27 job matcher din søgning 27 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 27 resultater.
NykreditProduct Owner til udvikling af digitale løsninger i Nykredit

Nykredit, København

Brænder du for at arbejde agilt, og har du lyst til at spille en central rolle som Product Owner i udviklingen af fremtidens digitale løsninger til glæde for Nykredits kunder?

I Projekter, NWoW og Implementering får du mulighed for at deltage i udviklingen og vedligeholdelsen af vores digitale løsninger til både privat- og erhvervskunder. Du bliver en del af et team på 14 medarbejdere, der tilsammen dækker et bredt kompetencefelt inden for udvikling og forankring.

Du får en central rolle som Product Owner i et af pt. to udviklingsteams, hvor du sammen med Scrum Master og det øvrige team skal udvikle en digital kundemappe og samtidig digitalisere vores AML/ODD-processer. Dine kolleger er fra både København, Roskilde og Polen, og værdsætter godt samarbejde i en uformel omgangstone drevet af godt humør.

One.comSenior Product Manager – Mail

One.com, Copenhagen

one.com is looking for a Copenhagen-based Senior Product Manager to manage our suite of mail products, currently serving our 1.5 million customers. one.com is one of Northern Europe’s largest mail providers with more than 4.1 million registered mail accounts. Our mail product suite covers webmail, calendar, to-do, and contacts.

As Senior Product Manager, you will be working closely together with our development teams in Gurugram and Copenhagen responsible for our mail products, both front-end and back-end, as well as with our product team and designers.

You will be the owner of our mail product suite. This means formulating a strategy and a business plan for the products, understanding the market, incl. competitors, forming the specifications and working with all stakeholders in the process from feature inception and design, to coding, quality testing and customer feedback tracking.

Ingeniørforeningen, IDALederudviklingskonsulent med fokus på forretningsudvikling

Ingeniørforeningen, IDA, København

Verden har brug flere ledere med naturvidenskabelig, IT-faglig eller ingeniørfaglig baggrund og dygtigere ledere - med dyb faglig viden til at løse FN's verdensmål. Vil du være med til at gøre IDA til den foretrukne faglige organisation for disse ledere? Så læs her!

Din rolle bliver at arbejde tværgående med udvikling og tilbud til ledere, potentielle ledere og potentielle medlemmer, og du skal have et særlig vigtigt fokus på at inspirere flere unge medlemmer til ledelse. Af konkrete opgaver kan nævnes:

  • Planlægning og afholdelse af både virtuelle og fysiske arrangementer og konferencer
  • Videreudvikle IDAs talent program for medlemmer, hvilket indebærer, at redesigne programmet, finde indlægsholdere, markedsføre programmet, tage imod tilmeldinger, gennemføre og evaluere programmet
Jobindex Kurser
Vi har et bredt udvalg i IT-kurser, der udbydes som e-learning

Jobindex Kurser

Af kurser kan nævnes:

  • Microsoft-certificeringer Amazon AWS Certified Developer Associate
  • Artificial Intelligence og Machine Learning
  • ASP.NET Web Application med C#
  • IT-sikkerhedskursus - IT security course in English

Kurserne skal godkendes af dit jobcenter fra den regionale positivliste, der er dækkende i den region, hvor du bor.

Find kurserne på jobindexkurser.dk, hvor du også finder alle de regionale positivlister.

Jobindex Kurser
Jobindex Kurser
Projektledelse – e-learningkurser

Jobindex Kurser

Er du projektleder, eller savner du en opgradering på området? Vi har også mange kurser, der henvender sig til dig, der blot mangler certificeringen.

PRINCE2 – det mest anvendte projektledelsesværktøj i verden: Du kan opgradere til PRINCE2 Foundation- og PRINCE2 Practitioner-certificeringer.

SCRUM Master Certified: SCRUM er en udbredt agil udviklingsmetode, som er egnet til alle typer af projekter.

Kurserne skal godkendes af dit jobcenter fra den regionale positivliste, der er dækkende i den region, hvor du bor.

Find kurserne på jobindexkurser.dk, hvor du også finder alle de regionale positivlister.

Jobindex Kurser
Jobindex Kurser
SAP-kurser for ledige

Jobindex Kurser

Når du gerne vil arbejde i SAP – og videreuddanne dig til lige netop dit drømmejob.

SAP-kurserne, der er e-learning med lærersupport, findes i følgende kategorier: Digital Platform, Edition for Analytics, Customer Experience, Finance, IoT and Digital Supply, People Engangement, Procurement and Networks og S/4Hana Cloud.

