100 jobannoncer matcher din søgning 100 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Business Controller
Ambitionerne er store og startskuddet til en spændende vækstrejse med store muligheder er affyret.
Som Business Controller får du, sammen med dit team, ansvaret for at præsentere økonomiske resultater og politikker for ledelsen med henblik på et passende datadrevent beslutningsgrundlag.
Vi tilbyder dig et afvekslende og udfordrende job i en unik oplevelsespark, som har stærke ambitioner om at gøre en forskel.
Project Controller
Er kombinationen af grøn omstilling, økonomi og administration lige dig? Og har du lyst til at understøtte udviklingen af nye klimavenlige løsninger sammen med virksomheder, forskere og andre medlemmer af Danmarks energiklynge?
Vi ønsker os en ny kollega, der er vild med struktur, koordinering mellem forskellige projektpartnere, og som bliver glad af at hjælpe andre med at komme hurtigere mod mål i de innovationsprojekter, som er energiklyngens kerneopgave.
Økonomimedarbejder til Center for Sociale Indsatser, Esbjerg – Et nyt fusioneret center
Føler du dig hjemme i både tal og økonomiopgaver? Og finder du energi i at arbejde selvstændig og systematisk med mange forskellige opgaver? Så er du måske den nye administrative medarbejder i vores center.
Vi tilbyder bl.a.:
- Varierede og udfordrende opgaver
- Et godt arbejdsmiljø præget af en ordentlig og uformel tone
- Et tæt kollegialt sammenhold
Bogholder – styr tallene i et hus, der handler med rå kvalitet
Vil du være en del af en import- og eksportvirksomhed, der skaffer alt det bedste fra havet? Og vil du kaste nettet bredt i bogholderiets bølger og arbejde med alt fra gager og løn til dokumentstyring?
Du får en god blanding af administration og økonomistyring – så det skal du selvfølgelig kunne lide. Og er du glad for gode råvarer og mad, så er du landet det helt rigtige sted, for den forkærlighed deler vi
Forretningsudvikler inden for økonomi
Du skal fungere som virksomhedernes uvildige sparringspartner, som bidrager til at afdække vækstpotentialer, udpege strategiske retninger og iværksætte initiativer via programmer og eksterne leverandører og rådgivere.
Du bliver en del af et rigtigt stærkt team med dygtige og professionelle kollegaer. Dine kompetencer inden for økonomistyring, kapitalfremskaffelse, strategi og organisationsudvikling bliver bragt i spil via forretningsudviklingen hos de sydjyske virksomheder.
Forretningsudvikler til Early Warning
Vil du være med til at hjælpe virksomheder og mennesker med at skabe overblik i virksomheder i økonomisk krise?
Dine opgaver bliver bl.a. at:
- vurdere, hvordan virksomheden hjælpes bedst, enten ved at koble den for virksomheden bedst egnede Early Warning Frivillige Rådgiver til virksomheden eller ved at lukke virksomheden ned ved hjælp af en af vores tilknyttede insolvensadvokater
- være tovholder på Early Warning-projektet i Sydjylland, herunder være ansvarlig for samarbejdet med Early Warning Landsledelsen og tovholderne i de øvrige erhvervshuse
Forbrugerklagenævnet søger sagkyndige til teknisk bistand til forbrugerklagesager til området for finansielle ydelser
Er du teknisk uddannet eller besidder anden særlig fagkundskab, og vil du bidrage til retssikkerhed for forbruger og erhvervsdrivende, er du måske den sagkyndige ekspert, som vi søger til Forbrugerklagenævnet?
Du skal bistå sekretariatet i konkrete klagesager. Opgaverne består som udgangspunkt i at:
- Foretage tekniske undersøgelser af varer/ydelser.
- Formidle undersøgelsernes resultat i skriftlig udtalelse, som skal være skrevet i et klart og letforståeligt sprog.
Opgaven som sagkyndig er begrænset i omfang, og du vil med fordel kunne varetage opgaven ved siden af et andet arbejde.
Bogholder
Er du vores nye Bogholder i SAGRO og vores nye kollega i Team 2 Regnskab? Hvad laver SAGRO? SAGRO tilbyder en bred palette af uvildig landbrugsrådgivning til landmanden. Vi yder rådgivning i alle former for økonomi samt varetager administrative, regnskabs- og skattemæssige opgaver.
Det som, for mig, gør SAGRO til en god arbejdsplads, er den frihed og fleksibilitet, vi har – frihed til selv at kunne planlægge og strukturere din hverdag, både med arbejdsopgaver og tid. Det betyder også, at har du brug for at gå tidligere en dag, så gør du det. Den mulighed, synes jeg, er rigtig fed.
Udviklingsorienteret Controller
Brænder du for analyser og udvikling, og har du lederpotentiale?
Dit fokus kommer til bl.a. at ligge på videreudvikling af distributionsområdet, Facility & Fleet samt indkøb gennem analyser, opfølgning på nøgletal og rapportering af disse og samtidig hjælpe driftsorganisationen med at opnå en endnu større indsigt i tallene.
Her får du en udfordrende og ansvarsfuld rolle i en dynamisk virksomhed, med gode kollegaer i et positivt arbejdsmiljø, hvor der er stor fokus på udviklingsmuligheder for den rette kandidat.
Økonomikonsulent/Controller til non-profit-organisation med mennesket i fokus
Rimer dit interesseområde på regnskab og controlling, og kan du se dig selv arbejde i en non-profit-organisation, der sikrer omsorgsfuld pleje til de ældre borgere i samfundet?
Du indgår i teamet af økonomikonsulenter, der tilsammen servicerer forstandere og sekretærer på ca. 85 plejehjem. Hver konsulent varetager regnskaber og controlling af op til 10 hjem. Udover tæt dialog i hverdagen, så besøger man ligeledes de enkelte plejehjem min. en gang årligt.
