530 job matcher din søgning 530 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 530 resultater.
Aalborg Portland
HR Studentermedhjælper

Aalborg Portland

Motiveres du af at arbejde i komplekse Excel-ark, og er du den, der altid har et detaljeret overblik? Er du derudover interesseret i analyser, administrative opgaver og søger erfaring fra en HR-organisation? Så er det måske dig, vi søger til stillingen som vores kommende studentermedhjælper i HR-afdelingen til kontoret i Aalborg.

Aalborg PortlandSom vores HR studentermedhjælper vil dine primære arbejdsopgaver bestå af:

  • HR-administration
  • Vedligeholdelse af medarbejderdata
  • Diverse ad hoc-opgaver

HR-varetager opgaver inden for administration, kompetenceudvikling, ledelsesprocesser samt budget og controlling – og vi servicerer ledere, HR-kollegaer og øvrige stabsafdelinger.

Aalborg Portland
Q-Park Operations Denmark A/SParkeringsvagt - deltid

Q-Park Operations Denmark A/S, Aalborg

Q-Park Operations Denmark A/S søger en effektiv parkeringsvagt til Aalborg og omegn. Der er tale om en stilling på gennemsnitlig 25 timer pr. uge. Du skal være opmærksom på, at vagtplanen dækker alle ugens 7 dage og døgnets 24 timer hele året rundt. Dine primære vagter vil være en blanding af dag- og aftenvagter både på hverdage og i weekenden.

Det er vigtigt, at du er en habil bilist. Vi forventer, at du har et godt kendskab til Aalborg og omegn, så du hurtigt kan køre fra den ene parkeringsplads til den næste. Endvidere skal du være forberedt på, at arbejdet foregår udendørs i al slags vejr både sommer og vinter.

Som parkeringsvagt vil dit primære arbejdsredskab være en android terminal, det vil derfor være en fordel, hvis du er vant til at bruge en android smartphone eller lignende enhed.

Unique Human CapitalContract Manager

Unique Human Capital søger for BMS Heavy Cranes A/S i Nørresundby

Kan du samarbejde, navigere og kommunikere i en projektorganisation med mange interessenter, og kan du jonglere mellem overblik og detaljen? Så er her en spændende mulighed som Contract Manager ved BMS Heavy Cranes A/S, hvor de største kunder og samarbejdspartnere er store vindmølleproducenter, hovedentreprenører eller vindmølleparkejere.

Som Contract Manager hos BMS Heavy Cranes A/S bliver du en central person, der aktivt deltager i forretningen, og som håndterer komplekse kontrakter. Du bliver ansvarlig for at styre processer i forbindelse med udførelsen af igangværende projekter og nedlukning heraf. Som Contract Manager er det din opgave at have overblik og bruge den indgåede kontrakt ved bl.a. at have fokus på optimering af indtjening under udførelsen af et konkret projekt.

Unique Human CapitalCFO

Unique Human Capital søger for BMS Heavy Cranes A/S i Nørresundby

Kan du, med en pragmatisk tilgang, sikre et kvalificeret grundlag for forretningsudvikling samt den interne og eksterne rapportering, og har du erfaring fra en økonomifunktion, der er værdiskabende og aktivt deltagende i forretningen? Så søger BMS Heavy Cranes A/S en CFO til en udfordrende og udviklingsorienteret stilling.

Som CFO hos BMS Heavy Cranes A/S får du det overordnede ansvar for økonomifunktionen både nationalt og internationalt. Du vil som CFO få en bred vifte af opgaver, hvor man gennem proaktivitet, dialog, analyse og forbedringer er med til at sikre et opdateret overblik over virksomhedens økonomi, projekter, aktiviteter, likviditet og ressourcer.

Red Bull DenmarkSTUDENT MARKETEER

Red Bull Denmark, Aalborg

Som Red Bull Student Marketeer bliver du en del af et flyvende team bestående af stærke brand- og produktambassadører. De forstår Red Bulls målgruppe og er ansvarlige for at fremme brandets image og forståelsen af produktet på deres campusser og i deres region.

Formålet med Student Marketeer-programmet er at nå ud til nye kunder, overraske universitetsstuderende, øge salget og repræsentere Red Bull-brandet på landets studiesteder.

Dette omfatter direkte kontakt med forbrugere og kunder, og derudover at arbejde til Red Bull-events for at sikre en uforglemmelig brand-oplevelse. Student Marketeers sætter mere pris på fleksibilitet end et 8 til 16-job og elsker at arbejde i et kreativt miljø.

Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Kom rigtig fra start i karrieren som revisortrainee i de bedste rammer

Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab

Som revisortrainee vil du opleve en høj grad af frihed ledsaget af et stigende ansvar, som vi véd vil udvikle dig til at blive en god revisor.

Praktisk erfaring og uddannelse går hånd-i-hånd, og dét er vejen frem for dig her i Beierholm. Det er vores klare erfaring, at den kombination er den bedste måde at udvikle dine evner på som trainee. Derfor kommer du hurtigt til at løse opgaver for vores kunder, ligesom du bliver oplært internt og gennemfører vores interne, modulopbyggede traineeuddannelse.

Beierholm

Hvad får du som trainee i Beierholm?

  • Et velafprøvet intro- og uddannelsesforløb
  • En erfaren buddy, der får dig godt i gang
  • Udgifter dækket til HD
Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
GML-HR A/SKvalitetskoordinator til Kvalitetsafdeling

GML-HR A/S søger for Geia Food A/S i Aalborg

Har du flair for detaljen, men også helheden? Er du god til at arbejde selvstændigt med fokus på drift og præcision? Og har du lyst til at være en del af Skandinaviens førende leverandør til detailkæderne? Har du flair for at arbejde med fødevarelovgivning og gennemgå deklarationer, leverandørerklæringer og lignende for de fødevarer, som Geia Food sælger? Så kan det være dig vi søger.

Som kvalitetskoordinator vil du sammen med resten af teamet blive ansvarlig for kvalitetssikringen af både eksisterende varer og mange nye, som Geia Food løbende udvikler i samarbejde med kunder og leverandører. Det er væsentligt, at du på egen hånd kan tage ansvar og ejerskab for hele processen inden for de forskellige produktgrupper, herunder bl.a. risikovurdering, dokumentation, kvalitetssikring og mærkning i overensstemmelse med gældende EU-lovgivning.

GML-HR A/S
Shaping New Tomorrow
International marketing intern

Shaping New Tomorrow, Aalborg

Are you passionate about online marketing, do you love fashion, and would you like to work for the coolest scale-up company in Denmark? Then this is your chance to join our international marketing team at SHAPING NEW TOMORROW!

SNT ApS

As an international marketing intern, you will become a part of a fast-growing international team, with the core focus of making SHAPING NEW TOMORROW successful across Europe. You will work with everything from market research, data analysis to translation, and marketing localization.

Your tasks:

  • Conduct research to explore new opportunities for growth in new markets
  • Conduct research to understand international customer needs
  • Analyze performance and trends
Shaping New Tomorrow
Centrica Energy Trading A/S
Ethics & Compliance Officer

Centrica Energy Trading A/S, Aalborg

The Ethics and Compliance Officer will be expected to contribute to the design, implementation and maintenance of the group-wide Ethics and Compliance (E&C) programme.

The role will be required to input and direct elements of projects that operationalise regulatory compliance change within EM&T and, on occasion, across Centrica group where regulatory change is applicable to businesses outside of EM&T.

The role operates under a high degree of regulatory scrutiny from regulators and exchanges in the wholesale traded markets in areas such as REMIT, EMIR, MAR, MiFID and exchange/trading venue rules. The role is expected to be able to interface with the regulatory authorities in relation to matters of wholesale market conduct and systems & controls in a trading business.

Centrica Energy Trading A/S
De Forenede Dampvaskerier A/S
Elektriker til teknikteamet i Aalbor

De Forenede Dampvaskerier A/S

Som elektriker har du en vigtig rolle i virksomheden i at sikre, at vores produktionsapparat kører optimalt på både vores dag- og aftenhold.

Vi søger en kompetent medarbejder, der kan hjælpe med at sikre den løbende servicering og reparation af vores omfangsrige maskinpark i Aalborg. Vores nye kollega vil komme til at have en aktiv og alsidig hverdag, og du vil modtage en grundig instruktion og støtte under og efter oplæringsperioden.

Jobbet indebærer:

  • Sikre en stabil drift af et omfangsrigt og varieret produktionsapparat
  • Løbende vedligehold af vores maskinpark
  • Servicering og forbyggende arbejde af maskiner med henblik på at minimere nedbrud
De Forenede Dampvaskerier A/S
VELUX A/S
Industrial Design Engineer til VELUX Commercial

VELUX A/S, Kongerslev

Bliv vores nye kollega, og vær med til at sikre bygninger samt skabe et bedre indeklima og dagslysdesign for bygninger inden for industrien, kontor, undervisning, sundhed og infrastruktur - når de bygger nyt, renoverer eller ombygger.

