48 job matcher din søgning 48 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

FoodCareer.dkSales Coordinator til international fødevarevirksomhed

FoodCareer.dk søger for Uhrenholt A/S i Middelfart

Motiveres du af at koordinere salgsarbejdet hele vejen fra produktion af mejeriprodukter hos leverandørerne til kunder over hele verden?

Global Trading i Uhrenholt A/S, med hovedkontor i Middelfart, vækster med et stigende salg i spansktalende lande, særligt i Sydamerika. Derfor oprettes en ny stilling og vi er på udkig efter en engageret kollega til vores Trading forretning. Du vil få stor indflydelse på dit daglige arbejde og indgå i stærkt team af engagerede og dygtige kollegaer.

Som Sales Coordinator i vores Trading forretning, får du ansvaret for hele værdikæden omkring køb, salg og logistik. Du skal sammen og i tæt dialog med vores dygtige sælgere, sikre en professionel behandling af virksomhedens kunder og leverandører primært på det sydamerikanske og spanske/europæiske marked.

CuriaInbound Account Executive

Curia recruiting on behalf of AskCody

Are you able to cultivate new opportunities, drive leads and in the end close deals? Do you know how to explore companies’ challenges and advise them on the optimal solution?

Your objective is to drive successful sales, measured on AskCody’s customers’ success with AskCody’s platform. Success is achieved when you identify the roots to your customers’ challenges, help diagnose their pains, understand their needs, and guide and help the customers to solve their challenges.

By helping customers to achieve their desired outcomes with AskCody’s platform, AskCody makes customers successful with their platform and create value that drives a business outcome.

KEN Hygiene Systems A/S
Sales Supporter til international virksomhed

KEN Hygiene Systems A/S, Broby

KEN HYGIENE SYSTEMS udvikler og producerer desinficerende maskiner til catering-, life science- og hospitalsbranchen.

Som medarbejder hos KEN er du med til at sikre, at vores løsninger lever op til de strengeste krav og standarder på markedet og anvendes i brancher og på arbejdspladser, hvor bakterier og smittefare skal elimineres, og hvor høj hygiejne har topprioritet.

Vi har travlt og søger endnu en kollega til en stilling som sales supporter i vores salgsafdeling.

Du vil få din daglige gang på vores hovedkontor i Brobyværk, hvor du sammen med dine 12 kollegaer i salgsafdelingen får mulighed for rigelig af sparring og gode kollegiale forhold.

KEN Hygiene Systems A/S
Tine K Home A/S
Vikar - Indkøb

Tine K Home A/S, Odense

TineKHome A/S er en eksklusiv interiørvirksomhed, som har et dejligt lyst hovedkontor, webshop og lager i Tietgenbyen i Odense samt butikker i Odense, København og Gilleleje. Vi sælger møbler, tekstiler og interiør, der kombinerer den skandinaviske enkelhed med inspiration og fund fra rejser i hele verden. Vi blev grundlagt af Tine Kjeldsen og hendes mand Jacob Fossum i 1999, og de leder stadig virksomheden. Du kan gå på opdagelse i vores univers på vores hjemmeside.

Vi har rigtig travlt og har brug for en vikar med omgående opstart og indtil videre til og med 31.08.21.

Vi forventer, du har erfaring fra en indkøbs-/logistikafdeling samt kendskab til Navision. Flydende engelsk i skrift og tale er et krav.

Tine K Home A/S
YouSeeBliv kunderådgiver i YouSee og kickstart din karriere

YouSee, Århus, Odense, Kolding og Sønderborg

Som kunderådgiver i YouSee kommer du til at udvikle dig. Det vil vi godt garantere. Du bliver helt skarp til salg, teknisk support og kundeservice.

Som kunderådgiver i YouSee er der ikke to arbejdsdage, som er ens. Du kommer til at tale med mange forskellige mennesker, der alle skal have den bedste oplevelse, når de ringer til YouSee.

Din arbejdsdag kommer primært til at bestå af:

  • Yde teknisk support på bredbånd, tv og mobil
  • Svare på spørgsmål om produkter, pakker og ydelser
Designlink ApSInternational Sales Coordinator

Designlink ApS, Odense

Vi er i en rivende udvikling og søger derfor en International Sales Coordinator til vores hovedkontor i Odense.

