724 job matcher din søgning 724 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 724 resultater.
Vinding Gruppen A/SServiceminded ejendomsadministrator med flair for drift

Vinding Gruppen A/S, Vejle

Vi vokser og søger derfor en dygtig kollega!

Du har erfaring med alle aspekter, som knytter sig til administration af ejendomme – og du er klar til nye udfordringer. Vi kan tilbyde et spændende, alsidigt og fleksibelt job med en bred vifte af opgaver.

Udover et selvstændigt ansvar for udvalgte selskaber og ejendomme vil du få en særlig funktion som backup for vores ejendomsinspektør og således fungere som bindeled og koordinator på de driftsopgaver og aftaler, der skal udføres. Jobbet er således 2-delt arbejdsopgavemæssigt.

Jobindex A/S
Financial controller

Jobindex A/S søger for Cobblestone A/S i Valby

  • Velkommen til et af landets førende og hurtigst voksende full-service ejendoms- og rådgivningshuse

”Vi sætter fokus på kundens ønsker og behov, og arbejder som sådan som en betroet samarbejdspartner med vores kunder. Det indebærer, at vi kan tilpasse os kundernes virkelighed, hvilket gøres med løbende møder, høj grad af teknologi og en sund nysgerrighed for kunden,” udtaler VP Jens Gottlieb.

Som vores nye kollega bliver du en del af vores Investment Property-afdeling, hvor du får 13 kolleger i et team, der forvalter en bred vifte af udlejningsejendomme og ejendoms- samt udviklingsselskaber inden for bolig og erhverv. Vores kunders ejendomme og selskaber er primært ejet af kapitalfonde, pensionsselskaber og private investorer.

Du får ansvaret for din egen portefølje, som primært består af boligejendomme.

Jobindex A/S
Jobindex A/S
Regnskabskonsulent på controllerniveau

Jobindex A/S søger for Amesto AccountHouse i Søborg

Vil du have en spændende hverdag, hvor du kommer hele vejen rundt i regnskabsopgaverne? Og motiveres du af at give dine kunder den bedste service og rådgivning?

Du kan glæde dig til en afvekslende hverdag med forskelligartede opgaver, god sparring fra dine kolleger samt mulighed for at dygtiggøre dig i den retning, du finder mest interessant.

Du bliver en del af vores Accounting team, hvor du får ansvaret for din egen kundeportefølje, og det bliver din vigtigste opgave at sikre en rettidig og kompetent håndtering af kundernes regnskabsmæssige opgaver.

Du trives med selv at planlægge din hverdag og formår at prioritere dine opgaver. Du kommer hele vejen rundt i bogholderi, når du bl.a.:

  • laver månedsrapportering
  • håndterer momsafstemning, indberetning og sandsynliggørelse
  • deltager i udarbejdelsen af årsrapport i samarbejde med revisor
Jobindex A/S
Jobindex A/S
Lønkonsulent – bliv kundernes specialist

Jobindex A/S søger for Amesto AccountHouse i Søborg

Vil du være en del af en velfungerende arbejdsplads, der har stort fokus på work-life-balance og din faglige udvikling?

Du administrerer lønnen for din egen portefølje af både danske og internationale kunder, og bliver kundens go-to-person ift. løn. Udover lønadministrationen bliver du også en tæt og betroet sparringspartner og kundens specialist, som vejleder og rådgiver om regler ift. løn, overenskomst, sygedagpenge, barsel m.m.

Afhængigt af kunderne vil du både have dage ude hos dine kunder og inde på kontoret, og helt konkret bliver det din opgave at:

  • håndtere løn fra A til Z samt refusionsanmodninger
  • indberette til SKAT, pensionsselskaber m.m. samt håndtere FerieKonto og FeriepengeInfo
  • vedligeholde og opdatere data i lønsystemer
Jobindex A/S
Danske BankCompliance Officer

Danske Bank, Copenhagen

Are you a professional with high integrity and energy, eager to learn and ready to be an active part in making compliance a visible and integrated part of the business and customer journey? Maybe this position is your next career step!

You will join the Compliance Oversight Assessments team in Staff Areas Compliance, where we are responsible for compliance oversight across Finance, Risk, Operations, Legal and Board Secretariat (‘Staff Areas’). Your primary area of focus will be to ensure compliance oversight across Staff Areas.

