29 jobannoncer matcher din søgning 29 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Heimstaden Danmark A/S

Banke, banke på… Hvem der? Den nye ejendomsadministrator!

København, Aarhus eller Odense

Se video om Heimstaden Danmark A/S som arbejdsplads

Som Ejendomsadministrator hos Heimstaden Denmark får du en uformel, fleksibel og dynamisk hverdag - hver dag. Du vil blive tilknyttet vores kontor i København eller Aarhus, alt efter hvor i landet du bor.

Vi er et kompetent team, hvor holdånden er helt i top. En social, sammentømret super-afdeling, der sammen administrerer en af Danmarks største ejendomsporteføljer. Vi lærer til og lærer fra, sætter pris på hinanden og elsker det, vi gør.

Heimstaden Danmark A/S
KOMiT a.m.b.a

Økonomiansvarlig på 32 timer

Odense

Er du stærk til økonomistyring og ønsker du at have selvstændigt ansvar for vores bogholderi, så er denne stilling måske noget for dig.

Som økonomiansvarlig vil du i tæt samarbejde med KOMiTs direktør være ansvarlig for hele økonomifunktionen.

Opgaverne hos os er mangeartede, og udover at administrere KOMiTs økonomi vil du også være ansvarlig for lønadministrationen for enkelte andelshavere samt have rollen som GDPR-ansvarlig.

Vi kan tilbyde en spændende, fleksibel og varieret hverdag med en uhøjtidelig omgangsform og et stærkt fællesskab.

Baker Tilly

Regnskabsprofil – få en alsidig hverdag og din egen kundeportefølje

Odense

Se video om Baker Tilly som arbejdsplads

  • Kan du se fordelene ved at have en stilling, du i høj grad selv kan forme?
  • Vil du have din egen kundeportefølje i et team, der arbejder med morgendagens digitale bogholderi?
  • Og har du lyst til at blive en del af et en arbejdsplads med 160 dygtige og humoristiske kolleger?

Vi er åbne overfor den erfaring, du kommer med, for vi kan tilpasse jobbet efter dine kvalifikationer og ønsker. Og så skal du glæde dig til at blive en del af en virksomhed, hvor vi har masser af specialistviden i huset,

- fortæller BSO Partner thomas Lindbjerg
Baker Tilly
Heimstaden Danmark A/S

Asset Manager med eget porteføljeansvar

København, Aarhus og Odense

Se video om Heimstaden Danmark A/S som arbejdsplads

Har du analytisk sans, økonomisk forståelse og kan du holde fokus i en travl hverdag?

Som Asset Manager får du ansvar for P&L (profit and loss) for din egen portefølje af boligejendomme.

Du skal sikre den overordnede performance samt sikre aktiviteter for drift og udvikling sammen med porteføljeteamet, der består af kolleger fra udlejning, teknisk afdeling, projekt og administration (alle interne roller).

Heimstaden Danmark A/S
Tradepoint A/S

Supply Chain Controller til International virksomhed i Odense

Odense S

Brænder du for at skabe synergier og resultater på tværs i organisationen på baggrund af data? Er du stærk i at analysere data og tilvejebringe kvalificerede beslutningsgrundlag til forskellige interessenter i forretningen?

Så grib muligheden for at blive en del af en dynamisk international virksomhed i en nyoprettet stilling som Supply Chain Controller.

Du lander i en succesrig virksomhed med en stejl vækstkurve. Her får du plads og rum til at udvikle dine faglige kompetencer og styrke din personlige profil i et team, der motiverer, støtter og værdsætter hinanden i en travl hverdag.

Tradepoint A/S
Gem
Itm8 A/S

Business Intelligence Konsulent

Aarhus C, Odense S, København Ø eller Skovlunde

Vi er på udkig efter en dygtig Business Intelligence Konsulent, der kan bringe avancerede dataanalysefærdigheder til vores team og hjælpe vores kunder med at navigere i datadrevne beslutningsprocesser.

Hvad tilbyder vi?

  • En nøglerolle i en organisation, hvor data og indsigt er i centrum for vores forretningsstrategi
  • Muligheden for at arbejde med state-of-the-art teknologier inden for dataanalyse og business intelligence
  • Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor du kan påvirke og bidrage til virksomhedens vækst og succes
Itm8 A/S
Proline VVS A/S

Erfaren lønbogholder

Odense SØ

Til en nyopretttet stilling får du ansvaret for, at alle vores knap 100 timelønnede medarbejdere får den rigtige løn til tiden.

Du har erfaring med udarbejdelse af timelønninger, overenskomster og også gerne lokalaftaler.

Proline VVS tilbyder et spændende job med frihed under ansvar, gode kollegaer og sociale aktiviteter.

Optimum HR søger for Spiras – Aabenraa
Gem
Optimum HR

Revisor til del- eller fuldtid

Aabenraa, Odense, Vojens eller Kolding

Ønsker du også at balancen skal gå op i både dit arbejdsliv og privatliv? Så kom med på holdet ved en af Danmarks største rådgivere indenfor landbrugssegmentet. Vi har plads og fleksibilitet, afhængig af hvor du befinder dig i dit liv. Med udvidelse af vores regnskabsteam og med dig på holdet, kan vi holde fuld fleksibilitet og høj faglighed internt i teamet og ud mod vores kunder.

Du vil indgå i et spændende miljø af revisorer og regnskabsspecialister, hvor du selv er med til at forme hverdagen og dine opgaver. Det vil sige, at de opgaver du trives bedst med, kan vi give dig flest af og derved forme dit drømmejob.

Optimum HR
Humlebo Ejendomme A/S

Økonomi- og administrativ medarbejder til veletableret udlejningsvirksomhed

Odense M

Drømmer du om et job, hvor du kan få lov til at udfolde dine evner inden for både økonomi og administration?

Som økonomi- og administrativ medarbejder hos Humlebo Gruppen bliver du en vigtig og integreret del af organisationen og får en unik indsigt i ejendomsbranchen – i trygge rammer og med mulighed for stort ansvar.

Humlebo Ejendomme A/S
Gem
Bolio ApS

Property Manager/Ejendomsadministrator

Odense M

Odense vokser, forandres og udvikles med spændende og hastige skridt. Nye spændende ejendomsprojekter transformerer Odense til en mere moderne og sammenhængende storby – og den udvikling og rejse kan du komme med på sammen med os hos Bolio.

Vi søger en fleksibel, udadvendt og serviceminded Property Manager/ ejendomsadministrator til vores lille team i Odense centrum, som forstår at yde en høj service til vores lejere - såvel nuværende, som kommende - da stillingen har stor fokus på såvel udlejning som administration.

Designlink ApS

Bogholder

Odense M

Vi er i gang med at opbygge et bogholder-team på vores hovedkontor i Odense, og søger derfor en kvalificeret kandidat til at indgå i teamet.

Du vil komme til at sidde med dit eget ansvarsområde og opgaver, som du selv er med til at påvirke sammensætningen af. Opgaverne skal løses på tværs af Designlink Gruppens selskaber (Danmark, Polen, Tjekkiet, Vietnam og Tyskland) og i samarbejde med vores lokale samarbejdspartnere.

Stillingen er en fuldtidsstilling med en fast månedsløn, som fastsættes ud fra kvalifikationer. Herudover vil du også modtage pension, sundhedsforsikring og div. medarbejdergoder.

Skattestyrelsen

Vil du behandle skattestraffesager?

Odense C

Vi vurderer straffesager indenfor alle fagområder af Skatteforvaltningen og har i enhederne bl.a. ansvar for behandling af straffesager om social dumping, punktafgifter og transfer pricing.

Vi lægger i Center for Straffesager stor vægt på retssikkerhed og høj faglighed. Vores fundament bygger på videndeling, samarbejde og et godt arbejdsmiljø. Vi har fokus på resultater og effektiv sagsbehandling, hvor dit bidrag spiller en vigtig rolle. Vi løser mange af vores opgaver projektorienteret, og du vil indgå aktivt i teams/projekter med fokus på løbende sparring, din faglige udvikling og udfordrende arbejdsopgaver.

Skattestyrelsen
Danske Fragtmænd

Lønadministrator - Odense eller Aarhus (Åbyhøj)

I stillingen som lønadministrator vil du sammen med dine kolleger få ansvaret for alle opgaver relateret til lønudbetalingen til vores i alt ca. 700 timelønnede medarbejdere under ATL-overenskomsten med forskellige lokalaftaler.

Fælles for afdelingen er, at vi har et miljø, hvor vi værdsætter sparring, godt kollegaskab, god service højt samt har optimering af arbejdsprocesser for øje.

