.

Du kommer til at arbejde i et revisionsfirma, som lægger vægt på at give kunderne personlig og nærværende service samtidig med, at vi dyrker de stærke relationer til vores kunder ved at være deres kompetente sparringspartner inden for alle vores kerneområder.

Som vores nye kollega i RSM erhvervsservice får du selvstændigt ansvar for en række kunder hos hvem, du er tilknyttet som regnskabsassistent og varetager opgaver inden bogføring, løn mm. Du vil opleve at have mange bolde i luften, samtidig med at du har stor frihed til at planlægge din hverdag. Vi klæder dig på til opgaven gennem introduktion til kunderne, uddannelse og sparring med dine kolleger.

DLGDLG-koncernen søger Financial Controller til strategisk forretningsområde

DLG, Freder

Vil du være en del af et ambitiøst og fagligt stærkt team for et vigtigt strategisk forretningsområde i én af Danmarks største virksomheder? Så kan stillingen som financial controller i Vilofoss være noget for dig.

Ét af DLG koncernens tre strategiske forretningsområder er Vitaminer og Mineraler, hvilket er samlet under Vilofoss Gruppen. Hertil søger vi en selvkørende og energisk financial controller til at varetage pålidelig og retvisende ledelsesrapportering, analyse af regnskabsmæssige problemstillinger, samt styre og eksekvere diverse interne projektopgaver, der alt sammen er med til at understøtte den forretningsmæssige udvikling.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Færdiggøre regnskaber til brug for månedsrapportering og årsafslutning
  • Konsolidere regnskaber, budgetter og forecast
Danfoss A/S
Pricing Manager ID: 17617

Danfoss A/S, Silkeborg, Kolding, Nordborg or Vejle

Danfoss Climate Solutions Is looking for a Pricing Manager to join our team. Are you ready for a visible position that gives a wide exposure and network throughout the Danfoss organization? Do you excel in pricing strategies, reporting and analytics? Then you should join our team in “Pricing and Contract Excellence”.

You will be part of a team of 8 colleagues working with “Pricing strategy”, “Processes and tools”, and “Reporting and Analytics”.

In the position as pricing manager you will have the focus on improving our performance management reports and processes.

Danfoss A/S
ECCO Sko A/S
Global Sales Financial Controller

ECCO Sko A/S, Bredebro

Are you an experienced financial controller? And would you like to be the trusted advisor on preparing campaign budgets and various business development projects?

Joining our global ECCO family, you will function as the sounding board to top management and work with many complex financial and controlling processes while helping us create the footprints of tomorrow.

Interested?

Read more about your new job here.

ECCO Sko A/S
ECCO Sko A/S
Senior Financial Consolidation Specialist

ECCO Sko A/S, Bredebro

Are you an experienced accountant? And would you like to be the expert regarding the consolidation of all our financial figures on Group level?

Joining our global ECCO family, you will have an essential role as you use your mathematical skills and unfold your professional pride while helping us create the footprints of tomorrow.

Curious?

Read much more about your new job right here.

ECCO Sko A/S
Optimum HRBogholder

Optimum HR søger for Compta i Fredericia

Compta ApS søger en selvstændig bogholder til en deltids- eller fuldtidsstilling. Trives du med ansvar i et mindre team og mange spændende finansielle opgaver indenfor regnskab, så har vi jobbet til dig her.

Du vil få et bredt ansvarsområde i dagligdagen, der indebærer at supportere flere forskellige kunder med bogholderi og finansielle opgaver. Da din dagligdag vil være præget af mange forskellige opgaver, også ude af huset, kan du se dig selv i et fleksibelt arbejdsmiljø, samtidig med at du opretholder gode kunderelationer med din venlige tilgang til mennesker.

Som bogholder hos Compta ApS bliver nogle af dine ansvarsområder, at

  • Bogføre i forskellige systemer, såsom C5, e-conomic, Business Central m.fl.
  • Håndtere løn, primært for funktionærer samt timelønnede i mindre omfang
  • Ansøge om forskellige former for lønrefusion
Ørsted
Trader

Ørsted, Gentofte eller Skærbæk

Forestil dig en fremtid, hvor du får mulighed for direkte at påvirke Ørsteds rejse mod grønnere energiproduktion.

