48 job matcher din søgning 48 job fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Salgs- og kommunikationskurser
Alt salg er kommunikation, og al kommunikation er salg – lige fra salg af et produkt eller en løsning til salg af en idé eller en måde at tænke på. Gennemfør kurset i Strategisk salg, Kommunikation i praksis eller måske Coaching og Konflikthåndtering. Til dig, der vil arbejde digitalt, har vi fx online marketing, der giver dig de nye vigtige forudsætninger for at kunne lave markedsføring online.
På online markedsføring lærer du også om bl.a. SEO og Google Adwords, og hvordan du hurtigt bliver skarp på de vigtigste budskaber.


Kontor- og økonomikurser
Økonomifunktionen er essentiel i enhver virksomhed – lille som stor. Derfor er der stor efterspørgsel på medarbejdere med regnskabsmæssig uddannelse – og forståelse. Vi har flere gode kurser, der helt sikkert kan bringe dig videre til dit næste job i en økonomifunktion.
Vidste du, at ca. 750 virksomheder i Danmark, alle med flere end 1.000 medarbejder, bruger SAP som administrativt system – og at du kan blive en af disse medarbejdere? Har du en finansiel baggrund, er en certificering inden for SAP Financial Accounting et fantastisk punkt at føje til dit CV. Har du brug for at kunne følge med i virksomhedens finansielle situation, er kurset Erhvervsøkonomi måske noget for dig. Mange små og mellemstore virksomheder søger medarbejdere med bogføringserfaring og gerne med kendskab til et evt. system. Kig i kursuslisten og find det kursus, der passer bedst til dig.


Naturmedarbejder
Naturmedarbejder med gode kommunikationsegenskaber søges til Natur og Miljø, Gentofte Kommune (barselsvikar)
Har du lyst til at arbejde med natur og biodiversitet? Har du styr på lovgivningen? Er du god til at formidle og er du vild med at løse opgaver, der har direkte betydning for borgerne? Så har du mulighed for at blive en del af vores faglige team i Natur og Miljø i Gentofte Kommune.
Som naturmedarbejder i Natur og Miljø står du overfor varierende opgaver, som både vil omhandle daglig sagsbehandling, specialist- og fordybelsesopgaver, formidlingsopgaver samt løbende udviklings- og planopgaver.

SAP-kurser for ledige
Når du gerne vil arbejde i SAP – og videreuddanne dig til lige netop dit drømmejob.
SAP-kurserne, der er e-learning med lærersupport, findes i følgende kategorier: Digital Platform, Edition for Analytics, Customer Experience, Finance, IoT and Digital Supply, People Engangement, Procurement and Networks og S/4Hana Cloud.
Fælles for alle kurserne er, at de afsluttes med certificering. Det er en fordel, hvis du har kendskab til SAP eller har flair for IT.
De store virksomheder, der benytter SAP som administrativt system, mangler medarbejdere. Derfor kan det være vejen til dit næste drømmejob at tage et af ovenstående kurser.
Kurserne skal godkendes af dit jobcenter fra den regionale positivliste, der er dækkende i den region, hvor du bor.
Find kurserne på jobindexkurser.dk, hvor du også finder alle de regionale positivlister.


Projektledelse – e-learningkurser
Er du projektleder, eller savner du en opgradering på området? Vi har også mange kurser, der henvender sig til dig, der blot mangler certificeringen.
PRINCE2 – det mest anvendte projektledelsesværktøj i verden: Du kan opgradere til PRINCE2 Foundation- og PRINCE2 Practitioner-certificeringer.
SCRUM Master Certified: SCRUM er en udbredt agil udviklingsmetode, som er egnet til alle typer af projekter.
Kurserne skal godkendes af dit jobcenter fra den regionale positivliste, der er dækkende i den region, hvor du bor.
Find kurserne på jobindexkurser.dk, hvor du også finder alle de regionale positivlister.


Vi har et bredt udvalg i IT-kurser, der udbydes som e-learning
Af kurser kan nævnes:
- Microsoft-certificeringer Amazon AWS Certified Developer Associate
- Artificial Intelligence og Machine Learning
- ASP.NET Web Application med C#
- IT-sikkerhedskursus - IT security course in English
Kurserne skal godkendes af dit jobcenter fra den regionale positivliste, der er dækkende i den region, hvor du bor.
Find kurserne på jobindexkurser.dk, hvor du også finder alle de regionale positivlister.


