186 job matcher din søgning 186 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

GlobalConnect A/S
VMware specialist, Outsourcing

GlobalConnect A/S, København eller Stilling

Er du en dygtig og kvalitetsbevidst VMware specialist, med fokus på kundetilfredshed? Har du lyst til en helt unik mulighed i outsourcing branchen og har du lyst til at implementere nyeste teknologi baseret på VMware løsninger?

Som VMware Specialist hos GlobalConnect, vil dine primære opgave og ansvar være implementering, arkitektur design, vedligeholdelse og drift af vores samlede VMware infrastruktur.

Vi arbejder meget projektorienteret, og arbejdsopgaverne vil derfor spænde bredt, lige fra design af løsninger, løbende kunde rådgivning, til implementering af store løsninger. Der vil også forekomme mere dagligdags opgaver, som server migreringer, opgradering og patch, samt 3rd level support til vores driftsorganisation og/eller direkte til vores kunder.

GlobalConnect A/S
BESTSELLER
Indkøbselev

BESTSELLER, Brande, Aarhus & Stilling

Drømmer du om en karriere, der kan få din forretningssans og interesse for mode til at gå op i en højere enhed? Så bliv indkøbselev hos BESTSELLER og tag det første skridt på vejen.

Elevuddannelsen er et godt springbræt til et videre karriereforløb, og er du blandt de bedste elever, er vejen banet for din karriere i BESTSELLER.

I løbet af de næste to år vil du - sideløbende med dit arbejde i indkøbsteamet hos et af vores brands - gennemgå ni teoretiske moduler af en uges varighed sammen med de andre indkøbselever. Du mulighed for at dygtiggøre dig inden for fag som indkøb, produktkendskab, vareforsyning og disponering, space management, international handel og meget mere. Samtidig vil du komme på en uges fieldtrip til Tyrkiet, hvor vi besøger to forskellige leverandører og fokus vil være produktkendskab og kulturel viden.

Lagkagehuset
Vil du udvikle dit lederskab og skabe succesfuld drift?

Lagkagehuset

Bliv Teamleder i Lagkagehuset i Skanderborg

VIGTIGT! Inden du ansøger vil vi anbefale, at du tager et kig på denne side.

Lagkagehuset

Her har vi samlet en række oplysninger, der kan forbedrede dig på at sende din ansøgning til os. Siden vil også give et endnu dybere indblik i os som virksomhed, vores karriere-vej og mulighederne i Lagkagehuset.

Lagkagehuset vokser, og vi søger derfor en Teamleder i vores afdeling. Hos os får du gode mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt. Har du lyst til at blive en motiverende og inspirerende leder? Og brænder du for at give gæsterne en fantastisk helhedsoplevelse? Som Teamleder i Skanderborg vil du få en sjov og travl hverdag med et medansvar sammen med Butikschefen for den daglige drift af butikken.

Lagkagehuset
Hjemmearbejdsplads
Webhelp
Tekniske kundeservicerådgivere – hjemmearbejde

Webhelp

Er du nyudklækket student eller leder du efter et job der kan booste dit CV? Så tilbyder Webhelp dig lige nu at blive en del af en global organisation, hvor service og kvalitet er i højsædet.

Webhelp Nordic

Lige nu leder vi efter flere servicemindede medarbejdere, der på sigt kommer til at arbejde fra vores kontor i København.

Du vil arbejde med et af verdens mest innovative og populære IT-brands og rådgive vores danske, og periodevis engelske kunder. Som kundeservicemedarbejder hos Webhelp i København giver du kunderne de løsninger de har brug for, når de melder sig med spørgsmål omkring deres mobiltelefon, tablet, eller computer.

Webhelp
Hjemmearbejdsplads
Care for SuccessRegional Account Manager (Nordics)

Care for Success recruiting on behalf of Snap-on

Are you an ambitious sales professional with a record of achievements and an entrepreneurial spirit? Are you proven successful in B2B Sales, have an interest in engineering & tooling and are comfortable in an industrial Sales environment?

Reporting to the Director, UK & Europe, the Regional Account Manager (Nordics) will be responsible for growing the turnover, profitability, and market share for the territory (Denmark, Sweden, Finland, Norway, Iceland, and Baltic States).

