31 jobannoncer matcher din søgning 31 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Aunsbjerg A/S

Indskriver til innovativt bilhus - klar til nye udfordringer?

Odense

Se video om Aunsbjerg A/S som arbejdsplads

Som indskriver hos Aunsbjerg giver du vores kunder en god velkomst i vores professionelle bilhus, hvor vi er kendt for at give vores kunder en personlig og mindeværdig serviceoplevelse.

Hos os bliver du en del af et familiært arbejdsmiljø med engagerede og energiske kolleger, der vægter godt humør højt – og hvor hygge altid er en del af hverdagen.

Vi er også gode til at pleje sammenholdet udenfor arbejdstiden, og du kan derfor glæde dig til personaleforeningsaktiviteter, der tæller alt fra fredagsbarer og grillaftener til vores fælles skitur, som vi er på hvert 2. eller 3. år.

Aunsbjerg A/S
Gem
Roliba A/S

Intern salgsmedarbejder

Odense SV

Du indtræder i vores interne salgsteam bestående af 3 personer, hvor kunden er i centrum, kundepleje & kundeservice er en essentiel del af dagligdagen og - ikke mindst - hvor samarbejde og kommunikation vægtes højt på tværs af alle afdelinger i Roliba og alle giver en hånd med.

Arbejdsopgaver er bl.a.:

  • Telefonisk rådgivning / salg
  • Ordre- og tilbudsgivning / tilbudsbehandling
  • Backup og support for vores eksterne sælgere
HJHansen Recycling A/S

Servicekoordinator til systematisk vedligehold og procedurer

Odense C

Kan du lide at planlægge og koordinere med mange forskellige kolleger? Er du god til data, systematik og IT, så opgaverne kører digitalt? Er du god til at opbygge procedurer og har du en god forståelse for omkostninger og økonomi?

Vi tilbyder et selvstændigt og alsidigt job i en virksomhed, der er i konstant udvikling samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling, hvor du kan være med til at præge jobbet og stillingens indhold.

Spillemyndigheden

Administrative sagsbehandlere med juridisk forståelse søges til sagsbehandling af almennyttige lotterier og væddemål og onlinekasino

Odense C

Vil du levere professionel engageret service og vejledning, og gennem faglig kompetent sagsbehandling være med til at bidrage til et fair og velreguleret spilmarked i Danmark?

Du bliver enten en del af kontoret Lotteri og Landbaseret Spil, som blandt andet er ansvarlig for at vejlede ansøgere og udstede tilladelser til almennyttige lotterier, eller et tværfagligt kontor, hvor du vil bistå kontorets jurister og teknikere i at behandle ansøgninger om tilladelse til at udbyde online spil i Danmark.

Spillemyndigheden
GLS Denmark A/S

Kundeservicemedarbejder med smil i stemmen (barselsvikariat) - Odense

Se video om GLS Denmark A/S som arbejdspladsMotiveres du af at hjælpe andre mennesker ved at løse hverdagens små udfordringer?

Din opgave bliver at servicere vores kunder via telefon og mail.

Glæd dig til en grundig onboarding med vores professionelle introduktionsforløb, sundhedsforsikring fra dag ét, lækker frokostordning og vores aktive personaleforening.

GLS Denmark A/S
Gem
YouSee

YouSee søger kunderådgivere til vores kundecenter i Odense

Odense C

Brænder du for at skabe den bedste kundeoplevelse? Og kan du se dig selv besvare på disse henvendelser fra vores kunder?

  • ”Jeg kan ikke få signal til min tv-boks”
  • ”Mit internet virker ikke, og det virkede for en time siden”
  • ”Jeg skal have hjælp til opsætning af min nye router”

Som kunderådgiver vil du arbejde med indgående opkald fra vores kunder - det betyder, at kunderne ringer til dig og ikke omvendt.

Fyns Kran Udstyr A/S

Er du vores nye salgskoordinator til vores hovedkontor i Odense?

Odense SV

Se video om Fyns Kran Udstyr A/S som arbejdsplads

Brænder du for samarbejde, godt købmandskab, og kan du levere god kundeservice, så er det dig, vi mangler i vores salgsteam!