Du har mulighed for selv at tilrettelægge dine arbejdstimer mandag til fredag i tidsrummet kl. 07-17.

Danske Fragtmænd
Gem
Orifarm

Analytics & Execution Specialist

Odense S

Do you want to have a key role in developing our Data, Analytics and reporting landscape? And do you thrive engaging with various stakeholders?

Your key responsibility will be supporting the business with analysis and insights enabling Orifarm’s strategic direction. Partly based on requests from internal customers and immediate colleagues in Sales & Operations Planning, and partly on your own initiative.

Orifarm
HJHansen Recycling A/S

ESG/CSRD-koordinator

Odense C

Banker dit hjerte for bæredygtighed, cirkulær økonomi og fokuserede indsatser inden for ESG/CSRD? Og vil du være med til at sætte retningen for fremtidens tiltag og initiativer i en udviklingsorienteret koncern?

Vi tilbyder et spændende og meget alsidigt job i en dynamisk virksomhed, hvor du selv er med til at definere opgaverne. Vi forventer dog ikke, at du er specialist på alle områderne, og kommer til at sparre med både interne og eksterne folk, der også brænder for bæredygtighed.

FTZ Autodele & Værktøj A/S

Senior Accountant

Odense SV

Til vores økonomiafdeling søger vi en erfaren bogholder, som har mod på nye og flere udfordringer. Du får en understøttende rolle og et tæt samarbejde med salgsteamet i et af vores datterselskaber.

Dine primære opgaver bliver bl.a.

  • Daglig bogføring
  • Kreditor- og debitorstyring

Vi tilbyder en spændende stilling i FTZ’s økonomiafdeling, hvor der er plads til fordybelse og mulighed for at dygtiggøre sig.

FTZ Autodele & Værktøj A/S
GF Forsikring

Intern Revisor til GF Forsikring i Odense - et medlemsejet forsikringsselskab i vækst

Odense NV

Vil du revidere finansielle og operationelle processer i GF’s forretningsenheder? Vurdere det interne kontrolmiljø? Arbejde med rapportering til ledelsen? Så er det lige dig, vi har brug for.

Du vil blive en del af et team, som sammen bidrager til arbejdet med intern revision af væsentlige og risikofyldte områder på tværs af hele organisationen. Du får reference til revisionschefen, som har direkte reference til bestyrelsen i GF Forsikring.

GF Forsikring
Gem
Egatec A/S

Økonomiassistent – barselsvikariat i økonomiafdelingen

Odense SV

Vores økonomiassistent skal på barsel og vi søger derfor en dygtig barselsvikar.

Vi søger en person der sammen med økonomichefen er klar til at danne rammerne om økonomifunktionen samt løse forskelligartede opgaver indenfor administration og økonomi i en virksomhed, der har den fulde værdikæde, da vi selv både udvikler, producerer og sælger egne maskiner.

Vigtigt for os er, at du trives med afvekslende opgaver i en uformel organisation der lægger vægt på det gode humør og hjælpsomhed.

Puls Human Relations ApS recruiting on behalf of Biogasclean A/S
Gem
Puls Human Relations ApS

Finance Manager

Odense SØ

If you are passionate about the environment and want to contribute to the green transition, then this is a great opportunity.

Your primary responsibilities encompass:

  • Budgeting, forecasting, and financial planning
  • Effective liquidity management strategies
  • Timely and comprehensive monthly, quarterly, and annual financial reporting

Here, you will for instance get flexible hours and possibility to work from home.

Puls Human Relations ApS
Mercuri Urval søger for Fjernvarme Fyn A/S
Gem
Mercuri Urval

Forretningsudvikler

Odense C

Fjernvarme Fyn vil være klimaneutral i 2030. Det næste store skridt i den proces bliver taget nu: at starte et modningsprogram for CO2-fangst og -lagring på virksomhedens affaldsenergianlæg, som kan danne grundlag for en ansøgning til den nationale støttepulje i 2025.

Vi har allerede investeret meget i den grønne omstilling og er et af Danmarks førende fjernvarmeselskaber med innovative grønne løsninger. Og nu er tiden inde til at tage det helt store ryk og til at yde vores markante bidrag til de danske klimamål. Det er ikke omkostningsfrit, og det er heller ikke risikofrit. Men vi gør det for vores børn og vores børnebørn,

siger Fjernvarme Fyns administrerende direktør Louise Høst.
Mercuri Urval

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV