8 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Customer Care Assistent til internationalt designbrand
Fredericia Furniture A/S søger lige nu en dygtig medarbejder som Customer Care Assistent.
Du kommer til at arbejde i en international virksomhed med fokus på vækst, bæredygtighed og medarbejdertrivsel. Du vil blive del af et dedikeret team med en klar rollefordeling. Her vil du få ansvaret for dine egne opgaver og blive en del af et arbejdsfællesskab med særdeles engagerede kollegaer.


Fleksibelt forårs- og sommerjob: Arbejd remote og planlæg dine egne vagter!
Er du på udkig efter et fleksibelt deltidsjob, hvor du selv kan planlægge dine arbejdstider og arbejde, hvorfra du vil?
Arbejdsopgaver
- Annotere og markere dansk tekstdata, herunder identificere temaer, følelser og kategoriseringer
- Udføre annoteringsopgaver inden for fastsatte tidsrammer og håndtere arbejdsbyrden effektivt

Koordinator til standarder i Energinet
Er du en struktureret og teknisk stærk koordinator med passion for standarder? Hos Energinet søger vi en koordinator, der kan sikre implementering og drift af systemer og processer for anlægsstandarder.
Du bliver en central del af teamet med ansvar for at sikre, at standarder og processer er opdaterede og velfungerende. Derudover vil du spille en nøglerolle i udvikling og implemen-tering af nye systemer.


Work at Home - Suomea puhuva asiakaspalvelija - Lääketieteellinen yritys
Etsimme suomea sujuvasti puhuvaa asiakaspalvelijaa Foundeverin toimistolle Kööpenhaminaan auttamaan asiakkaitamme diabeteksen hoitoon käytettävien laitteiden käytössä yritysasiakkaamme puolesta – yrityksen, joka on globaali johtava yritys diabeteksen hoidossa.
Huom.: etätyömahdollisuus ainoastaan Tanskassa asuville.

P2P-assistent til stamdatahåndtering og verificeringsopgaver
Er du opmærksom på detaljer, og trives du med administrative opgaver? Som P2P-assistent får du en central rolle i at sikre et smidigt flow i forretningskritiske processer i en rolle, hvor du håndterer stamdata, betalingsoplysninger og prokura.
Vi har en målsætning om at bringe det operationelle indkøb i Energinet på niveau med de bedste virksomheder i Danmark. I denne rolle bliver du en vigtig brik i at nå dette mål.


2 divisionssekretærer til administrativ supportfunktion
Motiveres du af at arbejde med mennesker og yde service i et engagerende miljø, hvor service er kernen i alt, hvad vi gør?
Som divisionssekretær får du din egen opgaveportefølje, men du vil også have ansvar for opgaver, der løses i samarbejde med kolleger på tværs i sektionen.
Sammen med dine kolleger forestiller vi os, at dine konkrete opgaver bl.a. vil omfatte:
- FrontDesk-betjening
- Ansvar for lager og udlån af sikkerhedsbeklædning
- Planlægning og koordinering af arrangementer på adressen


Koordinator til after sales - DK
Stor indflydelse på vores vej fremad.....måske vejen til på sigt at blive vores Aftersales Manager?
Har du lyst til at blive udfordret dagligt, så er stillingen som koordinator i vores Aftersales det rigtige sted for dig. Vi leder efter en ny kollega der bliver motiveret af udfordringer og ønsket om at gøre en forskel i sit daglige arbejde.
En væsentlig del af dagligdagen er kundekontakt og medarbejderkoordinering fra vores kontor i Fredericia.

Senior-projektplanlæggere
Kunne du tænke dig at arbejde med nogle af branchens mest højtprofilerede projekter, hvor kompleksiteten er høj? Med adgang til avancerede værktøjer og metoder sørger vi for, at du får det bedste fundament til at løfte dine opgaver.
Du får ansvar for udarbejdelse og opdatering af projektplaner, rapportering om fremdrift og kritiske aktiviteter. Du er derfor en vigtig støtte til de interne projektledere, da du sikrer solid sammenhæng mellem planlægning, risiko- og fremdriftsstyring.