Personen vi søger er selvstændig, målrettet, struktureret og engageret, der trives med en travl hverdag i en uformel vækstvirksomhed. Du vil blive en del af et salgsteam, der besidder forskellige kompetencer, men har det til fælles at vi alle besidder udpræget vindermentalitet og en resultatorienteret tilgang til opgaverne.

Dine arbejdsopgaver inkluderer bl.a.:

  • Processering af ordrer
  • Generel opfølgning på indeværende ordrer
  • Back-up for kundeansvarlige
  • Servicering af kunder
  • Udarbejdelse af div. statusrapporter
Riwal Danmark A/SServiceleder til Teknisk Helpdesk – Odense

Riwal Danmark A/S

Har du erfaring med ledelse af montørteams, stor teknisk forståelse og lyst til nye udfordringer med at yde teknisk assistance til vores udlejningskunder? Så har vi en interessant nyoprettet stilling til dig i vores afdeling i Odense.

Vi arbejder for altid at kunne levere den bedste kundeoplevelse. I vores Tekniske Helpdesk er du med til at sikre velfungerende og fejlfrit materiel under hele udlejningsforløbet samt optimal udnyttelse af de ressourcer, der knytter sig til funktionen.

Samtidig med at du sørger for effektiv administration og fordeling af afdelingens arbejdsopgaver, vil du indgå som medarbejdende del af det team, som varetager den telefoniske betjening af kundehenvendelser om driftsmæssige forhold eller om vejledning i brugen af det lejede materiel.

Orifarm
Sales Coordinator

Orifarm, Odense

Are you passionate about sales and comfortable with responsibility? We are looking for a structured and well-organized Sales Coordinator who strives to make a great deal while supporting our customers.

Your main task will be to provide daily support to our customers. Part of the job will be to take responsibility for order handling locally as well as globally. Your task will be to communicate with our international customers, including providing them with information about the expected delivery of products and general customer support.

You will be the go-to person for various matters and should be motivated by building and maintaining good customer relationships.

Orifarm
EA Værktøj Engros A/SSalgsassistent – Værktøj og beslag – til Odense

EA Værktøj Engros A/S

Er du målrettet, og kan holde mange bolde i luften på samme tid, have det godt med mange varierende opgaver og lyst til at arbejde i en spændende virksomhed i vækst og forandring? Kan du bidrage med en masse viden, et smil på læben, en professionel tilgang, og klar til at yde vores kunder den bedst tænkelige service?

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • Servicere B2B kunder i afdelingen.
  • Fungere som salgs back up for eksterne sælgere.
  • Servicere kunder pr. telefon.
  • Ad hoc-opgaver.
  • Diverse planlægningsopgaver.
  • Vareopfyldning.
  • Bestilling af eventuelle skaffevarer.
BlueCollar A/SSalgskoordinator til kundepleje og rekruttering med reference til salgschefen

BlueCollar A/S, Odense

BlueCollar er et specialiseret vikarbureau beliggende på Agerhatten i Odense SØ. Vi beskæftiger os med at servicere kunder indenfor primært industrisegmentet med kvalificerede vikarer til produktionen, samt vikarer til projekter indenfor byggesektoren.

Kundepleje og deraf kontinuerligt velfungerende kunderelationer er af højeste prioritet hos os. Derfor søger vi en salgskoordinator, der kan supportere salgsafdelingen og hjælpe rekrutteringsafdelingen med at få samspillet mellem BlueCollar, vikarer og kunden til at fungere optimalt.

Den primære opgave i jobbet er at supportere salgs- og koordinatorafdelingen. Det kan f.eks. være at få rekrutteringsprocessen og onboarding af vikarer til at forløbe gnidningsfrit, og det kan være at yde verdensklasse service til både nye og potentielle kunder.

BlueCollar A/SServiceansvarlig (bolig og transport mv.)

BlueCollar A/S, Odense

– et spændende vikarbureau i konstant vækst

BlueCollar er et specialiseret vikarbureau beliggende på Agerhatten i Odense SØ. Vi beskæftiger os med at servicere kunder indenfor primært industrisegmentet med kvalificerede vikarer til produktionen, samt vikarer til projekter indenfor byggesektoren.

