44 job matcher din søgning 44 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Kudsk & Nissum A/S
Administrativ disponent

Kudsk & Nissum A/S, Vojens

Vi er i vækst og har brug for en administrativ disponent med flair for IT og digitalisering. Har du erfaring med transportbranchen, kendskab til flådestyring og flair for administration, IT og digitalisering? Så er du måske vores nye kollega i disponentafdelingen.

Dine opgaver er blandt andet:

  • Daglig indsamling af dokumenter og data fra egne og ind lejede vognmænd
  • Kontrol af kørselsopgaver i samarbejde med kørselsdisponenter
  • Daglig indskrivning og fakturering af kørselsopgaver
  • Ajourføring af disponeringsprogram (Webtour)
  • Øge digitalisering af både egne biler og ind lejede vognmænd
  • Ajourføring og udvikling af vores IT-systemer og sociale medier
  • Telefonhjælp ved spidsbelastning
  • Afløser for disponenter, ved ferie/fri
Hanegal A/SSalgsassistent

Hanegal A/S, Haderslev

Hanegal er en af spydspidserne i dansk økologisk fødevareproduktion, og vi oplever stigende interesse for vores produkter. Vi har derfor behov for at styrke vores salgsafdeling med en intern salgsassistent.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Håndtering af salgsordrer
  • Løbende kundekontakt pr. telefon og mail
  • Leverandørkontakt
  • Disponering
  • Udsendelse af nyhedsbreve mv. til kunder

Du får mulighed for at være del af en attraktiv virksomhed, hvor økologi og bæredygtighed forenes med godt købmandskab. Denne ansættelse er som et led i en langsigtet styrkelse af organisationen. Du tilbydes gode og fleksible ansættelsesforhold, som modsvarer de opstillede krav.

Marius Pedersen A/S
Kontorassistent

Marius Pedersen A/S, Rødekro

Vær med på holdet hos Danmarks førende miljøvirksomhed.

Til vores afdeling i Rødekro søger vi en ansvarsbevidst og serviceminded kontorassistent – gerne med erfaring fra transportbranchen.

Vi tilbyder et spændende job med afvekslende opgaver i en til tider travl hverdag. Du bliver en del af et team af engagerede kolleger, hvor omgangstonen er positiv og uformel. Vi forventer, at du yder en professionel service overfor vores kunder og kolleger, og derudover omfatter opgaverne:

  • Telefonisk kundebetjening
  • Tæt og positiv dialog med chauffører
  • Ajourføring af kørelister
Marius Pedersen A/S
YouSeeBliv kunderådgiver i YouSee og kickstart din karriere

YouSee, Århus, Odense, Kolding og Sønderborg

Som kunderådgiver i YouSee kommer du til at udvikle dig. Det vil vi godt garantere. Du bliver helt skarp til salg, teknisk support og kundeservice.

Som kunderådgiver i YouSee er der ikke to arbejdsdage, som er ens. Du kommer til at tale med mange forskellige mennesker, der alle skal have den bedste oplevelse, når de ringer til YouSee.

Din arbejdsdag kommer primært til at bestå af:

  • Yde teknisk support på bredbånd, tv og mobil
  • Svare på spørgsmål om produkter, pakker og ydelser
DHL Freight
I DHL Freight har vi forrygende travlt, og søger profiler til Customer Service og Key Account Desk funktionerne

DHL Freight, Padborg

Vil du være med til ”at flytte verden” og til stadighed sikre de bedste services til vores kunder og markedet? Grib muligheden og bliv en del af verdens førende logistikvirksomhed Deutsche Post DHL Group!

I DHL Freight, Padborg søger vi strukturerede og ansvarsbevidste kundeservicemedarbejdere, som har lyst til at indgå i et dedikeret team, hvor nøgleordene er udvikling, excellent service og samarbejde. Vi tilbyder en spændende hverdag, hvor du vil supportere virksomhedens kunder, og hvor samarbejdet bygger på gensidig respekt, hvilket er med til at gøre det sjovt og meningsfyldt at gå på arbejde.

DHL Freight
Skovgaard LandinspektørfirmaKontor-/administrativ medarbejder søges

Skovgaard Landinspektørfirma, Haderslev

Vi har travlt hos Skovgaard Landinspektør og søger derfor en administrativ-/kontormedarbejder til at servicere kontorets 7 ansatte og vores kunder.

