209 job matcher din søgning 209 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Brødrene DahlProaktiv studentermedhjælper søges til ambitiøs marketingafdeling

Brødrene Dahl, Brøndby

Som studentermedhjælper hos Brødrene Dahl, får du mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for koordinering, og du vil få indblik i hvordan hverdagen i en marketingafdeling fungerer.

Vi tilbyder en stilling med masser af faglige udfordringer, og vi lover, at du får en spændende hverdag sammen med motiverede kollegaer i en virksomhed med store ambitioner og højt til loftet.

Din læringsproces er vigtigt for os, hvorfor du vil få ansvar og gode muligheder for at udvikle dig, idet vi tilbyder løbende dialog om din faglige og personlige udvikling. Du kommer til at beskæftige dig med mange forskellige og faglige relevante arbejdsopgaver som f.eks.:

  • Pakke, fordele og udsende diverse materialer, kampagner, merchandise etc.
  • Koordinering- og samarbejdsopgaver på tværs af virksomheden
  • Planlægning og hjælp i forbindelse med messer/events så som navneskilte og pakning af goodiebags.
Brødrene Dahl
Jobindex A/S
Udekørende servicetekniker til trykluftkompressorer, efterbehandlingsudstyr & vakuumpumper

Jobindex A/S søger for Granzow A/S i Glostrup

Brænder du for at give branchens bedste serviceoplevelse, og har du altid øje for den tekniske detalje?

Så er det lige dig, vi står og mangler hos Granzow A/S!

Du bliver en del af vores serviceafdeling, hvor vi i alt er 11 serviceteknikere og værkstedstedsteknikere.

Dine primære opgaver bliver, at:

  • lave forebyggende service og vedligehold på trykluftkompressorer & efterbehandlingsudstyr.
  • lave forebyggende service og vedligehold på vakuumpumper og udstyr.
  • udføre mekaniske reparationer samt elektrisk fejlfinding.
Jobindex A/S
Group Logistic ApS
IT-projektleder søges til hverdag.dk

Group Logistic ApS, Brøndby

Er du en stærk kommunikator og forstår du at oversætte forretningsmæssigeudfordringer til IT og vice-versa? Hvis JA så har vi jobbet!

Hverdag.dk søger netop nu endnu en IT-projektleder, som har det teoretiske fundament i orden og som ønsker at arbejde med IT-projektledelse i praksis. I rollen er det vigtigt at du er proaktiv, formår at strukturer og løbende optimere projekter, for at opnå det bedste slutprodukt for forretningen. Din opgave bliver derfor at hjælpe med at realisere nye samt videreudvikle eksisterende IT-løsninger og sikrer at vores forretning altid er på forkant.

Group Logistic ApS
nemlig.comSenior Test Manager til nemlig.com

nemlig.com, Brøndby

Er du vild med Build-in Quality, kan du vise at tidlig test betaler sig samt sikre at de agile processer bliver forankret? Så har vi jobbet og kollegaerne klar til dig!

Som Senior Test Manager i vores Test & QA team er du medansvarlig for alle testrelaterede aktiviteter. Din vigtigste opgave er at sikre, at gennemførelsen af test management for vores større leverancer bliver en succes, uagtet om de leveres agilt eller i projektregi. Det er også dit ansvar at koordinere og motivere organisationen til at tænke Shift Left, så vi opnår optimal kvalitetssikring fra starten.

Testområdet er rigtigt godt forankret i vores udviklingsafdeling, der består af mere end 60 medarbejdere i henholdsvis Danmark og Ukraine. I Test & QA er vi ansvarlig for alle testmiljøer, hvorfor en del af jobbet som Senior Test Manger er at sikre en effektiv udnyttelse af vores testmiljøer, bl.a. ved at modne organisationens tilgang til CI/CD.

Hjemmearbejdsplads
Webhelp
Tekniske kundeservicerådgivere – hjemmearbejde

Webhelp

Er du nyudklækket student eller leder du efter et job der kan booste dit CV? Så tilbyder Webhelp dig lige nu at blive en del af en global organisation, hvor service og kvalitet er i højsædet.

Webhelp Nordic

Lige nu leder vi efter flere servicemindede medarbejdere, der på sigt kommer til at arbejde fra vores kontor i København.