For at sikre vores vikarer et højt seviceniveau og optimale bolig- og transportforhold, så udvider vi vores serviceafdeling med en ny position, som får det overordnede ansvar for afdelingen.

Med reference til BlueCollars Driftschef søger vi derfor en ansvarsfuld og fleksibel person, som trives med til tider korte deadlines og til tider hektiske situationer.

Hovedopgaverne for den nye serviceansvarlige bliver:

  • Ansættelse og ledelse af serviceassistenter (2 pers. – muligvis flere)
  • Gennemgang og kontrol af lejekontrakter og samarbejdsaftaler
  • Udarbejdelse af procedure for bolig/transportafdelingen
MiljøministerietMiljøstyrelsen søger en HK-medarbejder til arbejdet med jagttegnsadministrationen

Miljøministeriet, Odense

Har du lyst til at arbejde med offentlig forvaltning med alsidige opgaver inden for regnskab, IT og direkte borgerbetjening, så har vi den rette HK-stilling til dig. Kan du håndtere en til tider travl hverdag med mange forskellige opgaver, hvor du anvender din administrative viden til at yde en god service til borgerne, og hjælper med alt fra betalinger, til hjælp til selvbetjeningsløsning eller andre praktiske forhold om deres jagttegn?

Kan du lide at arbejde med IT-systemer og/eller interesserer du dig for regnskabsopfølgning og det at sikre orden i butikken? Vil du være en del af et stærkt team, som arbejder sammen om at løse opgaverne og løbende sparrer om konkrete opgaver?

Så skal du søge det ledige job hos os.

Dymak A/S
Indkøbskoordinator

Dymak A/S, Odense

Til vores kontor i Odense søger vi en dygtig, engageret og energisk indkøbskoordinator til en stilling mellem 32 og 37 timer med forventet opstart den 1. september 2021. Du bliver en del af en global og innovativ virksomhed, hvor du kommer til at indgå i et team med Key Account Managers og koordinatorer for hvert deres område.

Stillingen indeholder en bred vifte af arbejdsopgaver såsom sourcing af produkter, bestilling af vareprøver, beregning af priser og afgivelse af indkøbsordrer hos leverandører i udlandet samt opfølgning heraf.

Derudover vil du komme til at sidde med opdatering af ordrer og leverancer, hvor du er med til at sikre, at alle deadlines overholdes. Du vil have daglig korrespondance både på engelsk og dansk med vores kollegaer/leverandører i udlandet samt kontakt med kunder i ind- og udland.

Dymak A/S
Mercell Danmark A/S
Customer Service Agent

Mercell Danmark A/S, Copenhagen or Odense

We are rapidly expanding and as we are growing fast, we need to strengthen our team with a dedicated Customer Service Agent, who will provide service for our e-tender customers. This spesific role also comes with a responibility to be the dedicated super-user to one of our key products, and therefore arrange internal training sessions. The position is full time, mainly working towards our Danish and international customers.

As our Customer Service Agent you are an important part of our growth and development. As an ideal candidate you will contribute to good teamwork and spirit internally, also between departments and locations, to maintain high employee satisfaction and to optimize ways of working towards our customers.

Mercell Danmark A/S
Hjemmearbejdsplads
Webhelp
Tekniske rådgivere til en af verdens største IT virksomheder – hjemmearbejde

Webhelp

Er dit sabbatår lige startet eller leder du efter et job der kan booste dit CV? Så tilbyder Webhelp dig lige nu at blive en del af en global organisation, hvor service og kvalitet er i højsædet.

Vil du have et trygt job i et trygt miljø? Lige nu leder vi efter flere servicemindede medarbejdere, der på sigt kommer til at arbejde fra vores kontor i København

Webhelp Nordic

Du vil arbejde med et af verdens mest innovative og populære IT-brands og rådgive vores danske, og periodevis engelske kunder. Som kundeservicemedarbejder hos Webhelp i København giver du kunderne de løsninger de har brug for, når de melder sig med spørgsmål omkring deres mobiltelefon, tablet, eller computer.

Webhelp
Danmarks StatistikBesøgsinterviewere i Jylland og på Fyn søges

Danmarks Statistik

Er du interesseret i samfundsforhold, god til at kommunikere og skabe kontakt? Så er det måske dig, vi søger til et fleksibelt og varierende arbejde som besøgsinterviewer i dit eget lokalområde.

Som besøgsinterviewer skal du besøge folk i en radius af 25-30 km fra dit eget hjem. Du skal interviewe folk ud fra et struktureret spørgeskema - og du kan gøre det, når det passer respondenten og dig bedst – fortrinsvis eftermiddag, aften og weekend. I perioder suppleres opgaverne med telefoninterview fra eget hjem.

Som interviewer for Danmarks Statistik er det vigtigt, at du har gåpåmod, er engageret og forstår at formidle den enkelte undersøgelses betydning for vores samfund og viden inden for det felt, undersøgelsen handler om. Det kan være alt fra, hvordan vi ældes i Danmark i forhold til resten af verden, hvilke kompetencer vi som voksne har og vedligeholder gennem livet, eller hvordan vores børn trives.

FTZ Autodele & Værktøj A/SProduktassistent

FTZ Autodele & Værktøj A/S, Odense

FTZ Autodele & Værktøj A/S søger en serviceminded og struktureret produktassistent til Team Karosseri og Forbrug i vores centrale indkøbsafdeling i Odense.

Opgaverne er alsidige og indebærer bl.a. oprettelse af varer, stamdatahåndtering i vores masterdata-systemer (PIM og AS400) og vedligeholdelse af data i vores webkatalog.

  • Fakturagodkendelser
  • Indlæsning og analyse af prisfiler
  • Webrettelser

Du bliver en del af en velfungerende virksomhed, hvor kundefokus, medarbejderglæde og samarbejde er i højsædet.

Hartmanns A/SSalgssupport

Hartmanns A/S søger for Stena Recycling A/S i Vissenbjerg

I Stena Recycling arbejder vi ud fra et mind set - ”It starts with me”. Din rejse hos Stena Recycling begynder hos dig med dine evner, ambitioner og udvikling. Som arbejdsplads bestræber vi os på at skabe de bedste rammer med plads til faglig og personlig udvikling.

Hos Stena Recycling bliver du en del af en branche, som bevæger sig konstant. Omgangstonen er uformel, fællesskabet vægtes højt og samarbejde endnu højere. Er du klar på grøn omstilling i en forandringsfuld branche og har du talegaverne i orden?

Til teamet I Vissenbjerg leder Hartmanns efter en ny salgssupporter, der kan se sig selv i en udadvendt rolle i et team på 7 medarbejdere, der daglig arbejder med at supportere Stenas kunder, filialer, sælgere, disponenter og øvrige samarbejdspartnere. Stillingen er et Try'n'Hire forløb, altså et vikariat med henblik på fastansættelse.

Jysk Fynske Medier P/S
KUNDESUPPORTER I ODENSE

Jysk Fynske Medier P/S

Vi søger en ny kollega der vil være med at skabe positive oplevelser for vores interne og eksterne kunder i Jysk Fynske Mediers service & drift team i Kundesupport & Servicecenter Odense.

Din primære opgave vil bestå i at sikre at alle bookinger og annoncematerialer bliver håndteret rettidigt, derfor er det vigtigt at du trives godt med stramme deadlines i en travl hverdag, hvor overblikket er afgørende.

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med høj puls og fuld fart på, hvor samarbejde og humor vægtes højt
  • Gode ansættelsesforhold - sundhedsforsikring og pensionsordning
Shipmondo ApSFreight specialist

Shipmondo ApS, Odense

Kan man høre smilet i din stemme og er dit servicegen veludviklet?

Vi leder efter en ny medarbejder, der har lyst til at give den bedste service til vores +40.000 kunder, og som derudover har mod på at samarbejde og have den daglige kontakt med transportører som PostNord, GLS og DHL Express.

Du vil blive en del af et ungt team, der alle arbejder mod samme mål; at gøre fragthåndtering så nemt og enkelt som muligt for kunden. Derfor brænder vi alle for at give vores kunder den allerbedste oplevelse med Shipmondo. Det skal du også være med til.

Vi håber, du vil være en del af vores spændende univers, der vokser med raketfart.