CFO - tech-industrien
Vil du have ansvaret for økonomifunktionen hos en af Nordens største app-virksomheder inden for Non-gaming Consumer Subscription? Der er tale om en sjælden scale-up succes inden for app-udvikling, som i løbet af de senere år er lykkedes med en massiv opkøbsrejse.
Som CFO får du ansvaret for at opbygge en stærk intern økonomifunktion, idet den daglige økonomistyring i dag er outsourcet. Du sikrer en god ”financial engineering”, og du skaber en retvisende og enkel rapportering til ledelse og investorer.
Virksomheden har en meget moderne organisationsform, som er digitalt understøttet, så du kan arbejde, hvorfra du ønsker.


Erfaren socialrådgiver/pædagog
På Charlottenlund Krisecenter søger vi en socialrådgiver/pædagog, som har lyst til og evner at arbejde på det voldsfaglige område, som kontaktperson for både voksne og børn.
På Charlottenlund Krisecenter er der plads til 12 kvinder og deres eventuelt medfølgende børn. Det svinger hvor mange børn, enlige kvinder eller mødre, der tager ophold hos os, så vi arbejder i et fleksibelt team, hvor vi kan give omsorg og støtte til alle vores beboere uanset sammensætning.

Area Sales Manager (m/f/d) Europe (Nordics & Irland)
Your tasks:
- Monitoring and developing the Bomag brand (Sales, Aftersales, GP and Market share) in the Nordics and Ireland
- Strengthening our sales process by driving, managing, and supporting our dealer network and key accounts in the area, incl. setting up development plans as well as sales strategies, monitoring KPIs, and ensuring goal achievements
- Functioning as an interface between BOMAG interests and those of partners and customers
- Engaging directly with key accounts and rental companies as well as setting up key fair participations

Medarbejder til receptionen
Vi søger en serviceminded og udadvendt receptionist til vores reception, som kan lide patientkontakt og vil yde den bedste service til vores patienter og samarbejdspartnere. Den primære fysiske placering vil være i receptionen. Stillingen er på 22 timer ugentligt, hvorved timerne fordeles mellem dagvagter og aftenvagter.Tiltrædelse hurtigst muligt.
Arbejdsopgaver:
- Tage imod og hjælpe patienterne, samt håndtering af udeblivende patienter
- Håndtere post
- Administrative opgaver

Teamleder til receptionen på PrivatHospitalet Danmark
Vi søger en serviceminded og udadvendt teamleder til vores reception, som kan lide patientkontakt og vil yde den bedste service til vores patienter og samarbejdspartnere.
Stillingen som teamleder er består dels af at hjælpe teamledergruppen med at optimere det administrative flow, samt at indgå i den daglige vagtplan.

Account Manager
Er du en erfaren og konkurrencelysten sælger? Er du en hunter, når du opsøger nye potentielle kunder, og ønsker du at opbygge din egen B2B-pipeline?
Som Account Manager er det dit ansvar at booke solide kvalitetsmøder.
Dialogerne med vores kunder er vidt forskellige, men har det til fælles, at du hurtigt og præcist skal levere budskabet i telefonen, på en sådan måde at det skaber interesse og nysgerrighed for vores koncept.
Vi tilbyder gode karriere- og udviklingsmuligheder som Buddy, Team Leader og Sales Manager.

Key Account Manager til industrivaskeløsninger i Danmark
Danskejet og international markedsledende producent | Landsdækkende kundeansvar
Du får ansvaret for at betjene og udvikle de danske kunder og fortsætte væksten af JENSENs markedsposition i Danmark. Du overtager jobbet efter den nuværende KAM, som overgår til et nyt ansvarsområde i koncernen. Der er således mulighed for at få den bedst tænkelige indføring i rollen.
Du får i dagligdagen en betydelig selvstændighed og stor alsidighed i arbejdsopgaverne. Du kan arbejde ud fra hjemmekontor, men det kunne også være en mulighed at dele kontor med den tidligere KAM.


Payroll Partner
We are looking for a new colleague, who we imagine will get energized from ensuring correct pay on time as well as providing the best possible service to the business in cooperation with your team. We will make sure that you’ll get daily professional challenges in an international context and support you in the best way possible in these challenges.
With locations in the hearts of Copenhagen, Kolding, Aarhus, and Aalborg, we offer you a flexible setup with the possibility of working from one of our locations or remotely from anywhere in Denmark.
Flexibility and hybrid working is not just a cliche to us or something we state in a job posting. We offer you a flexible setup and believe that you can best structure how your routines look in order for you to balance everything in your life.

