27 job matcher din søgning 27 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Nordfyns Bank
Kunderådgiver til Skibhus filial

Nordfyns Bank

Brænder du for at rådgive kunder? Så har vi jobbet til dig.

Du kan forvente en dynamisk arbejdsplads med gode kolleger, der sætter en ære i at rådgive kunderne. Omgangstonen er uformel, og der er rigtig god energi på hele holdet, som elsker at spille hinanden gode. Vi bor i en moderniseret ejendom lige i hjertet af Skibhus, hvor der er super gode rammer og faciliteter.

Da vi udvider vores rådgiverhold, er der tale om en ny stilling, hvor du både vil få en portefølje fra start og samtidig have plads til at tage imod de mange nye kunder, der kigger vores vej. Du får dermed i høj grad mulighed for selv at bygge en fuld portefølje op.
Nordfyns Bank
Arbejdernes Landsbank
Kunderådgiver til filialen i Svendborg

Arbejdernes Landsbank

Brænder du for at lave forretninger, rådgive og servicere privatkunder? Er tilfredse og loyale kunder dit varemærke? Er du udadvendt og en udpræget holdspiller med en stærk forretningssans?

Du skal med udgangspunkt i vores unikke rådgivningskoncept og via personlig og ansvarlig rådgivning hjælpe kunderne med at få afdækket deres behov og opfyldt deres ønsker.

Du får ansvaret for din egen kundeportefølje, som du skal servicere og rådgive inden for alle bankens forretningsområder. Sammen med dine kolleger skal du markedsføre filialen i området, ligesom du via lokale aktiviteter og dit netværk skal være med til at tiltrække nye gode kunder til filialer.

Arbejdernes Landsbank
Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Nord- og midtjylland - Finans- og formuerådgiver til ejerledere og formuende privatkunder

Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab

Brug din erfaring som rådgiver til at yde uafhængig finans- og formuerådgivning, der skaber merværdi for dine kunder.

I Beierholm Finansiel Rådgivning arbejder vi med troværdig rådgivning efter et sæt af etiske retningslinjer, som sikrer, at rådgivningen er uafhængig og at kunderne ved, at rådgiveren er på deres side.

Som Finans- og formuerådgiver er du fagligt kompetent inden for rådgivning af formuende privatkunder og selvstændige/virksomhedsejere. Din erfaring bidrager til at sammensætte og fremlægge individuelt tilpassede løsninger, der tager udgangspunkt i kundens samlede økonomiske forhold og derfor tilfører kunden maksimal værdi. Og kunderne føler sig godt tilpasse, når du professionelt og med ægte interesse samarbejder med dem om at skabe den bedst mulige løsning.

Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
AG Gruppen
Finans-controller

AG Gruppen, Odense

AG Gruppen er en dansk ejendomsudviklingsvirksomhed, som har opført kvalitetsbyggeri over hele landet i 35 år. Vi har base i Odense og kontorer i København og Aarhus. Her har vi travlt med mange nye projekter og ønsker derfor at udvide økonomiafdelingen med en dygtig og rutineret controller til hovedkontoret i Odense.

Jobbet indbefatter bl.a. følgende arbejdsopgaver:

  • Kontrol og indberetning af moms
  • Kontrol og godkendelse af betalinger
  • Medvirken i rapportering og økonomiopfølgning

Vi tilbyder et åbent og uformelt arbejdsmiljø med korte beslutningsveje og højt til loftet. En fantastisk frokostordning med egen kok og omkring 65 engagerede kollegaer, som alle brænder for det de laver.

Alm. Brand

Forsikringsrådgiver til Odense

Alm. Brand

Som forsikringsrådgiver i Alm. Brand får du masser af erfaring samt konkrete samtale- og salgsværkstøjer.

Vi styrker din rådgiverprofil, så du er klar til at rådgive vores kunder – nu og i fremtiden.

”For mig er det vigtigt, at det ikke er en konkurrence at skulle sælge mere end de andre. Målet er at rådgive kunden til at vælge den rette løsning.”

