24 job matcher din søgning 24 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 24 resultater.
YouSeeKunderådgiver til youSee, Odense

YouSee

Er du vores nye kunderådgiver?

Vi søger lige nu de allerbedste kunderådgivere til at yde support og kundeservice hos YouSee. Du vil modtage opkald fra kunder, som du vil supportere, sælge og rådgive til, samt sikre, at problemer bliver afhjulpet, løsninger bliver fundet, og at kunden har følt sig godt behandlet.

Hos YouSee har du muligheden for en karriere i en stor virksomhed, hvor ansvar, performance og socialt samvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel.

Du kommer til at indgå i et stærkt og ambitiøst team, hvor du refererer til en Team Manager, der sørger for grundig træning og udvikling af dine kompetencer. I de første 4 uger af ansættelsen gennemfører du vores grunduddannelse og bliver lært op i vores systemer og produkter.

Munck Forsyningsledninger a/s
Kontorassistent med teknisk indsigt/teknisk assistent

Munck Forsyningsledninger a/s, Odense

Er du skarp til IT, tal og administration, og finder du tilfredsstillelse i at servicere og få processer til at glide lettere? Lige nu søger vi en dygtig kontorassistent/teknisk assistent til vores team i Odense.

Som kontorassistent/teknisk assistent i Munck Forsyningsledninger i Odense bliver du en del af et team bestående af dygtige og engagerede medarbejdere, som hjælper hinanden på tværs af fagområder.

Dine opgaver bliver blandt andet, at:

  • Assistere ved tilbudsudarbejdelse og projektstyring
  • Oprette projekter i vores sagssystem
  • Søge LER-oplysninger og gravetilladelser ved diverse myndigheder
Munck Forsyningsledninger a/s
Selected Car LeasingLeasingsupporter

Selected Car Leasing, Middelfart

Med reference til vores Business Manager og med base i Middelfart kommer du til at indgå i en nyetableret afdeling. Helt konkret bliver du en del af vores storkundeafdeling som administrerer leasingkontrakter for bilhuse i hele landet. Du bliver kontaktpunktet for sælgerne i disse bilhuse. Dine daglige opgaver vil bl.a. bestå i:

  • Behandling af indkomne sager og udarbejdelse af leasingkontrakter
  • Beregning af registreringsafgifter
  • Håndtering af leasingdokumenter og diverse opfølgningsopgaver relateret hertil
  • Dialog på tlf. og mail med sælgere
Selected Car Leasing
TandoArbejd hjemmefra – Remote kundeservice og salgsjob – alt online

Tando

Dette er den perfekte mulighed for dig - arbejd hjemmefra som kundeserviceagent. Du behøver ikke længere pendle til arbejde eller sidde på et støjende kontor - bare et job, du elsker!

Du hjælper kunder gennem hele deres kunderejse. Der er ingen telefonsalg. Omkring 50% af din tid vil blive brugt på at tale med kunderne – de andre 50% ville bruges på at udføre det krævede administrerende arbejde!

Flere uddybende detaljer om jobrollen vil blive givet til passende kandidater - vi vil give dig en detaljeret oversigt over, hvordan dette job udføres dag til dag, så du kan være sikker på, at det er den perfekte rolle for dig!

Uddannelses- og Forskningsministeriet
Kontorfunktionærer søges til tilskudsadministration i Svendborg (midlertidig stilling)

Uddannelses- og Forskningsministeriet

Vil du være med til at løfte behandlingen af økonomiske rapporter og anden sagsbehandling vedr. Uddannelses- og forskningsbevillinger og tilskudsadministration af internationale uddannelsesprogrammer? Så har vi en spændende (midlertidig stilling) i Bevillingsenheden i Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte til dig.

Vi søger kontorfunktionærer, der kan bidrage til at løfte behandlingen af økonomiske rapporter og anden sagsbehandling vedr. uddannelses- og forskningsbevillinger, herunder tilskudsadministration af internationale uddannelsesprogrammer f.eks. Nordplus.

Du vil ud over de daglige administrative opgaver, herunder behandling af slutrapporter og projektregnskaber, også skulle bidrage til at foretage udbetaling af bevillinger og tilskud.

Riwal Danmark A/SServiceleder til Teknisk Helpdesk

Riwal Danmark A/S, Odense

Har du erfaring med ledelse af montørteams, stor teknisk forståelse og lyst til nye udfordringer med at yde teknisk assistance til vores udlejningskunder? Så har vi en interessant nyoprettet stilling til dig i vores afdeling i Odense.

Vi arbejder for altid at kunne levere den bedste kundeoplevelse. I vores Tekniske Helpdesk, er du med til at sikre velfungerende og fejlfrit materiel under hele udlejningsforløbet samt optimal udnyttelse af de ressourcer der knytter sig til funktionen.

Som serviceleder hos Riwal leder du et team bestående af 10 udekørende montører og 3 helpdesk-medarbejdere.

