192 job matcher din søgning 192 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 192 resultater.
Frederiksberg KommuneFrederiksberg Kommunes beskæftigelsesenhed F86 søger rådgiver til barselsvikariat i vores Afklarings- og dokumentationsindsats

Frederiksberg Kommune

Center for Arbejdsrehabilitering er en velfungerende afdeling med 44 medarbejdere, teamleder og centerleder. Vi har ansvaret for myndighedsområderne jobafklaring og ressourceforløb samt ansvaret for koordinering af opgaverne i kommunens Rehabiliteringsteam. Vi løser derudover opgaver for vores kollegaer i den øvrige Arbejdsmarkedsafdeling svarende til Anden Aktør, hvor vi arbejder med psykiatriindsats/IPS, afklaringsforløb for alle målgrupper samt praktiketablering og mestringstilbud for sygemeldte.

Omdrejningspunktet i Afklarings- og dokumentationsteamet er at iværksætte afklaringsforløb for borgere med stationære begrænsninger i deres helbredstilstand. Der udarbejdes derudover arbejdsevnebeskrivelser for borgere på egen arbejdsplads. Indsatsen er rettet mod alle jobcentrets målgrupper.

OK-Fonden
Græsplænen søger socialpædagog til nyoprettet stilling

OK-Fonden, Frederiksberg

Græsplænen ved Dronning Anne-Marie centret søger socialpædagog til tværfagligt team, med indsats til yngre psykisk og fysisk handicappede borgere i alle aldre. 35 timer ugentligt i tidsrummet 10-18, weekendvagt hver 3. uge.

Græsplænen søger en engageret og faglig stærk socialpædagog til en nyoprettet stilling, hvor du får mulighed for at sætte dit eget præg.

Vi er en del af OK-Fonden Dronning Anne-Marie centret, som er et plejecenter, og vi bor i vores eget selvstændige hus. OK-Fonden er en værdibåret non-profit organisation med gode værdier som ”Livet skal leves hele livet”. Alsidigheden i jobbet og tværfagligheden i teamet giver mulighed for personlig udvikling. Du har indflydelse på tilrettelæggelse af din dag sammen med dine kollegaer.

Frederiksberg KommuneFrederiksberg Kommune søger dagtilbudsleder til Børnehuset Kufferten

Frederiksberg Kommune

Vi søger en dagtilbudsleder, der kan arbejde med klare mål i dagligdagen, så alle medarbejdere arbejder i fælles retning. Du skal være fagligt velfunderet og brænde for udviklingsprocesser, der understøtter børnefællesskaber og gode læringsmiljøer, og du betragter forældrene som betydningsfulde medspillere i børnenes hverdag.

Kufferten er en integreret institution, normeret til 172 børn.

Du skal som leder stå i spidsen for at videreføre den faglige udvikling af den pædagogiske kvalitet, skabe rum for refleksion og systematik i det pædagogiske arbejde, herunder implementering af den nye styrkede læreplan.

Vi tilbyder

  • Tæt samarbejde med pædagogiske konsulenter og Dagtilbudsafdelingen i øvrigt.
  • Deltagelse i forpligtende ledernetværk og månedlige ledermøder
  • Administrativ hjælp fra forvaltningen
  • Mulighed for kompetenceudvikling.
Advokatfirmaet Tine Munch og Nina Pagh I/SAdministrativ medarbejder til fakturahåndtering

Advokatfirmaet Tine Munch og Nina Pagh I/S, Frederiksberg

Din arbejdsdag vil primært bestå af håndtering af fakturaer, hvilket omfatter kontering, scanning og tastning via workflow i Unik Bolig. Arbejdet omfatter ligeledes daglig dialog med både virksomheder, bestyrelser eller andelshavere, der kan have spørgsmål eller kommentarer til opkrævninger.

Nogle måneder er mere travle end andre i forbindelse med regnskabsafslutninger, hvorfor du skal besidde evnen til at holde hovedet koldt. Stillingen er de seneste år blevet digitaliseret meget, hvorfor flair for IT og erfaring med UNIK Bolig er en stor fordel.

Du vil komme til at arbejde i et hus, hvor de grundlæggende kerneværdier er at yde professionel og kompetent rådgivning, samt fremragende service for vore kunder. Vi lægger vægt på at du har samme værdikodeks. Herudover har vi et uhøjtideligt kontormiljø med gode muligheder for sparring og udvikling.

