38 job matcher din søgning 38 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Hanegal A/SØkonomiassistent

Hanegal A/S, Haderslev

Hanegal er en af spydspidserne i dansk økologisk fødevareproduktion og oplever stigende interesse for vores produkter. Vi har derfor behov for at styrke vores økonomiafdeling med en talstærk økonomiassistent.

Denne stilling giver mulighed for at være en del af en spændende virksomhed med et stærkt varemærke og tydelige værdier.

Med udgangspunkt fra vores kontor i Haderslev vil du spille en central rolle i vores økonomiafdeling.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Debitor- og kreditorbogholderi
  • Finansbogføring
  • Afstemninger
  • Timelønninger
  • Oprettelse af salgs- og købsordre
F10 Human Resource
Økonomi- og regnskabsansvarlig

F10 Human Resource søger for kunde i Trekantsområdet

Til vores kunde, en solid og voksende virksomhed i den sydlige del af trekantområdet, søger vi dig, der har kompetencer og ambitioner til at stå bag roret, når det gælder økonomien fra A-Z!

Du vil få en nøglerolle i at definere og sætte retningen for vores kundes økonomifunktion. Det gælder både større opgaver af strategisk karakter men også praktiske driftsopgaver som f.eks. bogføring, fakturering, kontrol af indgående fakturaer, lønkørsel, rapportering og meget mere. Vores kunde har fokus på at udføre opgaverne smartere og bedre, og nytænkning er derfor en naturlig del af jobbet, og du får energi af at tænke i udvikling af funktionen og processerne.

Du får en central rolle i forretningen med reference til direktøren, og du vil have en bred kontaktflade med kunder og leverandører. Derfor er det nødvendigt, at du har den rette indstilling, en naturlig nysgerrighed og lyst til at forstå forretningen.

F10 Human Resource
Indrykket: 
SkattestyrelsenKollegaer til at bidrage med løsning af en bred vifte af kontrol- og vejledningsopgaver

Skattestyrelsen, Ribe

Vi søger sagsbehandlere, der er fagligt dygtige og med gennemslagskraft kan bidrage til at løse en bred vifte af kontrol- og vejledningsopgaver. Hvis du brænder for at arbejde med regnskaber, bogføring og bilag og har en engageret tilgang til opgaverne - så er du måske vores kommende kollega.

I Persondata har vi ansvaret for at understøtte korrekte indberetninger fra tredjepart til brug for Skattestyrelsens digitale processer fx årsopgørelsen, samt at bidrage til den løbende udvikling af en effektiv administration på personområdet. Konkret arbejder vi med driftsopgaver, vejledning og kontrol indenfor eKapital, eIndkomst og PAL/PAF.

Dine opgaver kan bl.a. være:

  • Gennemgang af lønindberetninger og kontrol af disse i forhold til regnskabet
  • Vejledning af virksomheder i forhold til lønindberetning og skatteregler for arbejdsgivere
Skattestyrelsen
Hjemmearbejdsplads
Amesto AccountHouse
Remote lønkonsulent

Amesto AccountHouse

Helt ærligt. Det er lige meget, hvor du bor.

Hos Amesto AccountHouse A/S er vi betroede samarbejdspartnere for virksomheder i alle størrelser og typer. Vi håndterer alt lige fra regnskab og økonomi til HR og lønadministration, og vi er kendte for et højt kvalitetsniveau, fleksibilitet og kompetent rådgivning.

Vi søger netop nu nye kolleger, der har lyst til at blive en del af vores professionelle team med arbejdssted hjemme fra den private adresse. Det er lige meget, hvor du bor, hvis bare du brænder for at levere professionelle resultater til tiden; ligesom os!

Du kommer til at administrere lønnen for din egen portefølje af både danske og internationale kunder. Udover lønadministrationen bliver du også en tæt og betroet sparringspartner, som kan vejlede og rådgive om regler ift. overenskomst, sygedagpenge, barsel m.m.

Amesto AccountHouse
SwipBox
Bogholder

SwipBox, Sønderborg

Vil du være en del af en spændende vækstrejse og sikre høj kvalitet i bogholderiets processer og arbejdsgange? Så er det måske dig, vi søger til udvidelsen af vores bogholderiteam.

