25 job matcher din søgning 25 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Coor Service Management A/S
Bid Manager, med sublime Excel skills, til vores Analytics & Bid Management Team

Coor Service Management A/S, Herlev

Vil du være del af vores Analytics & Bid Management Team i Coor, hvor du får innovative og fagligt dygtige kollegaer i en stor Nordisk Facility Management virksomhed i rivende vækst? Så har du chancen – søg jobbet nu.

Service er det vi lever af i Coor, og du skal som medarbejder yde service i stjerneklasse hver dag. Da vi, ud over at have Passion for Service i Coor, også har Passion for People, så er det vigtigt for os, at du trives på dit arbejde, og at sikkerheden på arbejdspladsen er i top.

Som Bid Manager i Coor får du disse spændende opgaver:

  • Prissættelse af tilbud primært indenfor renhold, men med mulighed for flere services på sigt.
  • Udarbejdelse af prismodeller.
  • Udarbejde af nøgletal og benchmarks, som skal bruges til at optimere den kommercielle afdeling.
Coor Service Management A/S
Azets Insight A/SKundefokuseret koordinator med lønkompetencer

Azets Insight A/S, Herlev

Har du erfaring med kundesupport inden for løn, og har du gode systemkompetencer? Så bliv en del af Azets og varetag et vigtigt område, hvor du får ansvar for koordinering af support og kundeservice på Danmarks førende lønløsning!

Vores kompetente team af supportkonsulenter supporterer kunder og kollegaer inden for HR- og lønområdet. Teamet løser løbende opgaver, som kommer ind via vores servicesystem og sørger for, at kunden får svar inden for gældende serviceaftaler.

Som koordinator sørger du for opfølgning på supportsagerne og sikrer, at kunderne bliver hjulpet videre her og nu. Du er med til at fordele og tildele sager mest hensigtsmæssigt, således at kompetencer og kundesager matcher bedst muligt og sikrer, at sagen løses hurtigt og effektivt.

Azets Insight A/SProjektkoordinator til payroll

Azets Insight A/S, Herlev

Er du en erfaren lønkonsulent, der gerne vil arbejde med implementerings- og optimeringsprojekter, så er dette måske jobbet for dig! Vores projektteam oplever stor succes og vi ønsker nu at udvide med en dygtig projektkoordinator.

Vores projektteam oplever stor succes og vi ønsker nu at udvide med en dygtig projektkoordinator.

Vi søger en proaktiv projektkoordinator til at drive implementeringsprojekter, inden for løn/HR, og rådgive om systemer, processer og arbejdsgange, der bedst effektiviserer og understøtter vores kunders forretning. Igennem strukturering, styring og fremdrift er du med til at sikre, at Azets er en professionel og kvalitetsbevidst samarbejdspartner for vores kunder i store lønprojekter.

Hjemmearbejdsplads
Frank Partners Scandinavia ApSScandinavia Research Analyst

Frank Partners Scandinavia ApS

Boutique risk consultancy Frank Partners (FP) is currently hiring for research analysts with expertise in Scandinavia.

The Analyst job involves:

  • Conducting investigative research on companies and individuals in databases, public registries, news media, and the internet
  • Gathering and analysing large volumes of data
  • Looking out for issues of potential concern, such as lawsuits, allegations of corruption, or a poor business reputation

We offer a chance to be part of a young, diverse, and dynamic international firm in a niche industry and to work on interesting and varied projects across many countries and sectors.

Hjemmearbejdsplads
Frank Partners Scandinavia ApSCase Manager (Associate Director)

Frank Partners Scandinavia ApS

Boutique risk consultancy Frank Partners (FP) is currently hiring for due diligence and ESG Case Managers in the position of Associate Director with expertise in Scandinavia and Germany/DACH.

The Associate Director job involves:

  • Independently managing integrity due diligence and ESG research assignments involving scoping, budgeting, research allocation, reviewing and editing reports, and communicating with clients
  • Managing teams of analysts and external consultants (subcontractors et al.)
  • Conducting and/or overseeing in-depth and complex investigations in your areas and jurisdictions of expertise

We offer a challenging role with high responsibility in a growing company and an interesting and varied project work across many countries and sectors.

