Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
23 jobannoncer matcher din søgning 23 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Receptionist, deltid, Scandic Palace Hotel
Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye Receptionist på Scandic Palace Hotel.
Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.
Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.
Sælger for vores bogføringsydelse – du kan arbejde fra udlandet eller hjemmefra på deltid eller fuldtid
Vi søger lige nu flere sælgere til at være del af vores team for at håndtere de mange henvendelser vi får fra potentielle nye kunder. Der er intet cold-sale involveret, potentielle nye kunder henvender sig til os gennem vores hjemmeside, Facebook eller lignende.
Revisor1 er profitabel og 100% ejet af ejerlederen. Medarbejderne trives, og du slipper for corporate bullshit, endeløse møder og et giftigt arbejdsmiljø.
Account Manager
Er du en erfaren og konkurrencelysten sælger? Er du en hunter, når du opsøger nye potentielle kunder, og ønsker du at opbygge din egen B2B-pipeline?
Som Account Manager er det dit ansvar at booke solide kvalitetsmøder. Forberedelsen til alle kunder er altid baseret på egen grundig research og brug af vores mange referencer. Dialogerne med vores kunder er vidt forskellige, men har det til fælles, at du hurtigt og præcist skal levere budskabet i telefonen, på en sådan måde at det skaber interesse og nysgerrighed for vores koncept.
Privatkunderådgiver til Rådhuspladsen
Du får ansvaret for din egen mindre kundeportefølje, hvori der er god plads til flere kunder. Porteføljen skal plejes og udvikles, og sammen med nye kunder bidrager din samlede portefølje til afdelingens vækst og succes.
Vi skaber sammen en arbejdsdag for den enkelte, hvor der er balance mellem arbejds- og familielivet med udgangspunkt i vores bærende værdier.
Fagligt stærk jurist (gerne advokat)
Dine primære opgaver vil være juridisk bistand og rådgivning til kolleger, chefer og direktion bl.a. inden for lejeret, foreningsret, kontraktforhold, entreprise- og ejendomsret samt øvrige sager, der opstår.
Vi tilbyder et spændende job med bl.a. gode muligheder for faglig udvikling, et godt kollegialt miljø med faglig sparring, humor og højt til loftet.
Børnekulturkoordinator til Kultur- og Fritidsforvaltningen
Vi søger en børnekulturkoordinator, der kan styre København i mål som international foregangsby for børnekultur.
Københavns Kommune har en ambition om, at alle københavnske børn skal introduceres til forskellige former for kultur tidligt i livet. En handletank med eksperter i børnekultur er kommet med en række ikke politiske besluttede anbefalinger til indsatsen, og dem skal du som børnekulturkoordinator have ansvaret for bliver indfriet.
Studentermedhjælper til Politiken Analyse
Politiken Analyse er en central afdeling, som leverer viden og beslutningsgrundlag til ledelsen og alle Politikens redaktionelle og kommercielle medarbejdere. Det kan f.eks. være rapporter om læser- og brugeradfærd, markedsundersøgelser i form af surveys, kvalitative studier o.lign.
Som studentermedhjælper kommer du bl.a. til at arbejde med:
- Dataudtræk fra mediedatabaser (f.eks. Index Danmark/Gallup o.lign.)
- Bearbejdning af data i Excel
- Formidling af viden til medarbejdere f.eks. i PowerPoint
Administrativ elev til Ad Sales og Tech
Kunne du tænke dig at arbejde med medier og digital markedsføring?
Du vil få mulighed for selv at præge dit forløb mod en bred eller mere specialiseret retning, og du vil blive oplært i mange administrative og tekniske opgaver som bl.a.:
- Digital kampagneopsætning – herunder forskellige typer kreativer
- Kendskab til programmatisk annoncering og målretning af annoncer til specifikke målgrupper
Vi søger dig, som vil være i elevforløb hos os de næste to år. Du vil komme til at arbejde med kampagner på medierne ekstrabladet.dk, bold.dk og holdet.dk.
Målrettet og dedikeret sælger/fundraiser med stort hjerte for dyr
Vi søger en målrettet og dedikeret telefundraiser, der kombinerer salgs- eller fundraisingerfaring med stor indignation over dyremishandling og en brændende lyst til at være en del af forandringen mod mere retfærdighed for dyr.
Du har talegaver, der ligger væsentligt over normen. Du keder ikke modparten – du har humor og kan fortælle den gode historie. Du vil selvfølgelig blive oplært i de forskellige kampagner og indsatser, så du er klædt godt på til opgaven.