SwipBox

Til vores økonomiafdeling søger vi en bogholder på fuldtid. Du bliver en del af et engageret team på 4 med fast arbejdsplads i Sønderborg og vil få reference til selskabets CFO.

Vi har en flad organisationsstruktur med højt til loftet og derfor forventer vi også, at du selvstændigt tager initiativ og ansvar samt har interesse i aktivt at være med til at præge afdelingens udvikling.

SwipBox
BESTSELLER
Business Analyst

BESTSELLER, Haderslev

Are you looking for the chance to have significant impact and take the reporting structure and performance reporting for our global supply chain to the next level?

As a Business Analyst, you take the lead in developing the performance reporting and reporting structures, ensuring that we deliver data-driven recommendations and reports. Based on your profound understanding of the processes within and across our functions, you develop and transform data into business insights that enable BESTSELLER Logistics to make proactive decisions and take action - across our supply chain - that improve our collaboration with our key accounts.

More specifically, your responsibilities include:

  • Developing the reporting structure across our supply chain
  • Structuring the internal reporting processes
  • Creating data transparency
EUC SydController

EUC Syd, Sønderborg

Til skolens afdeling for Bygningsvedligehold, Indkøb og Arbejdsmiljø, søger vi en Business Controller.

Du vil besidde en central rolle i vores ambitiøse plan for digitalisering, og jobbet vil udvikle sig i takt med afdelingen.

Du vil med reference til Bygningschefen, primært have fokus på implementering af 2 nyindkøbte IT-systemer: Indkøbsanalyse og Facility Management.

Med udgangspunkt i Pedeltjenesten, driver du blandt andet processerne for:

  • Struktur for indsamling af data
    • Tekniske installationer
    • Indkøb
  • Compliance
    • Indkøbsaftaler
    • Serviceaftaler
Hartmanns A/SLønspecialist

Hartmanns A/S søger for SLF Sønderjysk Landboforening i Vojens

Som lønspecialist hos SLF, er din primære rolle at være nøglepersonen i HR som ved, hvordan lønsystemet fungerer. Du bliver den person, som dine kollegaer og ledere går til, når der er spørgsmål til systemet. Det er klart, at lønarbejde og kørsel er en stor del af din dagligdag, men derudover vil der også i mindre grad være relevante HR-opgaver.

Man kan opsummere nogle af opgaverne som værende;

  • Specialist/superbruger i lønsystemet
  • Opgaver omkring refusion – herunder sygedagpenge, barselsorlov, forældreorlov o.l.
  • Generelle HR-opgaver
EY
Finansiel konsulent med digitalt mindset, EY Global Compliance and Reporting (alle niveauer)

EY

Er du ambitiøs, struktureret og brænder du for at videreudvikle virksomheders økonomifunktion? Så læs videre her.

Nu har du muligheden for at blive en del af EY Global Compliance and Reporting (GCR)-fællesskabet, hvor vi løfter virksomheders regnskabsprocesser/funktioner, alt imens, vi bestræber kompetenceudvikling af vores kollegaer, så vi sammen formår at udfolde potentialet.

Opgaver kan bl.a. være:

  • Projektledelse ved proces- og/eller systemoptimering samt forandringsledelse i en lang række brancher
  • Interim Accounting Management
  • Driftsopgaver inden for controlling, bogføring og løn
EY
eurodan-huseController-assistent

eurodan-huse, Rødekro

Vi har forrygende travlt og søger en erfaren bogholder/regnskabsassistent til vores hovedkontor i Rødekro.

Vi har forrygende travlt og søger en controller-assistent til Rødekro. Du kommer til at sidde i vores udviklingsafdeling, som er en central og velfungerende afdeling placeret på hovedkontoret i Rødekro.