Frederiksberg KommuneSpecialinstitution Magnoliahuset søger 1 pædagogmedhjælper pr. 1. april 2021, 37 timer ugentligt. Desuden søger vi en eller flere tilkaldevikarer

Frederiksberg Kommune

Magnoliahuset søger en pædagogmedhjælper 37 timer om ugen, samt tilkaldevikarer uden fast timetal. Vi er en specialinstitution der modtager 34 børn i alderen 0 år til 6 år. Målgruppen er børn med autisme spektrum forstyrrelser og børn med varig psykisk / fysisk funktionsnedsættelse. Børnene er opdelt i 8 grupper med faste pædagoger.

Vi tilbyder:

  • En spændende arbejdsplads i udvikling
  • En faglig kompetent personalegruppe
  • God mulighed for at tilegne sig erfaring inden for området.
Frederiksberg KommuneSagsbehandler til Merudgifter og Borgerstyret Personlig Assistance (BPA)

Frederiksberg Kommune

Vi søger en erfaren kollega, som har lyst til at fordybe sig i Servicelovens § 96 (Borgerstyret Personlig Assistance) og Servicelovens § 100 (Merudgifter). En kollega, som har lyst til at være med til at optimere og udvikle området, som har god energi, gåpåmod og er en teamspiller.

Dine arbejdsopgaver vil være at:

  • Sagsbehandle ansøgninger efter Serviceloven § 96 og § 100
  • Udarbejde afgørelser og handleplaner
  • Følge op på igangværende sager
  • Rådgive og vejlede voksne med nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne og deres pårørende

Du kommer til at arbejde tæt samarbejde med tre kolleger, som udgør vores specialiserede gruppe på disse to bestemmelser i Serviceloven. Gruppen er en del af et større team på 14 sagsbehandlere, som beskæftiger sig bredt med det specialiserede voksenområde.

Frederiksberg KommuneHjemmevejleder til senhjerneskadeområdet

Frederiksberg Kommune

Vores kollega har valgt at gå på efterløn. Derfor søger Frederiksberg Kommunes Socialafdeling en hjemmevejleder til ansættelse i Socialafdelingens Hjerneskadeteam til arbejdet med borgere med erhvervet hjerneskade. Den primære målgruppe i vores team er voksne med erhvervet hjerneskade, der bor i egen bolig.
Vi møder borgeren i fase 3 af rehabiliteringen og følger typisk borgeren i en længere periode - for nogles vedkommende flere år.

Hjemmevejlederen arbejder tæt sammen med kommunens hjerneskadekoordinator og to sagsbehandlere i Socialafdelingens Team for længerevarende indsatser, som varetager sagsbehandling for borgere med erhvervet hjerneskade. Sagsbehandleren er bevillingsansvarlig og fastsætter den tidsmæssige ramme og mål for hjemmevejledningen.

Irma A/SIrma Peter Bangsvej søger Kasseassistent under 18 år

Irma A/S

Som kassemedarbejder i Irma bliver du en vigtig del af Irmas ansigt udadtil og du vil derfor have et stort medansvar for, at alle vores kunder oplever den uovertrufne service og den særlige ånd, som Irma er kendt for.

I Irma brænder vi for at gøre en forskel - for vores kunder og vores kollegaer. Som medarbejder i Irma afspejles din succes derfor både i kundernes tilfredshed og dine kollegaers trivsel.

Vi tilbyder:

  • Et job med masser af kontakt til mange mennesker
  • At blive en del af en stærk virksomhedskultur på en af Danmarks Bedste Arbejdspladser
  • Løn efter kvalifikationer og en ugentlig arbejdstid på 30 timer (dagsvagter og fri i weekenderne)
Udviklings- og ForenklingsstyrelsenUX Designer

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, Frederiksberg

Vil du være med til at sikre de gode brugeroplevelser, når vi udvikler fremtidens it-løsninger i Skatteforvaltningen?

Som User Experience Designer vil du indgå i vores udviklingsteams, der i samarbejde med de øvrige styrelser i Skatteforvaltningen og vores leverandører skal udvikle de helt rigtige it-løsninger til understøttelse af Skatteforvaltningens interaktion med borgere og virksomheder. På baggrund af brugerindsigter og forståelse for brugernes behov bidrager du til, at løsningerne er brugervenlige, tilgængelige og skaber værdi for dem, der skal anvende dem.

Du vil få ansvar for at omsætte bruger- og forretningsbehov til konkrete digitale koncepter og for design af enkle og intuitive brugergrænseflader. Som grundlag for udarbejdelse af løsningsdesign i samspil med de øvrige fagligheder, opsamles løbende brugerfeedback via kvalitative interviews og brugertest af wireframes, mockups og interaktive prototyper.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
DEAS
Er du vores nye Key Account Manager Assistent?

DEAS, Frederiksberg

Vil du være med i teamet hvor vi sikrer og udvikler storkundernes engagement i DEAS? Har du erfaring med ejendomsadministration, og ser Key Account Management som et interessant område for dit næste karrierestep? Så er dette måske en stilling for dig.