Du får muligheden for en spændende hverdag i en mellemstor handels- og produktionsvirksomhed med over 100 ansatte, der er fordelt på 4 afdelinger i Vallensbæk, Aalborg, Esbjerg, Odense, og ikke mindst de danske landeveje via vores team bestående af både serviceteknikere og konsulenter.

Fyns Kran Udstyr A/S
Bayern AutoGroup

Receptionistmedhjælper

Odense S

Er du serviceminded og kan bevare både overblik og godt humør i travle situationer?

Hos Bayern AutoGroup Odense søger vi en serviceminded receptionistmedhjælper, der kan give vores kunder en smilende og imødekommende modtagelse i forretningen. Dertil vil dine arbejdsopgaver primært være administrative i form af arkivering, telefonpasning, udlevering af lånebiler til kunderne samt varetagelse af diverse ad hoc-opgaver.

Til gengæld tilbyder vi godt humør og gode kolleger, som er med til at præge arbejdsdagene. Stillingen er som udgangspunkt normeret til 5 timer hver anden søndag, dertil afløsning i hverdagene samt i ferier.

Gem
Envases

Sales Coordinator

Odense

Brænder du for kundepleje og samarbejde, og er du kendt for at følge dine opgaver til dørs? Har du gode sproglige kompetencer, og er du en struktureret holdspiller? Så er du lige den nye kollega, vi står og mangler til et barselsvikariat det næste år i vores Sales Support i Odense.

Som en del af jobbet skal du håndtere en lang række administrative opgaver, herunder skal du følge op på indgåede aftaler og kontrakter samt udfærdige eksportdokumenter.

Gem
Comwell

Meeting Designer, Comwell H. C. Andersen Odense/ODEON

Odense C

Som Meeting Designer på Comwell H. C. Andersen Odense/ODEON kommer du til at spille en vigtig rolle.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være

  • Koordinering, planlægning og fuldførelse af mindre møder og konferencer
  • Rådgivning og inspiration om mødeprocesser og forløb – MeetingDesign

Vi lover til gengæld, at du får et spændende og udfordrende job, hvor du får mulighed for at gøre en forskel.

Damifo Odense

Kontorassistent med regnskabserfaring

Odense SØ

Stortrives du på et kontor, hvor vi hjælper hinanden og elsker du arbejdet med mangeartede økonomi- og administrationsopgaver? Så kan du være vores kommende kollega.

Vi søger lige nu en administrativ stærk og humørfyldt kollega, med kompetencer indenfor både økonomi og det administrative. Vores ejerledere takker af efter 38 år i miljøbranchen, og du overtager en meget velfungerende og varierende rolle, som du samtidig kan være med til at udvikle videre på.

Tradepoint A/S

Project Lead til international trading virksomhed

Odense S

Som Project Lead indgår du i den afdeling, der sikrer at alle nye produkter til en af Tradepoints store kunder bliver implementeret på en måde hvor både deadlines og service overfor kunden er i fokus.

Du vil få ansvaret og ejerskabet af tidslinjen for egne projekter fra første referenceprøve skal udarbejdes, til levering af et færdigt og godkendt produkt. Dette sker i samarbejde med vores salgsafdeling, vores projekt teams i Asien, samt producenterne. Du er ansvarlig for at sikre at produktet implementeres rettidig, og at alle aftalte specifikationer og gældende lovgivninger er afstemt og godkendt af de rette specialister i organisationen.

Tradepoint A/S
Tradepoint A/S

Masterdata Specialist i en international trading virksomhed

Odense S
  • Drives du af at levere kvalitet gennem samarbejde med mange interessenter?
  • Er du struktureret og stærk i processer?
  • Har du fokus på detaljen, samtidig med du at du skaber fremdrift og resultater?

Du lander i en succesrig virksomhed med focus på fortsat vækst. Her får du plads og rum til at udvikle dine faglige kompetencer og styrke din personlige profil i et team, der motiverer, støtter og værdsætter hinanden i en travl hverdag.