Du bliver en del af en virksomhed, hvor man sætter pris på sine kolleger og den fællesskabskultur, der er skabt.
Revisorassistent
Vi har travlt, og det er dejligt – derfor søger vi en ny medarbejder på fuld tid med erfaring fra revisionsfirma eller lignende arbejde.
Du vil få din egen kundeportefølje, og opgaverne vil bl.a. være bogføring, kontering og bilagsgennemgang for klienter samt indberetning af moms og indberetning til E-indkomst.
Vi vægter en uformel omgang med kunderne, samtidig med at de oplever, at vi yder en god service.
Regnskabsassistent (30 timer)
Vi søger en erfaren og alsidig bogholder med stort overblik til vores kontor i Fredericia. Der er fokus på et sundt og godt arbejdsmiljø med plads til både humor, fællesskab og ro til fordybelse.
Dine primære opgaver bliver:
- Ansvarlig for kreditorbogholderi
- Ansvar for opfølgning og bogføring af tidsregistrering for medarbejdere
- Moms- og bankafstemning
- Deltage i måneds- og årsafslutninger
Senior Financial Controller
Med reference til selskabets Accounting Manager og Director, Finance søger vi en Senior Financial Controller, der vil indgå i et stærkt team på pt. i alt 21 kolleger. Dine primære arbejdsopgaver vil være controlling af udvalgte områder af forretningen.
Der arbejdes løbende på at automatisere dele af og hele opgaver, hvorfor det er vigtigt at forstå de underliggende processer og sammenhænge. Det arbejde vil du få en rolle i, hvorfor det er vigtigt at kunne forholde sig kritisk og konstruktivt til, hvordan opgaverne løses i dag og kan løses i morgen.
Økonomirådgiver
Du kunne fristes til at tro, at du skal være meget skarp på tal og mindre dygtig til mennesker, hvis du skal arbejde som økonomirådgiver.
Men hos SAGRO ser vi faktisk helst, at du er rigtig dygtig til mennesker, og så kan vi forbedre dit faglige udgangspunkt.
Du skal få energi af at kunne forklare landmanden, hvorfor f.eks. virksomhedsordningen er som den er, og hvordan man skal bruge det til sin strategi. En form for tolk kan man nok kalde det, der omsætter komplekst (for kunden) stof.
Momsmedarbejder til spændende kontrolopgaver vedrørende moms
Har du en baggrund inden for moms, skat, regnskab eller revision og kunne du tænke dig varierende arbejdsopgaver hvor nøgleordene er moms, kontrol og sagsbehandling på et højt niveau? Så skal du måske være vores nye kollega i afdelingen Små og -mellemstore selskaber i Skattestyrelsen i Esbjerg.
Dine opgaver hos os vil primært blive kontrol af den moms, som selskaberne indberetter til Skattestyrelsen.Du får mulighed for selvstændigt at arbejde med egne sager, men vil også skulle løse opgaver i samarbejde med kollegaer i enheden, og med andre kollegaer i organisationen.
Skattemedarbejder til spændende kontrolopgaver vedrørende selskabsskat og hovedaktionærer
Har du en baggrund inden for skat, regnskab eller revision og kunne du tænke dig varierende arbejdsopgaver hvor nøgleordene er skat, kontrol og sagsbehandling på et højt niveau? Så skal du måske være vores nye kollega i afdelingen Små og mellemstore selskaber i Skattestyrelsen i Esbjerg.
Dine opgaver hos os vil primært blive kontrol og sagsbehandling indenfor udvalgte områder:
- Kontrol af hovedaktionærer og deres selskaber på skatteområdet. Her er du med til at sikre, at flest mulige hovedaktionærer og deres selskaber efterlever gældende skatte-og afgiftsregler
- Kontrol af personaktionærbeskatning ved ophør
Financial Controller
Er du en dygtig Financial Controller, og kan du lide controlling af regnskab og udarbejdelse af løbende rapportering?
Du vil være med til at udarbejde og analysere finansielle rapporter på uge, måned og årsbasis. Du sikrer overholdelse af skatte- og myndighedskrav og deltager i budgetteringen.
Men ikke mindst, vi udvikler os hastigt, og du udvikler dig hermed.
Som medarbejder får du en central rolle i en fødevarevirksomhed med stolte traditioner og stærke ambitioner.
Senior Economist: Empowering Change in the Energy Sector
Are you ready to make a meaningful impact in the dynamic world of energy?
Are you passionate about unraveling complex challenges and driving positive change? Do you thrive in collaborative, diverse environments?
This is an exciting opportunity to join a diverse and dynamic team of experts who are committed to excellence and innovation!
Seniorøkonom: Styrk forandring i energisektoren
Er du klar til at gøre en meningsfuld indflydelse i den dynamiske verden af energi?
Brænder du for at løse komplekse udfordringer og drive positiv forandring? Trives du i samarbejdende og mangfoldige miljøer?
Dette er en spændende mulighed for at blive en del af et mangfoldigt og dynamisk team af eksperter, der er engageret i ekspertise og innovation!
Senior Financial Controller – få en nøglerolle i Fibernets finansafdeling
Motiveres du af at udvikle, skabe sikkerhed og transparens i den finansielle rapportering, samtidig med at du har et ben ind i forretningsdelen via sparring og rapportering?
Og trives du med at tage ansvar i et engageret team, hvor både det faglige og sociale vægtes højt?
I Norlys er vi optaget af vores medarbejderes personlige og faglige udvikling, og du vil derfor blive en del af en virksomhed, hvor udvikling og læring er i højsædet.