8 jobannoncer matcher din søgning 8 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Udlejningskonsulent søges til branchens bedste arbejdsplads i Køge
Har du en naturlig lyst til at give en kundeservice, som får kunderne til at smile stort tilbage hver gang og føler sig trygge? Trives du i en hverdag med fart på, hvor omprioritering er dagligdag, men hvor kunden fortsat altid er i centrum og vi går efter at levere byens bedste kundeservice hver gang?
Arbejdsopgaverne er en god blanding af kundeservice og -rådgivning, administration og praktiske opgaver inde såvel som ude.
Vi fejrer store som små succeser, går meget op i medarbejdernes sikkerhed, trivsel og arbejdsglæde, og kompetenceudvikler og træner løbende vores medarbejdere i at blive endnu dygtigere, hvorfor din personlige udvikling prioriteres.
Er du vores nye kollega i studieadministration?
Studieadministrationen på Zealand arbejder for at understøtte studerende og kursister samt sikre sikker drift af vores uddannelser.
Til vores fælles team for Efteruddannelse og Optag søger vi to kollegaer. Vores kommende kollega er tiltænkt en række opgaver i en mangfoldig hverdag:
- Kontakt med kursister, ansøgere og undervisere til vores kurser og uddannelser på mail, tlf., chat samt fysisk ude på vores afdelinger i forbindelse med Åbent Hus, studiestart og stedprøver.
- Samarbejde med kolleger på tværs af teams om systemer, data, processer osv.
Account Manager til kundeservice, compliance og kommunikation
Du bliver ansvarlig for at on-boarde kunder i vores cookieløsning og skal arbejde i feltet mellem compliance, markedsføring og kundeservice/support.
Du fungerer som primær kontaktperson for vores kunder, herunder webbureauer mfl., og yder førsteklasses kundeservice. Du samarbejder tæt med vores tekniske team for at implementere og tilpasse løsninger til kundens specifikationer.
Det er vigtigt du er struktureret og kan arbejde selvstændigt samtidig med du trives i et teammiljø, ligesom du er selvkørende og har lyst til at på sigt at påtage dig et ansvar.
Kontorassistent, Region Øst, Køge
Kan du tænke dig en hverdag, hvor du har et tæt samarbejde med Regionschefen og sørger for at skabe stabile rammer i afdelingen?
Du vil få en varieret hverdag med mulighed for udnyttelse af dine kompetencer inden for planlægning, koordinering og økonomistyring i samarbejde med dine kollegaer i regionen.
Dine nøgleopgaver
- Sikre en korrekt bogføring og fakturering i samarbejde med regionschefen
- Opretholde løbende kontakt til dine kollegaer i regionen for opfølgning på vigtige opgaver
Project Coordinator
Er du en organiseret og proaktiv problemløser med en passion for at få tingene gjort?
Opgaver:
- Oprettelse, klargøring og opfølgning af projekter/ordrer til indkøb og produktion.
- Placering af indkøbsordrer hos underleverandører med tilhørende opfølgning.
Hos os bliver du del af en engageret og kompetent virksomhed præget af arbejdsglæde og et arbejdsmiljø, der giver daglige udfordringer og stiller krav. V
Marketingkoordinator til Castus (barselsvikariat)
Vil du være med til at gøre en sundere forskel?
Vi søger en stærk kommerciel profil med interesse for både salg, kategori, produktudvikling og marketing.
Primære arbejdsopgaver
- Projektleder (fra A til Z) for udvalgte marketingprojekter/opgaver/ kampagner/aktiviteter på Castus.
- Ansvarlig for at udvikle, opdatere, koordinere og vedligeholdelse af POS materialer samt forsendelse af disse.
I hverdagen er beslutningsgangene korte og med mange aktiviteter og berøringsflader.
Operations Specialist, B2B - Køge
As an Operations Specialist (Tesla for Business) you will be responsible for the day-to-day operations of our B2B order pipeline.
To Vikarer søges til Salgs- og Supportafdeling i Køge
Er du klar til at tage ansvar, trives du i et dynamisk miljø, og kan du holde mange bolde i luften?