Samtidig med at du sørger for effektiv administration og fordeling af afdelingens arbejdsopgaver, vil du indgå som medarbejdende del af det team, som varetager den telefoniske betjening af kundehenvendelser om driftsmæssige forhold eller om vejledning i brugen af det lejede materiel.

Middelfart Fjernvarme A.M.B.A.Kontorassistent – til grønt forsyningsselskab i vækst

Middelfart Fjernvarme A.M.B.A.

Vi søger en kontorassistent med tiltrædelse 1. august 2020.

Har du erfaring med kontorfaget, og er du interesseret i en dagligdag med masser af kundekontakt ? Har du overblik og gode menneskelige egenskaber ? Så har vi måske jobbet til dig, hvor vi kan byde dig velkommen hos et grønt forsyningsselskab i kontinueret vækst og snarlig udflytning til nybygget administrationslokaler i Middelfart.

Dine opgaver:

  • Kundeservice.
  • Afregning af kunder via DFF-EDB forbrugersystem.
  • Restanceinddrivelse.
  • Udarbejde flytteregnskab.
Vitec MV
Vi söker en svensktalande lagspelare med teknisk kompetens

Vitec MV, Odense eller Malmö

Kan du multitaska och bevara lugnet i hektiska situationer? Kan du flytande svenska i tal och skrift? Vill du arbeta med glada kollegor i en spännande verksamhet med utvecklingsmöjligheter?

Då är det dig som vi letar efter till en halvtidstjänst med bas i Odense eller Malmö. På sikt kan tjänsten övergå till en heltidstjänst.

Dina arbetsuppgifter kommer att vara allsidiga men framförallt inom teknisk kundsupport via telefon och e-post. Det förekommer även andra administrativa arbetsuppgifter så som översättning från danska till svenska, viss enklare marknadsföring, back-upp till våra konsulenter och tät kontakt med kollegor i både Danmark och Sverige.

Vitec MV
Smurfit Kappa Danmark
Produktionskoordinator

Smurfit Kappa Danmark, Ejby

Bliv en del af en dynamisk afdeling i en stor international koncern.

I en dynamisk og krævende stilling med reference til fabrikschefen får du det daglige ansvar for mange af de administrative processer. Du vil ligeledes få din gang i produktionen, hvor du bliver en daglig støtte og sparringspartner for ledelsen.

Stillingen er et barselsvikariat, men for den rette kandidat vil der være gode muligheder for fastansættelse.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Tidssætning og planlægning af produktionen
  • Koordinering med vores øvrige fabrikker i Danmark
  • Forberedelse af ordrer til produktion
  • Udarbejdelse af og opfølgning på nøgletal
Smurfit Kappa Danmark
Odense Kommune
Økonomisk og administrativ afdelingsleder til Center for Tandpleje

Odense Kommune

Har du praktisk økonomisk og administrativ erfaring? Har du indgående kendskab til kommunal økonomi?

Center for Tandpleje søger en økonomisk og administrativ leder til økonomistyring og daglig ledelse af administrationen. Du får ansvar for opgaver vedrørende økonomiske, administrative og personalemæssige forhold i Center for Tandpleje og bliver centerets bindeled til Økonomi og Styring i kommunens Børn- og Ungeforvaltning.

Du vil få personaleansvar for 7 kompetente og dedikerede medarbejdere, som alle arbejder selvstændigt med opgaverne. Personalet varetager opgaver inden for økonomi for alle områder i Center for Tandpleje, administration af it- og fagsystemer, håndtering af sygefravær, klargøring til lønforhandling og øvrige personaleadministrative opgaver, servicefunktioner i forhold til alle matrikler samt vareindkøb og borgerhenvendelser.

KFUM's Sociale ArbejdeSekretariatsmedarbejder

KFUM's Sociale Arbejde, Middelfart

Er du vores nye hjertevarme stemme og ansigt? Drømmer du om at gøre en forskel? At møde mange forskellige mennesker i øjenhøjde hver dag? Så har vi et job, der giver mening for dig.

Du bliver en del af Kommunikation & Organisation, som er en stabsafdeling, der spænder bredt. Afdelingen har til opgave at understøtte både hovedkontoret, ledere og bestyrelser på institutionerne samt at løse opgaver indenfor kommunikation, fundraising, genbrug, kompetenceudvikling, landsarrangementer m.m.

Dine arbejdsopgaver:

  • Sekretæropgaver som kommunikationsopgaver, korrekturlæsning, koordinering af tryksager og merchandise samt praktisk planlægning af kurser og landsarrangementer.
  • Administrative opgaver ift. CRM-database, spørgeskemaundersøgelser, fotodatabase, børneattester, rekrutteringssystem m.m.
  • Receptionsopgaver som fx telefonpasning, modtagelse af gæster, posthåndtering og mødeservicering.
Cornerstone RekrutteringKontorassistent – deltid

Cornerstone Rekruttering søger kontorassistent for KIHejendomme i Langeskov

Serviceminded kontorassistent med flair for tal – deltid 20 timer

KIHejendomme er en familieejet virksomhed, der har udlejet huse, lejligheder og erhvervslejemål siden 1977. De er et velrenommeret ejendomsselskab, der står for kvalitet og god service.

