124 jobannoncer matcher din søgning 124 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Nova-Pack A/S

Barselsvikariat – supply chain coordinator til logistik & ordrehåndtering

Svendborg

Er du god til logistik, detaljeorienteret og serviceminded?

Vi tilbyder dig en spændende stilling i et uformelt og dynamisk miljø med 11 gode kollegaer, hvor du bl.a. får supply chain ansvar for en række faste kunder, herunder ordrebehandling fra A til Z, bestilling af varer hos producent, booking af transport- og eksportdokumentation m. fl.

Nova-pack A/S er beliggende ved Svendborg havn med dertilhørende gode kontorfaciliteter. Vi sikrer dig en god oplæring fra starten!

Gem
Sydbank

Inkassokonsulent til Sydbank i Aabenraa

Aabenraa

Brænder du for at hjælpe mennesker der står i en økonomisk svær situation? Vi tilbyder et spændende og udviklende job.

Du får en alsidig hverdag med mange forskellige opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med gældsinddrivelse, tvangsauktioner og gældssaneringer samt tilhørende administration. Sideløbende med sagsbehandlingen bidrager du med din viden og dine ideer til de udviklingsopgaver, der findes i afdelingen.

Sydbank
Abena Produktion A/S

Produktkvalitets Assistent

Aabenraa

Vil du være med til at give brugerne af vores produkter større livskvalitet? Vi søger vi en ny kollega til vores Produktkvalitetsafdeling, som arbejder med at sikre, at produkterne lever op til vores kvalitetsstandarder.

Du skal behandle og registrere reklamationer og afvigende produkter, herunder rapportering og statistik over afvigelserne. Som Assistent i Produktkvalitetsafdelingen bliver du en del af et lille, men effektivt team, hvor humøret er højt.

FRONTPEOPLE A/S søger for kunde
Gem
FRONTPEOPLE A/S

Teamkoordinator til økonomiafdeling

Til vores kunde med kontor i Kolding, søger vi en teamkoordinator for i alt 4 medarbejdere fordelt på to teams i økonomiafdelingen.

Du får til ansvar at sikre, at opgaverne i de to teams løses effektivt, til tiden og i aftalt kvalitet. Desuden bliver du ansvarlig for, at processer og værktøjer optimeres og videreudvikledes efter behov. Én af dine opgaver bliver bl.a. udarbejdelse af forskellige godkendelsesprocedure for at sikre effektiv og ensartet behandling.

Indrykket:
Vor Frue Kirke, Svendborg

Daglig leder med kordegnefunktion

Svendborg

Drømmer du om et job med personaleledelse, administration og koordinering? Har du lyst til at drive en udviklingsproces, hvor samarbejde mellem forskellige faggrupper er i fokus?

Så har vi har en spændende mulighed til dig! Med reference til menighedsrådet vil du få ansvaret for den daglige ledelse af vores organisation i Vor Frue Kirke. Kirken rummer både del- og fuldtidsansatte og er kendetegnet ved et meget højt aktivitetsniveau, hvilket gør det til en dynamisk, spændende og alsidig arbejdsplads.

Marius Pedersen A/S

Kundeservicemedarbejder/kontorassistent

Esbjerg Ø

Motiveres du af en travl hverdag i et kundeservicecenter med stort fokus på service og mange forskellige opgaver der skal løses her og nu? Kan du yde en service ud over det sædvanlige og samtidig have flere bolde i luften på en gang?

Som kundeservicemedarbejder/kontorassistent bliver du en del af teamet i kundeservicecentret, hvor du refererer til regionschefen. Du vil deltage i de daglige opgaver med fokus på kundebetjening og effektiv administration og drift, i tæt samarbejde med dine kollegaer på kontoret.

Marius Pedersen A/S
Danske Stenhuggerier A/S

Rådgiver/sælger til vore fantastiske kunder

Varde

Se video om Danske Stenhuggerier A/S som arbejdsplads

Vi ved godt, at du nok aldrig har overvejet en branche som vores. Den er anderledes og fremmed, fordi mange af os ikke beskæftiger os med tab og død, før man selv oplever, at den banker på døren.

Men du får aldrig en arbejdsplads, hvor din indsats har så afgørende betydning for andre mennesker, som det er tilfældet hos os.