Du vil arbejde med et af verdens mest innovative og populære IT-brands og rådgive vores danske, og periodevis engelske kunder. Som kundeservicemedarbejder hos Webhelp i København giver du kunderne de løsninger de har brug for, når de melder sig med spørgsmål omkring deres mobiltelefon, tablet, eller computer.

Webhelp
Semler GruppenIT-konsulent til Semler Gruppen

Semler Gruppen, Brøndby

Vi søger en engageret IT-konsulent med brede IT-kompetencer og et stærkt service-mindset, til at være en del af Semler IT.

Arbejdsopgaverne vil variere mellem administrative opgaver, praktiske opgaver og andre ad hoc IT-opgaver. Majoriteten af opgaverne er rettet mod at støtte vores brugere hos vores forhandler- og servicepartnere af hvilke der er ca. 150 af fordelt over hele Danmark.

Dine arbejdsopgaver omfatter blandt andet:

  • Deltagelse i oprettelsen af nye forretninger, både Semlers egne samt private forhandlere
  • Konfigurering af systemer og brugere
  • Sparring og rådgivning til lokale IT-ansvarlige, indehavere og filialchefer
T. Hansen Gruppen A/S
Hvis du vil udvikle dig, kan du blive sælger i thansen!

T. Hansen Gruppen A/S

Det er nemlig ikke kun bilnørder, der er sælgere i thansen.

Hvis du er energisk og har lyst til at lære en masse, giver vi dig:

T. Hansen Gruppen A/S
  • Erfaring og viden om forretningsdrift i en landsdækkende og international virksomhed
  • Ansvar og mulighed for at ledererfaring
  • En løn og en bonus, der gør dine venner blå af misundelse

Daniel gik fra at være sælger til at blive souschef på under et år. Klik ind på annoncen og se videoen, hvor han fortæller om jobbet.

T. Hansen Gruppen A/S
Hjemmearbejdsplads
Care for SuccessRegional Account Manager (Nordics)

Care for Success recruiting on behalf of Snap-on

Are you an ambitious sales professional with a record of achievements and an entrepreneurial spirit? Are you proven successful in B2B Sales, have an interest in engineering & tooling and are comfortable in an industrial Sales environment?

Reporting to the Director, UK & Europe, the Regional Account Manager (Nordics) will be responsible for growing the turnover, profitability, and market share for the territory (Denmark, Sweden, Finland, Norway, Iceland, and Baltic States).

Working as part of a wider European Sales Team your duties and responsibilities will include.

  • Growing the region’s customer base and turnover
  • Developing existing sales relationships and creating new and rewarding partnerships.
  • Working closely with end-users to demonstrate and sell a comprehensive portfolio of products and brands across industrial markets.
Indrykket: 
NOV Flexibles, NOV
Metallurgist

NOV Flexibles, NOV, Brøndby

Our tasks and projects expand the boundaries of what’s possible with available materials and technologies – and you get to be part of them. At the same time, you will be responsible for turning your research efforts into tangible results whenever new pipes are delivered from our factories.

In short, your influence will be felt in nearly every part of the production, from sales, design, manufacturing and until pipe installation. Specific tasks include:

  • Working on qualification and follow-up work with our steel suppliers
  • Characterization of hydrogen-embrittlement for carbon steel products
  • Investigations of cracking phenomena on carbon and stainless steel materials
NOV Flexibles, NOV
Mediq Danmark A/S
Demand Manager

Mediq Danmark A/S, Brøndby

Har du passion for at udvikle og drive vores Demand Planning-processer (S&OP)? Og kan du kombinere din forretningsforståelse med en velfunderet analytisk værktøjskasse, der omsætter data til præcise prognoser og forecast? Grib muligheden og bliv en central del af vores professionelle Demand & Supply Planning team i Mediq.

Dine primære arbejdsopgaver vil være at etablere, drive, koordinere og udvikle salgsforecast planen med input fra relevante stakeholders i salg, produkt management, tender & kontraktteamet m.fl. Dette er afgørende for at sikkerstille en pålidelig demand og supply plan, der tager højde for såvel rettidige leverancer til vores kunder og et kurant lager.

Mediq tilbyder en spændende og alsidig stilling i en virksomhed, hvor vi værner om vores tre værdier ”Caring Heart” ”Customer Drive” og ”Champion Spirit”.