Sofia, forsikringsrådgiver

Klik ind på annoncen, se videoen og find ud af, om jobbet er noget for dig.

Alm. Brand
Købstædernes Forsikring Dedikeret Erhvervsassurandør til Jyske Forsikring – Region Syd/Trekantsområdet

Købstædernes Forsikring

Er du en målrettet og dygtig Erhvervsassurandør med et stort hjerte for salg, der brænder for levere Danmarks bedste forsikrings – og bankløsning i tæt samarbejde med Jyske Banks afdelinger?

Motiveres du ved at generere salg igennem partnere, og sikre, at banken oplever effektivitet, nærhed og indlevelse i arbejdet, hvilket medfører en direkte afsmitning på kundeoplevelsen? - så er du måske vores nye kollega.

Vi tilbyder dig bla.:

  • Tæt og udviklende samarbejde om god og effektiv udvælgelse af kundeemner på forsikringssiden med dine primære kolleger, Erhvervsrådgiverne i Jyske Banks afdelinger.
  • Gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt, herunder supplerende relevant uddannelse.
Købstædernes Forsikring
Alm. Brand
Bygningstaksator

Alm. Brand

Vi mangler en kollega til Fyn. Er du uddannet taksator, eller godt i gang med uddannelsen?

Som taksator sørger du for at hjælpe kunderne fra start til slut. Når de anmelder en skade, er du den, der tager ud og besigtiger bygningen og bruger din faglighed til at vurdere skadens omfang. Samtidig fortæller du om dækning, rådgiver om skadeforebyggelse og sørger for, at kunden generelt får en god oplevelse.

Du kommer til at arbejde med blandt andet taksering af bygningsskader indenfor privat, erhverv og landbrug, og arbejdsdagen er kendetegnet ved alsidighed, spændende udfordringer og høje ambitioner for faglighed og kundeservice. Du får dit eget område og en varieret hverdag med stor selvstændighed, hvor du selv planlægger din dag og dine opgaver.

Alm. Brand
Vitec, Finans & Forsikring DanmarkForretningsudvikler til Portfolio Management System

Vitec, Finans & Forsikring Danmark, Odense

Du har nu chancen for at få et spændende job som forretningsudvikler på vores Investment Management platform, PORTMAN, der bruges dagligt af nogle af de største banker, pensionsselskaber og erhvervsfonde i Norden.

Dit arbejde vil bl.a. omfatte:

  • Ansvaret for et forretningsdomæne, hvor du skal følge med i trends og den generelle udvikling, så du derigennem sikrer, at dit område er up to date
  • Varetagelse af konkrete kundeønsker, der løbende kommer ind
  • Deltagelse i kundemøder sammen med salgsafdelingen, hvor du skal agere eksperten på området

Du har bl.a. kendskab til/erfaring fra finanssektoren og/eller porteføljeforvaltning, og så er du god til at lytte og forstå kundernes behov.

Jyske Bank
Opsøgende bankrådgiver

Jyske Bank, Middelfart, Fredericia, Kolding og Vejle

Vil du med på et vinderhold, hvor vi værdsætter det gode arbejdsmiljø, medarbejderindflydelse og udvikling højt? Så er det dig, vi søger.

Jobbet er med vægt på opsøgende kundekontakt indenfor familie- og seniorsegmentet, og har du også mod på at rådgive kunder, hvor indkomsten kommer fra selvstændig virksomhed, er det en ekstra fordel. Et udfordrende job, hvor du er en succes, når du:

  • yder personlig rådgivning til kunderne med fokus på bolig, pension og investering,
  • prioriterer kontakten til kunderne højt og sørger for, at kunderne oplever, at vi er på forkant og skaber værdi,
Jyske Bank
Topdanmark
Kombi - Erhvervsassurandør - Fyn

Topdanmark Forsikring og Pension

Som Kombiassurandør hos Topdanmark skal du have vores kundefokus og din egen performance til at balancere. Du ved derfor, hvordan du skaber, formidler og sælger de bedste forsikringsløsninger til vores erhvervskunder.

