67 job matcher din søgning 67 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 67 resultater.
Green Hydrogen Systems A/S
Dygtig bogholder/økonomimedarbejder til Green Hydrogen Systems A/S – fremtidens grønne energiløsninger

Green Hydrogen Systems A/S, Kolding

Med solide ejere i ryggen er Green Hydrogen Systems klar til at erobre en position som en af verdens førende indenfor udvikling og produktion af elektrolyseanlæg, der anvender strøm fra vedvarende energi til at fremstille grøn brint.

Med et tæt samarbejde opbygget med større danske og udenlandske partnere i energimarkedet er fundamentet på plads, vi vokser hastigt, og derfor vi søger nu en dygtig og alsidig bogholder/økonomimedarbejder med et stort drive.

Dine arbejdsområder vil omfatte følgende:

  • Ansvar for bogholderiet med:
    • Daglig registrering af alle typer bilag
    • Afstemning af bank, debitorer og kreditorer
    • Medvirken ved controllingopgaver og udarbejdelse af materiale til årsregnskaber
    • Ordreoprettelse og fakturering
Green Hydrogen Systems A/S
Ørsted
Sourcing Manager

Ørsted, Skærbæk or Gentofte

Imagine a future where you help strengthen the competences of your team and contribute to building strong stakeholder relations through your interpersonal skills.

Ørsted

Join us in this role where you’ll be responsible for sourcing CAPEX and OPEX contracts and for handling some of the categories within the Bio spend. We offer an innovative working environment with dedicated focus on personal development and well-being.

You’ll be part of a team that is responsible for providing strategic procurement support to our bioenergy business. You’ll contribute to building our renewables business and the carbon-neutral energy production at our world-class power plants and become part of a highly skilled team of procurement professionals who have a significant impact on the global energy transformation and on our business in general.

Ørsted
SydtrafikBusiness controller

Sydtrafik, Vejen

Har du skarpe analytiske evner, kan du formidle økonomisk data på en let og forståelig måde, og vil du være med til at optimere vores økonomiske processer – så er jobbet måske noget for dig?

Som business controller får du en central rolle i Sydtrafiks økonomifunktion, hvor du er sparringspartner for organisationen i økonomiske og analytiske spørgsmål.

Du bliver en del af et mindre controller-team under Økonomi & IT, som har ansvaret for vores budgetter og regnskaber. Afdelingen har i alt 18 dedikerede medarbejdere, hvor du vil referere til teamlederen for Økonomi.

Din dagligdag vil være kendetegnet ved en variation af klassiske controller-opgaver og en stor kontaktflade til resten af organisationen.

BDO
Er du erfaren revisor, og søger du et job med høj faglighed, stor arbejdsglæde, gode karrieremuligheder samt stor kundekontakt, så se her:

BDO, Vejle

I BDO ønsker vi en levende og engagerende dialog med kunden, derfor tilbyder vi værdiskabende revision og vedkommende rådgivning.

På egen hånd og i samarbejde med kolleger og en statsautoriseret revisor servicerer du kunderne med skat, revision og fremtidssikret rådgivning, baseret på en række af vores faste rådgivningsydelser.

Dine primære opgaver

  • Fungerer som ledende revisor og kundens daglige kontaktperson
  • Revisionsopgaver og erklæringer
  • Udarbejdelse af årsrapporter og skattebilag
BDO
PwC
Associate (Bogføring) til PwC One Business Center i Vejle

PwC

I PwC One Business Center søger vi en en dygtig og engageret kollega til vores team i Vejle. Dine primære opgaver vil være at varetage bogføringsopgaver.

Derudover vil du spille en vigtig rolle i optimering og effektivisering af arbejdsprocesser på både kontoret i Vejle, men også på tværs af One Business Center.

I jobbet vil du vil få indsigt i, hvordan et digitalt bogholderi fungerer, og vi supplerer den praktiske dagligdag med interne kurser, så du får de bedste forudsætninger for at servicere kunder og udvikle dig i jobbet.

Dine arbejdsopgaver vil særligt bestå af:

  • Ansvar for bogføringsopgaver
  • Udarbejdelse af afstemninger
  • Assistance med udarbejdelse af regnskaber
PwC
SkattestyrelsenVil du arbejde med forretningsudvikling i Skattestyrelsen - Ribe

Skattestyrelsen

Vil du spille en vigtig rolle i opbygningen af et nyt udviklingskontor, som skal fremtidssikre området for personbeskatning i Skattestyrelsen? Synes du udviklingsopgaver er spændende? Motiveres du af at løse en vigtig samfundsopgave? Er du analytisk skarp og god til at oversætte data? Så er du højst sandsynlig vores nye kollega i Kontoret for Analyse og Trends.

