Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
11 jobannoncer matcher din søgning 11 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Norsktalende kundeservicemedarbejder
Kan du give branchens bedste service, og kunne du tænke dig at blive en vigtig del af en virksomhed i vækst?
Som salgs- og kundeservicemedarbejder bliver du en vigtig del af et yngre energisk team. Din fornemmeste opgave bliver at øge salget til vores kunder, fra butikker, vvs-installatører og grossister, gennem et højt fagligt og professionelt niveau.
Vi tilbyder en spændende og varieret fuldtidsstilling, hvor du får mulighed for at præge din hverdag samt egne ansvarsområder og gode udviklingsmuligheder.
Administrativ medarbejder til alsidige opgaver (evt. deltid)
Er du klar på at komme ind og give et ordentligt nøk med, hvor du selv kan være med til at vælge dine kontoropgaver – afhængigt af dine erfaringer og ønsker? Og har du hovedet ordentligt skruet på, gode engelskkundskaber og relativt styr på de helt overordnede processer i en virksomhed?
Det vigtigste for os er, at vi får ansat den rette person til vores virksomhed. Derfor er vi også meget fleksible i forhold til, om du kunne tænke dig at arbejde fuldtid eller deltid.
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
Indkøber / Supply chain coordinator
New Wave Danmark A/S er datterselskab af svenske børsnoterede New Wave Group AB og fungerer som salgsselskab i Danmark for gaver, brugskunst, profilvarer, arbejdsbeklædning og sportstøj.
Arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Formidling og håndtering af trading-ordrer fra leverandør til kunde.
- Reklamationshåndtering.
- Koordinering og prioritering af grafisk arbejde i samarbejde med grafikere.
- Kontakt til eget indkøbskontor i Asien.
Priskoordinator til EL-Installation
Har du en naturlig analytisk og struktureret tilgang til dine opgaver? Sætter du en ære i at have et øje på detaljen, samtidig med at du sikrer, at dine samarbejdspartnere er tilfredse?
Dine arbejdsopgaver
- Analysere og evaluere prisstrukturer og -trends for at sikre konkurrencedygtige priser og maksimere indtjening.
- Samarbejde med salgsteamet for at fastlægge optimale priser i overensstemmelse med kundebehov og virksomhedens mål.
- Overvåge og justere priser løbende baseret på markedets udvikling og interne mål.
Inside Sales with Commercial Assistant skills
Azelis is a global company recognized as leading within Special Chemicals and products to, among others, the Agriculture, Food & Nutrition and Pharma & Healthcare industry.
If you are looking for a position in an international company with a flexible work life, and the possibility of professional and personal development and career growth, keep on reading.
Technical Writer - Vikariat
For vores kunde BK Medical ApS, som er en del af GE HealthCare, søger vi en Technical Writer til et 3-4 måneders fuldtidsvikariat.
Det overordnede formål for stillingen er at opdatere brugervejledninger, der er nødvendige for at sikre en sikker, hensigtsmæssig og effektiv brug af BK Medicals ultralydsprodukter.Primære arbejdsopgaver:
- Skrive og opdatere brugervejledninger, rengøringsinformation, datablade og samlingsvejledninger
- Samarbejde med øvrige teammedlemmer og koordinere projekter på tværs af den globale projektorganisation
- Arbejde på flere projekter samtidigt og koordinere leverancer for Technical Documentation
vikar til lokalebooking og mødeforplejningen i Ernæringsenheden på Herlev hospital
Har du lyst til at stå for vores lokalebookingen og være en del af mødeforplejningen på Herlev hospital, så kunne dette måske være et drømmejob for dig.
Vagtplanlægger til Rengøringsenheden på Herlev og Gentofte Hospital
Kunne du tænke dig et job, hvor du sikrer en effektiv og fleksibel vagtplanlægning for rengøringsmedarbejderne, og på den måde bidrage...
Administrations assistent ( 25 timer / deltid)
Cecilie's søger en velorganiseret og serviceminded administrativ assistent/bookingkoordinator til vores kontor i Herlev med arbejdstid mandag til fredag fra 10.00 - 15.00.
Stil dine administrative evner til rådighed for Røde Kors Herlev og hjælp lokalt
Vi søger en sekretær til et tæt samarbejde med formanden om administrative opgaver i bestyrelsesregi - bl.a. referater.