Fælles for alle kurserne er, at de afsluttes med certificering. Det er en fordel, hvis du har kendskab til SAP eller har flair for IT.

De store virksomheder, der benytter SAP som administrativt system, mangler medarbejdere. Derfor kan det være vejen til dit næste drømmejob at tage et af ovenstående kurser.

Kurserne skal godkendes af dit jobcenter fra den regionale positivliste, der er dækkende i den region, hvor du bor.

Find kurserne på jobindexkurser.dk, hvor du også finder alle de regionale positivlister.

Jobindex Kurser
NykreditProjektorienteret specialist til udvikling af bæredygtig finansiering

Nykredit, København

Vil du sætte dit præg på Nykredits arbejde med bæredygtighed og den grønne omstilling? Vi søger en stærk profil, der kan være med til at drive arbejdet med Nykredits Green Bond Framework og bæredygtig finansiering.

Funding & Kapital har ansvaret for – i tæt samarbejde med koncernens øvrige enheder – at udvikle Nykredits Green Bond Framework og grønne realkreditprodukter. Afdelingen driver samtidig Nykredits arbejde med at etablere et nyt risk management-setup for klimarelaterede risici.

Dine opgaver vil bl.a. være at:

  • drive arbejdet med Nykredits grønne realkreditprodukter og Green Bond Framework
  • udvikle et nyt niveau for ekstern rapportering af bæredygtighed
  • følge og påvirke udviklingen og reguleringen af bæredygtig finansiering i forskellige brancheorganisationer og -fora
Ingeniørforeningen, IDABliv en del af IDA-familien som vores nye Scrum Master

Ingeniørforeningen, IDA, København

Vi er vilde med sprint og veldefinerede arbejdsopgaver, som kan føres ud i livet indenfor en overskuelig fremtid i IDA.

Derfor leder vi nu efter vores nye Scrum Master, som kan gøre vores processer og adaptioner endnu bedre.

Fordi vi arbejder fri af tid og sted, håber vi at finde en person, som kender SCRUM rigtig godt. Du får nøglerollen som facilitatoren, der skal sikre et godt teamwork og være den, der husker, at en elefant skal spises én bid ad gangen, når nye projekter søsættes.

Ingeniørforeningen, IDAVi mangler en BI-udvikler i IDA – er det dig?

Ingeniørforeningen, IDA, København

IDA-afdelingen Digitalisering og Markedsføring er i konstant udvikling, og vi har brug for en frontend Business Intelligence-udvikler, der bringer BI-løsninger ud til forretningen som værdifulde tiltag.

Vi drømmer om en kollega, der er interesseret i at understøtte forretningsudviklingen med data og indsigt. Det indebærer udvikling af kuber og modeller i Power BI, der muliggør analyse på tværs af datakilder. Ligeledes skal det styrke forretningens evne til at benytte self-service BI.

Et eksempel på en mulig leverance fra din hånd kunne være en veldokumenteret kube, som self-service-brugere kan forbinde til og opstille rapporter fra, der konsoliderer data fra forskellige dele af forretningen.

TimeInvest Fondsmæglerselskab A/SPORTEFØLJE- OG SYSTEMADMINISTRATOR MED STÆRKE EXCEL-KUNDSKABER

TimeInvest Fondsmæglerselskab A/S, København

TimeInvest Fondsmæglerselskab A/S er i rivende udvikling, og vi søger en proaktiv og faglig dygtig portefølje- og systemadministrator. Vi tilbyder et job, hvor der er rig mulighed for at være med til at udvikle modeller og løsninger med en forventning om, at du tager ansvar for de daglige opgaver og igangværende projekter. Stillingen indgår i et team af tre medarbejdere, som varetager al administrativ service for vores kunder samt intern systemudvikling og -vedligeholdelse.

Vi tilbyder gode arbejdsforhold og ansættelsesvilkår i behagelige og funktionelle lokaler sammen med friske og fagligt højt kompetente kolleger. For den rette ansøger rummer stillingen gode faglige og personlige udviklingsmuligheder.

Vores overordnede forretningskoncept bygger på individuel og uvildig investeringsrådgivning. Målgruppen er private personer, selskaber, institutioner og fonde.

