Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
31 jobannoncer matcher din søgning 31 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Graphic Customer Care med øje for at skabe værdi for kunden
Er du vild med at hjælpe og rådgive kunder ligesom os? Har du erfaring med at arbejde med vedligeholdelse af hjemmesider og webshops? Vil du være med til at sikre, at Group Online har Danmarks bedste kundeservice, hvor vi kan hjælpe og rådgive, så kundernes hjemmesider stråler digitalt?
Du bliver en del af vores Customer Service-team og vores stemme udadtil. Det er derfor vigtigt at du brænder for kundedialog og at gøre en forskel for vores kunder, når de ringer ind og har brug for hjælp til at få ændret på deres hjemmeside- og webshopløsninger eller har spørgsmål til aftale og løsning hos Group Online.
Junior Graphic Customer Care som brænder for kundeoplevelser
Vil du starte din karriere inden for kundeservice og vedligeholdelse af hjemmesider samt være med til at sikre, at Group Online har Danmarks bedste kundeservice? Brænder du for at hjælpe og rådgive kunder, så deres hjemmesider stråler digitalt? Drømmer du om at gøre en forskel for små og mellemstore virksomheder?
Du bliver en del af vores Customer Service-team og vores stemme udadtil. Det er derfor vigtigt at du brænder for kundedialog og at gøre en forskel for vores kunder, når de ringer ind og har brug for hjælp til at få ændret på deres hjemmeside- og webshopløsninger eller har spørgsmål til aftale og løsning hos Group Online.
Kundeservicemedarbejder
I vores interne salgsteam med 10 kolleger søger vi nu en ny kundeservicemedarbejder. I salgsteamet har vi ansvar for kundeservice, ordrebehandling, opfølgning og support til de eksterne sælgere: Et alsidigt og krævende job med gode udfordringer og gode kolleger.
Hos Brenntag efterstræber vi en stærk virksomhedskultur, hvor alle arbejder sammen ud fra fælles værdier. Brenntag Nordic A/S er en stabil og lønsom virksomhed med dygtige og erfarne medarbejdere.
Vi tilbyder dig frihed under ansvar og gode personalevilkår.
Backoffice Specialist
Drømmer du om en arbejdsplads, hvor der er rum til faglig udfoldelse og personlig udvikling? Ønsker du en hverdag, hvor du får mulighed for tæt dialog med erfarne kollegaer og bliver en del af den grønne omstilling?
Så er du måske vores ideelle kandidat! Vi tilbyder en unik arbejdskultur, hvor uformelle kommunikationskanaler og korte beslutningsprocesser sikrer en effektiv og dynamisk arbejdsdag. Vi står overfor spændende udfordringer i forbindelse med vores ambitiøse vækstplan, som har ført til udvidelse af vores team.
Hvis du er en entusiastisk problemløser med en passion for tekniske detaljer og en stærk teamspiller med drive for procesoptimering, så er det dig, vi leder efter.
Junior Administrative Coordinator
Seize the opportunity to become part of KONE's impressive success story! With their vision to improve the flow of cities and recognition as one of the world's most innovative companies by Forbes Magazine, you can now step into an exciting role as a Junior Administrative Coordinator at KONE.
Here, you will work in a crucial support role, assisting the team with invoicing and order processing.
We offer:
- An energetic and inclusive team where everyone works for each other's benefit
- An international work atmosphere
Svensktalande konsult
I rollen som konsult på Nets får du möjlighet att nyttja din nyfikenhet och din passion för kundkontakt.
Du kommer att ingå i ett starkt team som med stort fokus på både noggrannhet och effektivitet arbetar för att hjälpa Nets kunder att säkerställa efterlevnad.
Du kommer att hjälpa, informera och vägleda kunder om olika regler och rutiner och därmed kommer du att spela en viktig roll i kampen mot penningtvätt och ekonomisk brottslighet.
Servicedesk Agent
Har du flair for IT og søger nye muligheder i en branche, der er i en rivende udvikling? Så er det dig vi søger!
Atea står for Servicedesk, altså den interne IT-support, af en af deres store kunders medarbejdere. Du bliver en del af et team, hvor I arbejder tæt sammen og på daglig basis fordeler opgaverne blandt jer.
Du kan se frem til daglig kontakt med mange medarbejdere, som har brug for din hjælp. Du bliver selvfølgelig grundigt oplært i alle opgaverne.
Tværgående medarbejder til Borgerservice
Vil du være med til at give vores borgere og virksomheder en god oplevelse, når de besøger rådhuset, og vil du være med til at udvikle nye løsninger for mødet og dialogen mellem kommunen og vores brugere?
Du vil få en tværgående position på tværs af afsnittet og skal blandt andet beskæftige dig med følgende opgaver:
- Visitere ny ledige borgere i deres første møde med jobcenteret når de melder sig ledige
- Hjælp til at registrere i Jobnet og udarbejdelse af CV
- Hjælpe borgerne med selvbetjening på de digitale selvbetjeningsløsninger
Eksportkoordinator
Vil du være med til at supportere salget til vores eksisterende eksportmarkeder i Spanien og LATAM yderligere? Og har du lyst til at blive en del af en markedsleder med et anerkendt produkt og en spændende vækstrejse?
Der er mange alsidige opgaver i jobbet, og overholdelse af deadlines er yderst vigtigt. Samtidig er du på pletten, når en kollega har brug for hjælp. Du kan forvente en stor kontaktflade på tværs af vores organisation og til datterselskaber, leverandører, myndigheder m.fl.
Salgskoordinator til at styrke vores team
Dam Kærgaard søger en dygtig salgskoordinator, som vil være ansvarlig for at koordinere med salgsteamet, kunder og interne interessenter samt være med på en spændende vækstrejse.
Du skal være med til at sikre den bedste kundeservice, i tæt samarbejde med salgsafdelingen, og godt partnerskab m. leverandører/partnere/kunder.
Vi tilbyder et spændende selvstændigt job i en virksomhed med en stærk kultur, hvor mennesket ses som en helhed, og hvor en sund work-life balance er højt prioriteret.
Teknisk supportmedarbejder
Vi udvider vores team – og vi har brug for dig til at supportere vores gode kunder og kollegaer. Er du god til at tale med kunder og vil have et spændende job i en virksomhed i udvikling, hvor der altid er opgaver at tage fat på? Så kan du nu blive en del af en markedsledende virksomhed, der arbejder for at sikre ren luft til alle.
Vi tilbyder en dejlig arbejdsplads med
- rare kolleger og et uformelt arbejdsmiljø
- hjemmearbejdsplads én dag om ugen
Erfaren medarbejder til ledelsessekretariat ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse
Trives du med at betjene topledelsen og have overblik over mange sager, så har vi en stilling med mening til dig!
Vi har en bred portefølje af opgaver der spænder mellem alt fra styring af direktionens kalender, forberedelse af forligsforhandlinger til understøttelse af Forsvarsministeriets koncernfælles Hovedsamarbejdsudvalg. Derudover griber vi de sager, som ikke har en naturlig landeplads i FPS og sikrer, at de bliver løst.
For os er det vigtigt, at der er en balance i arbejdslivet, og viudviser fleksibilitet, når dagligdagens logistik skal gå op.
Administrativ medarbejder med ansvar for koordinering af frivillige
Vil du være med på et hold hvor du gør en forskel, så søger vi lige præcis dig, der vil være med til tage hånd om vores administrative opgaver.
Vi har brug for dig, der har mod og lyst til at møde og vejlede pårørende, beboere, personale samt frivillige.
Dine vigtigste opgaver
- Rundvisning af nye beboere og pårørende, personale eller øvrige
- Klargøring til ledelsestilsyn, regnskab – understøttelse af ledelsens budgetreguleringer og refusion
- Rekruttering og koordinering af frivillige til hjemmene
Administrativ sagsbehandler til Pension
Vil du være en del af et team, hvor der er højt til loftet, let til grin og et fantastisk arbejdsmiljø?
Dine vigtigste opgaver
- Administration af pension
- Behandling om almindelig og udvidet helbredstillæg jf. Pensionsloven
- Personlige tillæg som løbende- og enkeltydelse jf. Pensionsloven
Du bliver en del af et ydelsesteam med 17 engagerede kolleger. Vi lægger vægt på et stærkt fagligt miljø med daglig sparring i en uhøjtidelig tone – det skal være sjovt at gå på arbejde.
Nordic Servicekoordinator– vær med til at udvikle vores serviceforretning
Vil du være med, når vi går fra at arbejde decentraliseret til nu at samle den nordiske servicekoordinering og -planlægning i HQ?
Som servicekoordinator får du en vigtig rolle i at sikre, at vi gennem god planlægning og koordinering får udnyttet vores forskellige færdigheder korrekt – og leveret en ensartet service til vores kunder.
Norsktalende saksbehandler
Trives du med skriftlig kundekontakt, og kan du bidra med din erfaring og din positive holdning, så ta en nærmere titt på jobben hos Nets her!
Dine arbeidsområder vil i hovedsak være:
- Saksbehandling av innsigelser fra banker jf. de gjeldene regler på området, herunder å analysere saken og ta en beslutning.
- Ivareta dialogen med banken.
- Håndtering av data i Nets’ systemer.
Din arbeidstid vil bli fordelt mellom kl. 08:00 til 17:00 mandag til fredag. Der vil være mulighet for å jobbe hjemme 2-3 dager i uken.
Driftssupporter til Forenede Service Ejendomsdrift
Er du god til at skabe overblik, og kan du holde hovedet koldt og få sendt opgaver videre, når mailboksen er fyldt og telefonen ringer?
Som driftssupporter i Ejendomsdrift spiller du en central rolle, hvor du vil være med til at levere god service til vores kollegaer, kunder og sikre, at vores ejendomme fungerer optimalt. Du kommer til at samarbejde med mange funktioner i afdelingen og få opgaver, som vil give dig en alsidig og spændende arbejdsdag.
Du bliver en del af et fagligt stærkt og dedikeret team i øst bestående af projektledere, tilbudsberegnere, forsikringshåndteringsmedarbejdere, digitaliseringsspecialister, ledere og mange flere, som vil støtte dig i driftssupport-funktionen.
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
Business Specialist - Dagpengeområdet
Vil du være en del af Danmarks største IT-udviklingshus? Vil du være med til at sætte nye standarder for fremtidens IT-løsninger og samtidigt understøtte en af de vigtigste velfærdsopgaver?
Som Forretningsspecialist bliver du en del af forretningsenheden Forbund og A-kasse. Kerneopgaven er at udvikle og vedligeholde KMD Føniks, der er et moderne system til understøttelse af opgaverne forbund og a-kasser i Danmark.
I rollen som Forretningsspecialist vil du arbejde agilt i spændingsfeltet mellem forretning og IT. Du repræsenterer forretningen og produktet, og du vil i samarbejde med kunderne, Product Owners, og vores udviklingsteams i Danmark, stå for udviklingen af KMD Føniks.
Personal Assistant (PA)
Vil du gøre en forskel i en virksomhed i rivende udvikling? Kan du se dig selv understøtte ledelsen i en virksomhed, båret af dygtige kollegaer i et stærkt fællesskab?
Vi søger en PA til en nyoprettet stilling, hvor du som din vigtigste opgave vil understøtte og supportere ledelsen i den daglige drift af virksomheden, ved blandt andet at sikre, at alles tid administreres effektivt. Opgaverne vil spænde bredt, på tværs af afdelinger og organisatoriske lag, så du vil få en stor berøringsflade med både ledere og medarbejdere.
Du vil blive en del af en virksomhed, hvor tonen er uformel og hvor både arbejdsglæde og trivsel vægtes højt.