Azets Insight A/SKørende lønkonsulent

Azets Insight A/S

Få det bedste fra 2 verdner - bliv fastansat konsulent
Azets introducerer nu et nyt forretningsområde, hvor vi tilbyder både midlertidig og permanent lønkonsulent assistance – ude hos kunderne, og du kan være med helt fra starten! Vi søger fem nye lønkonsulenter til fastansættelse, som skal arbejde selvstændigt ude hos vores kunder og indgå i kundens organisation for en periode.

Vi har en voksende kundeportefølje, og du vil derfor få et stort netværk samt indsigt i mange forskellige brancher, virksomheder og deres processer. Din hverdag, arbejdsopgaver og arbejdsplads vil variere, hvilket du skal finde spændende og motiverende. Selvom du sidder ude hos kunden har du god mulighed for sparring fra kollegaer i Azets.

I eventuelle perioder mellem opgaver ude hos kunderne vil du blive en del af vores store inhouse lønafdeling, hvor vi varetager lønadministration for de kunder der har valgt Azets til permanent lønoutsourcing.

Azets Insight A/SSkattekonsulent til Advisory team

Azets Insight A/S, Herlev

Har du erfaring med revision og brænder du for at rådgive kunder? Har du kendskab til skat og kan du rådgive kunder i dette? Så er du den vi søger!

Vi oplever en stigende efterspørgsel inden for økonomisk rådgivning til virksomheder og søger derfor en ambitiøs kollega til vores Advisory team, der ønsker at gøre en forskel for vores kunder.

Som skattekonsulent er du ansvarlig for levering af rådgivningsprodukter til kunder, der kan spænde bredt fra mindre selskaber til børsnoterede virksomheder, i alle brancher, til større internationale koncerner. Opgaverne vil bl.a. omfatte opgavestyring, rådgivning inden for skattetekniske eller regnskabsmæssige områder, udarbejdelse af årsrapporter og skattehæfter, coaching af yngre konsulenter, review og meget andet.

Azets Insight A/SØkonomikonsulent med høje ambitioner

Azets Insight A/S, Herlev

Vil du være med til at præge fremtidens regnskabsbranche? Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og samtidig få en spændende karriere. Hos Azets får du et netværk med dygtige kolleger på tværs af kontorer og landegrænser, der alle brænder for at gøre en forskel for vores kunder og skabe succes sammen.

Azets søger en erfaren og struktureret økonomikonsulent til vores kontor i Herlev. Du har din faglige værktøjskasse i orden, besidder et stort kundehjerte og ønsker at være med til at drive Azets' fortsatte vækst og succes. Du har høje ambitioner til dig selv, og disse ambitioner vil vi gerne hjælpe med at indfri.

Arbejdsformen er teambaseret, og du får medansvar for at starte kunder op i drift og direkte kommunikation med økonomiafdelinger og ledelse hos kunder.

Lemvigh-Müller A/S
Business Consultant til Procurement & Market Excellence

Lemvigh-Müller A/S, Kolding eller Herlev

Er du strateg, og brænder du for at være med til at skabe fremtidens måde at arbejde med strategisk indkøb og category management? Vil du være med til at udvikle kategoristrategier, der sikrer, at vi skaber mest mulig værdi, samtidig med at du kan definere, udvikle og implementere best in class procurement processer og værktøjer, der sikrer operational excellence, i samarbejde med dygtige kollegaer?

Lemvigh-Müller søger nu en Business Consultant til vores Procurement & Market Excellence team, der vil være del af den spændende rejse, vi er på!

Azets Insight A/SController til fremtidens regnskabsfunktion

Azets Insight A/S, Herlev

Vil du være med til at præge fremtidens regnskabsbranche? Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og samtidig få en spændende karriere. Hos Azets får du et netværk med dygtige kolleger på tværs af kontorer og landegrænser, der alle brænder for at gøre en forskel for vores kunder og skabe succes sammen.