Working as part of a wider European Sales Team your duties and responsibilities will include.

  • Growing the region’s customer base and turnover
  • Developing existing sales relationships and creating new and rewarding partnerships.
  • Working closely with end-users to demonstrate and sell a comprehensive portfolio of products and brands across industrial markets.
Indrykket: 
Phidan Engineering ApSProduktionsleder (Produktionsteknolog/Maskintekniker)

Phidan Engineering ApS, Skanderborg

Phidan Engineering er en mindre rådgivende ingeniørvirksomhed indenfor landbrug, biomasse og recycling, som både assisterer eksterne kunder og udvikler egne løsninger og produkter. Vi har travlt og søger derfor en ny kollega til vores team.

Dine opgaver som produktionsleder bliver meget varierende og omfatter blandt andet:

  • At lede teknisk personale i vores prototypeproduktion
  • At deltage i produktionen i rimeligt omfang
  • At styre vores vare flow, både ind og ud af virksomheden
  • At udføre tegnearbejde i 3D CAD
Hjemmearbejdsplads
Loomis PayTech-interested, Danish-speaking, 2nd-line support within payment solutions to Loomis Pay!

Loomis Pay, Taastrup, Stockholm or home-based

We are now looking for reinforcement to the team, a Danish-speaking, 2nd line support, who will be a key player in support towards Danish customers and over time will work with efforts to improve the support.

As 2nd-line support, you assist 1st line colleagues by answering questions and taking charge over more technically advanced and time-consuming errands. You work with in-depth issues such as troubleshooting connected to networks, interfaces, firewall settings, POS settings, contract questions, escalation to 3rd line and more. You will also have firsthand contact with customers by phone, e-mail and chat.

You will join a social, welcoming team in a new company with entrepreneurial atmosphere. A train towards exciting opportunities that you don’t want to miss!

Hjemmearbejdsplads
Frank Partners Scandinavia ApSScandinavia Research Analyst

Frank Partners Scandinavia ApS

Boutique risk consultancy Frank Partners (FP) is currently hiring for research analysts with expertise in Scandinavia.

The Analyst job involves:

  • Conducting investigative research on companies and individuals in databases, public registries, news media, and the internet
  • Gathering and analysing large volumes of data
  • Looking out for issues of potential concern, such as lawsuits, allegations of corruption, or a poor business reputation

We offer a chance to be part of a young, diverse, and dynamic international firm in a niche industry and to work on interesting and varied projects across many countries and sectors.

Hjemmearbejdsplads
Frank Partners Scandinavia ApSCase Manager (Associate Director)

Frank Partners Scandinavia ApS

Boutique risk consultancy Frank Partners (FP) is currently hiring for due diligence and ESG Case Managers in the position of Associate Director with expertise in Scandinavia and Germany/DACH.

The Associate Director job involves:

  • Independently managing integrity due diligence and ESG research assignments involving scoping, budgeting, research allocation, reviewing and editing reports, and communicating with clients
  • Managing teams of analysts and external consultants (subcontractors et al.)
  • Conducting and/or overseeing in-depth and complex investigations in your areas and jurisdictions of expertise

We offer a challenging role with high responsibility in a growing company and an interesting and varied project work across many countries and sectors.

Silhorko-Eurowater A/SBusiness Controller

Silhorko-Eurowater A/S, Skanderborg

Silhorko-Eurowater A/S er førende på markedet for vandbehandlingsanlæg og bygger på en lang tradition for driftssikkerhed og høj kvalitet. I 2020 blev vi en del af Grundfos-familien og ser ind i en særdeles spændende vækst. Til at supportere vækststrategien og styrke vores økonomifunktion, søger vi nu en Business Controller.

Du vil arbejde sammen med fem kollegaer i et stærkt team, der er præget af tillid, hjælpsomhed og åbenhed. Opgaverne vil have fokus på udvikling af værdiskabende performance-rapporter til ledelsen, finansiel rapportering og den igangværende implementering af nyt ERP-system.