Mediq Danmark A/S
SEKO Logistics
SEKO Nordic i Brøndby søger speditør

SEKO Logistics

Vil du være en del af en virksomhed, der har kunden i centrum, og giver dig plads til at bidrage med refleksive ideer og løsningsforslag, så er det dig, vi har brug for!

Vi søger en kollega med fokus på søfragtimport og eksport. Men da vores kunder i SEKO har én primær kontaktperson, vil det være at foretrække, hvis du kender til, eller har lysten til at lære og arbejde med flere transportformer. Som f.eks. bil, rail, luft og kurér. Du får ansvaret for dine egne kunder, og dine arbejdsopgaver består af at dække bl.a. prisforhandling, tilbudsgivning, booking, afvikling, afregning, opfølgning og meget, meget mere.

SEKO Nordic i Skandinavien har 40 ansatte fordelt på kontorer i hhv. Brøndby, Odense, Göteborg og Oslo. Vi er danskejede og har en flad organisation, hvor der ikke er langt fra den gode idé til handling. Den enkelte medarbejder har derfor gode muligheder for at præge udviklingen i virksomheden.

SEKO Logistics
Hjemmearbejdsplads
Loomis PayTech-interested, Danish-speaking, 2nd-line support within payment solutions to Loomis Pay!

Loomis Pay, Taastrup, Stockholm or home-based

We are now looking for reinforcement to the team, a Danish-speaking, 2nd line support, who will be a key player in support towards Danish customers and over time will work with efforts to improve the support.

As 2nd-line support, you assist 1st line colleagues by answering questions and taking charge over more technically advanced and time-consuming errands. You work with in-depth issues such as troubleshooting connected to networks, interfaces, firewall settings, POS settings, contract questions, escalation to 3rd line and more. You will also have firsthand contact with customers by phone, e-mail and chat.

You will join a social, welcoming team in a new company with entrepreneurial atmosphere. A train towards exciting opportunities that you don’t want to miss!

BioCare Copenhagen A/SSupply Chain Specialist

BioCare Copenhagen A/S, Brøndby

BioCare Copenhagen is a young and most successful Danish bioscience company specializing in gut health, metabolism, infections and immunity, the company received the Danish Gazelle award in 2016, 2017 and 2019.

The team is located in the Danish Royal DSM Office in Broendby, Greater Copenhagen, and you will report to the Business Operations Director.

As Supply Chain Specialist you will be responsible for the establishment of the supply chain setup, for master data, and operational launch of branded products in target markets. The key tasks involve the operational handling from introduction of new formulations to delivery of the final products to partners globally. You will work on challenging projects, new market entries, and agile supply chain setups, as well as daily order handling for branded goods and upcoming product launches.

Nokas Værdihåndtering A/S
Driftssupporter

Nokas Værdihåndtering A/S, Brøndby

Vi søger Danmarks bedste driftssupporter til tællecentralen på vores center i Brøndby

Som driftssupporter i Nokas CHC Øst bliver du en del af driftsafdelingen, der bl.a. varetager ordremodtagelse, optælling, pakning af ordrer samt modtagelse af retur. På samme tid vil der være et fokus på løbende forbedringer. Du bliver en aktiv kollega i en afdeling med ca. 40 medarbejdere fordelt på 3-holds skift. Din arbejdsdag foregår på driftskontoret, hvor du skal være med til af skabe overblik og fremdrift samt sikre den administrative drift.

Arbejdsopgaver og ansvarsområder

  • Afstemninger og dermed sikring af en høj kvalitet gennem kontrol og daglig opfølgning på afvigelser
  • Ansvarlig for daglige rapporteringer
  • Udfyldelse af data til KPI’er m.m.
Nokas Værdihåndtering A/S
Ahlsell Danmark ApS
Intern sælger til køledivisionen i Brøndby

Ahlsell Danmark ApS, Brøndby

Til styrkelse af vores interne salgsafdeling Team Øst i Brøndby søger vi hurtigst muligt en intern sælger, som har teknisk forståelse og ønsker at blive dygtigere til kølebranchen.

Der er tale om en spændende stilling, hvor du i samarbejde med erfarne kolleger i salgsteamet får ansvaret med at realisere vores Brandslogan – vi gør det nemmere at være professionel. Du vil skulle fungere som sparringspartner for vores mange kunder med salg, rådgivning, tilbud og andre salgsrelaterede opgaver.