I hverdagen vil du være den person som vores kommende kunder møder, det sker både ved fysiske møder, onlinemøder eller pr. telefon. Vores salgsemner kommer via kampagner fra vores samarbejdspartnere eller ved direkte kundehenvendelse pr. telefon.

Din løn afhænger af din indsats og vi belønner altid en god performance. Som Kombiassurandør i Erhverv har du en konkurrendygtigt fast løn, samt en månedlig og kvartårlig bonus. Herudover tilbyder vi en attraktiv pensionsordning inkl. sundhedssikring.

Topdanmark Forsikring og Pension
ModaxoM&A Analyst

Modaxo

We are looking for a bright and energetic individual to join the M&A team at Modaxo.

You will be an instrumental part in helping us execute on our ambitious growth plans. It is a key responsibility of role to assist in all aspects of deal execution including performing financial analysis, financial modelling and general acquisition due diligence.

When not engaged in deal execution activities, the role will also be involved in related administrative and business development activities to drive our pursuits, including maintaining our opportunity funnel, conducting ad hoc reporting of our efforts, and reaching out to and maintaining relationships with business owners, transaction advisors and other similar parties.

Danske BankBusinesss Manager

Danske Bank

Business Manager to support our development tribes in Personal & Banking Customers (P&BC), Large Coporates & Institutions (LC&I)

Do you want to be part of developing the future bank together with the tribe management? Are you structured, can handle multiple stakeholders and thrive in an agile setting supporting management across a number of priorities?

If so, the next step in your career could very well be in business management. We are looking for several candidates to join new teams in both P&BC and LC&I. Teams will be composed across seniority and skill-set; meaning we have opportunities for both junior and senior colleagues to join the new business management units.

Min Bolighandel ApS
Vi søger trainees/praktikanter

Min Bolighandel ApS

Endelig åbner Min Bolighandel døren for dig, der drømmer om at blive ejendomsmægler – søg ind hos os – vi leder landsdækkende efter skarpe praktikanter og trainees.

Kan du se dig selv i rollen, hvor du hjælper mennesker igennem en af de største handler igennem livet, elsker du at opretholde et højt fagligt niveau og at have friheden til selv at styre din tid? Måske har du altid vist, at du ville være ejendomsmægler eller du er måske nysgerrig på, hvordan en hverdag som mægler ser ud, og har lyst til at prøve kræfter med jobbet?

Vi tilbyder nu muligheden for at deltage i et forløb, enten som praktikant i 12 el. 20 uger i forbindelse med finansøkonom/finansbacheloruddannelsen eller som trainee i et 2-årigt uddannelsesforløb.

Min Bolighandel ApS
EY
Finansiel konsulent med digitalt mindset, EY Global Compliance and Reporting (alle niveauer)

EY

Er du ambitiøs, struktureret og brænder du for at videreudvikle virksomheders økonomifunktion? Så læs videre her.

Nu har du muligheden for at blive en del af EY Global Compliance and Reporting (GCR)-fællesskabet, hvor vi løfter virksomheders regnskabsprocesser/funktioner, alt imens, vi bestræber kompetenceudvikling af vores kollegaer, så vi sammen formår at udfolde potentialet.

Opgaver kan bl.a. være:

  • Projektledelse ved proces- og/eller systemoptimering samt forandringsledelse i en lang række brancher
  • Interim Accounting Management
  • Driftsopgaver inden for controlling, bogføring og løn
EY
Spar Nord Bank A/SSpar Nord Odense søger erfaren erhvervsrådgiver

Spar Nord Bank A/S

Brænder du for at rådgive fynske erhvervskunder i samarbejde med branchens mest kompetente finansielle team? Hvis ja, så har vi en unik stilling til dig som erhvervsrådgiver i Fyns førende finansielle erhvervsafdeling.

Du bliver en del af en erhvervsafdeling på 10 kollegaer samt et hold af specialister indenfor Private Banking, Finansrådgivning, Leasing og Market.

Du vil fra start få en portefølje af bestående kunder, som du følger op på jf. bankens kontaktpolitik og yder rådgivning til fra øverste hylde. Der er fortsat plads i din portefølje til nye kunder, som du opdyrker via eget og bankens netværk.

Spar Nord Bank A/S
Orifarm
Senior Tax Manager

Orifarm, Odense

As our Senior Tax Manager, you will drive and complete initiatives, projects, and overall decided tax and transfer pricing strategies. You will lead, coordinate and be highly involved in tax advice and drive through ad-hoc business initiatives and strategic projects. An important part of the job is to improve, standardize, and automate processes and support the development of optimal business solutions while ensuring compliance and regulations. Furthermore, your responsibility will include:

  • Lead and develop the tax community and create strong and positive business relations
  • Optimize data collection and being a part of the digital transformation within tax, transfer pricing and indirect taxes
  • Ongoing dialogue with local Tax Authorities
  • Ensuring worldwide execution of returns, documentation, settlements, reconciliation, accounting, controlling, audit, etc.
Orifarm
Trinava Skadeservice Danmark A/S
Afdelingsleder til løsningsorienteret skadeserviceteam

Trinava Skadeservice Danmark A/S, Langeskov

Er du klar til at sætte dine ledelseskompetencer i spil og gøre en forskel for et dygtigt og stærkt team af fugtteknikere og sanitører?

Vi har brug for dig til at videre udvikle vores afdeling i Langeskov på Fyn og i Kolding. Det er en stilling, hvor ledelse går hånd i hånd med salgsarbejde. Du skal kunne se dig selv i en selvkørende lederrolle, og du er ikke bange for at tage fat.

Helt konkret står du for:

  • Planlægning og koordinering af opgaver, herunder vagtplanlægning
  • Udvikling af medarbejdere og afdelinger, herunder MUS
  • Kontakt og relationsopbygning til forsikringsselskaberne, som er vigtige samarbejdspartnere
Trinava Skadeservice Danmark A/S
Brikk Gruppen ApSEjendomsmæglertrainees søges til voksende ejendomsmæglervirksomhed

Brikk Gruppen ApS

Har du ønske om at blive ejendomsmægler? Har du store ambitioner, gennemslagskraft og ønske om at arbejde med salg og mennesker? Så er denne stilling for dig.

Vi mener, at vores ejendomsmæglere skal gøre det, de er bedst til. Dine arbejdsopgaver består derfor primært i hjælpe vores erfarne mæglere samt at fremvise ejendomme og holde åbne huse. Du vil dog også få rig mulighed for at lære resten af processerne og delene af jobbet at kende og udvikle dig med hjælp fra både vores erfarne ejendomsmæglere, men også fra erfarne fra hovedkontoret.

Der er tale om et job med spændende udviklingsmuligheder på kort og lang sigt med mulighed for hurtigt at få mere ansvar.

Unique Human CapitalCompliance Officer

Unique Human Capital recruiting on behalf of a client

With experience within the financial sector and a proactive mindset

Our client is an international company within the financial sector. As Compliance Officer your main responsibility is to help and ensuring that business is carried out in compliance with applicable national and international external regulation.

With direct reference to the CFO, and in collaboration with colleagues, you must help the group companies establish procedures that ensure compliance with the Financial Business Act. The primary areas of work will therefore embrace broadly within compliance including e.g. financial and operational risk. The Compliance Officer will be responsible for ensuring that a number of processes and investigations are carried out optimally and in a timely manner.

Indrykket: 
Facit Bank
Kreditmedarbejder

Facit Bank, Odense

Vil du være med på holdet i en nyetableret Bank? Er du positiv, energisk og en holdspiller, så er du måske vores nye medarbejder i kreditafdelingen, der arbejder med kreditværdighedsvurdering af privatkunder.

Med reference til Teamlederen i kreditafdelingen bliver du en vigtig del af afdelingen. Du får et spændende job, hvor dine opgaver blandt andet vil omfatte:

  • Kreditvurdering af privatkunder, der ansøger om forbrugslån
  • Telefonisk dialog med kunder i forbindelse med kreditvurdering
  • Salg af samlelån
Facit Bank