Du kommer hurtigt til at føle et naturligt ansvar for din afdeling. Du betjener dine kunder. Du servicerer dine dygtige bedemænd. Du trimmer din udstilling og sørger for, at dine kunder føler sig velkomne og bliver hjulpet med deres personlige minde, over den person de har mistet.

Danske Stenhuggerier A/S
Gem
Jyske Bank

Assisterende Rådgiver

Esbjerg

Vores kunder vil rigtig gerne lave forretninger med os, derfor har vi brug for dig til, i tæt samarbejde med Bankrådgiverne, at sikre de gode kundeoplevelser.

Opgaver kan være alt fra, hvidvask relaterede opgaver, pensionsopgaver, oprettelse af nye kundeopgaver, korrespondancer og meget mere. Kort sagt alt mellem himmel og jord.

Du får stor indflydelse på, hvordan samarbejdet til dine gode kolleger opbygges og udvikles.

Jyske Bank
Gem
Jyske Bank

Operations & Innovation Officer til Support Erhverv i Jyske Bank

Vejle

Synes du også, at det skal være sjovt at gå på arbejde? Motiveres du af at gøre en forskel i fællesskab for kunder og kolleger, og har du interesse for erhvervsområdet i den finansielle sektor? Trives du bedst i et miljø, hvor spændende opgaver og løbende forandringer er en selvfølge?

Så er du måske vores nye teammedlem!

Jyske Bank
Esbjerg Kommune

Medarbejder med interesse for myndighedsopgaver inden for miljø

Esbjerg

Esbjerg Kommune søger en medarbejder til at varetage opgaver inden for et bredt myndighedsområde for primært Deponi Syd I/S og Bobøl Deponiselskab I/S.

Opgaverne omfatter at sikre, at vilkår i miljøgodkendelser og tilslutningstilladelser for flere deponier overholdes samt at være tovholder på forskellige ansøgnings- og etableringsprocesser for nye anlæg på de forskellige lokaliteter.

Du skal kunne indgå i dialog med de relevante myndigheder og samarbejdspartnere om drift på affaldsdeponier. Der skal også udarbejdes årsopgørelser ud fra spildevandsanalyser.

Coop Danmark A/S

Administrativ medarbejder til daghold, tidsbegrænset stilling

Odense S

Vi søger nu kvalitetsbevidste administrative medarbejdere, der på fuld tid kan afløse vores øvrige administrative medarbejdere i varemodtagelsen på vores daghold hen over sommeren.

Varemodtagelsen er det første, som de eksterne chauffører møder, når de ankommer med varer til vores center og anvises en port. Her er det din opgave at indregistrere de indkomne varer med de korrekte data. Arbejdet foregår med telefon og PC stående ved en rullevogn på lageret.

Sydjysk Sparekasse

Kundemedarbejder

Sønderborg

Sætter du en ære i at hjælpe vores rådgivere med at levere den bedste kundeoplevelse og har du et særligt servicegen?

Vi søger nu en dygtig kundemedarbejder, som både kan understøtte vores rådgivere i Sønderborg, men også være en del af vores tværgående kundemedarbejderteams – også kaldet vores specialistteams.

Opgaverne vil være varierende med alt lige fra telefonbetjening, oprettelse af nye kunder, ad hoc-opgaver fra rådgiverne til specialistopgaver.

Plum Safety ApS

Product Manager søges til medicinske førstehjælpsprodukter

Assens

Plum Safety, som ligger i Assens, er i kraftig vækst, og vi søger derfor dig, der har lyst til at være ansvarlig for product management-området og for et lille team.

Opgaverne er mange og forskellige, men i hovedoverskrifter kan de beskrives som nedenstående, hvor du:

  • har ansvaret for, at alle processer og procedurer i vores kvalitetsstyringssystem (D4) bliver overholdt
  • bistår salgsteamet med produktinformationer og koordinerer ved behov for ændrede/nye produkter – både eget brand og private label
  • har kontakt til og koordinerer med trykkerier og andre leverandører.
Administrationsselskabet AUNBØL A/S

Ejendomsadministrator

Esbjerg

Vi søger en ejendomsadministrator, som skal indgå i et velfungerende team af dygtige og kompetente medarbejdere, og som selvstændigt skal varetage en administrationsportefølje bestående af andelsboligforeninger, ejerforeninger samt udlejningsejendomme.