Du får til opgave at styre regnskabet, håndtere fakturaer, arbejde tæt sammen med KIHejendommes serviceudbyder på ejendomsadministration samt styring af økonomien i byggeprojekter.

Desuden kommer du til at fungere som direktørens højre hånd med at styre hans kalender, arkivere filer, korrekturlæse dokumenter og breve, klargøre og forberede til møder mv.

Endelig kommer du til at være en del af selve ejendomsadministrationen, hvor du håndterer lejerskift, opsigelser, annoncering af nye lejemål, ind- og udflytningsrapporter, klargøre flytteopgørelser mv.

3C RETAIL A/SInddrivelsesmedarbejder

3C RETAIL A/S, Odense

Vil du være en del af et dynamisk team, og trives du med, at en stor del af dit arbejde foregår via telefonen? Har du lyst til at blive en del af en vækst- og udviklingsorienteret virksomhed? Så er det måske dig vi leder efter.

Du er på telefonen ca. 80% af din tid hver dag, hvor du ringer til kunder, som har restancer og laver frivillige betalingsaftaler med dem - mundtlige samt via frivillige forlig og skyldnererklæringer.

Dit arbejde omfatter desuden, at du:

  • Gennemfører udgående ringekampagner til kunder vedrørende gæld og betalinger
  • Besvarer indgående telefonkald fra vores kunder vedrørende gæld og betalinger
A-Kassen FrieAdministrativ medarbejder/sekretær med interesse for jura

A-Kassen Frie, Odense

Frie søger til den juridiske afdeling i Odense en kompetent og engageret administrativ medarbejder eller sekretær med interesse for ansættelsesret.

Dine opgaver vil primært være rådgivning af vores medlemmer, når disse ringer eller skriver til os, samt bistand i forbindelse med anmeldelse af krav i konkursboer. Herudover vil der være kontakt med arbejdsgivere og myndigheder samt i mindre omfang administrative opgaver.

Vi tilbyder et job, hvor du, afhængig af dine faglige kvalifikationer, fra dag et vil få et stort selvstændigt ansvar. Vi lægger vægt på videre- og efteruddannelse, og for den rette vil der derfor være gode muligheder for at udvikle sig i stillingen.

Domhusgaarden Ejendomsadministration I/SEjendomsadministrator

Domhusgaarden Ejendomsadministration I/S, Odense

Har du et par års erfaring som ejendomsadministrator?

Vi har stor kundetilgang og kan derfor tilbyde et job med mange spændende udfordringer, hvor der er en stor kontaktflade og gode udviklingsmuligheder.

Der er tale om en alsidig stilling, hvor dit arbejde omfatter alle typer af sædvanlige opgaver inden for ejendomsadministration. Stillingen tilrettelægges individuelt med afsæt i dine kompetencer og i din erhvervs- og uddannelsesmæssige baggrund med det mål, at du har mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer.

Det betyder, at du bl.a.:

  • ekspederer opsigelser og registrerer lejekontrakter
  • besvarer mails og telefonopkald fra samarbejdspartnere, driftsledere, varmemestre m.fl.
  • opkræver leje og står for lejereguleringer
DeloitteAdministrativ Team Leader til central Audit Delivery Center

Deloitte, Odense

Til ét af vores administrative teams søger vi en Team Leader, som også deltager aktivt i opgaveløsningen

Du bliver teamleder for 23 dygtige og erfarne medarbejdere, hvoraf 7 er administrative assistenter og 16 er studentermedhjælpere. Vi har et stærkt fælleskab, som er præget af godt humør, gåpåmod og en rigtig sund kultur, hvor vi passer på hinanden.

Du får mulighed for at sikre den videre udvikling i dit eget team og sammen sikre både effektivitet og kvalitet. Du bliver også en vigtig del af vores lederteam på 4, hvor du får indflydelse på at sikre centrets fortsatte succes i Deloitte Revision.

Vikariat hos FTZ i Odense
temp-team Vores kunde FTZ Autodele & Værktøj A/S har brug for hjælp på lageret i sommerferien.
Odense
temp-team
Administrationsmedarbejdere til Østre Skole i Middelfart
Østre Skole er en afdelingsopdelt skole med ca. 475 elever, beliggende midt i Middelfart by, med en specialklasseafdeling i Aulby.
Middelfart Kommune, Middelfart
Jobcenter
Skolesekretær til Næsby Skole
Odense Kommune Næsby Skole søger ny skolesekretær, da vores nuværende går på pension efter 49 år.
Odense Kommune, Odense
Odense Kommune
Dygtig driftskoordinator søges til rengøringsvirksomhed
SMP Rengøringsservice er i rivende udvikling og søger derfor en dygtig driftskoordinator til hovedkontoret i Odense.
SMP Rengøringsservice ApS, Odense S
Jobcenter