Vi kan tilbyde mellem 13 og 35 timer om ugen, hvor 30 timer er det ideelle. Vores kontor ligger i København K, men vi er åbne for muligheden for, at jobbet udføres som hjemmearbejde.
Bliv cyber security konsulent gennem Academic Work Academy på 12 uger!
Er du interesseret i et felt, hvor du kan bruge dine problemløsningsevner, løbende lære nye ting og virkelig opleve meningen med dit arbejde?
Vi søger nu passionerede og motiverede kandidater, som er klar til at skifte karriere og deltage i vores 12-ugers uddannelsesforløb, der åbner døren til en fremtid som cyber security konsulent efterfølgende! Vi tror så meget på vores koncept og vores deltagere, at vi tilbyder 12 måneders ansættelse som konsulent gennem Academic Work efter endt uddannelse.
Vi søger en ny dansktalende mødebooker (fuldtid/deltid)
I MPWR har vi kunder i alle de nordiske lande, som er alt fra globale IT-virksomheder med en stærk tilstedeværelse i den nordiske region til succesrige lokale IT-virksomheder.
Til vores kontor i København søger vi mødebooker. I vores projekter taler vi ofte med chefer inden for IT og økonomi. Du skal derfor være komfortabel med at tale med beslutningstagere.
Vi tilbyder en fleksibel arbejdsplads, som giver plads til den enkelte medarbejder.
Bliv en del af et spændende og internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel i europæisk uddannelse
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en inspektør med ansvar for udvikling og tilsyn ved Europaskolernes danske sprogsektioner i sekundærafdelingen (fra 6. klassetrin til og med den Europæiske Studentereksamen - EB).
Som inspektør får du ansvar for at koordinere pædagogisk udvikling og tilsyn med undervisningen på vores danske sprogsektioner i Bruxelles og Luxembourg. Dertil kommer tværgående udviklings- og tilsynsopgaver ved Europaskolerne generelt.
Passionerede individer til privatundervisning
Superprof rekrutterer lærere på tværs af hele Danmark og inden for et stort antal fagområder, herunder matematik, videnskab, sprog, musik, lektiehjælp, sundhed og velvære, fitness og meget mere.
Fordelene ved at arbejde på Superprof:
- Administrer dine egne priser uden mellemliggende omkostninger (vi opkræver ikke provision)
- Vælg selv, hvilke elever du accepterer, og administrer din egen tilgængelighed
- Undervis i dit eget hjem, hos eleven, i dit lokalområde eller online til hele Danmark
HR Data Specialist
Er du god til data, har flair for udarbejdelse af modeller, rapporteringer og processer og lyst til at arbejde i en af Danmarks førende medievirksomheder?
Som HR Data Specialist får du reference til Koncernpersonalechefen og vil være en del af HR-teamet, der arbejder tæt sammen med løn og koncernøkonomi.
Arbejdsopgaverne spænder vidt og vil bl.a. omhandle:
- Optimering og vedligeholdelse af HR-system og HR-processer, herunder beskrive, udvikle og vedligeholde processer.
- HR-analyser fra idé til implementering
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
IT-supporter
Stillingen er for dig, der brænder for at arbejde med support af brugere i en stor virksomhed med mange mennesker og flere lokationer.
Vi er lokaliseret både i Aarhus og København, hvorfor der også kan forventes rejsedage i forbindelse med arbejdet.
Vi tilbyder en interessant og udfordrende hverdag i en markant dansk medievirksomhed i fortsat udvikling, hvor digitalisering og dataanvendelse står højt på den strategiske og forretningsmæssige dagsorden.
Department Store Manager - Magasin Du Nord
Are you ready to step up and become the CEO of your department store? Is taking ownership and managing a team one of your many dreams?
As a Department Store Manager, you will be responsible for all areas in the business. From achieving sales targets to running operations in store, you will as well lead and develop a team of make-up artists and beauty advisors and create memorable shopping key moments to all customers!
Project Manager - Stå i spidsen for store CO2-projekter - København
Vil du være med til at bidrage til den grønne omstilling i en virksomhed med en særdeles ambitiøs agenda? Vil du stå i spidsen for egne CO2-projekter med betydelig kompleksitet? Og har du evnen til at styre og samle trådene fra mange stakeholdere, som skal levere de nødvendige input til projekteksekveringen?
Du vil opleve stor selvstændighed i jobbet med en høj grad af fleksibilitet.