Du kommer bl.a. til at bruge tid på:

  • Identificere og analysere udviklingsbehov og omsætte nye løsninger til sammenhængende flerårige udviklingsplaner indenfor Skattestyrelsens personbeskatning.
  • Selvstændigt drive analysearbejde som afdækker problemstillinger og finder gode løsningsmodeller for områdets udfordringer.
  • Kvalitetssikre forretningsforståelsen i kontorets leverancer fx i beslutningsoplæg og forelæggelser til ledelse og direktion eller i folketingsspørgsmål, høringer og anden ministerbetjening.
Skattestyrelsen
Banedanmark
Projektsupporter til økonomistyring (genopslag)

Banedanmark, Fredericia

Som projektsupporter er du den, der aktivt hjælper med den økonomiske kontrol og rådgivning såvel som med administrativ support i vores projekter.

Vi har et højt aktivitetsniveau henover de kommende år, hvor vi blandt andet er ved at gøre den jyske jernbane klar til eldrevne tog. I den sammenhæng har vi brug for en administrativ kollega, der indgår i projektgrupperne og understøtter samarbejdet på tværs.

Du bliver en del af divisionen Anlæg, som er Banedanmarks bygherreorganisation og en af landets største bygherrer. Her indgår du i sektionen Broer Vest i området Anlæg Vest, der hovedsageligt varetager jernbaneprojekter vest for Storebælt.

I rollen som projektsupporter hjælper du projektlederen med økonomistyring og administrativ support, herunder udarbejdelse af budgetter.

Banedanmark
Hansen Toft A/SBusiness Development Manager/Executive Assistant

Hansen Toft A/S søger for Danish Crown i Holsted

Unik mulighed for at blive ledelsens højre hånd i milliardkoncern. Analyse, beslutningsgrundlag og strategieksekvering.

Danish Crown er med sine mere end 24.000 medarbejdere og tilstedeværelse i over 70 lande en af Danmarks absolut største koncerner. Koncernen er under konstant udvikling, og der arbejdes målrettet med at skabe de bedste rammer for både ansatte, kunder og leverandører.

Du bliver ansvarlig for eksekvering af og opfølgning på strategiinitiativer fra Danish Crown Beefs øverste direktion. Du fungerer som strategisk procesrådgiver og sparringspartner for direktionen og den øvrige ledergruppe, særligt med fokus på facilitering af strategiinitiativer, herunder processer og strukturer, og du er ansvarlig for klargøring af analyser og materialer til både direktions-, bestyrelses- og repræsentantskabsmøder.

Hansen Toft A/S
Solar Danmark A/S
Internal Auditor

Solar Danmark A/S, Vejen

Har du lyst til at foretage revisionsopgaver på tværs i en dansk, børsnoteret virksomhed? Har du styr på IT (gerne ACL), forretnings- og regnskabsmæssig forståelse, og trives du i en rolle, hvor du samtidig har fokus på kommunikation og service? Har du eventuelt erfaring med revision af CO2, overholdelse af policies eller med risk management?

Du vil blive en del af et lille team bestående af 3 medarbejdere inklusive dig, og du vil have reference til Head of Internal Audit.

Din typiske arbejdsdag består af, at:

  • identificere kontrolsvagheder/-styrker i de interne processer – med efterfølgende opdatering af risikovurderingerne
  • udtænke og eksekvere metoder til, på en effektiv måde, at opnå en begrundet overbevisning om et revisionsområde
  • selvstændigt foretage en revision på tværs i koncernen f.eks. af kvaliteten af afstemninger af et specifikt område, en specifik politik, af Solars risikovurderinger eller af rejseafregninger
Solar Danmark A/S
Deloitte
Kickstart din karriere som audit graduate i Aalborg, Aarhus, Odense, Kolding, Silkeborg eller Esbjerg

Deloitte

Stræber du efter at udvikle revisionsområdet, og ønsker du at gøre en forskel i en dynamisk og inkluderende kultur grundlagt på samarbejde, nysgerrighed og høje ambitioner? Så send os din ansøgning om at blive en del af Deloittes Audit & Assurance Graduate Programme med start i august 2021 og få udlevet din passion.

Deloitte

Vi kalder vores Audit & Assurance Graduate Programme for The ChangeMaker Programme. Det er et 2-årigt fuldtidsprogram, der giver dig mulighed for at få praktisk erfaring fra første dag inden for revisionsområdet, samtidig med at du fortsætter din uddannelse.