Du vil blive en del af afdelingen Key Accounts, der består af 14 engagerede kolleger. Som Key Account Manager Assistent vil du være med til at styrke og udvikle samarbejdet med en kundeportefølje og samtidig sikre et velfungerende internt samarbejde på tværs af husets mange funktioner som kundens forlængede arm i DEAS.

Du får et tæt samarbejde med erfarne Senior Key Account Managers og mulighed for hele tiden at udvikle dine kompetencer indenfor kundeservice, networking, leverancer, kvalitetssikring, koordinering og kommerciel og værdiskabende rådgivning. Det er ambitionen, at du efter 2-3 år avancerer til en stilling som Key Account Manager.

DEAS
DEAS
Resultatorienteret Kommunikations- og Marketing Business Partner til DEAS (vikariat)

DEAS, Frederiksberg

Kan du spotte de gode historier og skrive dem, så de fænger, inspirerer og sælger? Vil du arbejde med presse, SoMe, digital markedsføring, nyhedsmails og meget mere? Så tilbyder vi dig muligheden for at søge et attraktivt barselsvikariat på vores hovedkontor på Frederiksberg med opstart snarest muligt.

Du kommer til at arbejde med en bred vifte af kommunikations- og marketingopgaver målrettet eksisterende og potentielle kunder, lejere og medarbejdere på DEAS’ mange eksterne og interne platforme.

Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

  • Ekstern kommunikation og kommunikationsrådgivning
  • SoMe-planlægning, eksekvering og monitorering
  • Pressehåndtering samt udarbejdelse af pressemeddelelser
DEAS
EY
Konsulenter (Senior konsulent – Senior Manager), Skatterådgivning

EY

Vores afdeling løser skattemæssige opgaver for en lang række danske og internationale finansielle virksomheder.

Du får ansvaret for dine egne projekter, fagområder og kunder i samarbejde med resten af vores team. Dine kunder vil være både danske og udenlandske kunder - og ofte vil opgaverne også blive løst i samarbejde med kollegaer fra EY’s globale netværk. Du vil have en stor grad af ansvar for løsning af opgaver, herunder vil du ofte styre opgavernes løsning og være ansvarlig for kommunikationen med kunderne.

EY
TEC – Technical Education CopenhagenPersonalejurist - barselsvikariat

TEC – Technical Education Copenhagen, Frederiksberg

Kan du understøtte ledere med en stærk faglig bistand inden for juridiske og arbejdsretlige forhold? Og trives du i en omskiftelig hverdag med en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen? Så kan du blive barselsvikar for vores personalejurist i HR på TEC.

TEC – Technical Education Copenhagen søger en barselsvikar til HR-afdelingen. HR har ansvar for personalejuridisk- og administrativ sagsbehandling, GDPR, personalepolitikker, lønforhandling, ansættelser, ledelsesudvikling, rekruttering m.v. Vi er en mindre afdeling med mange bolde i luften. Det kræver, at vi er gode til at hjælpe hinanden og kan arbejde ud fra et helhedssyn, der rækker ud over egne opgaver.

TEC – Technical Education CopenhagenElektrikere til undervisning på Grundforløb 2

TEC – Technical Education Copenhagen, Frederiksberg

Søger du nye udfordringer og udvikling i et stærkt fagligt fællesskab? Er det vigtigt for dig at være en del af et team med tæt kollegaskab og sammenhold? Så skal du blive vores nye underviser og kollega på elektrikeruddannelsen på TEC.

TEC- Technical Education Copenhagen søger elektrikere eller installatører med lyst til at undervise fremtidens elektrikere og evnen til at fange og engagere vores elever og kursister.

Du skal sammen med dine kolleger planlægge, gennemføre, evaluere og udvikle undervisningen på uddannelserne. Din primære opgave bliver at undervise elever på uddannelsens grundforløb 2.

Du bliver en del af en moderne skole, der imødekommer de ønsker og behov, som vi ser på arbejdsmarkedet og blandt dem, der søger uddannelse.

Udviklings- og ForenklingsstyrelsenStrategikonsulent til forretningsudvikling

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, Frederiksberg

Vil du arbejde med analyser og strategiudvikling som led i udviklingen af Danmarks skatteforvaltning?

Som strategikonsulent får du ansvar for at sikre, at der løbende udarbejdes analyser til brug for strategiudvikling centreret omkring udviklingen af nye it-systemer og processer til skatteforvaltningen. Konkret vil du skulle lære forretningsprocesser, data, systemer og interessenter at kende, for på den måde at kunne tegne målbilleder for fremtidige forretningsstrategier, der kan optimere og understøtte en effektiv skatteforvaltning.