NykreditLeder med transformations-drive til Nykredits Office of CIO

Nykredit, København

Kan du styre IT-porteføljen, udviklingskapacitet, governance og management support? Og kan du sikre strategisk retning og økonomisk overblik over en matrix-organisation på tværs af landegrænser?

Sæt dine ambitioner i spil som leder af Nykredits Office of CIO, hvor du sammen med CIO’en og hans lederteam skal eksekvere strategien for enheden Digital, Change & IT, der sætter strøm til den digitale kundeoplevelse i Nykredit.

Som leder af OCIO er du ansvarlig for at sikre, at der på tværs af enheden er klare strategiske og økonomiske mål, og at rammebetingelserne er til stede for at nå dem.

Da du får en central rolle i at drive den transformation, som Nykredit har igangsat mod en SAFe-inspireret udviklingsmodel, har du brug for erfaring med porteføljestyring i et agilt setup i en større (finansiel) virksomhed. Du har økonomisk flair og kan sammen med vores finansenhed styre et budget.

Bencke & PartnersBoligrådgiver

Bencke & Partners søger for Swedbank i København

Boligrådgivning – andels- og ejerboliger – kundemøder – egen kundeportefølje kreditgivning – overtræksbehandling – kundetilfredshed – arbejdsglæde – humor – godt kollegaskab… og meget mere!

Med ansvar for egen kundeportefølje og håndtering af klassiske opgaver inden for boligrådgivning vil du sammen med dit team bidrage til vækst af indtægter og udlån og høj kundetilfredshed.

Du får direkte kontakt til kunderne og afholder personlige kundemøder i banken.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Afholdelse af personlige kundemøder
  • Kontakt til bestående kunder
  • Opfølgning på dagens opgaver
EY
Revisortrainee i EY

EY, Aabenraa, Aalborg, Aarhus, Esbjerg, Haderslev, Herning, Horsens, Kolding, København, Odense, Svendborg, Sønderborg og Vejle

Bliv revisortrainee i EY, og tag dine første skridt mod en spændende karriere inden for revision, regnskab og rådgivning. I EY får du rig mulighed for at udvikle dig og udleve dit potentiale.

Hos EY går vi meget op i, at alle revisortrainees får den bedst mulige start - både fagligt og socialt. Uagtet dit uddannelsesniveau vil du blive klædt på af dygtige eksperter, og du vil fra første dag i dit traineeforløb blive tildelt en mentor (også kaldet en counselor) og en ”buddy”. Samtidig vil du være omgivet af dedikerede kollegaer, som vil coache og vejlede dig igennem dine første år som trainee.

Som revisortrainee hos EY får du fra starten af et stort ansvar, og du får mulighed for at arbejde med kundeopgaver fra din første arbejdsdag.

EY
EUC NordvestsjællandVi mangler undervisere til EUX Online. Er det dig?

EUC Nordvestsjælland

Brænder du for undervisning, og har du flair for digitale teknologier? Oplever du en glæde i at se andre lykkedes, og er du en god teamplayer? Så er det dig, vi har brug for som lærer på EUC Online. Vi er på udkig efter dygtige og engagerede undervisere, der vil være med til at videreudvikle Danmarks bedste onlineuddannelser. Vi har brug for undervisere med fuld undervisningskompetence til vores EUX-forløb i følgende fag: Informatik B og/eller Virksomhedsøkonomi B.

Som underviser på EUC Online har du hjemmearbejdsplads, og du skal forvente at have fleksible arbejdstider, der også kan være placeret aften og weekend. Vi arbejder ud fra den holdning, at vi er til rådighed for eleverne.

Om jobbet:

  • Du skal varetage undervisningen i ét af ovenstående fag op til A-niveau
  • Du skal planlægge og tilrettelægge undervisningen, så den inddrager viden fra erhvervsuddannelserne
  • Du skal følge op på elevernes studieaktivitet
Københavns ProfessionshøjskoleStudieadministrativ koordinator til Sygeplejerskeuddannelsen i Studieservice

Københavns Professionshøjskole

Har du lyst til at koordinere praktik? Kan du samarbejde om drift og udvikling af studieadministrative opgaver? Og har du både overblik, sans for detaljen og udpræget systemsnilde? Så er det dig, vi skal bruge!