Azets søger en erfaren controller til vores kontor i Herlev. Du har din faglige værktøjskasse i orden, besidder et stort kundehjerte og ønsker at være med til at drive Azets' fortsatte vækst og succes.

Azets er en international koncern, der tilbyder assistance inden for økonomi, løn, rådgivning og forretningstjenester. Vi agerer kundernes sparringspartner i alle økonomi- og regnskabsrelaterede forhold.

Azets Insight A/SLønspecialister – til implementering af Epos Løn

Azets Insight A/S, Herlev og Aarhus

Har du erfaring med implementering af et lønsystem som enten kunde eller konsulent? Og var det et sjovt projekt, som har givet lyst til mere? Så kan vi tilbyde en spændende mulighed for at arbejde med implementering af Epos Løn.

Vi forventer ikke, at du kan det hele, når du begynder hos os, men du skal have lysten og viljen til at udvikle dig med opgaven. Dine nye kollegaer står klar til at tage imod dig og hjælpe dig på vej med det du mangler, så du kan komme i mål som en af Danmarks bedste konsulenter.

Vores højtspecialiserede konsulenter er ansvarlige for at afdække alle lønprocesserne for nye kunder, når vi overtager deres lønadministration. Herunder opsætte, tilrette, integrere og efterfølgende vedligeholde og supportere lønsystemer, portaler og databaser.

Dansk Sundhedssikring
Økonomiassistent til økonomiteam i udvikling

Dansk Sundhedssikring, Herlev

Som økonomiassistent bliver din vigtigste opgave at sikre afregningen af vores mæglervederlag til vores samarbejdspartnere samt varetage regnskabsfunktionen for Dansk Sundhedssikring og vores svenske selskab, DSS Hälsa. Dansk Sundhedssikring

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Ansvar for afregning af mæglervederlag til vores samarbejdspartnere
  • Deltage i alle almindeligt forekommende opgaver i økonomiafdelingen og være afløser på debitorfunktionen
  • Ansvar for registrering af købsfakturaer og øvrige bilag i Danske Sundhedssikring
Dansk Sundhedssikring
Azets Insight A/SFinancial controller med øje for detaljen

Azets Insight A/S, Herlev

Har du dine ambitioner og kompetencer i orden og søger du en arbejdsplads med højt til loftet, styr på forretningsgangene og et spændende arbejdsmiljø? Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og samtidig få en spændende karriere. Hos Azets får du et netværk med kompetente kollegaer på tværs af kontorer og landegrænser, der alle brænder for at gøre en forskel for vores kunder og skabe succes sammen.

Du vil blive en del af vores interne finansafdeling og vil i din hverdag bla. stå for udarbejdelse af regnskabet, i koncernens 6 selskaber. Sammen med dine kollegaer vil du være med til, at præge og optimere udførelsen af de interne regnskabsprocesser.

Synoptik A/SBusiness controller

Synoptik A/S, Herlev

Hos Synoptik brænder vi hver dag for at gøre en synlig forskel over for vores nye og eksisterende kunder. Vi lever for det øjeblik, hvor alting falder på plads, og vi ved, at vi har gjort en synlig forskel.

Vi søger en business controller, der brænder for at udfordre forretningen baseret på finansielle analyser. Du bliver en del af vores finansafdeling, der i dag består af 26 kolleger, herunder vores CFO, 9 debitorbogholdere, 7 kreditorbogholdere, 3 interne revisorer og 5 controllere. Du vil referere direkte til vores chefcontroller.

Som business controller er din vigtigste opgave at udarbejde finansielle analyser, der bidrager til og udfordrer de beslutninger og projekter, der skaber forretningsmæssig værdi for Synoptik. Du drives af at bruge din viden på det kommercielle plan, når der skal udarbejdes business cases, rapporter og insights.