Dine opgaver:

  • Forefaldende kontorarbejde
  • Kundebetjening
  • Journalisering

Vi tilbyder en interessant hverdag sammen med engagerede kolleger med god humor og uformel omgangstone. Vi har et godt fagligt og socialt miljø, hvor sparring og trivsel er i fokus.

Saab Danmark A/S
Project Planner

Saab Danmark A/S, Sønderborg

As our projects are increasing in complexity and size, the planner role is just one of a series of initiatives to enhance the processes connected to our project deliveries.

As our new Project Planner, you will be responsible for the challenging tasks related to project planning based on different customer timelines within our projects. The main tasks for this position will be:

  • To plan/assign project activities to project members.
  • To allocate activities and obtain activity sign off from each project staff assignee with his/her approval of the description of the activity.
  • To assure resolution of conflicts during the activity sign off between Project Staff and Project Manager.
Saab Danmark A/S
Hjemmearbejdsplads
Webhelp
Tekniske rådgivere til en af verdens største IT virksomheder – hjemmearbejde

Webhelp

Er dit sabbatår lige startet eller leder du efter et job der kan booste dit CV? Så tilbyder Webhelp dig lige nu at blive en del af en global organisation, hvor service og kvalitet er i højsædet.

Vil du have et trygt job i et trygt miljø? Lige nu leder vi efter flere servicemindede medarbejdere, der på sigt kommer til at arbejde fra vores kontor i København

Webhelp Nordic

Du vil arbejde med et af verdens mest innovative og populære IT-brands og rådgive vores danske, og periodevis engelske kunder. Som kundeservicemedarbejder hos Webhelp i København giver du kunderne de løsninger de har brug for, når de melder sig med spørgsmål omkring deres mobiltelefon, tablet, eller computer.

Webhelp
AniCura Sydvet Dyrehospitaler
Vi søger en venlig telefonstemme/receptionist

AniCura Sydvet Dyrehospitaler, Sommersted

Vi søger en person til at besvare opkald fra vores mange klienter og yde dem den bedste service fra første sekund.

Hovedparten af opkaldene er tidsbestillinger, fornyelse af recepter og besvarelse af simple spørgsmål. I stille perioder i løbet af dagen, er der andre administrative opgaver der skal løses.

Stillingens placering er i Sommersted, hvor man deler kontor med dyrlæger og veterinærsygeplejersker.

Daglig arbejdstid fra 8:00-13:00 (+/- 30 min), men vi er imødekommende overfor ønsker til timetal.

Du kan have baggrund som veterinærsygeplejerske, lægesekretær, klinikassistent, humansygeplejerske, telefonsælger eller andet, men det vigtigste er, at du har lyst til at møde klienten i telefonen, give en god modtagelse og booke aftaler til vore dyrlæger.

V.Å. Gram A/SExport Sales Trainee

V.Å. Gram A/S, Vojens

Kan du se dig selv i en virksomhed, hvor der er højt til loftet, stor frihed under ansvar, og hvor du kan præge din egen karriere i den ønskede retning? Vil du gerne være en del af en virksomhed i vækst med stor familieånd, hvor de sociale relationer sættes i højsæde?

Som Export Sales Trainee vil du løbende blive oplært internt efter en fastlagt oplæringsplan og have et tæt samarbejde med dine salgskollegaer. Efterhånden vil du blive ansvarlig for egne eksportkunder og markeder, hvilket bl.a. indebærer udfærdigelse af markedsføringsplaner, kundehandlingsplaner, budgetter samt uddannelse af kunder i vores nye digitale sales tool. Der må undervejs i forløbet forventes en øget grad af rejseaktivitet.

Kel-Berg Scandinavia A/SKontorassistent - ordreadministration

Kel-Berg Scandinavia A/S, Toftlund

Kel-Berg Scandinavia A/S søger til den tekniske afdeling i Toftlund en - gerne lokalt bosiddende - assistent til at hjælpe med at holde papirgangen i vores igangværende og kommende ordrer i kort snor.

Du kommer til at bistå vores tekniske afdeling med håndteringen af kundeordrer, hvor du skal hjælpe med at sikre, at alle tilføjelser, undtagelser og andre særlige forhold bliver registreret korrekt, og at pipeline og leveringstider konstant er ajourført.