You will get responsibility and mandate to shape change. As part of your role, you will:

  • Perform assessments of how Staff Areas handle their compliance requirements
  • Prepare reports for Senior Management responsible for each area
  • Work with Group Legal to understand the compliance requirements that applies to each area
BEC
Experienced product owner for AML

BEC, Roskilde

Would you like to be a part of BEC’s anti-money laundering (AML) program? BEC has a clear strategy for a significant strengthening of services within the AML area. We want to develop the AML-solution of the future together with our customers. Can you ensure the right prioritization of tasks and assignments to the team members to fulfill the requirements of the stakeholders?

As a product owner in BEC, you have the responsibility for ensuring that both stakeholders and the team is certain about the goal for the product, while maintaining the conceptual and technical integrity of the features or components of the team. The role is significant in maximizing the value produced by the team and ensuring stories meet to the user’s needs and comply with the Definition of Done (DoD).

BEC
DHL Express
Serviceminded, energisk og passioneret debitoransvarlig søges til fast stilling i Finance Collection på en af Danmarks bedste arbejdspladser

DHL Express, Vallensbæk

Vil du have et job i en sjov og spændende virksomhed, hvor tingene går stærkt og forandring er en fast del af hverdagen?

Til vores hovedkontor i Vallensbæk søger vi en debitoransvarlig med godt humør og working hands, hvor opgaverne bl.a. vil omfatte:

  • Håndtering af kundeportefølje
  • Service på telefon og e-mail, både fra og til eksterne samt interne kunder
  • Betalingspåmindelser

Der er en del dagligdagsrutiner, der skal udføres samt diverse administrative ad hoc-opgaver.

DHL Express
Københavns Lufthavne A/SCorporate Financial Controller til Københavns Lufthavne

Københavns Lufthavne A/S

Det er ikke nogen hemmelighed, at luftfarten og dermed Københavns Lufthavne (CPH) står i en ny situation som en konsekvens af Corona-krisen. Til gengæld er det en enestående mulighed for at skabe en endnu bedre lufthavn end før – fremtidens lufthavn - og her har vi brug for de allerbedste kræfter til at skabe overblik over og bære vores økonomi sikkert igennem et luftrum med forhindringer.

I rollen refererer du en Head of Financial Controlling, og udover ovenstående forventninger til dig vil nogle af dine tilbagevendende opgaver være at:

  • Udarbejde, konsolidere og sikre rettidig afslutning af månedsluk samt deltage i udarbejdelse af kvartals- og årsrapporter inkl. at bidrage med anbefalinger, kommentarer og årsagsforklaringer.
  • sikre korrekt håndtering af skat og moms i regnskaberne samt sikre overholdelse af regnskabsstandarder jf. IFRS.
Beskæftigelsesministeriet
Beskæftigelsesministeriet søger ambitiøse medarbejdere med interesse for økonomisk politik

Beskæftigelsesministeriet, København

Interesserer du dig for politik og økonomi? Og vil du være med til at præge den økonomiske politik på beskæftigelsesområdet? Så har vi din nye stilling i Beskæftigelsesministeriets Kontor for Økonomi.

Beskæftigelsesministeriet

Dine opgaver vil blive tilpasset til dine faglige kvalifikationer og erfaring, men kan bl.a. omfatte, at:

  • Betjene ministeren og departementschefen i sager af økonomisk karakter, fx sager der behandles i regeringens Økonomiudvalg
  • Koordinere Beskæftigelsesministeriets arbejde med større politiske processer, herunder finansloven
  • Udarbejde, drive og koordinere analyser og beslutningsoplæg, der kan danne grundlag for Økonomiske prioriteringer og nye politiske tiltag
MHI Vestas Offshore Wind
Finance Business Partner

MHI Vestas Offshore Wind, Aarhus

Are you an experienced Finance Business Partner looking for exciting opportunities in a dynamic organisation? Do you have in-dept financial and commercial understanding and the ability to convey this to business value?

You will act as a proactive business partner and work closely with the Program Manager. In the role as Finance Business Partner you will be a trusted advisor who provides real time support and analysis that adds value and lays the foundation for decision making.