Azets Insight A/SBliv en del af Danmarks bedste lønafdeling

Azets Insight A/S, Herlev

Vi søger flere dygtige lønkonsulenter til at drifte vores mange kunders lønfunktioner – og yde dem den aller bedste service. Vi har en voksende kundeportefølje, og du vil derfor få et stort netværk samt indsigt i mange forskellige virksomheder og deres processer. Vores kunder er en lang række spændende danske og internationale private virksomheder samt kommuner og offentlige instanser. I denne stilling vil du udelukkende komme til at arbejde med løn til det private erhvervsliv.

Erfaringsmæssigt kan der være flere indgange til stillingen, men vi forestiller os, at du har solid erfaring med løn og at du samtidig arbejder struktureret, målrettet og kvalitetsbevidst.

Hjemmearbejdsplads
Amesto AccountHouse
Remote lønkonsulent

Amesto AccountHouse

Helt ærligt. Det er lige meget, hvor du bor.

Hos Amesto AccountHouse A/S er vi betroede samarbejdspartnere for virksomheder i alle størrelser og typer. Vi håndterer alt lige fra regnskab og økonomi til HR og lønadministration, og vi er kendte for et højt kvalitetsniveau, fleksibilitet og kompetent rådgivning.

Vi søger netop nu nye kolleger, der har lyst til at blive en del af vores professionelle team med arbejdssted hjemme fra den private adresse. Det er lige meget, hvor du bor, hvis bare du brænder for at levere professionelle resultater til tiden; ligesom os!

Du kommer til at administrere lønnen for din egen portefølje af både danske og internationale kunder. Udover lønadministrationen bliver du også en tæt og betroet sparringspartner, som kan vejlede og rådgive om regler ift. overenskomst, sygedagpenge, barsel m.m.

Amesto AccountHouse
Dansk Sundhedssikring
Faglig stærk kreditormedarbejder til barselsvikariat

Dansk Sundhedssikring, Herlev

Sætter du en ære i at overholde dine deadlines, og prioriterer du at følge dine opgaver til dørs? Er du glad for at være en del af den daglige drift men samtidig med øje for optimeringer? Så er du måske den barselsvikar, vi søger til vores dynamiske og ambitiøse Økonomiafdeling.

Dansk Sundhedssikring

Som kreditormedarbejder bliver din vigtigste opgave at behandle indkomne fakturaer fra vores leverandører og kunder samt sørge for, at de opfylder vores betingelser og bliver korrekt registreret.

Dansk Sundhedssikring
Accountor Denmark A/SUdadvendt og selvstændig lønbogholder søges til Team Olivia i Herlev

Accountor Denmark A/S søger for Team Olivia

Team Olivia som er en servicevirksomhed i stor vækst, søger en frisk og energisk lønmedarbejder, der er på udkig efter det næste trin i sin karriere. Her kan du udvikle dine kompetencer.

Du får et stort ansvar indenfor løn og fakturering såvel som inden for de relaterede opgaver med bogføring og afstemning. Du vil blive en del af et engageret og dynamisk team af fagligt stærke medarbejdere.

Dine arbejdsopgaver inkluderer:

  • Udarbejdelser af timelønninger (månedligt og 14 dages) samt opfølgning og dialog
  • Indhentning af refusioner
  • Fakturering og tilhørende dokumentation
  • Debitor-opfølgning - dialog og afklaring med kunder
Accountor Denmark A/SDygtig leder til regnskabsafdelingen

Accountor Denmark A/S søger for Team Olivia i Herlev

Du får ansvaret for den daglige drift af løn, fakturering og regnskab, herunder ledelse af 9 medarbejdere. Der er mange opgaver og meget ansvar. Stillingen er ny, så du skaber selv rammerne for succes.

Udover en stærk faglighed i rollen som regnskabschef, har du masser af energi, er selvstændig, fleksibel og har en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver.

Du er en dygtig leder der kan dokumentere dine resultater og du er interesseret i at få skabt gode relationer på tværs af både fagområder, virksomheder og landegrænser.

Forandringsparat debitormedarbejder til velfungerende team
Kelly Services Forandringsparat debitormedarbejder søges til godt og velfungerende team!
Herlev
Kelly Services
Indrykket: