Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
30 jobannoncer matcher din søgning 30 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Service & Sales Coordinator with experience in customer service for the Norwegian Market
You handle incoming inquiries by phone and mail in Norwegian and English. In addition, you support our customers processing their orders in our order system and Salesforce.
As part of our team, you'll enjoy the freedom to work in your own way, with plenty of collaboration across departments. We provide all the training, tools and resources you need to excel in your role. We offer you a competitive salary + pensions scheme and a wide range of other benefits
Swedish Speaking Service Partnership Specialist
We are actively seeking a new member for our Nordic After Sales Service team who will assume complete responsibility for supporting and delivering solutions for our Milwaukee service partners in Sweden.
We guarantee a great workplace where no two days are the same. In addition to a fixed base salary, we offer a wide range of other benefits such as:
- A flexible workplace where you can balance work and your family, friends and hobbies.
- A bunch of lovely, fun and dedicated colleagues
Supply Chain Planner for Planning & Procurement Team at Novonesis' production site Avedøre
Do you want to be part of a dynamic team that drives Supply Chain Planning within our food cultures business? Can you handle complexity and a diverse set of stakeholders?
The Planning & Procurement team’s primary focus is a strong delivery performance, where we deliver our product in the right quality at the right time. This is achieved through a close collaboration with our production and contract manufacturers together with our commercial organization.
Receptionist
Vi søger til vores hovedkontor i Hvidovre en serviceminded receptionist, der har lyst til at gøre en forskel og som trives i en travl hverdag med en høj grad af selvstændighed.
Du bliver en del af et effektivt team, der hver dag yder en dedikeret og imødekommende support til en stadig voksende organisation i et internationalt miljø. Vi arbejder kontinuerligt på at forbedre vores processor og skabe den bedste brugeroplevelse for både interne og eksterne gæster. Et afvekslende job, hvor du selv kan være med til at præge din og teamets udvikling.
Property Underwriter, If Industrial
In this role, you will contribute to create the best insurance solutions, handle both complex and interesting risks to benefit our customers.
Your tasks will include:
Assess customers exposures, calculate premiums, design insurance programs
Underwriting of both domestic and international property insurance programs
Negotiate with brokers and clients including participating in meetings locally and abroad
Intern sælger/kundeservicemedarbejder
Der er stort fokus på kundeservice hos Mann+Hummel, og vi søger derfor dig, der er serviceminded og kan give vores kunder en rigtig god service i en travl hverdag.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Back-up for vores sælgere
- Rådgivning til vores kunder pr. telefon og e-mail
- Registrering af ordrer og opfølgning i Microsoft Dynamics AX
- Udarbejdelse af tilbud
Business Controller
We are offering you the opportunity to continue your carreer in a market leading FMCG company with a strong focus on sustainability. You will gain useful experience in controlling and reporting in areas ranging from product development to purchasing, production, distribution, sales and marketing.
Your workday consists of both development tasks and regular operational tasks, the most important of which are:
- Monthly reporting internally and to the division's global headquarters in Copenhagen
- Preparation of budget & forecast
Servicesupporter
Leverer du service på højt niveau, og bidrager du med godt humør? Så er jobbet her måske noget for dig?
Du søger et afvekslende job i en udviklingsorienteret virksomhed med en åben og uformel omgangstone. En udadvendt rolle med et godt samarbejde mellem afdelinger og tæt kundekontakt.
Din hverdag kommer bl.a. til at bestå af
- Daglig telefonsupport til kunder, hvor fejl på maskiner registreres
- Daglig telefon- og mailsupport til teknikere, hvor serviceopgaver oprettes i deres kalender
- Håndtering af mairekvisitioner fra kunder på diverse serviceopgaver
Speditørelever
Vil du være med til at sætte dit præg på fremtiden inden for spedition? Vil du have en uddannelse, hvor du får rig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt? Så bliv elev hos DACHSER, og start din karriere i transportbranchen.
Vi tilbyder et spændende job med støttende kolleger, der værdsætter et godt og humørfyldt arbejdsmiljø, løn efter overenskomst, frihed under ansvar og eventuelt mulighed for udstationering.
Kontorassistent/administrativ medarbejder
Vi har et uformelt og positivt arbejdsmiljø, som hjælper hinanden i dagligdagen på tværs af vores forskellige arbejdsområder og kompetencer.
Din arbejdsdag vil blandt andet indeholde:
- Kontrol, fakturering og bogføring af fakturaer til vores kunder
- Microsoft Dynamics Navision 2018 er dit daglige arbejdsværktøj
Vi tilbyder bl.a. en god arbejdsplads i et team med engagerede kollegaer, gode personaleforhold, herunder personaleforening, samt mulighed for hjemmearbejde.
Business Controller
Din hverdag består både af udviklingsopgaver og faste driftsopgaver, hvor af de vigtigste er:
- Månedsrapportering internt og til divisionens globale hovedkontor i København
- Udarbejdelse af budget & forecast
Vi tilbyder dig her muligheden for læring og udvikling i en markedsledende FMCG virksomhed, der har stort fokus på bæredygtighed. Du får brugbar erfaring inden for controlling og rapportering på områder, der spænder fra produktudvikling til indkøb, produktion, distribution, salg og marketing.
Finance Assistant Nordic
Brænder du for debitorrollen? Så bliv en del af vores nordiske Finance Shared Service Center.
Du får et selvstændigt ansvarsområde, men vil også bidrage til dine kollegers opgaveløsning, når der er behov. Arbejdet vil bestå af:
- Registrering af kundeindbetalinger
- Bogføring af bank
Vi tilbyder sund work-life balance med mulighed for at arbejde hjemmefra op til 2 dage om ugen efter 3 måneders ansættelse.
Business Controller for Denmark and Norway
At Electrolux Professional we’re looking for a driven Business Controller who will support Sales with your expertise.
You will help us bring numbers to life and guide our department with a solid business understanding.
This is an exciting oppurtunity for a person who want to shape the future of our professional products in Denmark and Norway together with a great team!
Fraud Team Leader - Nordic role
The Team Leader provides thought leadership and strategic directions to how the team manages its fraud investigation and and cooperates with external parties such as FSA, law enforcement, regulators, police and other banks.
You will provide leadership and a Nordic strategic mindset in how the team can use data analysis to better prevent financial crime by better understanding customer behavior and habits and secure robust controls of data.
Senior HR Analyst
Would you like to be part of a high-performing HR team in one of the world’s largest banks?
You will play a crucial role with identifying and driving implementation of key people analytics metrics and developing data collection methodologies to ensure accurate and reliable data in HR systems, reports, and dashboards.
We offer being part of a highly competent, dedicated, and friendly HR-team with strong collaboration across the Nordics. You will also have flexible working hours with possibility to work partly from home.
Vi søger Danmarks skarpeste speditørelever
Som speditørelev hos DB Schenker vil du hurtigt blive rustet til at arbejde selvstændigt med både transporter og kunder.
I din elevtid kommer du til at arbejde med transport, logistik, kundeservice, disponering og administration. Du vil blive uddannet inden for en af vores tre transport former: Land, sø eller luft.
Du vil opleve, at du hurtigt får ansvar og skal træffe beslutninger. Hos os lærer du at bevare overblikket – også når det går stærkt. Du lærer at overveje økonomien i en forretningsmæssig beslutning, og at give kunderne den bedst mulige oplevelse og service.
Erfaren økonomi- og regnskabsassistent
Er du talstærk og brænder du for økonomi og regnskab – så er du måske den regnskabsassistent som Max Fodgaard A/S søger til vores kontor i Hvidovre.
I hverdagen sætter vi en ære i at dele viden og hjælpe på tværs af organisationen.
Dine opgaver inkluderer bl.a., at du:
- Står for debitorfakturering, rykkere og vedligehold af stamdata
- Registrerer kreditorbilag og betalinger
Facility Coordinator\/Vicevært til Technical Service til stor produktionssite i Avedøre
Er du klar til at indgå i et dynamisk team med højt humør og mange varierende opgaver? Har du lyst til at være en del af vores team, hvor vi har en hyggelig, personlig og uformel arbejdsatmosfære med højt til loftet, fleksibilitet og godt fællesskab?
I denne rolle, kommer du til at gøre en forskel ved at drifte og vedligeholde i Technical Service, og opgaverne som vicevært er primært bygget op om praktiske opgaver. Du vil i høj grad kunne tilrettelægge din egen arbejdsdag og arbejde med frihed under ansvar.
Global Supply Chain Planner for Novonesis\Human Health Supply
Do you want to be part of a dynamic team that drives Supply Chain Planning? Can you handle complexity and a diverse set of stakeholders?
The primary focus of Human Health Supply is a strong delivery performance, which we achieve through a close collaboration with our production and contract manufacturers.
Servicerådgiver til Semler Mobility Skadecenter i Storkøbenhavn
Er du klar til at være en del af styringen på et Danmarks største skadecentre med dedikerede og professionelle kolleger? Så kan vi tilbyde dig en spændende stilling i en travl hverdag, hvor du får indflydelse og udviklingsmuligheder.
Vi gør meget for at du får mulighed for at udvikle dig i dit arbejde, og du vil blive en del af en stor og dedikeret organisation. Vi tilbyder en løn efter dine kvalifikationer, sundhedssikring og andre fordelagtige medarbejdergoder.