Kamstrup A/SOperatør til vandfabrikken - Aftenhold

Kamstrup A/S, Skanderborg

Kunne du tænke dig at arbejde i en højt avanceret produktion? Har du flair for manuel montage samt automatiske procesanlæg? Er du god til at arbejde selvstændigt og kan du bevare overblikket i en til tider travl hverdag? Vil du være en del af et professionelt produktionsmiljø i en virksomhed i vækst?

Du kommer til at arbejde med Kamstrups produktion af vandmålere. Du vil både komme til at arbejde med manuel montage og betjening af vores højt automatiserede produktionslinjer.

Den ugentlige arbejdstid for dagholdet er 37 timer med følgende mødetid:

  • Mandag til torsdag: fra kl. 14:00 til 22:10
  • Fredag fra kl. 12:14 til 18:38
JKSNetværksstærk profil fra transportbranchen

JKS, Skanderborg

Har du god erfaring fra transportbranchen med bredt netværk til chauffører og erfaring som distributør, disponent eller lignende, og ønsker du at arbejde i vikarbranchen – så søger vi dig.

I JKS går det stærkt for tiden. Vi vækster, og vi oplever et stort behov for hjælp til at finde chauffører til vores kunder i primært det Østjyske, men også i resten af Danmark. De mange ordrer inden for dette område, kræver at vi får en specialist ombord, som enten kommer fra transportbranchen, eller som har et kendskab til branchen, overenskomster, typer af kørekort, ADR mv.

Vi leder efter en kunde- og personalekonsulent, der har lyst til at bidrage med sin viden inden for chaufførbranchen, og som drives af at finde folk til vores gode kunder inden for transportbranchen.

TK Elevator A/S
Account Manager - Skanderborg

TK Elevator A/S

TK Elevator A/S søger en dygtig Account Manager til vores travle forretning til ansættelse snarest muligt. Du bliver en del af en virksomhed som har værdisæt der bygger på familieværdier, tillid og ansvarsfølelse.

Du har nu en mulighed for at blive ansat i vores region i vest, hvor du vil udvikle nye og eksisterende relationer med vores kunder i serviceafdelingen. Som den succesrige ansøger, vil du identificere serviceløsninger og udvikle processer, der tilfører værdi for både TK Elevator og vores kunder. Du er ansvarlig for at skabe relationer til vores kunder, herunder kundepleje, tilbudsgivning i forbindelse med servicering og vedligeholdelse af elevatorer.

TK Elevator A/S
Normal A/SIT Systemadministrator – IT Operations

Normal A/S, Skanderborg

Vil du arbejde med innovative løsninger, og vil du spille en væsentlig rolle i Danmarks sjoveste og mest nytænkende detailhandelskæde, så er muligheden her.

I stillingen som IT-Systemadministrator vil du indgå i et stærkt team og varetage opgaver inden for NORMALs samlede IT-infrastruktur. Masser af ansvar og muligheder i en spændende virksomhed i kraftig vækst.

Arbejdsområdet er bredt, og arbejdsopgaverne forskellige, ikke to dage bliver ens. Du vil få en nøglerolle omkring valg af løsninger til NORMALs infrastruktur og efterfølgende implementering og samtidig hjælpe os med at få vores systemer til at køre stabilt og effektivt. Du bliver ansvarlig for administrationen af flere af de centrale systemer, som du med sikker hånd skal sørge for er opdaterede, optimerede og konfigureret korrekt.

Kamstrup A/SHR Business Partner

Kamstrup A/S, Skanderborg

Are you an experienced HR Business Partner with the skillset to support and challenge the organisation with a wide range of tasks including recruitment and development? Do you thrive in a dynamic environment, where the pace is high and where you will you work with multiple tracks at the same time? Do you have strong experience with employment law?

In the newly established position as HR Business Partner, you take on the responsibility for developing HR and ensuring that the HR function supports the strategy and the organisation with all HR related issues.

Based on your solid experience with HR’s core disciplines such as recruitment, performance management, development and employment law, you act as a trusted advisor and challenge and support the business in developing strong teams, skilled leaders and a strong culture.