Join us, if you would like to work in an international and ambitious company where we work to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional.

MHI Vestas Offshore Wind
Babcock & Wilcox Vølund A/S
Accountant with focus on cash flow management and monthly reporting

Babcock & Wilcox Vølund A/S, Esbjerg

Are you strong in cash flow management and do you have a solid background of monthly reporting?

As a company and department, we are undergoing transformation, meaning new tasks occur, current tasks need to be solved in a new way, and we want to streamline the ways we work.

The focus of this role is on cash flow management, reporting and data gathering, and furthermore, you will handle ad hoc tasks varying from week to week or month to month. There will be plenty of opportunity to develop the role as we settle into the new way of working.

Tasks will look like:

  • Cash management including weekly and monthly cash plans and reporting, payment runs, customer payment follow up.
  • Monthly financial reporting for subsidiary.
  • Various month-end reconciliations and tasks.
Babcock & Wilcox Vølund A/S
Babcock & Wilcox Vølund A/S
Accounting Assistant

Babcock & Wilcox Vølund A/S, Esbjerg

Kan du skabe værdi og bevare overblikket i en travl og spændende hverdag i vores bogholderi?

Du får en bred berøringsflade på tværs af afdelingens ansvarsområder og skal derfor have styr på de mange facetter, økonomifunktionen kræver. Arbejdsopgaverne spænder vidt og omfatter bl.a. bogføring af bilag, afstemning til måneds- og kvartalsregnskaber, forberedelse af afrapportering til hovedkontoret i USA og diverse delopgaver i regnskabsafdelingen med samarbejde på tværs af organisationen.

Som virksomhed og afdeling er vi under udvikling, hvilket betyder, at der kommer nye opgaver, og der skal findes alternative løsninger til nuværende opgaver. Det er derfor nødvendigt at have lyst til at tage nye opgaver, hvor der er behov for fremdrift. Du er ansvarlig for at betjene og udbygge de eksisterende arbejdsprocedurer, men vil også gerne bidrage til løbende optimeringsprojekter.

Babcock & Wilcox Vølund A/S
ProSelectionOperationel Økonomiansvarlig søges til velkonsolideret produktionsvirksomhed ved Skive

ProSelection søger for kunde

I en solid og kvalitetsfokuseret produktionsvirksomhed bliver du, med reference til virksomhedens ejerkreds, en central og væsentlig nøglefigur i virksomhedens administrative funktion.

I et tæt samarbejde med en deltidskollega, bliver du eneansvarlig for virksomhedens regnskab og økonomi. Det forventes, at du kan håndtere bogholderiet fra A-Z og kan fungere som en kvalificeret sparringspartner for virksomhedens ledelse.

Arbejdsopgaver

  • Bogføring
  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring
Vestas Wind Systems A/S
Finance Business Partner, Power Solutions

Vestas Wind Systems A/S, Aarhus

Would you like to become the Business Partner in Finance for Power Solutions, influencing the future products of Vestas? Do you thrive as the go-to-person advising from a financial point of view in decision-making processes?

If you have good social skills and value a supportive and collaborative work environment with a high degree of flexibility, then you might be our new committed team member!

Your primary areas of responsibility:

  • Business partner towards the largest development projects within Vestas
  • Be a trusted advisor towards the project team on financial matters and ensure transparency on project cost
  • Responsible for full project cost reporting including value chain investments
Vestas Wind Systems A/S
Miljø- og FødevareministerietMedarbejder til bogføring, web og administrativt arbejde

Miljø- og Fødevareministeriet, København

Har du lyst til at være den medarbejder, som binder os sammen og sørger for at tingene fungerer? Du vil som den eneste administrative medarbejder i Danmarks Miljøportal have en bred portefølje af opgaver spændende over alt fra bogføring, økonomiopfølgning, mødebookning til redaktør for vores hjemmeside og LinkedIn*side.

Du skal indgå som en del af vores sekretariat på i alt 15 medarbejdere, i en dynamisk organisation præget af stor tillid og et godt arbejdsklima.