Tradepoint A/S
Temp-Team A/S søger for Dansk Sprinkler Teknik A/S
Gem
Temp-Team A/S

Har du hvad der kræves for at levere førsteklasses kundeservice?

Odense S

Er du serviceminded med stort S, kundeorienteret og struktureret? Så har vi et spændende job til dig. Sætter du en ære i, at servicere dine kunder og kollegaer og trives du i en til tider uforudsigelig hverdag, så er vi på udkig efter dig.

Kom og vær med når de tre Odense-afdelinger bliver samlet i et helt nyt domicil. Som en af de bedste indenfor feltet bliver du del af et dedikeret team i serviceafdelingen, som altid sætter kunden i fokus.

Heimstaden Danmark A/S

Banke, banke på… Hvem der? Den nye ejendomsadministrator!

København, Aarhus eller Odense

Se video om Heimstaden Danmark A/S som arbejdsplads

Som Ejendomsadministrator hos Heimstaden Denmark får du en uformel, fleksibel og dynamisk hverdag - hver dag. Du vil blive tilknyttet vores kontor i København eller Aarhus, alt efter hvor i landet du bor.

Vi er et kompetent team, hvor holdånden er helt i top. En social, sammentømret super-afdeling, der sammen administrerer en af Danmarks største ejendomsporteføljer. Vi lærer til og lærer fra, sætter pris på hinanden og elsker det, vi gør.

Heimstaden Danmark A/S
Coop Danmark A/S

Administrativ medarbejder til daghold, tidsbegrænset stilling

Odense S

Vi søger nu kvalitetsbevidste administrative medarbejdere, der på fuld tid kan afløse vores øvrige administrative medarbejdere i varemodtagelsen på vores daghold hen over sommeren.

Varemodtagelsen er det første, som de eksterne chauffører møder, når de ankommer med varer til vores center og anvises en port. Her er det din opgave at indregistrere de indkomne varer med de korrekte data. Arbejdet foregår med telefon og PC stående ved en rullevogn på lageret.

Humlebo Ejendomme A/S

Økonomi- og administrativ medarbejder til veletableret udlejningsvirksomhed

Odense M

Drømmer du om et job, hvor du kan få lov til at udfolde dine evner inden for både økonomi og administration?

Som økonomi- og administrativ medarbejder hos Humlebo Gruppen bliver du en vigtig og integreret del af organisationen og får en unik indsigt i ejendomsbranchen – i trygge rammer og med mulighed for stort ansvar.

Humlebo Ejendomme A/S
Gem
Bolio ApS

Property Manager/Ejendomsadministrator

Odense M

Odense vokser, forandres og udvikles med spændende og hastige skridt. Nye spændende ejendomsprojekter transformerer Odense til en mere moderne og sammenhængende storby – og den udvikling og rejse kan du komme med på sammen med os hos Bolio.

Vi søger en fleksibel, udadvendt og serviceminded Property Manager/ ejendomsadministrator til vores lille team i Odense centrum, som forstår at yde en høj service til vores lejere - såvel nuværende, som kommende - da stillingen har stor fokus på såvel udlejning som administration.

Tradepoint A/S

Aftersales Coordinator

Odense S

På Tradepoint arbejder vi ud fra målsætningen om at gøre det komplekse simpelt – samtidig med, at vi hele tiden udvikler os, for at blive dygtigere.

Som Aftersales Coordinator bliver du et vigtigt bindeled mellem nationale og internationale kunder, leverandører i Asien, samarbejdspartnere og kollegaer i både Danmark og Asien.

Arbejdsopgaverne består bl.a. i håndtering af henvendelser fra kunder, som har brug for support og løsning af reklamationer. Du har kontakt til både kunder og leverandører, hvor du koordinerer og aftaler bedste mulige løsninger, så vi opnår tilfredse kunder og et godt samarbejde med leverandører.

Tradepoint A/S

Sabbatårs medarbejder søges til vores inkassoafdeling

Odense SØ

Vi søger en dedikeret og dygtig medarbejder til vores inkassoafdeling i Danske Inkasso.

Indrykket:
Hentet fra Jobcenter

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stillinger.

Opret CV