Velux A/SDu indgår i vores nordiske projektteam med blandet faglig baggrund, som arkitekter, bygningskonstruktører, ingeniører og projektrådgivere fordelt i Norge, Danmark og Sverige.

Dit ansvar er, at udvikle nye og eksisterende produkter i samråd med global produktorganisation, men også at du:

  • Er ansvarlig lokalt for CE-godkendelser/-certifikater og kvalitetssikring.
  • Er ansvarlig for at være opdateret på BR/vejledninger/retningslinjer indenfor det brandtekniske område samt opsamler og distribuerer viden internt i organisationen.
  • Udvikler hjælpeværktøjer for den øvrige organisation.
VELUX A/S
Advodan Aalborg AdvokataktieselskabAdvokatsekretær

Advodan Aalborg Advokataktieselskab, Aalborg

Evner du at være løsningsorienteret og kan du holde mange bolde i luften uden at miste overblikket – også når der er travlt? Hvis du kan siger ja til disse spørgsmål, så læs med her.

Dine arbejdsområder vil være:

  • Behandling af retssager, handler, dødsbo, testamente, ægtepagter, inkasso m.m.
  • Opfølgning af frister og fremnoteringer
  • Udarbejdelse af juridiske kontrakter, breve, skøder og juridiske dokumenter generelt

Du vil få kontorplads i vores reception og dertil medfølger visse receptionsopgaver, blandt andet håndtering af både personlige og telefoniske kundehenvendelser. Vi lægger derfor stor vægt på, at du er imødekommende og serviceminded.

STARK
Interne sælgere til vores workwear megastore

STARK A/S, Aalborg

Ønsker du et arbejde med fokus på salg og service til forretningens kunder? Og har du evnen til at lytte til kundernes behov? Så er dette din mulighed for at sætte dit præg på STARKs fremtid som sælger.

Vi har kæmpe succes med vores Workwear Megastore, vi skaber vækst, og har nu brug for 2 interne sælgere.

I stillingen som sælger vil dine primære arbejdsopgaver være:

  • Salg og service til forretningens kunder
  • Tilbudsberegning, fakturering, opfølgning og eftersalgsaktiviteter
  • Ordrebehandling og varebestilling
  • Salgsklar butik
  • Ansvarlig for egne produktgrupper
STARK A/S
Aalborg UniversitetForretningsorienteret BI-konsulent

Aalborg Universitet

Økonomiafdelingen på Aalborg Universitet søger en forretningsorienteret Business Intelligence konsulent til BI-teamet. Stillingen forventes besat fra 1. januar 2021 eller snarest muligt herefter.

Du vil blive en del af et team på 4 personer, som varetager drift og udvikling af AAU’s BI-platform fra kilde til front-end rapportering. Vi bruger Microsoft SQL server, QlikView samt NPrinting.

Som BI-konsulent hos AAU kommer du til at varetage opgaver relateret til udvikling, vedligehold og drift af en Business Intelligence-løsning, som servicerer hele universitetet.

Din uddannelse er mindre vigtig. Vigtigere er, at du har de rette kompetencer, er udadvendt samt at du har praktisk erfaring med samarbejde med brugere og stakeholders.

Udviklings- og ForenklingsstyrelsenIT-supportelever til Udviklings- og Forenklingsstyrelsen til Aalborg

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Brænder du for at give en professionel brugersupport til dine kollegaer? Vi søger nye IT-supporterelever til en spændende arbejdsplads med varierende arbejdsopgaver og gode kollegaer, hvor du får mulighed for faglig udvikling og indflydelse på din egen opgaver.

Som IT-supporterelev i IT Center Aalborg er du med til at hjælpe vores kunder med at håndtere deres IT-problemer, så de hurtigt og bedst muligt kan fokusere på deres kerneopgaver. Din overordnede opgave er at levere en effektiv og kvalificeret IT-support kombineret med god service. Derudover varetager IT-centeret en 24/7/365 overvågning af forretningskritiske fagsystemer.