Dine primære ansvarsområder vil være:

  • Bogføring.
  • Økonomiopfølgning.
  • Ansvarlig for vores hjemmeside og LinkedIn-side.
  • Administrative opgaver så som mødebooking mv.
Colas Danmark A/S
Business controller

Colas Danmark A/S, Viborg

Er du nysgerrig på, hvordan forretningen hænger sammen, og hvad der driver den? Er du interesseret i både drift og udvikling i en dynamisk international virksomhed? Så søg jobbet som business controller i Colas og vær med i den fortsatte udvikling af virksomheden.

I stillingen som business controller er du med til at udvikle og forme business controlling-funktionen, dens processer og opgaver, og du skaber synlighed ved proaktiv support og samarbejde på tværs af organisationen. Opgaverne favner bredt og omfatter blandt andet, at du:

  • rapporterer i høj kvalitet til ledelsen og forretningen (projektopfølgning/månedsrapportering/budget)
  • udvikler og optimerer processer, udarbejder retningslinjer og øger den generelle forståelse for økonomien bredt i organisationen
Colas Danmark A/S
TUNN3L JV I/S
Cost Controller

TUNN3L JV I/S, Copenhagen

Would you like to be part of the construction of the Copenhagen Metro – Sydhavn branch?

You will be part of our Cost Control team with three other colleagues and referring to the Cost Control Manager. Overall, your primary task will be to track review actual costs and analyse data to ensure charges within budget.

In this role your responsibilities will be:

  • Monitor the analytical accounting and ensure correct cost center allocation, make adjustment if necessary
  • Check the accruals with the information collected from Procurement, QS HR department
  • Follow up the equipment and calculate the technical depreciation
TUNN3L JV I/S
DSV
Reporting and Consolidation Specialist, bridging business and non-financial reporting

DSV, Hedehusene

Do you thrive working with global reporting and consolidation, and would you like to be the link between IT and business stakeholders? And do you want to ensure that our new reporting and consolidation platform is developed successfully and rolled out in more than 80 countries?

Then step into this newly established position. You will make your mark on a global company as you facilitate the development and implementation of non-financial data processes and tools for senior management decision-making.

Interested? Read more here and see how you become our new colleague.

DSV
Bygholm LandbrugsskoleØkonomiassistent

Bygholm Landbrugsskole, Horsens

Bygholm Landbrugsskole startede i 1956, og er i dag én af Danmarks 7 skoler der uddanner faglærte landmænd, samt ledere til landbrugserhvervet. Til skolen er der tilknyttet en kostskole og et kursuscenter. Ud over danske studerende faciliterer vi mange kurser, møder og konferencer for både danske og udenlandske aktører. Vi har en fast medarbejderstab på 44 ansatte, samt en større stab af timelønnede medarbejdere.

Du bliver en del af et team i økonomiafdelingen, hvor du får mulighed for at arbejde bredt inden for mange økonomi- og bogholderiopgaver. Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

  • Bogføring af debitorindbetalinger i Navision, incl. opfølgning og rykkerprocedurer
  • Samarbejde med kursuscenterteamet omkring booking og fakturering (Picasso)
  • Lønindberetning til ADMIKO
FAFErfaren og handlingsorienteret økonomiansvarlig/bogholder

FAF, København

Vi søger en kollega til et mindre sekretariat for Film- og tv-arbejderforeningen, FAF, hvor du skal varetage en økonomistilling med en varieret opgaveportefølje. Jobbet kræver, at du er arbejdsom, nysgerrig og samarbejdsvillig. Det er vigtigt at du har tæft for og lyst til, at kommunikere med FAFs medlemmer, da stillingen indebærer en del telefonisk kontakt.

Du skal være ansvarlig for et omfattende bogholderi, økonomirelaterede opgaver, og kunne foretage løbende IT-forbedringer. Opgaverne omfatter bl.a. foreningsregnskabet for FAF, 3 regnskaber for forvaltningen af medlemmernes kunstneriske rettighedsmidler, og en række mindre regnskaber for forskellige puljer.

Dine opgaver omfatter bogføring, betalinger samt styring af finans, debitor og likviditet. Du har også ansvar for det elektroniske rettighedssystem samt medlemssystemet, herunder medlemskartoteket, kontingentopkrævninger etc.