Dine arbejdsopgaver vil være

  • Kontrol og godkendelse af fakturaer
  • Kontrol af tegningsmateriale, herunder statiske- og energimæssige beregninger
  • Kontrol af mængdeberegninger
  • Udarbejdelse af oversigter, herunder visualiseringer og opfølgning med leverandører, entreprenører og medarbejdere.
BDO
Revisor søges

BDO, Haderslev

Har du erfaring med revision og regnskab, og er du i gang med at læse HD eller har en HD-baggrund? Så er det måske dig, vi søger.

Vi er på udkig efter en ambitiøs medarbejder til at udføre rådgivnings- og revisionsopgaver samt regnskabs-udarbejdelse inden for mange forskellige brancher, hvor dygtighed, branchemæssig dybde og indsigt, effektiv og klar rådgivning samt ambition om at blive bedre prioriteres højt.

Du vil naturligvis få ansvaret for egne kunder, som du både selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger vil servicere med fremadrettet og værdiskabende rådgivning inden for skat, revision og regnskab, baseret på en række BDO-ydelser og med assistance fra BDO’s specialafdelinger.

BDO
BDO
Erfaren revisor med høj faglighed søges til BDO i Haderslev

BDO

Vil du arbejde med revision i én af landets største rådgivnings- og revisionsvirksomheder? Har du høj faglighed og en stor arbejdsglæde? Og er du interesseret i et job med gode karrieremuligheder? Så har vi det helt rette job til dig som revisor hos BDO i Haderslev.

Dine primære opgaver:

  • Fungere som ledende revisor og kundens daglige kontaktperson
  • Revisionsopgaver og erklæringer
  • Udarbejdelse af årsrapporter og skattebilag
BDO
Unique Human CapitalCompliance Officer

Unique Human Capital recruiting on behalf of a client

With experience within the financial sector and a proactive mindset

Our client is an international company within the financial sector. As Compliance Officer your main responsibility is to help and ensuring that business is carried out in compliance with applicable national and international external regulation.

With direct reference to the CFO, and in collaboration with colleagues, you must help the group companies establish procedures that ensure compliance with the Financial Business Act. The primary areas of work will therefore embrace broadly within compliance including e.g. financial and operational risk. The Compliance Officer will be responsible for ensuring that a number of processes and investigations are carried out optimally and in a timely manner.

Indrykket: 
SkattestyrelsenRevisor til kontrol og sagsbehandling vedr. selskabsskat og moms - Skattestyrelsen i Haderslev

Skattestyrelsen

Skattestyrelsen tilbyder life-work balance og særdeles gode udviklingsmuligheder i et godt arbejdsmiljø. Har du lyst til at bringe dine stærke kompetencer indenfor revision, regnskab og selskabsskat i spil til kontrol og sagsbehandling indenfor skatte- og momsområdet?

Afdelingen Små og Mellemstore Selskaber har ansvaret for kontrol af alle Danmarks små og mellemstore selskaber og deres hovedaktionærer, alle fonde og foreninger, offentlige virksomheder og institutioner samt kommanditselskaber.

Du bliver en del af enheden SMS 08 Moms, selskabsskat og hovedaktionærer, og du vil få nedenstående opgaver:

  • Generel gennemgang og kontrol af små- og mellemstore selskaber og deres hovedaktionærer (compliance projektet)
  • Specifikke kontrolopgaver såsom beskatning ved selskabsophør, kontrol af selskaber som ikke indsender momsangivelser mv.
Skattestyrelsen
Løgum Kloster LysFinansbogholder/Regnskabsassistent

Løgum Kloster Lys, Løgumkloster

Brænder du for at arbejde med tal, regnskab, er dette en spændende stilling hos Løgum Kloster Lys.

Vi søger en Finansbogholder/Regnskabsassistent med erfaring og gode regnskabsmæssige kompetencer. Det er en stilling med mange forskelligartede opgaver indenfor regnskab og økonomi, hvor du får mulighed for at være langt nede i detaljen, og samtidig kan være med til gøre økonomi mere effektivt.

Arbejdet vil primært være

  • Håndtering og bogføring af finansbilag og omkostningsfakturaer mv.
  • Håndtering af alle udgående kreditorbetalinger
  • Bogføring af udlægs- og kreditkortafregninger

Sydbank
Skattekonsulent til Sydbank i Aabenraa

Sydbank

I Skatteafdelingen i Sydbank søger vi en ny kollega. Afdelingen er en in-house konsulentfunktion for resten af banken bestående af i alt 5 medarbejdere.