For at sikre, at du oplever succes og får mulighed for at nå dit fulde potentiale, kommer du blandt andet til at deltage i et internt undervisningsforløb, der vil ruste dig til at anvende, forbedre og udfordre den måde, vi tænker og foretager revision på, så vi sammen kan skabe værdi for vores kunder.

Deloitte
Deloitte
Kickstart din karriere som audit trainee i Aalborg, Aarhus, Odense, Kolding, Silkeborg eller Esbjerg

Deloitte

Stræber du efter at udvikle revisionsområdet, og ønsker du at gøre en forskel i en dynamisk og inkluderende kultur grundlagt på samarbejde, nysgerrighed og høje ambitioner? Så send os din ansøgning om at blive en del af Deloittes Audit & Assurance Graduate Programme med start i august 2021 og få udlevet din passion. Valget er dit!

Deloitte

Vi kalder vores Audit & Assurance Graduate Programme for The ChangeMaker Programme. Det er et 2-årigt fuldtidsprogram, der giver dig mulighed for at få praktisk erfaring fra første dag inden for revisionsområdet med mulighed for samtidig at fortsætte dine studier.

Vi dyrker en kultur, hvor du opmuntres til at tage ansvar og lede på netop dit udviklingsniveau. Din faglige og personlige udvikling vil være i fokus, og du vil blive tildelt en coach, som vil hjælpe dig med at møde og overvinde udfordringer og nå dine karrieremål.

Deloitte
Energinet
Forretningsorienteret finansiel business-partner for stor forretningsenhed

Energinet, Fredericia

Vil du have et udadvendt job med selvstændige økonomi- og optimeringsopgaver og et væsentligt ansvar i forhold til økonomistyringen i Energinets IT-forretningsenhed?

Energinet

Og evner du, i kraft af din faglighed, erfaring og personlighed, at opbygge den tillid og de relationer, det kræver at være en betroet økonomisk sparringspartner for topledere, hvor din fornemmeste opgave er at understøtte og udfordre dem på økonomiområdet?

Som finansiel business-partner bliver du den bærende kraft i at etablere forretningsorienterede og værdiskabende økonomiløsninger sammen med enhedens øverste ledelse.

Energinet
SkattestyrelsenErfaren og kvalitetsbevidst kollega til økonomistyring og rapportering i Ledelsessekretariat Person, Skattestyrelsen i Ribe

Skattestyrelsen

Er du detaljeorienteret, har du sans for kvalitet i skriftlige leverancer? Trives du med at have det store overblik samtidig med at have ansvaret for drift og overholdelse af deadlines? Og motiveres du samtidig af at arbejde i en organisation i forandring, så er jobbet i Ledelsessekretariat Person i Skattestyrelsen i Ribe måske noget for dig.

Ledelsessekretariatet i Person søger en erfaren, dygtig, samarbejdsorienteret og proaktiv kollega, der sammen med sekretariatets anden økonomimedarbejder, kan være den kapacitet der kan bistå kontorchefen med styring, opfølgning og afrapportering af fagområdets økonomi og KPI-målinger. Samtidig skal vores kommende kollega sikre, at kontoret overholder deadlines og leverer ledelsesbetjening af høj kvalitet til fagdirektøren og dennes ledergruppe.

Skattestyrelsen
Danepork A/SØkonomiassistent

Danepork A/S, Randbøl

DanePork A/S er i en positiv udvikling og søger nu en økonomiassistent.

Vi søger en person, der er klar til at arbejde i en uformel organisation, hvor der ofte er travlt. Du skal være klar til at løse forskelligartede opgaver inden for administration og økonomi. Du kommer til at referere til økonomichefen, og de daglige opgaver koordineres af kontorlederen. Økonomiafdelingen består af 5 medarbejdere.

Vi har muligheden for at dele stillingen i 2 deltidsstillinger, så har det din interesse, er du også velkommen til at sende en ansøgning.

Vi tilbyder:

  • Løn tilbydes efter kvalifikationer
  • En stilling med stor selvstændighed
  • En udviklende stilling i en vækstvirksomhed
BDO
Bliv revisortrainee - en spændende og fremtidssikret uddannelse

BDO

Søger du nye udfordringer, og har du viljestyrke, ambitioner og motivation til at tage ansvar? Så er det måske dig, der som trainee om kort tid er i centrum for BDO’s talentudvikling.

Som trainee hos BDO står døren til en spændende karriere åben. Du får mulighed for at udfolde dit talent for at tale med mennesker, arbejde med tal og omsætte regnskaber til gode råd. Vi tilbyder dig et spændende og lærerigt traineeforløb, hvor du sammen med resten af traineeholdet - og dine mere end 1.300 øvrige kolleger her i Danmark - vil opleve et fantastisk sammenhold i de bedste rammer.