Dagligdagen i salgsteamet er aldrig kedelig og ikke mange dage er ens. En væsentlig del af din arbejdsdag vil gå med betjening af kunderne via telefon og håndtering af forespørgsler på mail.

Hjemmearbejdsplads
Frank Partners Scandinavia ApSScandinavia Research Analyst

Frank Partners Scandinavia ApS

Boutique risk consultancy Frank Partners (FP) is currently hiring for research analysts with expertise in Scandinavia.

The Analyst job involves:

  • Conducting investigative research on companies and individuals in databases, public registries, news media, and the internet
  • Gathering and analysing large volumes of data
  • Looking out for issues of potential concern, such as lawsuits, allegations of corruption, or a poor business reputation

We offer a chance to be part of a young, diverse, and dynamic international firm in a niche industry and to work on interesting and varied projects across many countries and sectors.

Hjemmearbejdsplads
Frank Partners Scandinavia ApSCase Manager (Associate Director)

Frank Partners Scandinavia ApS

Boutique risk consultancy Frank Partners (FP) is currently hiring for due diligence and ESG Case Managers in the position of Associate Director with expertise in Scandinavia and Germany/DACH.

The Associate Director job involves:

  • Independently managing integrity due diligence and ESG research assignments involving scoping, budgeting, research allocation, reviewing and editing reports, and communicating with clients
  • Managing teams of analysts and external consultants (subcontractors et al.)
  • Conducting and/or overseeing in-depth and complex investigations in your areas and jurisdictions of expertise

We offer a challenging role with high responsibility in a growing company and an interesting and varied project work across many countries and sectors.

Semler GruppenLegal Counsel til Semler Gruppen

Semler Gruppen, Brøndby

Kunne du tænke dig at yde juridisk rådgivning af høj kvalitet til Danmarks største bilkoncern, der er i gang med en spændende rejse med internationalisering, digitalisering, elektrificering og udvikling af nye forretningsområder?

Så er du måske vores nye kollega i koncernens juridiske afdeling, under Corporate Affairs.

Du vil blive involveret i forretningsmæssige forhandlinger og drøftelser og yde rådgivning indenfor en lang række forskellige og komplekse juridiske områder på et højt fagligt niveau. Du skal samarbejde med dygtige advokater og får samtidig muligheden for at blive en betroet rådgiver til forretningen og vise dit talent for at kombinere jura med kommerciel forståelse.

Nokas Værdihåndtering A/S
Driftskoordinator med disponent-gen

Nokas Værdihåndtering A/S, Brøndby

Ønsker du et sjældent udbudt job som driftskoordinator på vores Center i Brøndby?

Til vores CIT-afdeling (kørselskontor) i Brøndby søger vi en dygtig kørselskoordinator med disponent-gen, med stærke samarbejdsevner og stort overblik. Du vil få en central rolle i virksomheden, hvor du får en stor berøringsflade til både kunder og chauffører. Et af Nokas’ forretningsområder er at afhente, levere, optælle og rapportere kontantbeholdninger for vores kunder; opgaver som vi løfter med udgangspunkt fra vores to topsikrede tællecentraler i Danmark.

Primære arbejdsopgaver og ansvarsområder:

  • Daglig disponering af biler
  • Ruteplanlægning
  • Ansvarlig for deadlines ifm. disponering og kundeaftaler
Nokas Værdihåndtering A/S
Brøndby IdrætsefterskoleKøkkenassistent

Brøndby Idrætsefterskole

Brøndby Idrætsefterskole søger en cater eller køkkenassistent til en tidsbegrænset stilling frem til 31. december 2021, dog med mulighed for fastansættelse pr. 1. januar 2022.

Stillingen er en deltidsstilling på 32 timer om ugen med mulighed for flere timer. Der vil være tale om skiftende arbejdstider, ligesom der kan forekomme arbejde i forbindelse med særarrangementer, i weekender mv.

Køkkenet på Brøndby Idrætsefterskole bespiser dagligt op mod 140 elever og ansatte med tre hoved- og fire mellemmåltider. Køkkenet drives med vægt på sund og alsidig kost, og der arbejdes ud fra bæredygtighedsovervejelser og med fokus på mindst muligt spild.

Vi kan tilbyde:

  • En spændende arbejdsplads med mange udfordringer
  • Indsigt og sparring i ugentlig planlægning, indkøb og egenkontrol
  • Gode kollegaer og en skole fyldt med unge mennesker