Du får en hverdag med mange kontaktflader og med fingrene i mange systemer. Dine primære arbejdsopgaver bliver at:

  • understøtte Sygeplejerskeuddannelsen med administration af praktik, herunder eksamen
  • koordinere og fordele praktikpladser til uddannelsens knap 4000 studerende i tæt samarbejde med kolleger fra uddannelsen og de kliniske uddannelsessteder i Region H og kommuner
  • sikre en optimal serviceoplevelse for vores studerende, bl.a. via vores virtuelle servicekoncept kaldet Basen og via den daglige kontakt
One.comFinancial Controller

One.com, København

Motiveres du af at arbejde med de tungere opgaver inden for regnskab og rapportering i et lille, men dynamisk og engageret finance-team? Er du kompetent, udviklingsparat og kan spænde mellem drøftelse med ledelsen, myndigheder og datterselskaber til at sikre, at bogføringen er up to date? Så er du den Financial Controller, vi søger.

Vi har efter implementeringen af nyt ERP- og økonomisystem og reorganisering af vores koncern brug for en ny kollega, som har lyst til og mod på at deltage aktivt i forandringsprocessen, og som kan understøtte en ambitiøs koncernøkonomiafdeling med forskellige former for opgaver indenfor såvel klassisk bogholderi som mere komplekse rapporterings- og analyseopgaver.

Vi tilbyder dig en arbejdsplads, du kan være stolt af. One.com er en voksende virksomhed, som bestemt ikke glemmer sine medarbejdere midt i succesen.

NykreditHar du erfaring med SimCorp Dimension, og vil du være med til at forankre Nykredits strategi på Wealth-området?

Nykredit, København

Er du stærk i SimCorp Dimension og vil med i et af den slags projekter, man kun oplever én gang i karrieren?

Du får en spændende hverdag, hvor din overordnede opgave er at videreudvikle forretningsprocesser og systemanvendelse i tæt samarbejde med vores kolleger i Wealth Management. Vi arbejder med et forretningsområde i stærk vækst, og vi lover, at du ikke kommer til at kede dig. Vi har en stor og kompleks SimCorp Dimension-installation og mange spændende og krævende projekter i gang og på vej.

Sammen med dine kolleger bliver det din opgave at:

  • udvikle ny funktionalitet og arbejdsprocesser
  • optimere eksisterende løsninger og processer
  • supportere brugere i eksisterende løsninger
Akademikernes A-KasseØkonomichef

Akademikernes A-Kasse, København

Vil du være med til at styrke Akademikernes A-kasse?

Kan du understøtte organisationen med solid og indsigtsfuld økonomistyring, kombineret med forståelsen for at lede en mindre afdeling og for at tilgå opgaverne med hele forretningen for øje? Så er du måske vores nye økonomichef.

Økonomichefen har det overordnede ansvar for Akademikernes A-kasses økonomistyring, administrations- og budgetregnskab samt en række controller-opgaver. Derudover skal du kunne indgå i den daglige håndtering og løsning af opgaver:

  • Daglig ledelse af økonomiafdelingens medarbejdere
  • Ansvarlig for både administrations- og refusionsregnskab
  • Forestå og deltage i budgetudarbejdelse samt intern budgetopfølgning, herunder udarbejdelse af intern
Moment Payroll-konsulent

Moment søger for Genmab i København

På vegne af Genmab søger vi en Payroll-konsulent til et fuldtidsvikariat med opstart hurtigst muligt. Vikariatet forventes at løbe over de næste 12 måneder, hvorefter der kan være mulighed for forlængelse eller fastansættelse.

Du vil i jobbet selvstændigt skulle varetage almindeligt lønarbejde som lønkørsel, refusioner, indberetning til SKAT, spørgsmål til barsel og ferie m.m. Derudover vil du i jobbet få ansvaret for at teste, tjekke og opdatere data i systemet Workday, hvorfor erfaring med selvsamme system er essentielt.

Som Payroll-konsulent vil du desuden skulle bistå HR med diverse opgaver, herunder behandling af medarbejderdata.

Genmab A/SSenior Facility Operations Manager

Genmab A/S, Copenhagen

Reporting to the Senior Director, Resource and Operations Management and Copenhagen site lead, the Senior Facility Operations Manager will be responsible for managing and coordinating the facility hard and soft services. You act in a tactical role in which you are responsible for the operational process and managing the team across all the functions; facility, reception, canteen and administrative tasks.

Responsibilities

  • Daily management of Genmab DK facilities and other major projects in this relation as well as the general administration incl. reception and canteen area. This includes leadership of the established team in DK
  • Operational management of external parties (catering, cleaning, security, reception, building management e.g.)
  • Working with the full organization on facility matters providing a high-end service