Vi har gode faglige og personlige udviklingsmuligheder, hvor vi selvfølgelig får den uddannelse og efteruddannelse, der er nødvendig. Jobbet indebærer en høj grad af tillid og frihed under ansvar.

Jobbet indeholder:

  • Vi deltager som skattespecialister i kundemøder sammen med bankens dygtige rådgivere
  • Vi underviser rådgivere og stabsfunktioner i skatterelaterede emner
  • Vi leverer skattefaglige input ved udviklingen af nye produkter
Sydbank
Bogholderi SydLønbogholder (bogholder)

Bogholderi Syd, Christiansfeld

Bogholderi Syd er i vækst med mange spændende kunder, hvorfor holdet nu skal tilføres yderligere kræfter i form af en ny bogholder samtidig med der flyttes i større lokaler til sommer.

Som den nye bogholder på holdet skal du være med til at videreføre vores høje serviceniveau og medvirke til, at vi fortsat er tæt på alle vores kunder, så de oplever, vi er til rådighed og er der for dem, således de trygt tør overlade deres bogholderi og regnskab i vores kompetente hænder.

Dine opgaver (for vores kunder) er hovedsageligt:

  • Lønkørsel for alle ansatte samt kontrol, bogføring og afstemning af alle lønrelaterede data.
  • Refusionssøgning i forbindelse med sygdom, barsel, kurser, løntilskud/elever m.m.
  • Tolkning af overenskomst- og lovgivningsmæssige spørgsmål.
Stema Shipping A/SFaguddannet bogholder

Stema Shipping A/S, Aabenraa

Stema Shipping A/S’ bogholder har valgt at gå på pension. Derfor søges hendes afløser til fast ansættelse på kontoret i Aabenraa hvor vedkommende sammen med kollega deler bogholderiansvaret for Stema Shipping A/S samt vores rederi.

Opgaverne er bl.a. bogholderi, herunder bankafstemninger og periodeafgrænsninger. Gageadministration i Dataløn. Indberetning af moms og listeoplysninger. Kontakt til og samarbejde med koncernens øvrige selskaber.

Kvalifikationer og erfaring:

  • Udadvendt med flair for tal,
  • Erfaring med bogholderi og beslægtede opgaver,
  • Gode sprogkundskaber, herunder tysk, er en fordel, da virksomheden er internationalt orienteret
Hansen Technologies Denmark A/S
Business Analyst

Hansen Technologies Denmark A/S, Sønderborg

We are now looking for a Business Analyst to join our team! The responsibility of the Business Analyst is to liaise and interact with Hansen clients to provide high quality business design associated with Hansen Billing products. They interact with clients to gather their requirements, and then impart the business knowledge to the technical designers and the test analysts. Overall, the Business Analyst must ensure that the technical team delivers the requirements of the customer in a useful and useable way.

Hansen Technologies Denmark A/S

Key Responsibilities

  • Provide business ownership and direction to assist project managers
  • Liaise with clients and Account Managers to understand business requirements as required
  • Provide business and Industry advice and guidance to Hansen staff
Hansen Technologies Denmark A/S
Danfond A/SFinance Manager

Danfond A/S, Sønderborg

International handels-, produktions- og investeringskoncern

Kunne du tænke dig at tage dit næste skridt i din karriere og sætte dit præg på finans-, regnskabs- og økonomistyringen i en mindre koncern i vækst? Så har du mulighed for at blive vores Finance Manager i en nyoprettet og udfordrende stilling.

Du vil som Finance Manager få et bredt ansvarsområde, lige fra rutineprægede opgaver i et bogholderi til den strategiske styring af økonomi og finanser. Du kommer til at arbejde tæt sammen med koncernens direktør og de øvrige nøglepersoner i organisationen. For den rigtige profil, er der tale om en stilling med betydeligt udviklingspotentiale og indflydelse.