I denne rolle vil du primært få til opgave at handle el, varme og systemydelser på det europæiske elmarked. Du vil derudover også skulle analysere og følge op på den daglige handel på markedet og derved optimere værdien af Bioenergys grønne energiproduktion.

Ørsted

Ørsted er global leder inden for havvindenergi og er kåret som verdens mest bæredygtige energiselskab. Vi går forrest i omstillingen til grøn energi, og vi investerer derfor betydeligt i personlig og professionel udvikling af vores medarbejdere.

Ørsted
Hartmanns A/SBogholder/administrativ medarbejder

Hartmanns A/S søger for Kolding Kirkegårde

På vegne af Kolding Kirkegårde, leder vi i øjeblikket efter den rette person, som kan være ansvarlig for bogholderiet på Kirkegårdenes Kontor, Lærkevej 200 i Kolding. Kolding Kirkegårde har 3 lokationer i Kolding-området. Administrationen er samlet på kontoret som du vil blive en del af sammen med kirkegårdsleder og kontorassistent. Derudover har man 19 kollegaer, som servicerer de forskellige lokationer.

Som den ansvarlige bogholder, er det vigtigt, at du kan sætte dig ind i tingene og være selvkørende. Du kan selvfølgelig få sparring ved dine kollegaer og nærmeste leder i administrationen, men det vil være din primære rolle at tilsikre bogholderiets drift.

Nogle af arbejdsopgaverne vil blive:

  • Debitor- og kreditorbogholderi
  • Udfærdige årsregnskab og årsbudgetter
  • Være den primære kontaktperson for bank
Maersk H2S Safety Services
Regnskabsassistent

Maersk H2S Safety Services, Esbjerg

Har du erfaring med all-round bogholderiopgaver og kan du arbejde selvstændigt med dine opgaver samt har styr på detaljen? Så er du måske vores nye kollega i Regnskabsafdelingen.

Som vores nye kollega vil du komme til at beskæftige dig med en bred portefølje af dagligdagsopgaver indenfor bogholderi, og du vil bliver en del af det team, der supporterer alle Maersk H2S Safety Services datterselskaber fra vores kontor i Esbjerg. Du vil i komme til at arbejde tæt sammen med den økonomiansvarlige og I vil i fællesskab udgør den samlede økonomifunktion i Danmark.

Du kommer blandt andet til at indgå i nedenstående opgaver, hvor af dele bliver dit selvstændige ansvarsområde afhængig af dine erfaringer:

  • Debitorbogholderi, herunder fakturering, bogføring samt opfølgning
  • Kreditorbogholderi, herunder registrering, bogføring samt betalinger
  • Indberetning til myndigheder (bl.a. Norge)
Aunsbjerg Kolding A/SØkonomimedarbejder

Aunsbjerg Kolding A/S

Til vores administrationsteam søger vi en ny kollega med en god portion gåpåmod, som er nysgerrig og initiativrig. En person der kan holde overblikket i en presset hverdag og ikke er bange for at arbejde selvstændigt.

Du kommer til at arbejde med vores serviceaftalekontrakter herunder oprettelse, opkrævning, PBS, opsigelser, samt kontakt med kunder. Derudover vil der være lettere bogholderimæssige opgaver og håndtering af debitor.

Som økonomimedarbejder vil dine primære arbejdsopgaver omfatte:

  • Kontrakthåndtering
  • Debitorstyring – herunder fakturering, rykkerprocedure og bogføring
  • Bogføring af kasse og betalinger
  • Arkivering
  • Div. administrative opgaver
Teknos A/S
Controller

Teknos A/S, Vamdrup

Ønsker du at blive en del af et hold, hvor vi i høj grad sætter pris på videndeling og sparring med hinanden?

Så er det måske dig, vi mangler som Controller hos Teknos i Vamdrup. Teknos er en global virksomhed, som tilbyder en bred vifte af overfladebehandlingsprodukter til industrien, byggeriet og til private. Vi er en af de førende leverandører til industrien og har en stærk position i detailhandelen og inden for bygningsmaling. Vi har en ambition om at udvikle løsninger, der kan være med til at beskytte kloden.

Teknos

Du vil få en nøgleposition i vores virksomhed. Du står for den driftsøkonomiske controlling og opfølgning ud mod forretningen. Du vil udarbejde budgetter og lave budgetopfølgning, analyser af nøgletal, opfølgning på processer, udarbejdelse af diverse rapporter og implementere og undervise i digitale værktøjer, herunder vores ERP-system (IFS).

Teknos A/S
Puls Human Relations ApSAssistent til Emballageafdelingen

Puls Human Relations ApS søger for Nagel Liller A/S i Vejle

Vi søger en assistent med flair for tal til Nagel Liller i Vejle.

Har du et køligt overblik og masser af energi til at sikre god emballagestyring?

I Nagel Liller beskæftiger vi os udelukkende med transport, omlæsning samt opbevaring af køle- og frostvarer for nationale og internationale kunder.

I Emballageafdelingen på kontoret bliver du en del af teamet, hvor du sammen med 10 kolleger i afdelingen koordinerer vores genbrugsemballages rejser rundt i landet og løbende bidrager til at yde den bedste service for vores kunder. Du vil have forskellige arbejdsopgaver og ansvarsområder, som tilsammen sikrer, at vi løser vores opgaver og bliver bedre på samme tid.

Arbejdernes Landsbank
Finanselev til filialen i Kolding

Arbejdernes Landsbank

Vi søger en finanselev til vores filial i Kolding, der drømmer om en karriere inden for god kunderådgivning i finanssektoren. Elevuddannelsen starter den 16. august 2021.

Med en elevplads hos Arbejdernes Landsbank tager du det næste skridt i din karriere. Du vælger en finansuddannelse over 2 år, hvor tiden flyver af sted. Uddannelsen byder på en spændende tid fuld af udfordringer og succesoplevelser. Vores holdning er nemlig, at din uddannelse skal ligne den virkelige verden så meget som muligt.

For at give dig den bedste uddannelse, har vi skræddersyet et uddannelsesforløb, som giver dig indsigt i vores produkter, systemer og holdninger i forhold til kunderådgivning. Denne uddannelse sker via Finanssektorens Uddannelsescenter.

Arbejdernes Landsbank
SkattestyrelsenAktuar til vigtig kontrolopgave af pensionsafkastbeskatning - Fredericia

Skattestyrelsen

Har du lyst til at blive en del af en myndighed, som sikrer fundamentet for finansiering af det danske samfund? Har du indsigt i økonomiske sammenhænge i regnskaber? Drømmer du om at blive specialist i pensionsafkastbeskatning? Så er det dig, vi søger!

Din primære opgave vil være kontrol og vejledning af pensionsinstitutternes PAL skat. Det foregår med udgangspunkt i det enkelte instituts regnskaber, skattetekniske beregninger, aktuarberetninger, tekniske grundlag, og andre aktuarmæssige elementer.

Du vil komme til at udarbejde sagsnotater, rapporter, sagsfremstillinger og afgørelser i samarbejde med dine kollegaer.

Skattestyrelsen
Babcock & Wilcox Vølund A/S
Finance Specialist – Problem Solver and Support to Finance Manager

Babcock & Wilcox Vølund A/S, Esbjerg

Can you maintain an overview in a busy and exciting everyday life in our accounting department? Can you problem solve? Can you streamline our future processes? Can you build relationships with stakeholders both internally and externally? Then have a good look at this opportunity.

Due to a promotion, we are looking for a Finance Specialist to support our Finance Manager. The role might not look like the typical role, but we promise you can look forward to a broad and challenging position.

The tasks of the accounting team range widely and include e.g. bookkeeping of records, reconciliation of monthly and quarterly accounts, preparation of reporting to U.S. headquarters, internal controls (SOX) and various sub-tasks of the accounting department with collaboration across the organization.

Babcock & Wilcox Vølund A/S
Fertin PharmaLønbogholder

Fertin Pharma, Vejle

Er du god til tal, og har du en solid erfaring med lønadministration, der gør, at du kan sikre korrekt lønudbetaling for Fertins medarbejdere? Og vil du være en del af en virksomhed, der har en dedikeret mission om at supportere en sundere livsstil via vores produkter?

Vi søger lige nu en lønbogholder til vores lønteam, som består af 2 medarbejdere. Som lønbogholder bliver du ansvarlig for udarbejdelse af løn til ca. 400 funktionærer. Lønteamet er en del af økonomifunktionen i Fertin og du vil få reference til vores Senior Manager i Finance.

Jobbet

  • Du er ansvarlig for afvikling af løn til funktionærer
  • Du opretter og vedligeholder stamdata i vores personalesystem Mindkey
  • Vejledning i regler omkring overenskomster, ferie osv.
  • Kontrakter og opsigelser
Fertin Pharma
Lidl Danmark K/SAssistant med flair for IT/BI til Controlling-afdeling

Lidl Danmark K/S, Kolding/Tranbjerg

Brænder du for sammenhæng mellem data, økonomisystemer og BI, og kan du omsætte data til lette forståelige præsentationer? Vil du være med til at præge udviklingen i Europas største dagligvarekæde med over 10.000 butikker på verdensplan? Så er du måske vores nye assistent til Controlling-afdelingen.

Som assistent bliver du en vigtig del af den løbende overgang fra de nuværende rapporteringsløsninger til en mere BI-rettet rapportering, med dertil hørende undervisning af kollegaer på flere niveauer i hele Lidl Danmark. Så har du lyst til at støtte og udfordre vores nuværende rapportering og være med til at videreudvikle dette, er det dig vi søger!!

Vi tilbyder

  • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag i en stor, international virksomhed i vækst
  • Faglig og personlig udvikling
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kollegaer
Lidl Danmark K/S
Hanegal A/SØkonomiassistent

Hanegal A/S, Haderslev

Hanegal er en af spydspidserne i dansk økologisk fødevareproduktion og oplever stigende interesse for vores produkter. Vi har derfor behov for at styrke vores økonomiafdeling med en talstærk økonomiassistent.

Denne stilling giver mulighed for at være en del af en spændende virksomhed med et stærkt varemærke og tydelige værdier.

Med udgangspunkt fra vores kontor i Haderslev vil du spille en central rolle i vores økonomiafdeling.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Debitor- og kreditorbogholderi
  • Finansbogføring
  • Afstemninger
  • Timelønninger
  • Oprettelse af salgs- og købsordre
Compass Human Resources Group A/SLønkonsulent

Compass Human Resources Group A/S søger for Polytech i Bramming

På vegne af Polytech søger vi en lønkonsulent, der vil indgå i lønteamet på kontoret i Bramming, hvor teamet p.t. består af to ansatte, som i dag håndterer løn for både funktionærer og timelønnede gennem Dataløn. Fordelingen er ca. 60/40 i dag.

Personen vi leder efter, har en del års erfaring med løn. Det være sig både for funktionærer og for timelønnede. Sammen med det øvrige team skal dine spidskompetencer sættes i spil, da der er mange forskelligartede opgaver, der omhandler løn.

Den nye lønkonsulent får reference til den ansvarlige for HR (Chief Human Resources Officer). I virksomhedens HR-afdeling arbejder man med internationalisering i de klassiske discipliner inden for ansættelse, udvikling, fastholde og afvikling af medarbejdere. Stamdata og løn på den enkelte medarbejder er et centralt element i det samlede HR-arbejde. Lønkonsulenten får mange berøringsflader.

Compass Human Resources Group A/S