Vi søger et udadvendt ordensmenneske med flair for systematisk og konsekvent sagsbehandling. Du har blik for fejlkilder og huller i mønstre, og er vedholdende i dit arbejde for at indhente information fra kolleger og samarbejdspartnere i både ind- og udland.

Provas - Haderslev Forsyningsservice a/sKundeservicemedarbejder

Provas - Haderslev Forsyningsservice a/s

Kan du sørge for, at kunden får en god oplevelse, også selvom de ikke altid får ret? Kan du arbejde i en omskiftelig hverdag, hvor der nogle gange er travlt med opkald fra kunder og kollegaer samtidig med andre sideløbende opgaver? Kan du tage en opgave og gøre den skarpere? Så er du helt sikker den vi har brug for!

Du bliver en del af vores centrale stabsafdeling, Økonomi og Kunder, med 17 medarbejdere, hvor du vil indgå i et kundeserviceteam på 6 andre, der også beskæftiger sig med debitorhåndtering og tømningsordninger.

I Provas er vi kundernes forsyning. Det betyder, at vi forsøger at give kunden den bedst mulige oplevelse, når de kontakter os, også selvom de ikke altid får det svar de håber på.

Aabenraa SognKontorassistent og receptionist til Fælleskontoret

Aabenraa Sogn

En 32 timers stilling som kontorassistent og receptionist ved Fælleskontoret i Aabenraa sogn er ledig pr. 1. august 2021.

Fælleskontoret er et kontorfælleskab imellem Aabenraa Provsti og Aabenraa sogn med samlet 9 medarbejdere. Vi tilbyder et spændende job i samspil med gode kolleger i et aktivt sogn. Der er gode muligheder for personlig udvikling.

Som receptionist og kontorassistent i Fælleskontoret er du ofte den første personlige og telefoniske kontakt til sognets brugere og provstiets gæster, og det er helt centralt for os, at du er dygtig til at etablere en god og positiv kontakt til vores brugere og gæster.

Esbjerg Kommune
Skolesekretær til Vadehavsskolen

Esbjerg Kommune, Ribe

Vadehavsskolen søger en sekretær i 30 timer om ugen til ansættelse pr. 1. august 2021.

Du vil blive en del af Vadehavsskolens sekretariat. Sekretariatet løser i samarbejde Vadehavsskolens administrative opgaver og servicerer ledelsesteamet og Vadehavsskolens brugere og personale. Det forventes, at du med din arbejdsindsats, kritiske stillingtagen og gode ideer bidrager aktivt og hjælpsomt til teamet.

Din primære ansættelse vil dog være på Egebæk-Hviding Skole Vadehav.

Daglig drift på Egebæk-Hviding skole Vadehav, herunder bl.a.:

  • Elev- og personaleadministration i Tea, Trio og EKansat
  • Telefonpasning
  • Håndtering af elevers buskort
  • Morgenvikardækning alle hverdage
Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og FiskeriKundeservicemedarbejder med stort overblik til Landbrugsstyrelsen

Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri, Augustenborg

Sætter du kunden i centrum? Og har du lyst til at besvare henvendelser om alt fra økologiske svampe til landbrugsstøtte? Så tilbyder vi et helt unikt job i Augustenborg, hvor du kan være med til at sikre god kundeservice i fremtiden.

Vi håndterer alle kundehenvendelser fra styrelsens ca. 50.000 kunder, hvoraf de fleste er beskæftiget inden for landbrug. Ca. halvdelen af henvendelserne besvarer vi selv og resten sikrer vi, at vores kolleger i styrelsen besvarer. Vi hjælper desuden vores kunder i forbindelse med brugen af styrelsens digitale løsninger. Kundecenterets hovedopgaver er:

  • svare på komplekse henvendelser på telefon og mail, eller eventuelt viderestille til relevante kolleger
  • håndtere Landbrugsstyrelsens officielle e-mail-postkasse
  • besvare og håndtere henvendelser om fejlmelding på styrelsens it-systemer
UC SYD
Administrativ koordinator til professionshøjskolernes Censorsekretariat

UC SYD, Haderslev

Har du lyst til at blive en del af et velfungerende sekretariat med spændende arbejdsopgaver, trives du i et travlt og godt arbejdsmiljø, og har du overblik, stor drivkraft og humor, så er du den administrative koordinator, vi mangler til en nyoprettet stilling i Censorsekretariatet på Campus Haderslev fra 1. august 2021.