Du får til opgave at indgå i dialoger med topledere og ledere på operationelt niveau, facilitere workshops omkring strategiudvikling og gennem skarpe analyser komme med løsningsmodeller for, hvordan forretningsmæssige tilgange, processer, organisering og it-understøttelse kan udvikles og re-designes.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Udviklings- og ForenklingsstyrelsenStudentermedhjælper med interesse for informationssikkerhed og it til understøttelse af løbende phishing-kampagner

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, Frederiksberg

Har du lyst til at arbejde med awareness og kommunikation inden for informationssikkerhed i Skatteministeriets koncern og give en hjælpende hånd med at gøre kolleger opmærksomme på phishing-mails? Så er du måske vores nye studentermedhjælper.

Som studentermedhjælper skal du hjælpe med at planlægge, gennemføre og følge op på løbende phishing-kampagner. Phishing-kampagnerne har til formål løbende at træne alle koncernens medarbejdere i at kunne genkende og håndtere phishing-mails med henblik på at sikre, at udefrakommende ikke via phishing får adgang til data. Phishing-kampagnerne kører digitalt i alle koncernens styrelser og Departementet.

Dine konkrete opgaver vil være:

  • Awarenessmateriale til phishingkampagnerne
    • Udarbejde artikler, videoer, fysisk materiale osv.
    • Udarbejde udkast til phishingmails og landingsside
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Food Folk Danmark ApS
McDonald’s Nordic is seeking an operational lead for McCafé (maternity cover)

Food Folk Danmark ApS, Frederiksberg

Food Folk (McDonald’s in the Nordics) is currently looking for a candidate to fill an open position as Operations Development Consultant. The position is a maternity leave, temporary position, of 12 months – full time.

Energinet

You will be the operational lead on the new concept McCafé that is currently being deployed in the Danish market.

That means that you will be a part of the Danish project, while you are preparing the overall Nordic operational strategy in order to start up the project in the other Nordic markets, based on the learnings and experiences from the Danish deployment.

Food Folk Danmark ApS
ECCO Sko A/S
Marketing Effectiveness Specialist

ECCO Sko A/S, Tønder or Amsterdam

It’s time. Hygge, innovation, @eccoshoes and performance analytics.

If you are passionate about growth marketing, performance data, analysis and insights, then this could be your dream move.

We’d love to get to know you if you...

  • Like the idea of embracing Scandinavian style, sustainability, innovation and marketing in ECCO’s team in Denmark or in the Netherlands
  • Are focused on marketing measurement and attribution covering key areas of ROI or ROAS; acquisition cost and consumer lifetime value
  • Use data and reporting to accurately inform multiple stakeholders and recommend campaign investments, changes, and increases
ECCO Sko A/S
P+, Pensionskassen for Akademikere
Skadebehandler søges til pensionskasse med 100.000 medlemmer

P+, Pensionskassen for Akademikere, Frederiksberg

Brænder du for skadebehandling, og har du erfaring med digitale processer, så er vi på udkig efter dig.

P+, Pensionskassen for Akademikere søger en erfaren skadebehandler med en sundhedsfaglig baggrund, der brænder for at arbejde med vurdering af helbredssager og rådgivning af vores medlemmer, der ansøger om udbetaling af invalidepension.

Vi tilbyder et spændende job i vores lille Skadeteam, som ud over dig består af 4 medarbejdere samt teamlederen for Skadeteamet, som du vil referere til

P+ er en arbejdsplads præget af tillid, arbejdsglæde og engagement. Vi prioriterer godt samarbejde, klar kommunikation og ansvarlig ledelse. Vi har et stærkt fagligt miljø med store ambitioner og et aktivt samarbejde på tværs af afdelinger.

P+, Pensionskassen for Akademikere
OK-Fonden
Social- og sundhedshjælper til 32 timer om ugen – i dagvagt med hver 3. weekend

OK-Fonden, Frederiksberg

Vil du være en del af Lotte? – et hjem med eminent socialt og fagligt fællesskab

Vi ved det godt. Du er dygtig og eftertragtet og helt afgørende for, at vi kan udleve vores ambitioner om at være det bedste sted at bo og leve livet. Derfor har vi brug for dig!

For at vores beboere trives bedst, er det væsentligt, at du kan se muligheder og udvikling i de små bevægelser hos mennesker med demens. Færdighederne er under afvikling, og det er afgørende, at du har blik for det enkelte menneskes livshistorie, intentioner og håb, som ofte er skubbet langt væk af diagnoserne.

Vi er der for beboerne, og på trods af deres diagnoser står deres selvbestemmelse, ønsker og behov forrest, og vi arbejder altid for det bedst mulige og mest værdige liv for den enkelte – i tæt samarbejde med de pårørende.