Virksomhedsmægler - M&A
Vil du arbejde med rådgivning og salg af virksomheder — og har du potentiale til at blive medejer i en succesfuld M&A rådgivningsvirksomhed? Så har vi måske det helt rigtige job til dig.
Som virksomhedsmægler i Business Broker får du et tæt samspil med beslutningstagere i dansk erhvervsliv, og du driver hele salgsprocessen ifm. virksomhedssalg. Sideløbende er du aktiv i det salgs- og netværksarbejde, der er med til at generere nye projekter.
Til dine nøgleopgaver hører vurdering af salgbarhed og værdiansættelse af virksomheder, virksomhedsanalyse og præsentation, identifikation af og kontakt til potentielle købere, forhandling og rammeaftaler/LOI mellem sælger og køber, koordinering af due diligence- og transaktionsdokumenter m.m. i tæt samarbejde med advokater, revisorer, banker og andre.


Kundesupportmedarbejdere til NemRefusion 3.0
Er du god til at tage kunden i hånden og brænder du for kundesupport?
Til oktober går vi live med den nye version af NemRefusion, som er et nyt og tidssvarende indberetningssystem, hvor a-kasser, virksomheder og selvstændige kan anmode om refusion af sygedagpenge, barselsdagpenge og en række jobordninger.
Dine primære opgaver vil bl.a. omfatte besvarelse af opkald fra brugerne og yde en professionel og effektiv support. Edora en social arbejdsplads, hvor vi hygger os sammen og løbende har sociale arrangementer og fredagsbar.

Udviklingsorienteret sygeplejerske
Er du en dygtig, ambitiøs og udviklingsorienteret sygeplejerske, der gerne vil være med til at højne den sygeplejefaglige kvalitet på Plejehjemmet Adelaide? Så er du den kollega, vi søger til en spændende stilling med faglige udfordringer, gode kolleger og en selvstændig hverdag.
Vi er en rummelig arbejdsplads med mange faggrupper, der lægger vægt på tolerance, faglighed og respekt og betragter alle medarbejdere som betydningsfulde.
Vi lægger stor vægt på personcentreret omsorg og fokus på beboerens individuelle behov og ønsker.
Vi tilbyder:
- En fast stilling, 30-37 timer ugentligt, weekend- og vagtfri
- Fokus på kompetenceudvikling og uddannelse ved fagspecifikke kurser
- Et godt kollegialt sammenhold med plads til den enkelte

TIA-udvikler til Kundevendt Digitalisering
Ønsker du at blive en del af et hold, der omfavner gode ideer, har det sjovt og er dedikeret til at gøre en forskel?
Netop nu leder vi efter en dygtig udvikler, der kan være med til at fastholde vores position, som digital frontrunner. Du kommer til at være med til at fremtidssikre vores platforme, udvikle nye produkter og vedligeholde de eksisterende løsninger.
Som afdeling kan vi tilbyde et uformelt og varmt fællesskab, samtidig med at vi er ambitiøse og elsker at levere gode løsninger.


Partnership Coordinator/Partnership Manager – Fuldtid, Remote, Danmark
Har du et kommercielt mindset, og brænder du for e-commerce og Partnership Management? Besidder du stærke relationsdannende kompetencer, og er du passioneret omkring digital marketing, affiliate marketing og Google Shopping?
Som Partnership Coordinator/Partnership Manager bliver du en del af en international, professionel og dedikeret vækstvirksomhed, der udelukkende arbejder med Google Shopping og e-commerce.

Målrettet og dedikeret sælger/fundraiser med stort hjerte for dyr
Vi søger en målrettet og dedikeret telefundraiser, der kombinerer salgs- eller fundraisingerfaring med stor indignation over dyremishandling og en brændende lyst til at være en del af forandringen mod mere retfærdighed for dyr.
Du har talegaver, der ligger væsentligt over normen. Du keder ikke modparten – du har humor og kan fortælle den gode historie. Du vil selvfølgelig blive oplært i de forskellige kampagner og indsatser, så du er klædt godt på til opgaven.
Vi kan tilbyde mellem 13 og 35 timer om ugen, hvor 30 timer er det ideelle. Vores kontor ligger i København K, men vi er åbne for muligheden for, at jobbet udføres som hjemmearbejde.