Som BDO-trainee får du opgaver inden for revision, regnskab, skat og rådgivning. På et lokalt BDO-kontor kommer din dagligdag til at bestå af meget varierende kundeopgaver, hvor du kommer til at få en stor kontaktflade til forskellige kundetyper og stor indsigt i det danske erhvervsliv.

BDO
BDO
Bliv revisortrainee indenfor offentlig revision

BDO, Aalborg, Aarhus, Kolding, København og Roskilde

Drømmer du om en mulighed for at udfolde dit talent for at tale med mennesker, arbejde med tal og omsætte regnskaber til gode råd? Så kan vi tilbyde dig et spændende og udviklende traineeforløb hos BDO, der er markedsledende inden for revision af kommuner og regioner.

Gennem et traineeforløb hos BDO står døren til en spændende karriere åben, hvor du bliver centrum for BDO’s talentudvikling. Vi tilbyder dig en traineetid, hvor du sammen med resten af traineeholdet - og dine 1.300 øvrige kolleger her i Danmark - vil opleve et fantastisk sammenhold i de bedste rammer.

Dine arbejdsopgaver udvikler sig løbende i takt med dine erfaringer, og du vil hurtigt få ansvar for dine egne opgaver. Arbejdsopgaverne løses ofte i teams, hvor du i samarbejde med dine kolleger arbejder med de opgaver, som skal løses for kunden.

BDO
Testmanden I/S
Controller og forretningsudvikling

Testmanden I/S søger for Vejen Varmeværk

Du har erfaring fra økonomi og regnskab.

Nu har du lyst til at anvende din viden på et højere niveau som controller med fokus på nøgletal og forretningsudvikling.

Vi er i fuld gang med implementering af vores strategiplan og skal bruge en skarp hjerne som controller, der sammen med ledelsen kan være med til at sikre implementeringen og opfølgning på forretningsprojekterne.

Testmanden I/S
Siemens Gamesa Renewable Energy A/S
Experienced Project Documentation Manager

Siemens Gamesa Renewable Energy A/S, Vejle

As our new Product Documentation Manager you will be a main contact for our Sales teams, supporting them in aligning the documentation scope of a project during the Sales phase (both with the customer and internally) just as you will ensure the processes and tools to be followed and used for project documentation delivery are addressed and aligned early in the project.

Siemens Gamesa

You are able to systematically to incorporate Lessons Learned from the Execution projects into the Sales phase and current standards and processes

You drive the use of our defined standards to ensure efficient execution during the project lifetime

As an experienced member of the team, you support the team lead in defining and improving standards in project documentation management.

Siemens Gamesa Renewable Energy A/S
Lidl Danmark K/SFinancial Controller (Teamleder)

Lidl Danmark K/S, Kolding/Tranbjerg

Vil du tage ansvar, lede og fordele arbejdet til fem medarbejdere i teamet, samtidig med at du selv er en del af driften? Og har du lyst til at indgå i et team, hvor der er fart på, og hvor du samtidig har mulighed for at påvirke udviklingen i afdelingen? Så er du måske vores nye Financial Controller.

Med vores nuværende 127 Lidl butikker i Danmark samt fremtidige ekspansionsplaner søger vi en selvstændig og målrettet Financial Controller. Din hverdag vil være præget af både udfordrende og varierende opgaver, hvor der også er plads til fordybelse. Du kommer til at få en spændende og udfordrende stilling på lederniveau, hvor du i samarbejde med dine medarbejdere skal trives med varierende opgaver og et højt aktivitetsniveau. Du refererer til regnskabschefen.

Du bliver en del af et team på syv dygtige medarbejdere, som indgår i den samlede økonomiafdeling på over 70 medarbejdere.

Lidl Danmark K/S
ECCO Sko A/S
Controller til ECCO Holding

ECCO Sko A/S, Bredebro

Kunne du tænke dig en rolle med bredt ansvar, der byder på både rutine og forandring? Og vil du være med til at automatisere vores processer og arbejdsgange?

På vores hovedkvarter i Bredebro bliver du en del af vores finans- og administrationsteam. Her får du, sammen med vores erfarne controllere, primært ansvar for at:

  • udarbejde måneds-, kvartals- og årsregnskaber samt budgetter og udføre budgetopfølgning
  • håndtere bogføring og afstemninger for vores butikker, herunder de 2 butikker på vores Toosbuys Torv
  • udføre og rapportere nøgletal på varelageranalyser, analyser af omsætningshastighed, rabatanalyser og meget mere.

Efterhånden som du bliver bekendt med vores arbejdsgange og processer vil du også bidrage med forslag til optimeringer.

ECCO Sko A/S