SOSU ØstjyllandEventkoordinator til udvikling af skole- og uddannelsesmiljø

SOSU Østjylland

Vi søger ny kollega, som har lyst til, sammen med skolens elever og personale, at skabe et skolemiljø for de unge og de mere modne elever. Vi søger dig, der vil være med til at få skabt/genskabt traditioner og fornyelse for på den måde at videreudvikle vores skole- og uddannelsesmiljø. Det betyder, at du bliver en vigtig brik i at få skabt et godt og attraktivt miljø udenfor klasserummene på alle skolens matrikler i Aarhus, Skanderborg og Silkeborg.

Vi vil så gerne have en skole, hvor trivsel og gode fællesskaber er i højsæde. Derudover skal du i samarbejde med skolens kommunikationsafdeling udvikle markedsføringen og fortællingen om events, skole- og uddannelsesmiljø.

Stillingen er på 37 timer om ugen, hvor din primære arbejdsplads bliver i Aarhus, men hvor du også vil skal have arbejdsdage på de andre matrikler ca. 1-2 dage om ugen.

Behrnt Salgs-/projektprofil med ansvar for salgsadministration

Behrnt søger for EP-TeQ A/S i Skanderborg

Ep-TeQ A/S forhandler værktøj og maskiner til elektronikproduktion – fra nogle af verdens førende leverandører – til nogle af verdens førende producenter.

Du bliver en central person i håndteringen af kontakten til både kunder og leverandører med ansvar for, at eksekveringen af leveranceprojekter gennemføres på en optimal måde.

Primære arbejdsopgaver:

  • Styring af leveranceprojekter og logistik.
  • Tæt samarbejde med både leverandører og kunder.
  • Ordrehåndtering, fakturering og tilbudsgivning.

Vi tilbyder en interessant og udfordrende stilling i en virksomhed i rivende udvikling. Du bliver en del af en dynamisk organisation med en uformel omgangstone.

Kamstrup A/S1st Level Technical Supporter - System Operations

Kamstrup A/S, Skanderborg

Do you have experience with technical support? Are you ready to take on a customer-oriented role, and do you want to provide the best service for our customers? Do you want to be a part of an international organisation that is leading within intelligent metering solutions for energy and water?

As a 1st Level Technical Supporter, your primary tasks will be to provide service and support to our customers on the phone and through our online service management system, ServiceNow. In the role of 1st Level Technical Supporter, you will be the first point of contact with the customer.

Through dialogue with the customer, you will be responsible for providing them with the best solution for their problem, either from your own knowledge of Kamstrup’s products and solutions, or by seeking support from more specialised colleagues.

Normal A/SService & Facility Coordinator

Normal A/S, Skanderborg

Kraftig vækst og international ekspansion stiller store krav til organisationen. Derfor udvider vi nu vores team med en Service & Facility Coordinator.

Vil du være med til at skabe fundamentet for fremtidig vækst, og vil du spille en væsentlig rolle i Danmarks sjoveste og mest nytænkende detailhandelskæde? Så er du måske vores nye kollega.

Opgaver og ansvar:

  • Håndtering af konkrete reparations- og vedligeholdelsesopgaver
  • Kommunikation med butikker, udlejere og leverandører
  • Registrering af nye butikker – Aircondition, elevator, skydedøre, rullegitre m.m.
Normal A/STeam Leader - New Stores

Normal A/S, Skanderborg

Vil du være med til at skabe fundamentet for fremtidig vækst, og vil du spille en væsentlig rolle i Danmarks sjoveste og mest nytænkende detailhandelskæde? Så er du måske NORMALs nye Team Leader.

Dit primære arbejdsområde bliver at understøtte etablering og åbning af nye NORMAL-butikker i udlandet. NORMAL har stor erfaring med åbning af nye butikker, og der er implementeret en forholdsvis fasttømret køreplan, som følges i forbindelse med etablering og åbning. Din opgave som konsulent bliver at være tovholder og personen med overblik over køreplanen for den sidste fase i etableringsprocessen for den enkelte butik.

Du vil typisk arbejde sideløbende med planlægningen af 2-3 butiksåbninger. Du overtager ansvaret, når butikken er indrettet af håndværkerteamet, og i tæt samarbejde med butikschef, butikspersonale og roll-out team arbejdes der hen imod åbningsdagen.