Sekretariatets væsentligste opgave er at bistå eksamensadministrationerne med at finde censorer til professionsbacheloruddannelser, diplomuddannelser og universitetsuddannelser i det omfang, disse ikke allokeres automatisk.

Sekretariatet understøtter endvidere censorformandskaberne praktisk og administrativt samt leverer data til brug for kvalitetssikringsarbejde.

Som vores nye kollega bliver du en del af et velfungerende og dynamisk sekretariat bestående af seks medarbejdere, som sætter godt kollegialt samvær i højsædet.

UC SYD
Færdselsstyrelsen
Personaleadministrative medarbejdere til HR

Færdselsstyrelsen, Ribe

Vil du være med til at opbygge en ny HR-funktion i en styrelse med vokseværk? Så er det måske dig, vi søger.

Vi står overfor store og ambitiøse mål, hvor HR bliver et centralt omdrejningspunkt både i udviklings- og opbygningsfasen samt den efterfølgende drift, og vi søger derfor flere nye kollegaer til HR.

Som personaleadministrativ medarbejder skal du løse personaleadministrative opgaver, blandt andet vedrørende rekruttering, ansættelse, lønadministration, ferie, sygefravær, barsel, arbejdsskader og fratrædelser. Derudover har du daglig kontakt med medarbejdere og ledelse i Færdselsstyrelsen vedrørende stort og småt.

Færdselsstyrelsen
Færdselsstyrelsen
Administrative medarbejdere til team kørekort

Færdselsstyrelsen, Ribe

Vil du være en del af et team, der løser en lang række opgaver inden for sagsbehandling, administration og udvikling af kørekort, køreuddannelses- og kørelæreruddannelsesområdet?

Så søger team kørekort administrative medarbejdere til en række opgaver inden for teamets ansvarsområder.

Som administrativ medarbejder i teamet vil du sammen med de øvrige medarbejdere komme til at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for administrationen af reglerne for kørekort, køreuddannelse og kørelæreruddannelse. Det drejer sig fx om indledende og lettere sagsbehandling inden for de forskellige områder, telefonbetjening af borgere og virksomheder, planlægning af kørelæreruddannelse, visitation af sager m.m.

Færdselsstyrelsen
Abena
Salgskoordinator til ABENA Consumer Products

Abena, Aabenraa

Med kunden som omdrejningspunkt har du blik for det gode samspil i et professionelt team, og samtidigt motiveres du af impulserne fra et internationalt marked i evig bevægelse. Du er effektiv i din tilgang til opgaveløsningen og bidrager til optimal afvikling samt koordinering af mulige løsninger med de øvrige afdelinger.

ABENA Consumer Products har i dag et omfattende samarbejde med en lang række retailkunder i Nordeuropa, og vi ønsker konstant at udvikle os med nye kundesegmenter og nye produkter. Her kommer du ind i billedet, hvis du vil være med på holdet.

Din indsats er en vigtig del af hele salgskæden
Du bliver en del af Business Service i ABENA Consumer Products med reference til Teamlederen, hvor du som koordinator kommer til at arbejde med support til både kunder og dine salgskolleger, og i det hele taget er du en vigtig brik i at understøtte, udvikle og drive vores salg.

Abena
TIP Trailer Services Denmark ApS
Assistant Workshop Manager

TIP Trailer Services Denmark ApS, Padborg

TIP Trailer Services er i fuld gang med at øge vores aktiviteter i Danmark og derfor har vi rygende travlt på vores værksteder. Vi søger derfor en dedikeret Assistant Workshop Managerder kan sikre forsat success på vores værksted i Padborg.

TIP Trailer Service er en af Europas førende virksomeder indenfor trailer leasing og service. Vi udbyder trailer og lastbiler leasing, leje, vedligeholdelse og andre værdiskabende løsninger til transport og logistik kunder i hele Europa. Vi er specialiseret i leasing og udlejning af trailere, tankvogne, Lastbiler og andet udstyr. TIP ejer og administrerer ca 100.000 enheder, og har dermed en af de største og mest alsidige flåder i Europa.

Som Assistant Workshop Manager vil du vil være ansvarlig for at servicere vores kunder med bla. opfølgning, afregning, reservering, problemløsning og sikre at kunderne får en præcis, god og nøjagtig service.

TIP Trailer Services Denmark ApS