IT-supportteamet i Aalborg består af 62 engagerede IT-supportere og IT-specialister. Du vil sammen med dine kollegaer få ansvaret for modtagelse og løsning af brugerhenvendelser i ServiceDesk samt administration af brugerautorisationer.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
ERIK arkitekter A/S
Erfaren konstruktør

ERIK arkitekter A/S, Aalborg

Det vælter ind med spændende projekter, og vi har svært ved at følge med. Vi leder derfor efter dig, som har lyst til at være med på et eller flere af vores projekter og sikre at vi skaber gode bygbare rammer for de mennesker, som vi skaber arkitektur til.

Som projekterende konstruktør deltager du i og varetager projekteringen – typisk som projektleder og med den direkte kontakt til bygherre eller entreprenør. På vores mindre projekteringssager varetager du hele projekteringen i tæt samarbejde med sagsarkitekten. På større projekteringssager er du en del af et projekteringsteam, hvor du bidrager med erfaring til også at løfte og uddanne mindre erfarne kollegaer, som en del af projekteringen.

Vi tilbyder dig mulighed for at komme med på et hold, som er under opbygning, og være en del af en uhøjtidelig og dynamisk organisation, som spiller sammen.

ERIK arkitekter A/S
FOGH NISSEN ManagementArea Sales Manager

FOGH NISSEN Management søger for NGI A/S i Nørresundby

Fantastisk arbejdsmiljø – verdensførende – personlig udvikling

Vi søger en glad, udadvendt og ambitiøs kollega til salgsteamet i Nørresundby. Efter en grundig introduktion vil du indgå i et sprudlende og hårdtarbejdende team, hvor I sammen har ansvaret for kunderne på de tysktalende markeder – primært Tyskland, naturligvis. Over tid vil du blive knyttet mere til nogle kunder, end til andre, og på den måde vil du også få dine ”egne kunder”. Du er tovholder på hele salgsprocessen, lige fra den indledende identifikation af mulige nye kundeemner til den afsluttende levering og opfølgning. Du vil få reference til Sales Manageren.

Over tid vil du blive knyttet mere til nogle kunder end til andre, og på den måde vil du også få dine ”egne kunder”. Du er tovholder på hele salgsprocessen, lige fra den indledende identifikation af mulige nye kundeemner til den afsluttende levering og opfølgning.

Magasin
Brand Ambassador

Magasin, Aalborg

Hej, jeg hedder Katrine og jeg er rekrutteringskonsulent i Magasin. Lige nu leder vi efter en Brand Ambassador til Magasin Aalborg Men's department, som kan formå at give kunden mere end forventet, yde en ekstraordinær service og skabe et godt samarbejde med leverandøren.

Vores Brand Ambassadors har en særlig og specialiseret rolle i salget. De tager ansvar for lagerstyring, leverandørkontakt med henblik på bestilling og præsentation af varer og ikke mindst ansvar for at yde en førsteklassesservice med udgangspunkt i et stærkt kendskab til deres brands. I hverdagen befinder du dig som Brand Ambassador på salgsgulvet sammen med dine kolleger i salget, hvor du sætter ambitionerne højt for salg og service og viser det gode eksempel, samtidig med at du repræsenterer dine specifikke brands.

Magasin
Krobi Ejendomme ApSDygtig maler fra Aalborg søges

Krobi Ejendomme ApS

Vi søger en dygtig maler som kan tage ansvar for blandt andet maleropgaver i Aalborg.

Krobi består af flere velkonsoliderede ejendomsselskaber med ejendomme i Aarhus, Hinnerup og Aalborg af såvel privat som erhvervsmæssig karakter.

Arbejdsopgaverne vil omfatte følgende:

  • Male lejemål ved fraflyt
  • Male eksempelvis opgange
  • Løbende service og vedligeholdelse på bygninger
  • Kontakt med lejere
  • Ad hoc-opgaver fra lejere
Bravida Danmark A/S
Vi søger en dygtig VVS servicemontør til Aalborg

Bravida Danmark A/S

Vi søger endnu en god kollega til VVS-service afdelingen i Aalborg. Arbejdsopgaverne vil primært være VVS service i Aalborgområdet. Din hverdag er alsidig og fleksibel, da den i høj grad styres af vores kunder og deres behov.

Du får et selvstændigt job med en stor grad af frihed under ansvar. Du garanteres også muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer inden for VVS-området.

Vi tilbyder:

  • Et job med frihed under ansvar i et team af dynamiske og dygtige kolleger.
  • Gode, stabile arbejds- og ansættelsesvilkår.
  • Mulighed for at arbejde tværfagligt, grundet det tætte samarbejde de øvrige fagområder.
Bravida Danmark A/S