Dine opgaver er mangeartede og alsidige, men med følgende hovedopgaver:

  • Bogholderi – regnskab og bogføring
  • Huslejeopkrævning samt restancestyring
  • Lejereguleringer og varslingsskrivelser
  • Betalinger
  • Forbrugsregnskaber
Administrationsselskabet AUNBØL A/S
Gem
Energinet

Sagsbehandler til forvaltning af Energinets eksisterende el-anlæg

Fredericia

Drømmer du om at være med til at drive den grønne omstilling? Og trives du i en rolle, hvor forvaltning og sagsbehandling udgør størstedelen af din arbejdsportefølje?

Se video om Energinet som arbejdsplads

Som medarbejder i ”Team 3. parter” under afdelingen ”Miljø og Support” kommer du til at arbejde med forvaltningen af Energinets rettigheder omkring eksisterende el-anlæg. Dette er nødvendigt for at kunne sikre en optimal energiforsyning i samspil med den generelle samfundsudvikling, særligt erhvervs-, industri-og VE-projekter i hele landet.

Energinet
Human Skills søger for Etex Nordic A/S
Gem
Human Skills

Teamlead Customer Service

Fredericia

Vi søger en stærk teamleder, der kan motivere og styrke Etex Nordics customer serviceteam med 4 medarbejdere i Fredericia og Malmø. Teamlederen er en spillende træner, og du deltager derfor selv aktivt med primært danske nøglekunder. Du går forrest og viser vejen ud fra egne erfaringer og best pratice i hverdagen.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Ansvar for ledelsen samt bistå customer serviceteamet.
  • Ansvarlig for løbende forbedringer og optimering i afdelingen.
  • Ansvar for ordrehåndteringen fra udvalgte, primært danske nøglekunder.
Danish Agro a.m.b.a.

Ekspeditionsmedarbejder

Kværndrup

Har du lyst til administrativt ansvar i en hverdag med en bred kontaktflade, og hvor ikke to dage er ens? Vil du være en del af en stærk virksomhed i udvikling, hvor du får en masse gode kolleger?

Du er det glade ansigt, der tager godt imod vores kunder og agerer ”first-point-of-contact” for alle indkomne henvendelser til afdelingen. Fra din kontorplads i Kværndrup består dine opgaver af at håndtere og betjene kunder fysisk og per telefon samt ind- og afvejning af korn.

JM Trykluft A/S

Udlejningskonsulent

Billund

I JM Trykluft er vi meget mere end udlejning – og går hver dag på arbejde, med det mindset at relationen er vigtigere end ordren. Vi gør det som et team, hvor vi hjælper hinanden og har det sjovt, mens vi arbejder – og har nu plads til en ny kollega på holdet.

Har du en naturlig lyst til at give en kundeservice, som får kunderne til at smile stort tilbage hver gang og føler sig trygge? Trives du i en hverdag med fart på, hvor omprioritering er dagligdag, men hvor kunden fortsat altid er i centrum og vi går efter at levere byens bedste kundeservice hver gang?

Arbejdsopgaverne er en god blanding af kundeservice og -rådgivning, administration og praktiske opgaver inde såvel som ude,

BCA Auto Auktion

Koordinator med flair for kommunikation

Vejle Øst

Dine væsentligste opgaver vil relatere sig til håndtering af, og forståelse for vores kunders behov. Udvikling og optimering af kunderejsen, med henblik på at skabe en sublim kundeoplevelse. Der vil også være opgaver, som relaterer sig til marketing.

Udover en central placering ved motorvejsafkørsel 59 ved Vejle, tilbyder vi en god frokostordning, sundhedsordning mv. I det hele taget er der tale om en god, sund arbejdsplads, hvor mulighederne er mange.

Humlebo Ejendomme A/S

Økonomi- og administrativ medarbejder til veletableret udlejningsvirksomhed

Odense M

Drømmer du om et job, hvor du kan få lov til at udfolde dine evner inden for både økonomi og administration?

Som økonomi- og administrativ medarbejder hos Humlebo Gruppen bliver du en vigtig og integreret del af organisationen og får en unik indsigt i ejendomsbranchen – i trygge rammer og med mulighed for stort ansvar.

Humlebo Ejendomme A/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV